ntenisOT Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18, 2011 Γεια σας παιδιά, Είμαι φοιτητής στην Αγγλία και θα ήθελα να πάρω νέο laptop. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.Ευχαριστώ.Πιο κάτω οι απαντήσεις μου στη φόρμα για καινούργιο laptop.Γενικές ερωτήσεις1)Μέχρι πόσα χρήματα μπορούν να διατεθούν? μέχρι 800 ευρώ!2)Ποιο μέγεθος laptop προτιμάτε?Mainstream με οθόνη 15"-16"3)Σκοπεύετε να αγοράσετε το laptop από την Ελλάδα ή από το εξωτερικό?Αγγλία - Ευρώπη4)Έχετε κάποια προτίμηση ή δεν συμπαθείτε κάποια συγκεκριμένη εταιρεία? Έχω Lenovo και μπορώ να πω ότι έβγαλα 4 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Θα προτιμούσα ξανά Lenovo ή Dell ή Toshiba. Δεν μου αρέσουν και τόσο τα HP λόγω υπερθέρμανσης.5)Θα σκεφτόσασταν να αγοράσετε μεταχειρισμένο laptop?Όχι6)Ποιες θα είναι οι βασικές/σημαντικότερες λειτουργίες που θα επιτελείτε με το laptop:Programming, Web designing, Web developing, κυρίως χρήση Linux. Ελάχιστο εώς καθόλου gaming. Συγραφή κειμένων, διάβασμα κειμένων = πάρα πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη. 7)Θα έχετε το laptop σε ένα σημείο τον περισσότερο χρόνο, θα το μετακινείτε συνέχεια ή και λίγο και από τα δυο? Λίγο και από τα δύο8)Θα χρησιμοποιείτε το laptop για να παίζετε παιχνίδια? Αν ναι τι παιχνίδια? Όχι. Τα μόνα παιχνίδια που παίζω κάποτε είναι Browser games9)Πόσες ώρες αυτονομία χρειάζεστε? Δεν με απασχολεί και τόσο. Τα περισσότερα νομίζω έχουν 2,5 - 3 ώρες. Αν ήταν και περισσότερο τόσο το καλύτερο.10)Θα σας πείραζε να παραγγείλετε το laptop από το διαδίκτυο χωρίς πρώτα να το δείτε από κοντά?Κανένα πρόβλημα. Από το διαδίκτυο θα το αγοράσω.11)Έχετε κάποια προτίμηση σε λειτουργικό? Αν ναι σε ποιο? Θα έχω προς το παρών σαν πρώτο λειτουργικό τα Ubuntu. Αλλά μπορεί και Windows 7 σαν Dual boot.Ερωτήσεις για την ανάλυση της οθόνης12)Τι ανάλυση οθόνης προτιμάτε?WXGA+, HD+, 900p ή 1080p13)Προτιμάτε η οθόνη να είναι Glossy(reflective) ή Matte(Non-glossy)?Δεν έχω πρόβλημα φτάνει να είναι ξεκούραστη. (Άκουσα για πολύ καλές WLED)Ποιότητα κ