Jump to content



Προβλημα με επιστροφη laptop στο eshop


Daytime Dreamer

Recommended Posts

Στο προσωπο ηταν αρκετα ωραια και στο σωμα ουτε χοντρη ουτε αδυνατη. Το κλασσικο αγυμναστο γυναικειο σωμα που ακομα κρατιεται λογω ηλικιας.

Κόλαση! Θα παραγγείλω laptop απο eshop...Aλλα θα παρω κατι ακριβό για να κανω αίσθηση!

Τsakona ετοιμασου να κανεις ξανα τα μαγικα σου :hehe:

Μπορει Υπηρεσιες ποιοτητας να μην εχει το eshop, αλλα ειναι καλο να περναμε για ενα test drive με το ωραιο προσωπικο....

:hehe: :hehe: :hehe:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply
Κόλαση! Θα παραγγείλω laptop απο eshop...Aλλα θα παρω κατι ακριβό για να κανω αίσθηση!

Τsakona ετοιμασου να κανεις ξανα τα μαγικα σου :hehe:

ΜπορειυΥπηρεσιες ποιοτητας να μην εχει το eshop, αλλα ειναι καλο να περναμε για ενα test drive με το ωραιο προσωπικο....

:hehe: :hehe: :hehe:

Άσε το προσωπικό του e-shop εσύ, άλλη δουλειά έχεις να κάνεις :D

Link to comment
Share on other sites

τελευταια φορα που ψωνισα απο e-shop Πριν 5 χρονια μια καρτα γραφικων και δεν την αλλαζαν που εβγαζε αρτιφακτς δεν ξαναψωνισα αλλα ειχα τοσα νευρα 400ευρω τα εφαγα στον πατο και ημουν ετοιμος να τους φαω ζωντανους ολους εκει μεσα.

Μην ψωνιζεται απο το συγκεκριμενο καταστημα δεν αξιζει ουτε για dvd αγραφα να αγοραζεται

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλημέρα, καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους!!

Πριν περίπου τρεις μήνες, κατά την αναζήτηση λύσης σε πρόβλημα που είχα με το e-shop, και το οποίο αφορούσε επιστροφή ελαττωματικού laptop, το google με οδήγησε εδώ.

Διαβάζοντας για το μέλος Tsakonas και χωρίς να γνωρίζω την ιδιότητα του, έγινα μέλος του φόρουμ, ώστε να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί του.

Ο Θανάσης τότε, ανταποκρίθηκε άμεσα στο pm μου και προσφέρθηκε να με βοηθήσει.

Το θέμα άργησε λίγο να ξεκαθαριστεί, κυρίως λόγω Τράπεζας, γιατί η χρέωση είχε γίνει σε πιστωτική.

Γράφω λοιπόν σήμερα εδώ, για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Tsakonas, που εντελώς ανιδιοτελώς και χωρίς να με έχει δει ποτέ στη ζωή του, με βοήθησε και πήρα τα χρήματα μου πίσω.

Θανάση σε ευχαριστώ πάρα πολύ, μέσα από την καρδιά μου!!!

Είσαι πολύ καλό παιδί και σου εύχομαι κάθε επιτυχία, σε επαγγελματικό επίπεδο και όχι μόνο, γιατί σου αξίζει!!!!

Link to comment
Share on other sites

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Αυτό είναι το site της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Εδώ έχει όλα σου τα δικαιώματα, για οποιαδήποτε μορφή συναλλαγής και πώλησης. Εξαιρετικά χρήσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Αυτό είναι το site της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Εδώ έχει όλα σου τα δικαιώματα, για οποιαδήποτε μορφή συναλλαγής και πώλησης. Εξαιρετικά χρήσιμο.

Επισης μπορεις να κανεις καταγγελια πολυ ευκολα (οπως ειχα κανει και εγω στην WIND για ελαττωματικο κινητο) και θα βγαλεις ακρη (σε αντιθεση με πολλες αλλες δημοσιες υπηρεσιες) . :mamba:

Link to comment
Share on other sites

Την Γενική Γραμματεία καταναλωτή την γνωρίζω, απλά ήθελα προτού προβώ σε καταγγελία να πάρω την τελική απάντηση του e-shop. Μάλιστα ο Θανάσης την είχε έτοιμη, μαζί με όλα τα δικαιολογητικά-αποδεικτικά.

Τελικά δεν χρειάστηκε.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

τελειο καταστημα ..ποιοτητα στα προιοντα ,να φανταστειτε το ταμπλετ μου κολησε .. εγω δεν το πειραξα , τα παιδια στο σερβις ουτε και αυτα το ανοιξαν ,και το καημενο εκανε προσπαθεια να αυτοεπισκευαστει αλλα σε αυτη την προσπαθεια του γρατσουνισε τις βιδες του και δυστηχως για μενα βγηκε εκτος εγγυησεις..και δεν φτιαχνετε κι απο πανω.. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ.. τη να κανω? που να βρω το δικιο μου?:fie::help::help::help::help::help::help::help::help:

Link to comment
Share on other sites

τελειο καταστημα ..ποιοτητα στα προιοντα ,να φανταστειτε το ταμπλετ μου κολησε .. εγω δεν το πειραξα , τα παιδια στο σερβις ουτε και αυτα το ανοιξαν ,και το καημενο εκανε προσπαθεια να αυτοεπισκευαστει αλλα σε αυτη την προσπαθεια του γρατσουνισε τις βιδες του και δυστηχως για μενα βγηκε εκτος εγγυησεις..και δεν φτιαχνετε κι απο πανω.. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ.. τη να κανω? που να βρω το δικιο μου?

Μιλάς άμεσα με αυτούς:

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - Ανεξάρτητη Αρχή

Link to comment
Share on other sites

πάλι καλά που πήρες τα χρήματα σου πίσω και bravo σε όσους σε βοήθησαν να βγάλεις άκρη

πήρα πρόσφατα ένα πολυμηχάνημα λόγο τιμής ήταν 50 euro φθηνότερα από την χαμηλότερη τιμή του skroutz

είχε περάσει αρκετός καιρός από την παραγγελια του που σχεδόν το είχα ξεχάσει .... ελπίζω να μην εχει εγγύηση Ουγκάντας...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έπεσα στο θέμα καθώς ψάχνω να βρω τι τρέχει επιτέλους με αυτό το e-shop.

Είμαι πελάτης τους για πάνω από 10 χρόνια, δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα!

Μάλιστα, έχω προτρέψει και φίλους μου να ψωνίσουν από εκεί και ούτε αυτοί είχαν...

Τώρα που τους χρειάστηκα, τώρα μου τα μασάνε...Ακριβώς ίδια περίπτωση με αυτή της maria!

Δεν θα γράψω πολλές λεπτομέρειες, maria αν θές στείλε pm τι ακριβώς σου έχουν πει εσένα και με ποιο tablet έχεις πρόβλημα. Οι τύποι πουλάνε τρελίτσα και κοροϊδεύουν...Δυστυχώς δεν είχα ζητήσει εξαρχής όλη η επικοινωνία να γίνεται γραπτώς για να τους ξεμπρόστιαζα αλλά έχω ήδη αρκετά στοιχεία που αποδεικνύουν την κοροϊδία και αν δεν ανταποκριθούν θετικά σε ένα email που τους έχω κάνει την ψάχνω να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου.

Μόνη *******, ότι η αμοιβή του δικηγόρου για την σύνταξη του εξωδίκου ξεπερνά το κόστος αγοράς ενός tablet.

Σε αυτό ποντάρουν ότι εμείς δεν θα κάνουμε τίποτα και θα κάτσουμε να την φάμε δεν τα ξέρουν καλά όμως τα πράγματα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
τελειο καταστημα ..ποιοτητα στα προιοντα ,να φανταστειτε το ταμπλετ μου κολησε .. εγω δεν το πειραξα , τα παιδια στο σερβις ουτε και αυτα το ανοιξαν ,και το καημενο εκανε προσπαθεια να αυτοεπισκευαστει αλλα σε αυτη την προσπαθεια του γρατσουνισε τις βιδες του και δυστηχως για μενα βγηκε εκτος εγγυησεις..και δεν φτιαχνετε κι απο πανω.. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ.. τη να κανω? που να βρω το δικιο μου?:fie::help::help::help::help::help::help::help::help:

kai i apandisi απο Γενική Γραμματεία Καταναλωτή<sosti >

καταγγελία σας στην Υπηρεσία μας, σας ενημερώνουμε ότι από τα διαλαμβανόμενα στοιχεία δεν προκύπτει παράβαση κάποιας συγκεκριμένης διάταξης της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή και συνεπώς η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν μπορεί να επιληφθεί του θέματός σας.

Σε περιπτώσεις όπου για τις αναφυόμενες διαφορές απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών και η διάγνωση περί της ισχύος έννομης σχέσης ιδιωτικού δικαίου, αρμόδια για την επίλυση αυτών είναι τα πολιτικά δικαστήρια.

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Link to comment
Share on other sites

το "έχει γίνει" από που το συμπέρανες? μια ζωή κwλοχανείο ήταν , απ'το 99 ταλαιπωρούν τους κακομοίρηδες που από άγνοια ή άνοια το αιμοδοτούν, δεν έχει αλλάξει κάτι. Να μου πεις για το πλαίσιο που μέχρι πριν 3-4 χρόνια ήταν υπόδειγμα after sales να το δεχτώ ότι μπάζεψε, το άλλο όμως ρδελομπού ήταν και στις καλές εποχές, τώρα εν μέσω χρεωκοπίας και άρθρου 99 θα αλλάξει?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.