hayabusa Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27, 2011 Ένας γνωστός του πατέρα μου, μου έφερε τον φορητό του για τσεκ γιατί αποφάσισε στα καλά καθούμενα να πεθάνει η οθόνη (από το dsub του βέβαια στέλνει κανονικά εικόνα σε εξωτερική οθόνη). Επειδή υποθέτω πως είναι θέμα μητρικής και επειδή δεν υπάρχει λόγος να μπει χέρι οπουδήποτε καθώς είναι ακόμη εντός εγγύησης τίθεται το εξής θέμα: Που να το πάω ώστε η επισκευή να γίνει σύντομα και "αναίμακτα" ; α) Στο πλαίσιο (από όπου και αγοράστηκε) το οποίο έχω την εντύπωση ότι έχει εξουσιοδοτημένο σέρβις για τα laptops της Toshiba εδώ και κάποιο καιρό πλέον ή β) Στην αντιπροσωπεία της Toshiba (aka Ideal) η οποία αν δεν κάνω λάθος πέφτει κάπου στα Σεπόλια; Ξαναλέω ότι πέρα από το πόσο θα πάρει η όποια επισκευή το βασικό θέμα είναι να γίνει σωστά και χωρίς ασυνεννοησίες (γιατί εγώ θα το φάω το πακέτο και δεν έχω όρεξη να τρέχω συνέχεια ). Για την Ideal είχα ακούσει καλά λόγια κατά καιρούς αλλά μετά από την περιπέτεια ενός γνωστού (είναι και εδώ ) που τραβιόταν για αρκετό καιρό δεν ξέρω αν πρέπει να πάω απευθείας εκεί ή όχι. Btw, το πλαίσιο έχει όντως εξουσιοδότηση για σέρβις από την Toshiba ή θυμάμαι λάθος; Γιατί αν είναι να τρέχω να μαλώνω προτιμώ να πηγαίνω στον Πειραιά παρά να τραβιέμαι στα Σεπόλια Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούνιος 27, 2011 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2011 Ένας γνωστός του πατέρα μου, μου έφερε τον φορητό του για τσεκ γιατί αποφάσισε στα καλά καθούμενα να πεθάνει η οθόνη (από το dsub του βέβαια στέλνει κανονικά εικόνα σε εξωτερική οθόνη).Επειδή υποθέτω πως είναι θέμα μητρικής και επειδή δεν υπάρχει λόγος να μπει χέρι οπουδήποτε καθώς είναι ακόμη εντός εγγύησης τίθεται το εξής θέμα: Που να το πάω ώστε η επισκευή να γίνει σύντομα και "αναίμακτα" ; α) Στο πλαίσιο (από όπου και αγοράστηκε) το οποίο έχω την εντύπωση ότι έχει εξουσιοδοτημένο σέρβις για τα laptops της Toshiba εδώ και κάποιο καιρό πλέον ή β) Στην αντιπροσωπεία της Toshiba (aka Ideal) η οποία αν δεν κάνω λάθος πέφτει κάπου στα Σεπόλια; Ξαναλέω ότι πέρα από το πόσο θα πάρει η όποια επισκευή το βασικό θέμα είναι να γίνει σωστά και χωρίς ασυνεννοησίες (γιατί εγώ θα το φάω το πακέτο και δεν έχω όρεξη να τρέχω συνέχεια ). Για την Ideal είχα ακούσει καλά λόγια κατά καιρούς αλλά μετά από την περιπέτεια ενός γνωστού (είναι και εδώ ) που τραβιόταν για αρκετό καιρό δεν ξέρω αν πρέπει να πάω απευθείας εκεί ή όχι. Btw, το πλαίσιο έχει όντως εξουσιοδότηση για σέρβις από την Toshiba ή θυμάμαι λάθος; Γιατί αν είναι να τρέχω να μαλώνω προτιμώ να πηγαίνω στον Πειραιά παρά να τραβιέμαι στα Σεπόλια Είναι όντως εξουσιοδοτημένο σερβισ μαν μου! Αφού αγοράστικε απο το Πλαίσιο πήγαινε το εκει να ξεμπερδευεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
K_tech Ιούνιος 27, 2011 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2011 Το πλαίσιο είναι όντως εξουσιοδοτημένο σέρβις, αλλά καλύτερα να πας στην Ideal. Έχω πάει αρκετές φορές και Πλαίσιο και Ideal και μπορώ να πω ότι η Ideal ήταν πιο γρήγορη και πιο εξυπηρετική, επίσης στέλνει το λάπτοπ σπίτι μετά την επισκευή(με το αζημίωτο φυσικά...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Ιούνιος 27, 2011 Author #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2011 1-1 μέχρι τώρα λοιπόν. Πάμε στο χρυσό γκολ (aka το επόμενο ποστ θα κρίνει κατά ένα μεγάλο βαθμό την έκβαση γιατί άυριο το πρωί θα γίνει η δουλειά αφού ακυρώθηκαν τα μαθήματα) Προσωπικά για να είμαι ειλικρινής και εγώ προς την ideal κλίνω. (απλά βαριέμαι να τρέχω οπότε ίσως τον πείσω να πάει αυτός ) Για την απευκτέα περίπτωση () που χρειαστεί να το πάω εγώ, που βρίσκεται ακριβώς η Ideal και πως πάμε εκεί (γιατί δεν έβγαλα άκρη απ΄το site τους); Συμφέρει συγκοινωνία (που θα πει βέβαια αναμονή μέχρι την Πέμπτη) ή δεν γλυτώνω το πακέτο της κίνησης με το αμάξι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
K_tech Ιούνιος 27, 2011 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2011 Συμφέρει τρελά η συγκοινωνία, είναι απλά πανεύκολο να πας. Με αμάξι είναι λίγο ζόρι (ειδικά αν δεν έχεις κάνει τον κόπο να πάρεις gps/χάρτη μαζί σου και απλά έχεις το περίπου της διαδρομής στο κεφάλι σου...)οδηγίες πρόσβασης Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Ιούνιος 27, 2011 Author #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2011 που ήταν αυτό το λινκ;...στραβομάρα... anyway, ok . Έκλεισε. Κάπου εκεί κοντά πρέπει να μένει και ο ιδιοκτήτης οπότε θα τον ψήσω να πάει ο ίδιος όταν έρθει να πάρει τον υπολογιστή. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Αν ωστόσο έχει κανείς κάποια προσφατη εμπειρία από εκεί ας τη γράψει για να υπάρχει μια πιο σφαιρική εικόνα Θα επανέλθω με νεότερα αν χρειαστεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούνιος 27, 2011 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2011 Το πλαίσιο είναι όντως εξουσιοδοτημένο σέρβις, αλλά καλύτερα να πας στην Ideal. Έχω πάει αρκετές φορές και Πλαίσιο και Ideal και μπορώ να πω ότι η Ideal ήταν πιο γρήγορη και πιο εξυπηρετική, επίσης στέλνει το λάπτοπ σπίτι μετά την επισκευή(με το αζημίωτο φυσικά...).Καλά πιο γρήγορη σίγουρα. Το Πλαίσιο θα το στείλει λογικά στην Μαγούλα, και μιας και δεν ειναι Turbo-X το έχασες το laptopίδι για καμια βδομάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-treme Ιούνιος 27, 2011 #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2011 Εγώ πάντως που μου χάλασε το laptop μάλλον πέτυχα στον πιο μ@λ@κ@ τεχνικό... Ανέβαζε θερμοκρασία η κάρτα γραφικών. Αρχικά δεν μπορούσε να αναπαράγει το πρόβλημα. Με πήρε τηλέφωνο, του λέω, άνοιξε ένα βίντεο στο youtube και πάρε με σε 5 λεπτά.- Ναι γεια σας, όντως ανέβασε θερμοκρασία- (σώπα ρε Αινστάιν)- Τώρα τί θέλετε να κάνουμε?- Ε, να το ανοίξεις, να μου πεις τί φταίει και πόσο πάει (δεν ήταν στην εγγύηση)- Λογικά φταίει η motherboard και κάνει 400€- Η GPU ανεβάζει θερμοκρασία και φταίει η mobo???- Θα μου πείτε τη δουλειά μου???- Φίλε μου είμαι κι εγώ του σιναφιού. Όταν δε μπορείς να αναπαράγεις ένα τόσο απλό πρόβλημα και μου το αποδίδεις χωρίς να το ψάξεις καν στη mobo, μου δίνεις το δικαίωμα να αμφιβάλω.- Καλώς θα το κοιτάξω και θα σας πω..μετά από κάποια λεπτά:- Ναι γεια σας, η mobo φταίει..Κοινώς, απλά δεν ξαναπαίρνω toshiba... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούνιος 27, 2011 #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2011 Εγώ πάντως που μου χάλασε το laptop μάλλον πέτυχα στον πιο μ@λ@κ@ τεχνικό... Ανέβαζε θερμοκρασία η κάρτα γραφικών. Αρχικά δεν μπορούσε να αναπαράγει το πρόβλημα. Με πήρε τηλέφωνο, του λέω, άνοιξε ένα βίντεο στο youtube και πάρε με σε 5 λεπτά.- Ναι γεια σας, όντως ανέβασε θερμοκρασία- (σώπα ρε Αινστάιν)- Τώρα τί θέλετε να κάνουμε?- Ε, να το ανοίξεις, να μου πεις τί φταίει και πόσο πάει (δεν ήταν στην εγγύηση)- Λογικά φταίει η motherboard και κάνει 400€- Η GPU ανεβάζει θερμοκρασία και φταίει η mobo???- Θα μου πείτε τη δουλειά μου???- Φίλε μου είμαι κι εγώ του σιναφιού. Όταν δε μπορείς να αναπαράγεις ένα τόσο απλό πρόβλημα και μου το αποδίδεις χωρίς να το ψάξεις καν στη mobo, μου δίνεις το δικαίωμα να αμφιβάλω.- Καλώς θα το κοιτάξω και θα σας πω..μετά από κάποια λεπτά:- Ναι γεια σας, η mobo φταίει..Κοινώς, απλά δεν ξαναπαίρνω toshiba...Του πλαισίου ο τεχνικός; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PREDATOR 15 Ιούνιος 27, 2011 #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2011 Φίλε Hayabusa το πλαίσιο έχει κάποιους τεχνικούς που έχουν εκπαιδευτεί σε mid-level επισκεύες και τα χοντρά προβλήματα τα στέλνουν πάλι στην Κρέοντος 25.Οπότε μην το συζητάς και πήγαινε το laptop στην Ideal που ενημερωτικά έχει το μόνο branded service στην Ελλάδα.Σίγουρα θα κάνει το λιγότερο κανα 10ήμερο......και για να το βρεις εύκολα η Ideal είναι μεσοτοιχία με τα Jumbo του Κολωνού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-treme Ιούνιος 28, 2011 #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2011 Του πλαισίου ο τεχνικός;IDEAL... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jofa Ιούλιος 1, 2011 #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2011 Ideal και μονο καλη συννεονηση και γρηγοροι οι ανθρωποιι γενικα ουτε για πλακα στο πλαισιο προσωπικη εμπειρια αρκετες φορες!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Ιούλιος 1, 2011 Author #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2011 Ενημερωτικά, ο κάτοχος ήρθε, το πήρε και λογικά τώρα που μιλάμε πρέπει να το έχει ήδη παραδώσει στο σέρβις της Ιdeal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 1, 2011 #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2011 Μα τώρα το είδα.Αφού βγάζει σήμα σε εξωτερική οθόνη, πώς υποπτεύεσαι μητρική; Εγώ θα υποπτευόμουν οθόνη-καλωδιοταινία οθόνης(panel)-τροφοδοσία οθόνης(panel). Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Ιούλιος 1, 2011 Author #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2011 Σωστό αυτό που λες και το πιθανότερο είναι να ισχύει στην πραγματικότητα. Σημασία έχει βέβαια τι θα σου πουν στο σέρβις (που αφού είναι εντός εγγύησης δεν μας απασχολεί ιδιαίτερα). Την παραπάνω υπόθεση την έκανα κρίνοντας από δύο πανομοιότυπες περιπτώσεις φορητών Turbo-X και την ετυμηγορία του Πλαισίου (ευτυχώς την είχαν προλάβει και τότε την εγγύηση, αν και οριακά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 1, 2011 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2011 Πίστεψέ με, όταν είναι στην εγγύηση, σχεδόν σε όλα λένε μητρική! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούλιος 1, 2011 #17 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2011 Οταν δεν ξερουν να αναπαραγουν το προβλημα ειναι το θεμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Ιούλιος 1, 2011 Author #18 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2011 σωστό, αλλά στο συγκεκριμένο δεν νομίζω να χρειάστηκε να προσπαθήσουν και πολύ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 21, 2011 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 21, 2011 Πάντως ειναι και ανάλογα την μέρα του υπαλλήλου. Άνθρωποι είναι και αυτοί. Κι εγώ έχω τύχει να ξυπνήσω πρωι για την δουλειά και με τον καφέ να ρίξω και έναν τσακωμό με την αραββωνιαστικιά μου γιατί δεν την ξύπνησα, γιατι το τυρί που αγόρασα χτες απο το Σ/Μ ήταν μισό κιλό αντι για ένα, γιατι πέταξα το σώβρακο μου έξω απο το πλυντήριο αντί για μέσα, και να πάω στην δουλειά κατεβάζοντας παναγίες, να με μιλάει ο πελάτης και από μέσα μου να λέω "Τι μου λέει τώρα αυτός ο μ@λ@κας"... Δεν λέω οτι αυτό ειναι το σωστό, αλλά ανθρωποι είμαστε.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Ιούλιος 21, 2011 #20 Κοινοποίηση Ιούλιος 21, 2011 ανθρωποι ειναι αλλα οταν ειναι η ωρα της δουλειας πρεπει να δουλευουν και ειναι υποχρεωμενοι να απαντανε στον πελατη.εγω *** ειμαι και πληρωσα 100 ευρω για εγγυηση? (παραδειγμα)[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2AJSowGYoLc]How to clean hp laptop fan and overheating MOD - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=JEpnqhRYGLw]HP Pavilion DV6000 Blank screen fix BGA rework video problem - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.