Jump to content



2 χαλασμένοι σκληροί στην σειρά. Γκαντεμιά; Ή μήπως...


sadako

Recommended Posts

Λοιπόοοον...

Πριν κάποιους μήνες, είχα πάρει από το Amazon τον παρακάτω σκληρό:

Samsung F4 EcoGreen 2TB 32MB 5400RPM

[ame=http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0042SGDVG/ref=oss_product]Samsung F4 EcoGreen 2TB 32MB 5400RPM 3.5 Inch SATA-II Internal Hard Drive - 3 Year Warranty - OEM: Amazon.co.uk: Computers & Accessories[/ame]

Με τον που τον παίρνω, του κάνω ένα surface scan με το HD Tune Pro, όλα καλά.. Έχω και το Hard Disk Sentinel να μου δείχνει συνέχεια το S.M.A.R.T, όλα μια χαρά..

Μετά από κανά 2μηνο χρήσης (στο οποίο διάστημα έχω γεμίσει κάπου 1,5TB), παρατηρώ όταν πάω να κάνω unrar ένα αρχείο, και κολλάει.. Κοιτάω μάλιστα στο S.M.A.R.T ότι έχει βγάλει περίπου 125 weak sectors. Κάνω αμέσως backup (ευτυχώς είχαν επηρεαστεί μόνο 2 αρχεία, τα οποία και μπορώ να ξανακατεβάσω), τρέχω και το επίσημο tool της Samsung, μου βρίσκει κι εκεί τα errors..

Επικοινωνώ με Amazon και ενημερώνω, οι τύποι πολύ επαγγελματίες, μου στέλνουν αμέσως καινούριο σκληρό και μου λένε απλά ότι πρέπει μέσα σε ένα μήνα να έχουν παραλάβει τον χαλασμένο, αλλιώς θα μου χρεώσουν την κάρτα. Τον παραλαμβάνουν, μου πληρώνουν και τα έξοδα αποστολής που πλήρωσα, και όλα καλά..

ΝΟΜΙΖΑ..

Βάζω τον καινούριο σκληρό πάνω, και πριν καν βάλω ένα αρχείο πάνω, περνάω το firmware update, κάνω ένα surface test με το επίσημο εργαλείο της Samsung (ESTool), και ξυπνώντας το πρωί, το βλέπω σκαλωμένο στο 86% και να βγάζει συνέχεια Error: LBA 0..

Τρέχω surface scan στο HD Tune, και σε κάποιο σημείο η ταχύτητα του scan πέφτει κατακόρυφα στα 9MB/sec, αρχίζει να βγάζει κόκκινα blocks, ενώ στο S.M.A.R.T αρχίζουν οι weak sectors να αυξάνουν συνέχεια.. Σε κάποια φάση, κι ενώ είχε συμπληρώσει 8 ώρες, το έκλεισα, ΧΩΡΙΣ να έχει τελειώσει το scan, και μετρώντας ήδη 185 weak sectors..

EDIT: Α, και στο Health tab του HD Tune Pro, στο Calibration Retry Count, στο Data λέει 2, και από κάτω λέει:

Number of calibration attempts after a calibration failure:2

There were calibratin errors.

Τώρα το θέμα είναι, είμαι ΤΟΣΟ γκαντέμης; Ή παίζει και τίποτα άλλο;

Δοκίμασα να αλλάξω το sata cable (και το καλώδιο αλλά και σε διαφορετικό sata slot στην μητρική), τα ίδια. Το μόνο που με απασχολεί στο συγκεκριμένο θέμα είναι ότι έτσι όπως είναι τα sata slots στο κουτί, είναι αναγκαστικά αρκετά λυγισμένα, γιατί τα sata slots είναι στα πλάγια της μητρικής και πάρα πολύ κοντά στις θήκες που έχει το κουτί για να βάζεις τους σκληρούς.. Το μόνο που δεν δοκίμασα είναι διαφορετικό καλώδιο τροφοδοσίας, έχω ένα Modular τροφοδοτικό, το Corsair HX520W, απλά μου κάνει εντύπωση, γιατί με το ίδιο καλώδιο έχω συνδεδεμένο και τον άλλο σκληρό (που έχει και το λειτουργικό) και δουλεύει μια χαρά..

Παίζει να φταίει ότι είναι Green;

Δεν ξέρω τι να κάνω.. Να τον στείλω κι αυτόν πίσω για να πάρω άλλον; Refund ούτως ή άλλως λογικά δεν παίζει, αφού έχουν περάσει οι 30 μέρες από την (αρχική) αγορά.. Αλλά ακόμα και να δέχονταν κάτι τέτοιο, ποιον σκληρό να πάρω για πιο αξιόπιστο;

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ο Samsung Spinpoint F4EG ECOgreen 2TB (HD204UI) ειναι;

Εχω ακριβως τον ιδιο που τον πηρα πριν κανενα 2μηνο κ ολα καλα χωρις να εχω κανει το firmare update.Μαλλον σου εκατσε στραβη γιατι και αλλα παιδια εδω εχουν τον συγκεκριμενο αλλα δεν εχουν προβλημα.Απο οτι εχω δει οι πιο πολυ εχουν προβλημα με τους WD green(EARS).Στειλτον πισω για αλλαγη επεσες μαλλον στην περιπτωση....:nothing:

Link to comment
Share on other sites

Είχε βγει ένα θέμα από την Samsung, ότι το firmware ήταν προβληματικό, και αν την ώρα που ο σκληρός δούλευε κάποιο πρόγραμμα προσπαθούσε να τραβήξει S.M.A.R.T. attributes υπήρχε ο κίνδυνος για απώλεια δεδομένων.. Γι'αυτό και έβγαλε επίσημο firmware update η Samsung.. Μάλιστα στο πρώτο σκληρό είχα την υποψία ότι ακριβώς επειδή ΔΕΝ το είχα κάνει, ίσως γι'αυτό είχε παρουσιαστεί το πρόβλημα..

Βέβαια υπήρχε ένα θολό τοπίο, ότι οι σκληροί από κάποια ημερομηνία και μετά είχαν περασμένο το καινούριο firmware..

Link to comment
Share on other sites

Επικοινώνησα τελικά σήμερα με Amazon, μου είπαν ότι ούτως ή άλλως δεν στέλνουν δεύτερη φορά το ίδιο αντικείμενο, γιατί ίσως είναι ένδειξη πως είναι ελαττωματική η παρτίδα τους, αλλά θα μου κάνουν πλήρη επιστροφή χρημάτων..

Τώρα μάλλον θα πάρω τον ίδιο από Ελλάδα (τον βρήκα στο VisionStudio στα ίδια λεφτά που τον είχα πάρει κι από το Amazon, αν και όταν είχα κάνει την αγορά, εδώ τον είχαν κάπου 15 ευρώ πιο ακριβά)..

Ελπίζω μόνο να είναι εξίσου εξυπηρετικοί και εδώ στην Ελλάδα στο θέμα της εγγύησης.. :hmm:

Απλά σκεφτόμουν, έτσι για να εξαλείψω κάθε πιθανότητα να φταίει τίποτα άλλο, αν υπάρχει κανένας τρόπος να τεστάρω το τροφοδοτικό μου..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.