Jump to content



Στο άρθρο 99 περί πτώχευσης και το e-Shop


dbasilis

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το e-Shop για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα ρευστότητας που αντιμετωπίζει κατέθεσε αίτηση στο Πρωτοδικείο Αθηνών για υπαγωγή στο άρθρο 99 ενώ με προσωρινή διαταγή που εκδόθηκε από το δικαστήριο ελήφθησαν προληπτικά μέτρα προστασίας του.

Σύμφωνα με ανακοινώσεις το e-Shop εκτελεί ήδη πλάνο αναδιάρθρωσης και ζητάει στο διάστημα αυτό να μην πληρώνει τόκους για παλαιά βάρη.

43 εκατ. ευρώ υπολογίζονται οι υποχρεώσεις της εταιρείας από τα οποία τα 25 εκατ.ευρώ είναι οι οφειλές σε τράπεζες και τα υπόλοιπα 18 εκατ.ευρώ σε προμηθευτές.

Πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα ήδη έχει ανασταλεί η λειτουργία 12 καταστημάτων.

NewsIt.gr: Στο άρθρο 99 περί πτώχευσης και το e-Shop

πάει και αυτό.....

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

ότι έχετε ευχαρίστηση. κρίμα και για το κόσμο που εργάζεται εκεί και για εμάς.. .

Προσωπικά το βλέπω σαν παραθυράκι για να μειώσει τα έξοδα. Εύχομαι να μην κλείσει γιατί ο ανταγωνισμός είναι καλός για όλους και πρώτο και κυριότερο γιατί θα χάσουν την δουλεία τους πολλοί συνάνθρωποι μας.

τι είναι το «άρθρο 99»;

Με τις τροποποιήσεις που έγιναν στο νέο Πτωχευτικό Κώδικα (ν. 3588/2007) εισήχθη μια διαδικασία στο πλαίσιο της οποίας δύναται ένα νομικό πρόσωπο, μια εταιρεία που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, να έλθει σε συνεννόηση μαζί τους και να υποβάλει μια πρόταση για τη ρύθμιση των οφειλών της, χωρίς να κινδυνεύει με κατάσχεση των περιουσιακών της στοιχείων.

Δίνεται δηλαδή στην εταιρεία που βρίσκεται σε κίνδυνο πτώχευσης ένα χρονικό περιθώριο, κατά την διάρκεια του οποίου δεν μπορούν να γίνουν κατασχέσεις, προκειμένου να τακτοποιηθούν οι οικονομικές της εκκρεμότητες.

Το e-Shop για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα ρευστότητας που αντιμετωπίζει κατέθεσε αίτηση στο Πρωτοδικείο Αθηνών για υπαγωγή στο άρθρο 99 ενώ με προσωρινή διαταγή που εκδόθηκε από το δικαστήριο ελήφθησαν προληπτικά μέτρα προστασίας του.

Σύμφωνα με ανακοινώσεις το e-Shop εκτελεί ήδη πλάνο αναδιάρθρωσης και ζητάει στο διάστημα αυτό να μην πληρώνει τόκους για παλαιά βάρη.

43 εκατ. ευρώ υπολογίζονται οι υποχρεώσεις της εταιρείας από τα οποία τα 25 εκατ.ευρώ είναι οι οφειλές σε τράπεζες και τα υπόλοιπα 18 εκατ.ευρώ σε προμηθευτές.

Πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα ήδη έχει ανασταλεί η λειτουργία 12 καταστημάτων.

NewsIt.gr: Στο άρθρο 99 περί πτώχευσης και το e-Shop

πάει και αυτό.....

με το συμπαθειο,αλλα τετοιο θρεντ γιατι το βαζεις στο τι που ποσο?ξερεις πολους λαμπιτες να ενδιαφερονται να αγορασουν την αλυσιδα?

με το συμπαθειο,αλλα τετοιο θρεντ γιατι το βαζεις στο τι που ποσο?ξερεις πολους λαμπιτες να ενδιαφερονται να αγορασουν από την αλυσιδα?

fixed... :)

Υπάρχει ήδη ανοικτή συζήτηση σχετικά με την εν λόγο αλυσίδα και οι τελευταίες σελίδες είχαν αφιερωθεί στο θέμα της επικείμενης πτώχευσης.

(να το κάνει merge κάνας moderatoras)

α δεν ξέρεις... εδώ πουλιέται ολόκληρη επιχείρηση σε τιμή ευκαιρίας...

παιδιά κατά λάθος έβαλα το thread στη τομέα ζήτηση (συζήτηση.... ότι θέλω βλέπω) και μεταφέρθηκε εδώ.

αμα δημιουργείται τόσο θέμα να το σβήσουμε!!!!!!

:dance3:

ναι ρε. να το πάμε σε στύλ μερικών απο τις αγγελίες.

πχ. για το e-shop:

προσφέρω 110Ε.

πέρα απο την πλάκα ήταν γνωστό ότι πάνε για εκεί...

αρκετούς μήνες τώρα.

τι είναι το «άρθρο 99»;

Με τις τροποποιήσεις που έγιναν στο νέο Πτωχευτικό Κώδικα (ν. 3588/2007) εισήχθη μια διαδικασία στο πλαίσιο της οποίας δύναται ένα νομικό πρόσωπο, μια εταιρεία που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, να έλθει σε συνεννόηση μαζί τους και να υποβάλει μια πρόταση για τη ρύθμιση των οφειλών της, χωρίς να κινδυνεύει με κατάσχεση των περιουσιακών της στοιχείων.

Δίνεται δηλαδή στην εταιρεία που βρίσκεται σε κίνδυνο πτώχευσης ένα χρονικό περιθώριο, κατά την διάρκεια του οποίου δεν μπορούν να γίνουν κατασχέσεις, προκειμένου να τακτοποιηθούν οι οικονομικές της εκκρεμότητες.

Στην πράξη το αρ. 99 είναι η ταφόπλακα των δανειστών. Γνωρίζει κανείς καμία περίπτωση που να εξυγιάνθηκε επιχείρηση υπαχθείσα σε αυτό το άρθρο;

ε το θέμα είναι ότι δίνει τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση που έχει ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει να πάρει μια παράταση έτσι ώστε να μην κατασχέσουν οι πιστωτές της την περιουσία της.

τώρα άμα μπορέσει να γυρίσει το κλίμα και να βρεθεί χρηματοδότης στην επιχείρηση καλό θα είναι για όλους μας.

τώρα σε περίπτωση που έχεις κάνει αγορές από το e-shop και αυτό κλείσει τι παίζει με την εγγύηση? θα πρέπει να πας απευθείας στην εταιρία?

να κλεισει ποσο το ευχαριστιεμαι...να παει απο κει που ρθε.τωρα μη μου πει κανεις τι φταινε οι εργαζομενοι....θα σφαχτουμε..ειναι και αυτοι γραναζι της μηχανης που λεγεται επιχειρηση.για να ναι εργαζομενοι εκει θα ταν σα τα μουτρα του αφεντικου...απλα δεν τους λυπαμαι ολους.ισως το 10 % απο αυτους που ηταν τιμιοι, ευγενικοι και δουλεφταραδες γιατι εχω πετυχει και ξερω τετοιους απο το eshop το χειροτερο interntoμαγαζο EVER!ΙΣΩς ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ....

Φίλε μου θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, απλά και χωρίς εξήγηση, αφού το έχουμε εξαντλήσει το θέμα στο παρελθόν.

κρίμα για τον ανταγωνισμό και την ποικιλία .. πιστεύω ότι ήταν ένας άξιος αντίπαλος του πλαισίου.. τώρα σχετικά με το προσωπικό είναι που θα πέσεις.. τι οδηγίες έχουνε... κλπ.. παντου υπάρχου άσχετοι και μ@#4κες και αυτοί που απλός κάνουν ότι τους λένε..

καμια σχεση υπαλληλος του eshop με του πλαισιου. οι του πλαισιου σου σπαγαν τα νευρα με την υπερβολικη εξυπηρετηση τους ενω οι του eshop αντε να μη πω τωρα....

Ας μην είμαστε κολλημένοι . Το αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα με μια εταιρία ειτε αυτη λέγεται e-shop , είτε plaisio αυτό δεν σημαίνει οτι αυτή η εταιρεία είναι η χειρότερη του κόσμου .

Εχω αγοράσει τουλάχιστον 4.000 ευρω σε εξαρτήματα - παραγγελίες απο το e-shop και ήταν όλα πάντα άψογα . Ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα . Ούτε όμως έπιασα κουβέντα και με τα παιδιά μέσα . απλα έκανα παραγγελία μέσω internet αυτα που ήθελα και σε 3-4 ημέρες τα είχα πάντα στο χώρο μου .

Ουτε στο πλαίσιο είχα ποτέ πρόβλημα με παραγγελίες . Ομως επειδεί το πλαίσιο το έχω χτίσει τα τελευταία 20 χρόνια ,όπως πολλοί άλλοι .( ο πρώτος μου υπολογιστής turbo-x 486 dx2-66) περίμενα μετά απο τόσα χρόνια μεγαλύτερη εξέλιξη στις υπηρεσίες και επειδεί αναγκαστικά στα μαγαζιά έρχεσαι σε επαφή με πωλητές , θα πώ οτι δυστυχώς οι πωλητές του Πλαίσιου , δεν το έχουν και πάρα πολυ . Παρόλ'αυτά εκτός απο κάτι αξιόλογα μικρά μαγαζάκια , η δουλειά μας μέχρι τώρα γίνεται απο τα μεγάλα Πλαίσιο - e-shop , multirama expert κ.τλ

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.