Jump to content



Απορία PayPal


george1551

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά καλημέρα θα ήθελα τα φώτα σας με το PayPal είχα αγοράσει κάτι από ebay το οποίο δεν ήρθε ποτέ, τελικά άνοιξα ένα dispute και ο άλλος μου επέστρεψε τα χρήματα στο paypal αλλά για κάποιο λόγο τα χρήματα δεν πήγαν στην πιστωτική κάρτα μου αλλά παραμένουν ως PayPal balance και δεν είναι διαθέσιμα να τα χρησιμοποιήσω, στις ερωτήσεις μου εδώ και 2 μέρες με έχουν γράψει κανονικά, υπόψιν τα χρήματα τα επέστρεψε ο άλλος από τις 20 του ΙΟΥΝΙΟΥ , για πείτε μου τι παίζει αν ξέρετε ?

Νομιζω πρεπει να ανοιξεις λογαριασμο στην τραπεζα και να τα μεταφερεις σε αυτον.(δες και το faq)

Το πιθανότερο σενάριο κατά τη γνώμη μου είναι σου τα επέστρεψε με τη μορφή πληρωμής και όχι refund για αυτό και έχουν μείνει στο paypal αντί να μπουν στην κάρτα.

Σε αυτή την περίπτωση ή κάνεις αυτό που σου λέει ο SirDiman, ή βρίσκεις κάποιον που έχει λογαριασμό συνδεδεμένοπι με το Paypal του, του τα στέλνεις και τα τραβάει αυτός (με την όποια χασούρα θα έχεις βέβαια). Αλλιώς τα κρατάς και τα ξοδεύειες όταν χρειαστεί.

Αν σου έκανε refund το ποσό μετά από κάποιες μέρες θα το έβλεπες και πάλι στην κάρτα σου.

Αν σου είχε κάνει refund το ποσό θα λάμβανες ένα mail από το Paypal και μετά από 2-3 εργάσιμες θα έβλεπες και πάλι το ακριβές ποσό (χωρίς κρατήσεις) στην κάρτα.

Η κάρτα δεν μπορει να πάρει λεφτά άν είναι πιστωτική....

Μόνο όταν είναι χρεωστική, δλδ να συνδεεται άμεσα με έναν λογαριασμό.

Αλλιώς πρέπει να match-άρεις ένα λογαριασμό κατάθεσης με το paypal.

ευχαριστώ παιδιά θα συνδέσω έναν λογαριασμό να τα πάρω δεν έχω πρόβλημα άλλα είναι ΗΛΙΘΙΟ να μην τα βάζει στην πιστωτική τόσες φορές μου έχουν κάνει refund και δεν είχα πρόβλημα απορώ όμως γιατί δεν απαντάνε από το paypal άσε που μου έχουν σπάσει τα νευρά γιατι τα χρήματα συνεχώς μειώνονται λόγω ισοτιμίας λίρας ευρώ και έχω να δηλώσω ότι είναι πολύ κλέφτες όταν κάνουν την ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ για αυτό την κάνω με την πιστωτική μου , τι να πεις την έχουν δει μονοπώλιο και βαράνε στα αυτιά

Μα η πιστωτική είναι ένα κομμάτι πλαστικό, πού θα σου βάλει τα λεφτά, δεν συνδέεται άμεσα με λογαριασμό !

μια χαρά επιστρέφουν τα refund στην πιστωτική το έχω κάνει πάνω από 10 φορές τόσα χρόνια (από το 2005) στο ebay

Αυτός όμως σου γύρισε λεφτά στο paypal, δεν έγινε ακύρωση της πίστωσης της κάρτας.

Εσύ για να τα πάρεις απο εκεί πρέπει να έχεις δηλωμένο λογαριασμό, έτσι γίνεται με τις πιστωτικές.

την π@π@ρια δεν την έκανα εγώ αλλά ο ΑΓΓΛΟΣ και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί και φαντάσου έκανα και εξυπηρέτησή και δεν ήρθε και δεν έχω πάρει τα χρήματα μου ακόμα γμτ την τύχη μου και ασχολούμαι με άσχετα πράγματα για 30 ευρώ

και η απάντηση από το paypal

Thank you for contacting PayPal regarding your inquiry about using funds

in PayPal balance. I am pleased to assist you in resolving this matter

today.

Mr. XXXXXX, I have reviewed your account and I can see that you

received two personal payments and your balance is now €XX.XX EUR.

Please note that you can use this amount for your future payments or you

can withdraw it to your local bank account (withdrawals to credit cards

are not supported on Greek accounts).

Before you initiate a withdrawal to your bank, please add it to your

PayPal account by following the steps below:

1. Log in to your account at https://www.paypal.com/.

2. Click "Profile" at the top of the page.

3. Click the "Bank Accounts" link, in the Financial Information

column. If you have already added a bank account, click the "Add"

button.

4. Enter your first name exactly as it appears on your bank

statement, (for Personal/Premier accounts only).

5. Enter the name of the bank, the bank location, and select whether

it is a checking or savings account.

6. Enter the twenty seven digits International Bank Account Number

(IBAN).

O Your IBAN can be located on your checks or your bank account

statement.

O Check directly with the banks customer service if you have

any questions.

O Greek bank accounts have to be denominated in Euro only,

because the currency is converted prior to being received by the bank.

O A Greek bank account denominated in U.S. Dollars should not

be added as that would result in a failed transfer.

7. Click "Continue."

8. Review your information and click "Add Bank Account." (Click

"Edit" to make any changes.)

After having added your bank account, you can send your funds from your

PayPal balance to your bank account:

1. Log in to your account at https://www.paypal.com/

2. Click 'Withdraw' near the top of the page.

3. Click 'Withdraw funds to your bank account'.

4. Select the balance to withdraw from if you have multiple balances.

5. Enter the amount. (Click 'minimum withdrawal amount' to see

required minimum amount.)

6. Select the bank account to withdraw to if you have more than one

registered bank account.

7. Click 'Continue'.

8. Review the confirmation page and then click 'Submit'

Please note:

* Withdrawals will take up to 5 working days to post to your bank

account. It may take up to 30 days for the withdrawal to be reflected on

your statement depending on your issuing bank.

* Click 'Fees' at the bottom of any PayPal page to see if there are

any fees for withdrawing funds to your bank account.

* You can only withdraw from one currency balance at a time. To

withdraw the total amount of funds in your account, transfer all funds

to one balance

* Do not enter any currency symbols or letters in the amount box.

I hope that I have been able to assist you with resolving your issue and

the information I have provided has been of use.

Please let us know if you require any further assistance.

Yours sincerely,

Paulina

PayPal

Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.

Société en Commandite par Actions

Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg

RCS Luxembourg B 118 349

Original Message Follows:

Offtopic αλλά μιας και συνέβει πρόσφατα σε γνωστό μου και έχει σχέση με το PayPal θα το αναφέρω.

Φίλος αγόρασε 1 μήνα Premium για FileSonic μετά τη λήξη του τον χρέωσε αυτόματα για τον επόμενο ένα μήνα χωρίς ο ίδιος να έχει ενεργοποιήσει καμία τέτοια επιλογή.

Στην αρχή όταν μου το είπε υπέθεσα ότι κάποια μ@λ@τσία έχει κάνει, ή δεν διάβασε τίποτε "ψιλά" γράμματα ή ενεργοποιήσε την επιλογή pre approved payments. Κάνοντας ένα Google search όμως έμεινα έκπληκτος απο τα πολλά θέματα σε διάφορα φόρουμς που βρήκα με πολύ κόσμο να διαμαρτύρετε για το συγκεκριμένο γεγονός, μάλιστα πολλά από τα θέματα που βρήκα ήταν απο τα τέλη του 2009 και αρχές του 2010, δηλαδή πάνω απο 1,5 χρόνο...

Βέβαια πάντα κρατάω μία πισινή μιας και έχω πάρα πολύ καιρό να αγοράσω premium για file hosting και δεν γνωρίζω τι έχει αλλάξει στη διαδικασία, μπορεί κάτι άλλο να συμβαίνει, αλλά μου έκανε εντύπωση το Google που γέμισε από topic με το ίδιο πρόβλημα.

Όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει και sorry για το offtopic.

Και το hotfile, και το filesonic κ.α. το κάνουν αυτό....

Για αυτό δεν φταίει το Paypal αλλά τα σάιτ που δεν το διευκρυνίζουν, και οι καταναλωτές κατά δεύτερο λόγο, που δεν ελέγχουν τις πληρωμές τους γιατί άν μπείς στο paypal φαίνεται ότι είναι subscription.

[MENTION=498]george1551[/MENTION]

το paypal σου λέει αυτό που σου είπα και εγώ, δεν μπορεί να κάνει κατάθεση παρα μόνο σε λογαριασμό, άρα και σε χρεωστική=λογαριασμός.

Και βέβαια όχι μόνο το paypal, αλλά όλοι !

ή από όπου προήλθαν τα χρήματα δηλαδή την πιστωτική που έπρεπε εξαρχής να μπούνε από την διαφορά νομίσματος μέσα σε μια εβδομάδα έχασα μισό ευρώ και είναι το μαμοτο που μου την σπάει

Και το hotfile, και το filesonic κ.α. το κάνουν αυτό....

Για αυτό δεν φταίει το Paypal αλλά τα σάιτ που δεν το διευκρυνίζουν, και οι καταναλωτές κατά δεύτερο λόγο, που δεν ελέγχουν τις πληρωμές τους γιατί άν μπείς στο paypal φαίνεται ότι είναι subscription.

Φίλε για μένα το μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης το έχει το PayPal γιατί η πληρωμή γίνεται μέσω αυτού και η απενεργοποίηση των pre approved payments είναι θέμα του PayPal καθαρά, όπως και η ενεργοποίηση του μετά την αγορά premium access σε file hosting sites... Κανείς από τους χρήστες δεν μπήκε στο λογαριασμό του PayPal του για να ενεργοποιήσει την "αυτόματη μηνιαία πληρωμή".

Εγώ πάντως εξοργίστηκα από αυτά που είδα γραμμένα στα φόρουμς, είναι ανήθικο αυτο που κάνουν, το ποσό ναι μεν είναι μικρό (5 Ευρώ περίπου) αλλά αν το πολλαπλασιάσουμε με τα άτομα που την πάτησαν πιστέυω ξεχρεώνουμε ένα μέρος του μνημονείου :p.

Από την άλλη βέβαια αρκετές φορές έχω πει πάλι καλά που υπάρχει και το PayPal, διαφορετικά θα ήταν τελειώς "ξεβράκωτες" οι ηλεκτρονικές αγορές.:p

  • 1 month later...

Συνεχιζοντας το παρων thread.....

Για μια συνδιαλλαγη επρεπε να παρω λεφτα πισω ,μιας και το προιον δεν φανηκε ποτε.

Αν και εχω πετυχει περιπτωση που το refund εγινε κανονικοτατα και δεν εκανα το παραμικρο κλικ -περα απο το να δω οτι εχουν μπει στο paypal- ..αυτη τη φορα το status ήταν "unclaimed".

Eπειδη την ωρα που το ειδα(εστειλε) ηταν λιγο πριν ξεκινησω τον δευτερο γυρο διακοπων το πηγα στο επομενο σταδιο ...οπου ειδα τα λεφτα στο paypal ...αλλα πλεον εχει επιλογη "issue refund" στο Order status/Actions....η οποια (επιλογη) κλικαρεται και σε βγαζει σε σελιδα που γραφει (copy paste)

"Issue Refund

You can issue a full or partial refund for 60 days after the original payment was sent. When you issue a refund, PayPal refunds the fees, including partial fees for partial payment refunds.

To issue a refund, enter the amount in the Refund Amount field and click Continue."

Τι παιζει??Το προχωραω??

υ.γ

Ειναι πρωτη μερα στον πολιτισμο, δεν εχω δει την καρτα να δω αν οντως εχουν μπει..και δεν ξερω αν με την παροδο 60 ημερων (50λιγο πλεον) επιστραφουν πισω σε περιπτωση που δεν κανω κατι.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.