Jump to content



ATI ή NVDIA


Terminator

Recommended Posts

bill πιστευο ειναι θεμα οδηγων και θα δεις οτι θα τα καταφερη. το AA + AF ναι δεν ειναι τοσο θεμα οδηγων. αλλα αυτο θα δεις θα διωρθοθει. μην δικαιολογης μια εταιρια που επρεπε να το προσφερη αφου θα σκασεις ενα σορο λεφτα και μετα θα σου πει α παρε το ρ500 αν θες ps3

ειδη υπαρχει το far cry και το ut 2004 αν δεν κανο λαθος και θα βγουν και αλλα πολυ συντομα. πιστευο οτι δεν ηταν σωστη η κινησει της ati

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε μα δεις πως θα σέρνεται η μία και πως θα πετάει η άλλη πρώτα. Καλά λέει ο Billpepas. ’μα σερνότανε θα έχανε αρκετούς περισσότερους οπαδούς από όσους θα χάσει τώρα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ζyx το Unreal δεν εχει PS3.0 μεχρι 1.4 εχει.

Μονο Far Cry και Painkiller εχουν.

Η Ατι εχει μια δικια της τεχνολογια η οποια κανει κατι παρομοιο με PS3.0 και απο τι λενε θα υποστηριζεται αοπ τους κατασκευαστες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από billpeppas [Σήμερα, στις 00:48]

ZYX , η nVIDIA με τα PS3 , όταν αυτά χρησιμοποιούνται , σέρνονται.

Τι να τα κάνουμε αν είναι να πάμε με 15fps?......

για δωσε κανενα link για αυτο

Link to comment
Share on other sites

I would also like to praise ATI developers: their X800 XT is quite up to the mark. Surely, time will show which product is better, but at least it's really a champion's claim. We'll also see if they were right or not to ignore shader version 3.0 in this product.

Speaking of which, the Internet is full of heated debate what is better, 3.0 or 3Dc. At the moment, we don't have version DX 9.0c or NVIDIA drivers supporting 3.0, and thus, we can't estimate NV40 capabilities in this respect. If 3.0 show really good performance (not worse than 2.0 have), if the techniques provide the developers with additional flexibility, and if 3.0 are installed in serial middle/low-sector cards (so many if's), the technology will take on. And then ATI wil have no chioce but to introduce 3.0 into their future products. But if 3.0 have problems and aren't realised in an optimal way, chances are they'll die without having evolved. Because two years after, Longhorn and shaders 4.0 will appear.

As for 3Dc, much will depend on ATI itself. It is hardly a secret that the technology's main trump -- easy introduction into games -- may not reach many people, especially small-time developers.

http://www.digit-life.com/articles2/gffx/nv40-rx800-2-p9.html

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kallileo [04-06-2004 07:25]

Ζyx το Unreal δεν εχει PS3.0 μεχρι 1.4 εχει.

Μονο Far Cry και Painkiller εχουν.

Η Ατι εχει μια δικια της τεχνολογια η οποια κανει κατι παρομοιο με PS3.0 και απο τι λενε θα υποστηριζεται αοπ τους κατασκευαστες.

Νομίζω πώς κανένα παιχνίδι δεν υποστηρίζει PS 3 ακόμα.και στο farcry σαν emulation λειτουργεί το patch.ο κώδικας έν γένει δεν υποστηρίζει

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.