JaguarOne Μάϊος 3, 2014 #1721 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2014 Γελάνε τα τσιμέντα. Τα τσιμέντα γελάνε. Πλήρης βιασμός των εννοιών διαφάνεια, δημοκρατία, τσίπα, από το "συνταγματικό τόξο".Δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να μας κάνει εντύπωση πάντως. Όταν η μόνη απάντηση που παίρνεις είναι ένα ξερό όχι τότε θα βρεθεί τρόπος (και νόμιμος) για να περάσει το δικό τους, θέληση υπάρχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 3, 2014 #1722 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2014 ενώ το όχι είναι άδικο; αυτό λέμε; πέρα από τις ντροπολογίες που περνάνε κάθε τι που τους βολεύει, τα τσιμέντα γελάνε και με το επίπεδο των σπουδών των κολλεγίων. Γελάει και ο κάθε πικραμένος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Μάϊος 3, 2014 #1723 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2014 [MENTION=4171]deninho[/MENTION] Ναι είναι άδικο και αβάσιμο το "όχι". Δεν υπάρχει πραγματικός λόγος να μην έχεις και ιδιωτικά πανεπιστήμια. Θα μπορούσαν εύκολα να καλύπτουν niche σπουδές που δεν παρέχει το κράτος χωρίς να υποχρεώνεται ο φοιτητής να βγαίνει εκτός χώρας. Οι πολέμιοι θα μπορούσαν πανεύκολα να πουν: "τι; θέλετε ιδ.παν; ΟΚ αλλά αποκλειστικά και μόνο κατευθύνσεις και ειδικότητες που δεν καλύπτονται από τα δημόσια με κάθε δικαίωμα υπερ του δημοσίου (οταν πχ γίνονται αλλαγές στο curriculum)". Επίσης το επίπεδο σπουδών των κολλεγίων δεν είναι απαραιτήτως για γέλια όπως θα ήθελες να είναι.Επαναλαμβάνω δεν συμφωνώ με τροπολογίες από την κερκόπορτα, αλλά η στεγνή αδιαλαξία δεν οδηγεί πουθενά και σε καμμια περίπτωση δεν εξυπηρετεί τον πολίτη Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 3, 2014 #1724 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2014 Υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια. Απλά δεν είναι εξισωμενα με τα δημόσια και καλά κάνουν.Sent from my Find 5 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Μάϊος 3, 2014 #1725 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2014 (edited) Υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια. Απλά δεν είναι εξισωμενα με τα δημόσια και καλά κάνουν.Sent from my Find 5 using TapatalkΜην ανησυχείς, είναι σε καλό δρόμο προς την ποιοτική εξίσωση. Δεν είναι υπερβολή αν πει κάποιος που το παρακολουθεί από κοντά ότι είναι ραγδαία η επιδείνωση της ποιότητας εκπαίδευσης στα δημόσια πανεπιστήμια, χωρίς δείγματα ανάσχεσης.Βέβαια, το ίδιο μπορεί να πει κανείς και για την παιδεία υγεία κ.α., οπότε τι ψάχνεις... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 3, 2014 από minast Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 3, 2014 #1726 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2014 το προσπαθεί το υπουργείο παιδείας, όμως δε τους βγαίνει ακόμα. Εδώ δεν έχουν καταφέρει να εξισώσουν τα ΑΕΙ με το ΤΕΙ. Και πάλι, καλώς δεν έχουν εξισωθεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Μάϊος 4, 2014 #1727 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 Υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια. Απλά δεν είναι εξισωμενα με τα δημόσια και καλά κάνουν.Sent from my Find 5 using Tapatalk εικονα ελληνικου (ανωτερου απο ιδιωτικα) πανεπιστημιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Μάϊος 4, 2014 #1728 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 εικονα ελληνικου (ανωτερου απο ιδιωτικα) πανεπιστημιο. Δηλαδή τόσα χρόνια που πίστευα ότι αυτό που μετράει στα πανεπιστημία είναι το διδακτικό έργο και η ερευνα και όχι η ομορφιά του κτηρίου ήμουν λάθος? Σορρυ για την ειρωνία, δεν άντεξα Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια πουλάνε μια ωραία εικόνα, αμφιβάλλω αρκετά αν το διδακτικό έργο είναι καλύτερο και δεν νομίζω να έχουν έρευνα.. Αν δεν κάνω λάθος, ιδιωτικά πανεπιστήμια πάνε να ιδρύσουν (ή έχουν ιδρύσει) τα διάφορα ΙΕΚ. Σε αυτή την περίπτωση είμαι σίγουρος ότι το διδακτικό έργο δεν αγγίζει καν τα ΤΕΙ με βάση το 11. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 4, 2014 #1729 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 εικονα ελληνικου (ανωτερου απο ιδιωτικα) πανεπιστημιο. δες και την ποιότητα σπουδών. όλη την εικόνα. μη βλέπουμε ότι μας βολεύει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Μάϊος 4, 2014 #1730 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 δες και την ποιότητα σπουδών. όλη την εικόνα. μη βλέπουμε ότι μας βολεύει.Η ποιότητα σπουδών είναι πολύ καλή αλλά πες μου με το χέρι στη καρδιά. Σε εμπνέει εσένα να πας να κάνεις έρευνα εκεί μέσα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 4, 2014 #1731 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 Η ποιότητα σπουδών είναι πολύ καλή αλλά πες μου με το χέρι στη καρδιά. Σε εμπνέει εσένα να πας να κάνεις έρευνα εκεί μέσα?αδιάφορο. Η έρευνα δε γίνεται στους διαδρόμους. Πιο πολύ με ξενερώνει η εσκεμμένη υποχρηματοδότηση από το υπουργείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάϊος 4, 2014 Author #1732 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 ας μου δώσει κάποιος ένα καλό λόγο που οι ακαδημαϊκοί (και οι εκπαιδευτικοί γενικότερα, αλλά ας μείνουμε στους ακαδημαϊκούς) ειναι πολέμιοι της οποιασδήποτε αξιολόγησης και τα ξαναλέμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Μάϊος 4, 2014 #1733 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 ας μου δώσει κάποιος ένα καλό λόγο που οι ακαδημαϊκοί (και οι εκπαιδευτικοί γενικότερα, αλλά ας μείνουμε στους ακαδημαϊκούς) ειναι πολέμιοι της οποιασδήποτε αξιολόγησης και τα ξαναλέμε.Προτείνω να το μεταφέρουμε στο θέμα των Πανεπιστημίων, αλλά σε αυτό είσαι σίγουρα λάθος. Εάν θέλουμε γενικεύσεις, οι (καλοί) ακαδημαϊκοί επικροτούν την αξιολόγηση με ορθολογικά κριτήρια. Υπάρχουν πολλά βέβαια που μπορούν να ειπωθούν για τους δείκτες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο ή για το έργο της (ανεξάρτητης, αλλά χρηματοδοτούμενης από το Υπουργείο) Αρχής ΔΙασφάλισης Ποιότητας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης...Με τον ρυθμό υποχρηματοδότησης και αύξησης αριθμού εισακτέων, τα Πανεπιστήμια δεν θα είναι παρά μια σκιά του καλού τους εαυτού εντός πενταετίας το πολύ.Δεν είναι όλα ρόδινα βέβαια. Διαφωνώ με τον [MENTION=4171]deninho[/MENTION] ότι η εικόνα δεν μετράει. Τα πανεπιστήμια οφείλουν να ανπτύξουν κουλτούρα που αντιτίθεται σε εικόνες όπως η προηγούμενη, αλλά όταν έχουν θέματα επιβίωσης αυτό είναι σίγουρα ελάσσον πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 4, 2014 #1734 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 Διαφωνώ με τον [MENTION=4171]deninho[/MENTION] ότι η εικόνα δεν μετράει. Τα πανεπιστήμια οφείλουν να ανπτύξουν κουλτούρα που αντιτίθεται σε εικόνες όπως η προηγούμενη, αλλά όταν έχουν θέματα επιβίωσης αυτό είναι σίγουρα ελάσσον πρόβλημα. Άρα συμφωνούμε Δεν είπα ότι μ'αρέσει η εικόνα αυτή. Είπα ότι δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας για να μείνεις και να κάνεις έρευνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 4, 2014 #1735 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 ας μου δώσει κάποιος ένα καλό λόγο που οι ακαδημαϊκοί (και οι εκπαιδευτικοί γενικότερα, αλλά ας μείνουμε στους ακαδημαϊκούς) ειναι πολέμιοι της οποιασδήποτε αξιολόγησης και τα ξαναλέμε.Γενικότερα οι αυθεντίες έχουν θέμα με την αξιολόγηση και τη κριτική σε όλα τα επίπεδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάϊος 4, 2014 #1736 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 (edited) Για την παραπάνω εικόνα Πανεπιστημίου ( αλήθεια, ποιου; ) φταίνε σχεδόν αποκλειστικά οι αριστεροφασιστικές αγκυλώσεις και η νοοτροπία του "ασύλου" ( ανιάτων; ) που κληρονομήσαμε από τους ίδιους ανθρώπους που οδήγησαν τη χώρα στη χρεοκοπία.Είναι πολύ απλό να επιβάλλεις στοιχειώδη πειθαρχία στους κάφρους που το καταντούν έτσι: τους στέλνεις σπίτι τους. Δεν δικαιούνται όλοι να αποφοιτήσουν από το Δημόσιο Πανεπιστήμιο, μόνο όσοι το σέβονται. Όταν όμως ο τσόγλανος αισθάνεται ότι του περιστέλλεις τα δικαιώματα όταν του απαγορεύεις το κάπνισμα σε κλειστούς χώρους, τι επίπεδο συνεννόησης περιμένεις;Αναλυτικότερα τα έχω ξαναπεί στο σχετικό θέμα, αλλά συμφωνώ κι εγώ ότι είναι πολύ ευκολότερο να μαζέψεις τα σκουπίδια και να βάψεις τους τοίχους από το να βρεις καλούς ακαδημαϊκούς για να στελεχώσεις ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα και να προσελκύσεις καλούς ερευνητές. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 4, 2014 από acct Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Μάϊος 4, 2014 #1737 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 Δηλαδή τόσα χρόνια που πίστευα ότι αυτό που μετράει στα πανεπιστημία είναι το διδακτικό έργο και η ερευνα και όχι η ομορφιά του κτηρίου ήμουν λάθος? Σορρυ για την ειρωνία, δεν άντεξα Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια πουλάνε μια ωραία εικόνα, αμφιβάλλω αρκετά αν το διδακτικό έργο είναι καλύτερο και δεν νομίζω να έχουν έρευνα.. Αν δεν κάνω λάθος, ιδιωτικά πανεπιστήμια πάνε να ιδρύσουν (ή έχουν ιδρύσει) τα διάφορα ΙΕΚ. Σε αυτή την περίπτωση είμαι σίγουρος ότι το διδακτικό έργο δεν αγγίζει καν τα ΤΕΙ με βάση το 11. To διδακτικο εργο οταν δεν διακοπτεται απο καταληψεις με χαμενα εξαμηνα και δεν γινεται σε βοθρους οπως το ΑΠΘ στην εικονα ισως ειναι οκ. Σιγουρα καλυτερο απο ΤΕΙ, και εννοειται και απο ΙΕΚ. Το οτι καθοριζεται κεντρικα η παραπανω ισχυς τους ομως με ενα νομο ειναι λιγο μαρξιστικο εκει σε μια θεωρια που λεει διαφορα πραγματακια που συνιστουν το φασισμο σε κοινωνιες μετα την επανασταση του προλεταριατου. Εγω προτιμω ενα ranking απο ανεξαρτητο οργανισμο οπως γινεται εξω οσο τρωμε βελανιδια εδω. Επισης μου λες οτι το επιπεδο σπουδων που δεχονται στο βοθρο του απθ της εικονας ειναι τετοιο που στην υπολοιπη τους ζωη ειναι κανονικοι ανθρωποι και αυτα τα κανουν μονο στο χωρο που τους δινει τα εφοδια για το μελλον ετσι απο αντιδραση. Και δεν ειναι μια κρισιμη μαζα αυτοι οι ανωμαλοι αλλα 2-3 με καποιους εξωσχολικους. Σιγουρα εχει καλο επιπεδο σπουδων και σπουδαια ερευνα. Υπαρχει καποια καταταξη να το δουμε σε συγκριση με αλλα αντιστοιχα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 4, 2014 #1738 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 Για τη Μάλτα δεν υπάρχουν στοιχεία, αλλά για να δούμε τα ελληνικά πανεπιστήμια τι κάνουν σε σχέση με τα υπόλοιπα: Πολύ πάνω από το μέσο όρο, με ποσό χρηματοδότησης της τάξης του 1,8 δις δολαρίων, και ποσοστό επί το ΑΕΠ 0,5% (νούμερα 2011) Και για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα του ποσοστού χρηματοδότησης των ελληνικών πανεπιστημίων σε σχέση με τον πολιτισμένο κόσμο: Στον οριζόντιο άξονα το ποσοστό επί το ΑΕΠ, που δίδεται για την έρευνα, στον κάθετο ο πληθυσμός του επιστημονικού προσωπικού, και το μέγεθος του κύκλου το ποσό της δαπάνης. Δες που βρίσκεται η Φινλανδία, η Σουηδία ΚΑΙ το Ισραήλ. Τα γκραφίτι στους τοίχους φταίνε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Μάϊος 4, 2014 #1739 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 (edited) αδιάφορο. Η έρευνα δε γίνεται στους διαδρόμους. Πιο πολύ με ξενερώνει η εσκεμμένη υποχρηματοδότηση από το υπουργείο.Καταλαβαίνω πως το εννοείς και εν μέρει συμφωνώ, αλλά:1) Με τέτοια εικόνα δεν προσελκύεις από όλο το pool επιστημόνων-ερευνητών2) όταν τα σκουπίδια θα αρχίσουν να βρωμάνε και να μαζεύονται μύγες, εκτός από το αισθητικό κομμάτι, θα έχεις και λειτουργικό πρόβλημα.edit: deninho τώρα είδα το τελευταίο σου post με τα graphs. Έλα ρε, στο πρώτο διάγραμμα η Aγγλία είναι υπερδυνατή στα documents, Και σπαταλάει σχεδόν τα μισά από Γερμανία που είναι περίπου στα ίδια, ενώ 1/3 λιγότερα από Ν. Κορέα που είναι κάτω του median. Στο δεύτερο διάγραμμα δεν έχω καταλάβει πλήρως τι θέλεις να αποδείξεις. Στη Φιλανδία και Σουηδία φαντάζομαι δεν φαγώνονται μεταξύ τους για το ποιος έχει περισσότερο δίκιο. Αυτό που εγώ βλέπω είναι ότι το ποσοστό επιστημόνων επί συνολικού πληθυσμού είναι πολύ μεγαλύτερο από τις αντίστοιχες χώρες που έχουν παρόμοιο ποσοστό χρηματοδότησης επί ΑΕΠ. Μάλλον το πρήξιμο της Ελληνίδας μάνας και της γειτόνισσας (να καμαρώσουν το παιδί να σπουδάζει για να έχουν να το λένε στο χωριό) φταίει.Αλλά το να μου τα φέρνεις ως επιχειρήματα για να αποδείξεις ότι δεν πρέπει τα πανεπιστήμια να είναι καθαρά και περιποιημένα (πρόσεξε εδώ. όχι να μυρίζουν σαν θυληκιά celebrity) αλλά είναι αποδεκτό να φαίνονται ως μπουρδέλα (επειδή κι έτσι γίνεται δουλειά), όχι δεν το δέχομαι.Εκτός αν τα σκουπίδια είναι σκόπιμα βαλμένα για να μειώσουν τα δημόσια ελληνικά και να αναδείξουν τα ιδιωτικά με απώτερο σκοπό να βγάλουν πολλά φράγκα.**Όχι δεν το πιστεύω. Περισσότερο με την άποψη του acct είμαι Έγινε επεξεργασία Μάϊος 4, 2014 από Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Μάϊος 4, 2014 #1740 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2014 (edited) Γιατί μου βάζεις λόγια που δεν είπα?Εγώ είπα 2 πράγματα, ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να μας ενδιαφέρει για την τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΑΕΙ, ΤΕΙ, Πολυτεχνεία, ΙΕΚ) είναι το διδακτικό τους έργο και η έρευνα τους. Η ωραία εμφάνιση είναι σίγουρα κάτι καλό, αλλά είναι και.. μαρκετινίστικο.Δεν ξέρω πως έχει τώρα ο νόμος της αξιολόγησης, ξέρω πως είχε όταν πρωτομπήκε και πολλά πράγματα ήταν στραβά τότε.. Για παράδειγμα ένα θετικό κριτήριο ήταν ο αριθμός των papers που δημοσιευει το πανεπιστήμιο, ωραίο και σωστό, ΑΛΛΑ πως αυτό σχετίζεται με το διδακτικό έργο? Τι ακριβώς θα παρότρυνε έναν καθηγητή να διδάξει όταν αξιολογείται θετικά (και παίρνει χρήματα) όταν δεν πατάει στην τάξη αλλά κάνει αποκλειστικά ερευνα?(True story btw! Συνέβαινε στην σχολή μου όπου το μισό μάθημα κάποιων καθηγητών το έκαναν οι βοηθοί).Ένα ενδιαφέρον κριτήριο αξιολόγησης θα ήταν η επαγγελματική αποκατάσταση, χρήσιμο και λογικό 100% σαν κριτήριο, αλλά πως ακριβώς μετράς κάτι τέτοιο? Τι κάνεις όταν υπάρχουν σχολές χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα (πολλές από αυτές έκλεισαν).Άλλο στραβό ήταν ότι δεν εξηγούσε πως ακριβώς θα παίρνουν περισσότερα χρήματα τα πανεπιστήμια! Ένα καλό πανεπιστήμιο θα έπαιρνε περισσότερα χρήματα σαν επιβράβευση, ή ένα κακό πανεπιστήμιο θα έπαιρνε περισσότερα χρήματα για να φτιάξει τις υποδομές του και να γίνει καλύτερο?Στην πρώτη περίπτωση τα μισά πανεπιστήμια της χώρας θα έκλειναν λόγο υποχρηματοδότησης μετά από λίγα χρόνια, στην δευτερη τα πανεπιστήμια θα προσπαθούσαν να "φαίνοντε" κακά..Το πως περάσαμε από αυτά τα "κριτήρια αξιολόγησης" στην συμπεριφορά ορισμένων φοιτητών δεν το κατάλαβα και δεν θα μπω σε αυτό το τρυπάκι πάλι. Δεν θα ασχοληθώ με το ποιος κολλάει άφίσες, ποιος καπνίζει, ποιος γράφει συνθήματα και ποιος τα κάνει όλα ρδελομπου. Το Δημόσιο Πανεπιστήμιο έχει αποτύχει πλήρως στο να κάνει τους φοιτητές του να νοιάζοντε για το κτήριο.Θα σου πω όμως κάτι. Όταν κάτι καθαρίζεται κάθε μέρα, και τα συνθήματα δεν μένουν πάνω από εβδομάδα, και οι αφίσες κατεβαίνουν και πετάγοντε από τις καθαρίστριες κάθε 1-2 βδομάδες, τότε και ο άλλος δύσκολα θα βρομίσει τον χώρο. Τώρα αν από την πρώτη μέρα που περνάς στο πανεπιστήμιο μέχρι την τελευταία που παίρνεις πτυχίο, δεν έχεις δει καθαρό το κτήριο παρά μόνο 3-4 φορές, τότε συγνώμη, αλλά δεν φταίει αποκλειστικά ο ούγκανος.Αυτή είναι και η βασική διαφορά μεταξύ του Δημόσιου Τομέα γενικα της Ελλάδας με άλλες χώρες (από ότι βλέπω δηλαδή εδώ πάνω).Εδώ αν κάτι χαλάσει/βανδαλιστεί/βρομίσει, τότε φτιάχνεται/αλλάζει/καθαρίζεται σε πολύ λίγο χρόνο (για αυτό και οι 4 κώνοι για 2 σπασμένα πλακάκια που έβαλα στα ανέκδοτα), στην Ελλάδα.. πέρα βρέχει.. Μην πας σε παρακαλώ να κάνεις ρητορική ερώτηση, όχι δεν μου αρέσει αυτή η εικόνα, ναι θέλω καθαριότητα, ναι υπάρχουν ούγκανοι όλων των πολιτικών αποχρώσεων στο ελληνικό πανεπιστήμιο.ΕΔΙΤ:2) όταν τα σκουπίδια θα αρχίσουν να βρωμάνε και να μαζεύονται μύγες, εκτός από το αισθητικό κομμάτι, θα έχεις και λειτουργικό πρόβλημα.Γενικά δεν είναι στάβλος, τα καθαρίζουνε που και που, συνήθως πριν βρομίσουν, άσε που τις σκισμένες αφίσες και 10 χρόνια να τις αφήσεις, δεν πρόκειται να μυρίσουν...Αλλά το να μου τα φέρνεις ως επιχειρήματα για να αποδείξεις ότι δεν πρέπει τα πανεπιστήμια να είναι καθαρά και περιποιημένα (πρόσεξε εδώ. όχι να μυρίζουν σαν θυληκιά celebrity) αλλά είναι αποδεκτό να φαίνονται ως μπουρδέλα (επειδή κι έτσι γίνεται δουλειά), όχι δεν το δέχομαι.Κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο. Look above.Προσωπικά το πανεπιστήμιο της Μάλτας δεν μου αρέσει τόσο πολύ. Πολύ μπαρόκ, πολύ βαρύ για τα γούστα μου Έγινε επεξεργασία Μάϊος 4, 2014 από Myralis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now