Volrath Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2011 Θέλω να κάνω το εξής απλό: Να ρίχνει ένα ζάρι, να ρωτά τον χρήστη να reroll, και άμα πει "y" π.χ. να το ξανακάνει (και ξανά να βγάλει το prompt reroll κτλ) τι έχω κάνει ως τώρα: import java.util.Scanner; class test { public static void main(String args[]){ Scanner KeyInput = new Scanner(System.in); System.out.println(reroll()); System.out.println("Reroll? (1=yes/2=no)"); //εδώ θέλω να ξεκινάει η loop int Answer = KeyInput.nextInt(); if (Answer == 1){ reroll(); } } public static int reroll(){ int y = (int)(Math.random()*6)+1; return y; } } Πώς μπορώ να βάλω μία λούπα που να σταματάει κάθε φορά για user input, και ανάλογα με το άμα ο χρήστης πατήσει y ή 1 ή κάτι να σταματήσει, αλλιώς να ξανακάνει άλλη μία φορά reroll(); Edit: while(true)....break η απάντηση. Damn, δε μπορούσε να έρθει 10 λεπτά πιο πριν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reselie Ιούλιος 15, 2011 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2011 Eναλλακτικά υπάρχει και ο "λάθος" τρόπος :magic:package ASD;import java.util.Scanner;public class ASZX { /** * @param args */ public static void main(String[] args) { // TODO Auto-generated method stub System.out.println(reroll()); rerolls(); }public static void rerolls(){ System.out.println("Reroll? (1=yes/2=no)"); //εδώ θέλω να ξεκινάει η loop Scanner KeyInput = new Scanner(System.in); int Answer = KeyInput.nextInt(); if (Answer == 1){ System.out.println(reroll()); rerolls(); }} public static int reroll(){ int y = (int)(Math.random()*6)+1; return y; }} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.