Jump to content



Προβλημα με επιστροφη laptop στο eshop


Daytime Dreamer

Recommended Posts

Μπαινω στο θεμα αμεσως γιατι ειμαι στο τσακ να την δω ράμπο και να πάω στο eshop και να γίνει chaos!

Λοιπον

1) Την περασμενη Τετάρτη αγοράζω μέσω νετ (αντικαταβολή) ενα λάπτοπ Dell από το eshop (προσφορά απο τα 700 στα 630)

2) Μόλις το παραλαμβάνω, βλέπω ότι αντι για 2Χ2gb DDR3 έχει 1Χ4gb DDR3, έχει το προβληματικό chipset B2, και ότι το φις του καλωδιου είναι αμερικάνικο (πήρα έναν αντάπτορα προκειμένου να λειτουργήσει)

3) Πήρα τηλέφωνο την Dell, και αφού μίλησα με έναν τεχνικό μου είπε οτι το service tag (serial δηλαδη) του μηχανήματος δηλώνει οτι είναι αμερικάνικο το μηχάνημα, και ότι η εγγύηση δεν ισχύει στην Ευρώπη και οτι θα πρέπει να γίνει μεταφορά του service tag και χ3σ3 μέσα ...

4) Την επομένη (Πέμπτη) πάω eshop και ζητάω επιστροφή χρημάτων (εξηγώ και του λόγους) . Στο λαπτοπ δεν ειχε βγαλει ουτε τα πλαστικα απο πανω και ειχα μεχρι και το τελευταιο σακουλακι απο την αρχικη συσκευασια. Μου λέει ο τεχνικός εκεί θα το δούμε εαν λειτουργεί και θα γίνει επιστροφή. Πότε θα το δείτε λέω? Παρασκευή άντε Σάββατο μου λέει.

5) Μίλησα σήμερα με τον υπεύθυνο πωλήσεων και μου είπε οτι αφού εχει ανοιχτει η αρχικη συσκευασια δεν γινεται επιστροφη. Του λεω οτι λαθος τα ξερει. Μου λεει στειλε μου σε email τον νομο που λεει αλλιως. Μπορώ να του στείλω αυτο εδω?

http://www.thelab.gr/778248-post1.html

6) Λέει πρεπει να μιλησουμε με τον προμηθευτη και μα μου σου και σου πα μου πες ... εαν δεν γίνει άμεση επιστροφή εγω προχωράω χωρις πολλα πολλα σε καταγγελια ... μπορεί να μου πει καποιος την διαδικασια pleeeeeease?

Thanks dudes!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Κατεβα πλατεία στους αγανακτισμενους και πες τον πονο σου. Ειμαι σιγουρος οτι πολυ θα θελουν να σε ακουσουν και πολυ απο αυτους θα θελουν να πουν δυο λογακια στο συγκεκριμενο μαγαζι απο κοντα :hehe:

....καλα αυτο που σου κανανε με το να σου πουλησουν αμερικανικο προιον, ειναι μεγαλο φιάσκο!

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια το λαπτοπ είναι παραεισαγωγή.

Αυτο μου ειπε ευγενικα η ιδια η DELL ... τωρα λεει το eshop οτι με καλυπτει αυτο σαν εγγυηση. Και του λεω "εγω δεν θελω την εγγυηση του eshop ... θελω της DELL γιαυτο και πηρα DELL ...αν αυριο εσεις βαρεσετε κανονι εγω τι θα κανω?" και προσπαθουσε να τα μπαλωσει ...

Link to comment
Share on other sites

Τα έχουμε πεί τόσες φορές για το e-shop και συνεχίζετε να το προτειμάτε για τις αγορές σας.... Anyway επειδη θα γίνω γραφικός και δεν το θέλω προχωράς σε καταγγελία. Έχεις ούτως η άλλως το δικαίωμα επιστροφής. Δες και τα σχετικά άρθρα του αστικού κώδικα:

Άρθρο 534

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Άρθρο 535

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή.

2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση.

3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας.

4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

Link to comment
Share on other sites

Ακουσον ακουσον ...

Ο υπευθυνος επιστροφων ... κ.Μενεγκής μου λεει οτι εφοσον το λαπτοπ δεν ειναι στην αρχικη του κατασταση (δηλαδη οτι εχει ανοιχτει η συσκευασια εννοει, γιατι μεχρι και τα δεσιματα απο τα σακουλακια επεστρεψα!) δεν μπορει να γινει επιστροφη χρηματων γιατι

->ΑΡΘΡΟ 4,ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 10 (ΣΕΛ 10 ΑΡΧΕΙΟΥ)

10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

δεν ειναι στην αρχικη του κατασταση επειδη λεει εχει ανοιχτει το κουτι ... ακουσον ακουσον ...

Προχωραω σε καταγγελια η περιμενω την επισημη απαντηση της εταιρειας? Το λαπτοπ ΑΚΟΜΑ δεν το εχουνε δει

Link to comment
Share on other sites

3) Πήρα τηλέφωνο την Dell, και αφού μίλησα με έναν τεχνικό μου είπε οτι το service tag (serial δηλαδη) του μηχανήματος δηλώνει οτι είναι αμερικάνικο το μηχάνημα, και ότι η εγγύηση δεν ισχύει στην Ευρώπη και οτι θα πρέπει να γίνει μεταφορά του service tag και χ3σ3 μέσα ...
Αυτό γίνεται πολύ ευκολα μέσα από το site της Dell. Μπορείς χωρίς πολλά πολλά να μεταφέρεις την εγγύηση στον τόπο παραμονής σου.

Στείλε email στο support της DELL και άσε την τηλεφωνική υποστίριξη της Dell γκρις.

Dell_Registration_Transfer @ d e l l.com

DE_Presto_HW_Services @ d e l l.com

εδιτ: 2ο, δεν σε χαλά καθόλου ( μα ΚΑΘΟΛΟΥ ) που έχει 1χ4GB αντί για 2χ2B. Καλύτερα είναι. Στα λαπτοπς και με 1 stick dual-channel έχεις και μελοντικά που οι τιμές πέσουν παίρνεις άλλο ένα στικ των 4GB και είσαι άρχοντας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό γίνεται πολύ ευκολα μέσα από το site της Dell. Μπορείς χωρίς πολλά πολλά να μεταφέρεις την εγγύηση στον τόπο παραμονής σου.

Στείλε email στο support της DELL και άσε την τηλεφωνική υποστίριξη της Dell γκρις.

Dell_Registration_Transfer @ d e l l.com

DE_Presto_HW_Services @ d e l l.com

εδιτ: 2ο, δεν σε χαλά καθόλου ( μα ΚΑΘΟΛΟΥ ) που έχει 1χ4GB αντί για 2χ2B. Καλύτερα είναι. Στα λαπτοπς και με 1 stick dual-channel έχεις και μελοντικά που οι τιμές πέσουν παίρνεις άλλο ένα στικ των 4GB και είσαι άρχοντας.

Με χαλαει που δεν ηταν αυτο που παρηγγειλα. ΤΕΛΟΣ! Δικαιουμαι επιστροφή χρημάτων? Ναι. Μου λενε μ@λ@κιες? Ναι ... ε τοτε παμε δικαστικως

edit : thanks παντως για την διευκρινηση και συμβουλη :)

Link to comment
Share on other sites

OK ! απλά να βοηθήσω ήθελα. Δεν υποστηρίζω το eshop σε καμιά περίπτωση, λύσεις υπάρχουν.

Mα δεν αμφισβητησε κανεις την πρόθεση σου να βοηθήσεις, απλα αν κατάλαβα καλά απο την απάντηση σου προσπαθεις να βρεις κάτι θετικο έστω και απο τα λάθη, με λίγα λόγια κοιτας τα παντα απο ενα θετικό πρίσμα του στυλ ανθρωποι ειμαστε, λάθη γίνονται. Απλα αν το κανουμε αυτο σε καταστηματα τότε θα παμε απο το κακο στο χειροτερο. Κι εγώ είχα την νοοτροπία σου παλίοτερα, αλλα οταν ειδα οτι δεν βγαινει πουθενα άλλαξα τακτικη. Πλέον το χέρι στον πάγκο του καταστήματος το χτυπάω συχνότερα, και η φωνή υψώνετε πιο πολύ απ'οτι θα έπρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Απο chat online με Dell

This is an automated email sent from Dell Chat. The following information is a log of your session. Please save the log for your records.

Your session ID for this incident is 45181634.

Time Details

07/05/2011 10:36:39AM Session Started with Agent (CLKec_Francis_190054)

07/05/2011 10:36:44AM Agent (CLKec_Francis_190054): "Thank you for contacting Dell Canada Chat Support. My name is Francis. How may I help you?"

07/05/2011 10:36:50AM Lucas: "Good evening"

07/05/2011 10:37:30AM Lucas: "I purchased a Dell Laptop in Greece. Specifically a Dell Inspiron 15R"

07/05/2011 10:37:44AM Lucas: "the problem is that this laptop has a canadian service tag"

07/05/2011 10:38:11AM Lucas: "its service tag is 9xxxxxx"

07/05/2011 10:38:24AM Lucas: "does the warranty of this laptop apply outside canada? Or not?"

07/05/2011 10:39:12AM Agent (CLKec_Francis_190054): "Lucas based from our records the system has a Return to depot warranty."

07/05/2011 10:39:37AM Lucas: "what does that mean? A "Return to depot" warranty?"

07/05/2011 10:39:48AM Agent (CLKec_Francis_190054): "Meaning the system should be in Canada should for it to be covered under warranty."

07/05/2011 10:40:14AM Lucas: "So the warranty does not apply in Greece, neither in the European Union right?"

07/05/2011 10:41:03AM Agent (CLKec_Francis_190054): "For any damages the we need to return the system back to our depot facility for repair. And for us to do that we need the system to be in Canada to set up the repair."

07/05/2011 10:42:39AM Lucas: "So no warranty or repairs apply in Greece or the European Union right? These apply only in Canada for the specific laptop right?"

07/05/2011 10:43:20AM Agent (CLKec_Francis_190054): "Yes correct."

07/05/2011 10:43:28AM Lucas: "Thank you very much"

07/05/2011 10:43:34AM Agent (CLKec_Francis_190054): "Please hold on so I can check further on our records."

07/05/2011 10:43:49AM Lucas: "I am waiting."

07/05/2011 10:46:21AM Agent (CLKec_Francis_190054): "Lucas we have support in Greece but for you to be supported you need o to upgraded the warranty from Return the system to Depot."

07/05/2011 10:47:07AM Lucas: "Thats what Dell Greece told me as well. You mean I need to transfer the unit to Canada right?"

07/05/2011 10:47:56AM Agent (CLKec_Francis_190054): "For this concern please call +30 210 8129800"

07/05/2011 10:48:05AM Agent (CLKec_Francis_190054): "9AM to 5PM Local Time"

07/05/2011 10:48:12AM Agent (CLKec_Francis_190054): "Monday - Friday"

07/05/2011 10:49:09AM Lucas: "Ok thank you"

07/05/2011 10:49:22AM Lucas: "Have a good day"

07/05/2011 10:49:31AM Agent (CLKec_Francis_190054): "It has been a pleasure assisting you, Lucas. Thank you for choosing Dell. Have a great day!"

07/05/2011 10:49:35AM Session Ended

Link to comment
Share on other sites

Σβησε το ονομα σου απο το ποστ γιατι το βραδυ θα σου στειλω 10 πιτσες που μου ζοριζεις τα καλα παιδακια του κιτρινομαγαζου :hang3:

On topic, παει για τρελο φιασκο η υποθεση σου. Ξεκινησε απο κλασσικη προσπαθεια να παρεις τα λεφτα σου πισω, και προβλεπονται να βγαινουν απλυτα στην φορα...

Link to comment
Share on other sites

Μου έρχεται μία αύρα...ναι ...ναι το βλέπω......

...

το πνεύμα μου μιλάει τώρα

....

...

δε θα ήταν ΠΡΕΠΟΝ -λέει το πνεύμα- να φορτωθεί ένα καμένο λαπτόπι ο κίτρινος απατεώνας ...

...

το πνεύμα σκέφτεται...

...

χμμμ

(το πνεύμα μόλις "είδε" τα αποτελέσματα των 50 βολτ την ώρα που τροφοδοτούσαν το φορητό)

χμμμ...

(το πνεύμα μόλις θυμήθηκε ότι συνδέοντας εν σειρά δύο πηγές αποκτάς το άθροισμα των volt τους!)

...

σιγή

(το πνεύμα αποσυνδέθηκε)

Ντροπή που πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Αυτές οι π@π@ριές έφεραν το eshop εκεί που είναι

Link to comment
Share on other sites

07/05/2011 10:46:21AM Agent (CLKec_Francis_190054): "Lucas we have support in Greece but for you to be supported you need o to upgraded the warranty from Return the system to Depot."

Θα σταθώ εδώ. Όπως σου λέει η Dell υπάρχει δυνατότητα αναβάθμισης της εγγύησης ώστε να μπορεί να καλύψει το προϊόν το οποίο "αγόρασες" στον Καναδά και στην Ευρώπη. Φαντάζομαι αυτή η αναβάθμιση θα τσιμπήσει λιγουλάκι.

Το δίκιο είναι με το μέρος σου αλλά εχεις μπλέξει :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Σου πουλησανε εν αγνοια σου προιον απο Αμερικη αλλα και τι προιον, με αλλα specs και χίλια δυο...

Στον ΙΝΚΑ μην βασίζεσαι, ειναι καλοκαιρι! θα εχουν παει διακοπες :hehe:

Αγορασα ενα IMAC 1800+ λιρες απο Λονδινο στην Regent Street (το κεντρικο της Apple). Επειδη φοβουμουνα για το θεμα της οθονης που παρουσιαζουν μερικα iMAC. Ο πωλητης μου το ειπε καθαρα οτι εαν δεν σας αφησει το προιον ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟ για οποιοδήποτε δικο σας λογο, σας δίνουμε τα ΛΕΦΤΑ σας πισω.

Το eshop τι ζορι τραβαει, επρεπε να σε ενημερώσει οτι δεν ειναι της Dell Hellas or Europe. Επισης εχει αλλα specs το τελικο προιον !!!! Aστυνομια παρε να ερθει μεσα στο μαγαζι...

Εχω λαθος ρε παιδια ?

Τουλαχιστον ο Καναδας εχει εντάξει ατομα, φανταζεσαι να το ειχανε κανει παρεισαγωγή απο τους μαυρους στο συνταγμα...αντi DELL-> BELL :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.