Jump to content



Official "Πανεπιστήμιο & Τριτοβάθμια Εκπαίδευση" thread (UniLab)


hayabusa

Recommended Posts

τελικά το να γράφεις σε ντουβάρια είναι ένα νέο είδος φασισμού γιατί το ντουβάρι δεν μπορεί ούτε να μιλήσει για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και είναι σε μειονεκτικότερη θέση από αυτόν που τον μουτζουρώνει

άρα ανακεφαλαιώνοντας φασίστες είναι και αυτοί που γράφουν στους τοίχους :nerd:

Link to comment
Share on other sites

Έχει ενδιαφέρον πάντως, πως η ξεροκεφαλίαση της κυβέρνησης έχει μετατραπεί σε "ομηρία των ιδρυμάτων από μειοψηφίες διοικητικών υπαλλήλων". Και έχει περάσει σε πολύ κόσμο ότι φταίνε οι απεργοί που δεν ανοίγουν τα πανεπιστήμια. Το ότι δεν θα υπάρχουν υπάλληλοι στις σχολές, αν ανοίξουν τα πανεπιστήμια αύριο, για να γίνουν οι δουλειές που πρέπει να γίνονται, δεν τους λέει κάτι. Άξια η κυβέρνηση. Ο Γκέμπελς πρέπει να νιώθει περήφανος.

Link to comment
Share on other sites

Στιγμές-στιγμές ομολογώ ότι δυσκολεύομαι να καταλάβω αν η αδυναμία κατανόησης ορισμένων είναι προσποιητή ή ειλικρινής. Και δεν ξέρω ποιο από τα δύο είναι το ευνοϊκότερο σενάριο.

Σε κάθε περίπτωση, για το ενδεχόμενο να είναι ειλικρινής η πιο πάνω παράλογη ανάγνωση δύο άσχετων προβλημάτων, διευκρινίζω:

α. Οι φοιτητές στην Ξάνθη ούτως ή άλλως απολαμβάνουν επιδότησης για τη σίτιση. Αν εκεί ακολουθούν όμοια πολιτική με άλλα Ιδρύματα, το αν θα σιτιστούν δωρεάν περισσότεροι από τους ελάχιστους προβλεπόμενους εξαρτάται και από συγκυρίες που δεν μπορούν να ελέγξουν (καιρικά φαινόμενα).

β. Συνήθως ο "ευπρεπισμός" καλύπτει μόνο σοβατίσματα και βαψίματα και σε καμία περίπτωση το υπόλοιπο αυτού του λογαριασμού δεν επαρκεί για να επισκευαστούν τόσο εκτεταμένες καταστροφές. Ακόμη κι αν ετίθετο το δίλημμα, κατά προτεραιότητα θα όφειλαν να επισκευάσουν το Ίδρυμα αντί να σιτίσουν δωρεάν μεγαλύτερο αριθμό φοιτητών.

γ. Τα Πανεπιστήμια έχουν περιέλθει σε δεινή οικονομική κατάσταση εξαιτίας της δραστικής και αδικαιολόγητης περικοπής του προϋπολογισμού τους από το Υπουργείο, αλλά και του απαράδεκτου "κουρέματος" που υπέστησαν οι λογαριασμοί τους, όταν λογίστηκαν πιστωτές του Δημοσίου. Εξ' ου και η αδυναμία αποκατάστασης των καταστροφών. Αν κάποιος νομίζει ότι μουτζουρώνοντας τους τοίχους βοηθάει με κάποιο τρόπο να λυθεί το πρόβλημα, ενδεχομένως να βρίσκει λογικά και τα "συμπεράσματα" του παραπάνω μηνύματος. Σας αφήνω να συνεννοηθείτε μεταξύ σας, γιατί εγώ αδυνατώ.

Προσωπική μου πεποίθηση είναι ότι ακόμη και ένας επιπλέον φοιτητής να σιτιζόταν κάθε χρόνο αντί να μπογιαντίζονται συνθήματα, θα ήταν όφελος για τη φοιτητική κοινότητα, για το κοινωνικό κράτος και για τη δημόσια παιδεία, που απαξιώνεται καθημερινά. Όποιος διαφωνεί, ας βρει ένα κενό ντουβάρι να εκφράσει τη διαφωνία του.

τεσπα το κουράζουμε το θέμα αλλά ας απαντήσω άλλη μία φορά. Καταρχάς είμαι στην ευχάριστη θέση να σου πω ότι δεν υπάρχει καμία ειλικρινής ή προσποιητη αδυναμία κατανόησης. Μετά την παραπάνω διευκρίνηση σου, είναι ξεκάθαρο σε μενα ότι εξ'αρχής κατάλαβα σωστά αυτό που εννοούσες και επιμένω στη θέση μου.

Διαφωνώ κάθετα με τη θέση σου ότι μη βαμμένοι τοίχοι θα σήμαιναν παραπάνω φοιτητες υπο δωρεάν σίτιση.

Αποτελει ξεκάθαρα λάθος θέση.

Το πόσοι φοιτητές θα σιτιζονται είναι κεντρική επιλογή της εκάστοτε πολιτικής της εκάστοτε κυβέρνησης.

Απο τη στιγμή που υπάρχουν τα ίδια όρια για όλους με βάση υπουργική αποφαση εδώ (ένα γρήγορο λινκ καπου είχα διαβάσει επακριβώς την αποφαση αλλά βαριέμαι να ψαχνω) ο αριθμός των φοιτητών που θα σιτιστούν είναι συγκεκριμένος και ορισμένος απο την απόφαση αυτή. Απλά πράματα.

Καταλαβαινετε λοιπόν ότι είναι τουλάχιστον αστείο να λέμε ότι το κάθε ίδρυμα θα σίτιζε παραπάνω φοιτητές αν δε βάφαν τους τοίχους του.

ΠΡΟΣΟΧΗ: δε λέω αν ειναι σωστό ή λάθος, όμορφο ή αντιαισθητικο, δημοκρατικο ή φασιστικό (το διαβάσαμε κι αυτό Παναγία μου) να γράφεις ένα τοίχο.

Απλά εξηγώ πώς δεν επηρεάζει εν τέλει πόσοι θα σιτιστούν.

Για το γ) δε διαφωνώ στο ότι έχουν κουρευτει τα αποθεματικά των Πανεπιστημίων με το PSI. Αλλά αυτό αποτελεί μία ακόμη απόδειξη για το ποιος ευθύνεται εν τέλει για την κατασταση και κατα πόσο η φοιτητική μέριμνα είναι στόχος να αυξηθει ή να διατηρηθει ή εν τέλει να διαλυθει.

Απλά βλέπουμε που πάει το θέμα, ας μην εθελοτυφλούμε και βρίσκουμε ως πρόβλημα κάτι δευτερευων.

ΥΓ: Δεν ισχυρίζομαι ότι οι φθορές δεν επιβαρύνουν τους κουτσουρεμένους προϋπολογισμούς των ιδρυμάτων σε κάποιο (μικρό βέβαια) ποσοστό. Απλά δε θα φάω το παραμύθι να τα βάλω με τους τύπους που χαλάνε την αισθητική μου με το βάψιμο των τοίχων επειδή τους θεωρώ υπεύθυνους για το αν θα σιτιζονται παραπάνω φοιτητές δωρεαν.

Link to comment
Share on other sites

Παραπέμπεται στο πειθαρχικό ο πρύτανης του ΕΚΠΑ, θ. Πελεγρίνης - NEWS247

"Στο ΕΚΠΑ, ο χρόνος επαρκεί για να μη χαθεί το εξάμηνο, χωρίς καμία έκπτωση στην εκπαιδευτική διαδικασία, ακόμα και αν χρειαστεί να γίνουν μαθήματα και το καλοκαίρι"

γελάει ο κόσμος. Σκέψου να μην ήταν και καθηγητής σε Πανεπιστήμιο ο Αρβανιτόπουλος τι ηλιθιότητες θα ακούγαμε.

Link to comment
Share on other sites

τεσπα το κουράζουμε το θέμα αλλά ας απαντήσω άλλη μία φορά. Καταρχάς είμαι στην ευχάριστη θέση να σου πω ότι δεν υπάρχει καμία ειλικρινής ή προσποιητη αδυναμία κατανόησης. Μετά την παραπάνω διευκρίνηση σου, είναι ξεκάθαρο σε μενα ότι εξ'αρχής κατάλαβα σωστά αυτό που εννοούσες και επιμένω στη θέση μου.

Διαφωνώ κάθετα με τη θέση σου ότι μη βαμμένοι τοίχοι θα σήμαιναν παραπάνω φοιτητες υπο δωρεάν σίτιση.

Αποτελει ξεκάθαρα λάθος θέση.

Το πόσοι φοιτητές θα σιτιζονται είναι κεντρική επιλογή της εκάστοτε πολιτικής της εκάστοτε κυβέρνησης.

Απο τη στιγμή που υπάρχουν τα ίδια όρια για όλους με βάση υπουργική αποφαση εδώ (ένα γρήγορο λινκ καπου είχα διαβάσει επακριβώς την αποφαση αλλά βαριέμαι να ψαχνω) ο αριθμός των φοιτητών που θα σιτιστούν είναι συγκεκριμένος και ορισμένος απο την απόφαση αυτή. Απλά πράματα.

Καταλαβαινετε λοιπόν ότι είναι τουλάχιστον αστείο να λέμε ότι το κάθε ίδρυμα θα σίτιζε παραπάνω φοιτητές αν δε βάφαν τους τοίχους του.

ΠΡΟΣΟΧΗ: δε λέω αν ειναι σωστό ή λάθος, όμορφο ή αντιαισθητικο, δημοκρατικο ή φασιστικό (το διαβάσαμε κι αυτό Παναγία μου) να γράφεις ένα τοίχο.

Απλά εξηγώ πώς δεν επηρεάζει εν τέλει πόσοι θα σιτιστούν.

Για το γ) δε διαφωνώ στο ότι έχουν κουρευτει τα αποθεματικά των Πανεπιστημίων με το PSI. Αλλά αυτό αποτελεί μία ακόμη απόδειξη για το ποιος ευθύνεται εν τέλει για την κατασταση και κατα πόσο η φοιτητική μέριμνα είναι στόχος να αυξηθει ή να διατηρηθει ή εν τέλει να διαλυθει.

Απλά βλέπουμε που πάει το θέμα, ας μην εθελοτυφλούμε και βρίσκουμε ως πρόβλημα κάτι δευτερευων.

ΥΓ: Δεν ισχυρίζομαι ότι οι φθορές δεν επιβαρύνουν τους κουτσουρεμένους προϋπολογισμούς των ιδρυμάτων σε κάποιο (μικρό βέβαια) ποσοστό. Απλά δε θα φάω το παραμύθι να τα βάλω με τους τύπους που χαλάνε την αισθητική μου με το βάψιμο των τοίχων επειδή τους θεωρώ υπεύθυνους για το αν θα σιτιζονται παραπάνω φοιτητές δωρεαν.

Πάμε άλλη μια τότε για τις φτηνές θέσεις που είναι πίσω:

Αν είσαι Πανεπιστήμιο και έχεις Α προϋπολογισμό (άσχετα ότι έχεις συνηθίσει να δουλεύεις με 3*Α), έχεις ένα Α/200 ελαστικών δαπανών (μερικά παραδείγματα: βαψίματα, γλάστρες, πες καμιά ταμπέλα διαδρόμου κλπ). Αν σου περισσέψουν λεφτά από αυτό το κονδύλιο στο τέλος του χρόνου, μπορείς να πάρεις τσιχόφουσκες, αναλώσιμα, κοκ, ή να τα δώσεις στη μέριμνα για σίτιση επιπλέον φοιτητών.

Αν είσαι από τα Ιδρύματα που επιλέγουν το τελευταίο, τότε ο καλλιτέχνης που κρύβουν κάποιοι μέσα τους, αφαιρεί από αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε άλλη μια τότε για τις φτηνές θέσεις που είναι πίσω:

Αν είσαι Πανεπιστήμιο και έχεις Α προϋπολογισμό (άσχετα ότι έχεις συνηθίσει να δουλεύεις με 3*Α), έχεις ένα Α/200 ελαστικών δαπανών (μερικά παραδείγματα: βαψίματα, γλάστρες, πες καμιά ταμπέλα διαδρόμου κλπ). Αν σου περισσέψουν λεφτά από αυτό το κονδύλιο στο τέλος του χρόνου, μπορείς να πάρεις τσιχόφουσκες, αναλώσιμα, κοκ, ή να τα δώσεις στη μέριμνα για σίτιση επιπλέον φοιτητών.

Αν είσαι από τα Ιδρύματα που επιλέγουν το τελευταίο, τότε ο καλλιτέχνης που κρύβουν κάποιοι μέσα τους, αφαιρεί από αυτό.

Απλά μαθηματικά είναι παιδια.

Πόσοι τηρούν τα κεντρικά κριτήρια που τίθενται για δωρεάν σίτιση? Χ

Αν βαφούν οι τοίχοι ή καταστραφεί μία γλάστρα πόσοι θα τηρούν τα κεντρικά κριτήρια που τίθενται για δωρεάν σίτιση? Χ Ξανά

Άρα πόσοι θα σιτιστούν δωρεάν? Χ

Ο ισχυρισμός ότι αν περισσέψει κονδύλι θα σιτιστούν τουλάχιστον Χ+1 δεν ευσταθεί γιατι πολλοί απλά το +1 δεν πληρεί τις αρχικές προϋποθέσεις για δωρεάν σίτιση! Αν τις τηρούσε τότε θα μιλούσαμε εξαρχής για Χ+1 δικαιούχους.

Αν δεν καταλαβαίνεις το απλο πράμα που λέω και σου φαίνονται "φτηνά" ,τότε εκγαταλείπω γιατι δεν έχει κάποιο νόημα. Πιο απλά δε γίνεται να το πω. Σας το έκανα τάληρα που λέμε.

Στο κάτω κάτω αν θέλετε να "νοιάζεστε" για τη δωρεάν σίτιση ενός έξτρα φοιτητή να ζητάτε εξ'αρχής να υπάρχουν πιο σωστές προϋποθέσεις που θα χωράνε περισσότερους και όλους όσους όντως έχουν αναγκη και αφήστε τα "κάθε βαμμενος τοιχος και ένα παιδάκι υποσιτισμένο".

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω από που αντλείς τόση βεβαιότητα όταν γράφεις με στόμφο ανακρίβειες. Αναρωτιέμαι αν έχεις φοιτήσει σε ελληνικό πανεπιστήμιο ή απλά βγάζεις πράγματα από το μυαλό σου.

Θα σου πω άμεσα δύο πραγματικά ενδεχόμενα, που φαίνεται ότι αγνοείς σκοπίμως.

α. Τις προϋποθέσεις πληρούν 500 φοιτητές. Το κονδύλιο σίτισης επαρκεί για 400. Μένουν χωρίς σίτιση 100 δυνητικά δικαιούχοι.

β. Τις προϋποθέσεις πληρούν 500 φοιτητές. Το κονδύλιο σίτισης επαρκεί για 520. Με διακριτικούς χειρισμούς και μεταφορά πιστώσεων σιτίζονται 550 (ειδικά αν πλησιάζουν τίποτα αρχαιρεσίες).

Πάντως μην ανησυχείς, το (β) δεν αναμένεται να ξαναπροκύψει. Ελπίζω τα τάληρα που μας έκανες να αγοράζουν φαΐ στη λέσχη για τους 100 του (α).

Καλό ξημέρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Απλά μαθηματικά είναι παιδια.

Πόσοι τηρούν τα κεντρικά κριτήρια που τίθενται για δωρεάν σίτιση? Χ

Αν βαφούν οι τοίχοι ή καταστραφεί μία γλάστρα πόσοι θα τηρούν τα κεντρικά κριτήρια που τίθενται για δωρεάν σίτιση? Χ Ξανά

Άρα πόσοι θα σιτιστούν δωρεάν? Χ

Ο ισχυρισμός ότι αν περισσέψει κονδύλι θα σιτιστούν τουλάχιστον Χ+1 δεν ευσταθεί γιατι πολλοί απλά το +1 δεν πληρεί τις αρχικές προϋποθέσεις για δωρεάν σίτιση! Αν τις τηρούσε τότε θα μιλούσαμε εξαρχής για Χ+1 δικαιούχους.

Αν δεν καταλαβαίνεις το απλο πράμα που λέω και σου φαίνονται "φτηνά" ,τότε εκγαταλείπω γιατι δεν έχει κάποιο νόημα. Πιο απλά δε γίνεται να το πω. Σας το έκανα τάληρα που λέμε.

Στο κάτω κάτω αν θέλετε να "νοιάζεστε" για τη δωρεάν σίτιση ενός έξτρα φοιτητή να ζητάτε εξ'αρχής να υπάρχουν πιο σωστές προϋποθέσεις που θα χωράνε περισσότερους και όλους όσους όντως έχουν αναγκη και αφήστε τα "κάθε βαμμενος τοιχος και ένα παιδάκι υποσιτισμένο".

Τι κάνεις Γιάννη? Κουκιά σπέρνω...

Είχα ξεχάσει πώς είναι να "συζητάς" με κάποιον σαν του λόγου σου, ευχαριστώ για την υπενθύμιση :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι καινούριο βίντεο, αλλά μιας και μας το θύμισε καθηγητής μας, ας το θυμηθούμε κι εδώ.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=CkXmVpXaLjM]Ο Άδωνις τώρα διαφημίζει ιδιωτικά πανεπιστήμια - YouTube[/ame]

και το σχόλιο του καθηγητή:

Εικόνες από το μέλλον...

Για όσους νομίζουν πως το θέμα της συγκεκριμένης κατάστασης είναι οι διοικητικοί υπάλληλοι και η διατήρηση της θεσούλας τους.

Εκεί βέβαια που γέλασα πολύ ήταν όταν μπήκα στο site του Mediterranean College και είδα ότι προσφέρουν πτυχίο μηχανικού. Στη "Σχολή" λοιπόν αυτή επικεφαλής είναι μια συμπαθέστατη κοπέλα ονόματι Ελένη Μισοκεφάλου, η οποαί βρήκα ότι τώρα τελειώνει το διδακτορικό της με αντικείμενο την απόσπαση της προσοχής του οδηγού. Άραγε να δοκιμάζει η ίδια να παίζει το ρόλο του μοντέλου που αποτελεί την αιτία απόσπασης?

Θα πρέπει να είναι πολύ πυροβολημένοι αυτοί που γράφονται και πετάνε τα λεφτά τους σε τέτοιες "σχολές". Εκτός αν βρίσκουν κανένα καλό "κονέ" για δουλειά (στην Ελλάδα υποθέτω - έξω ούτε κατά διάνοια).

Link to comment
Share on other sites

Τι κάνεις Γιάννη? Κουκιά σπέρνω...

Είχα ξεχάσει πώς είναι να "συζητάς" με κάποιον σαν του λόγου σου, ευχαριστώ για την υπενθύμιση :)

Το σαν του λόγου σου δεν το πιασα? Υπονοείς κάτι?δεν επιτρέπονται οι διαφωνούντες ?

Το πρόβλημα είναι ότι η λογική λέει :

1)Τι κριτήρια βάζουμε για να είναι κάποιος αντικειμενικα διακαιούχος?

2) Με βάση τα κριτήρια που βάζουμε πόσοι διακαιούχοι προκύπτουν?

3) Με βάση τους δικαιούχους τι κονδύλι χρειάζομαι?

4) Ορίζω το κονδύλι με βάση το 3

Εσύ ξεκινάς αναποδα : 1)διαθέτω αυτό το κονδύλι ----> 2)πόσους μπορώ να καλύψω? ----> 3)τι κριτήρια να μαγειρέψω για να μου βγει το νούμερο του 2)

Εγώ πάλι δε έχω ξεχάσει πώς είναι να συνομιλώ με άτομα σαν του λόγου σου, γιατι οι περισσότεροι την ανάποδη λογική που έχεις αποδεχτεί εσύ έχουν. αυτό δε σημαίνει ότι θα πιστεψω κάτι παράλογο για να μη με θεωρήσεις εσύ ότι σου κατέβει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω από που αντλείς τόση βεβαιότητα όταν γράφεις με στόμφο ανακρίβειες. Αναρωτιέμαι αν έχεις φοιτήσει σε ελληνικό πανεπιστήμιο ή απλά βγάζεις πράγματα από το μυαλό σου.

Θα σου πω άμεσα δύο πραγματικά ενδεχόμενα, που φαίνεται ότι αγνοείς σκοπίμως.

α. Τις προϋποθέσεις πληρούν 500 φοιτητές. Το κονδύλιο σίτισης επαρκεί για 400. Μένουν χωρίς σίτιση 100 δυνητικά δικαιούχοι.

β. Τις προϋποθέσεις πληρούν 500 φοιτητές. Το κονδύλιο σίτισης επαρκεί για 520. Με διακριτικούς χειρισμούς και μεταφορά πιστώσεων σιτίζονται 550 (ειδικά αν πλησιάζουν τίποτα αρχαιρεσίες).

Πάντως μην ανησυχείς, το (β) δεν αναμένεται να ξαναπροκύψει. Ελπίζω τα τάληρα που μας έκανες να αγοράζουν φαΐ στη λέσχη για τους 100 του (α).

Καλό ξημέρωμα.

Δεν ειναι τοσο οτι διαφωνω μαζι σου απλα επεσα πανω στο ποστ σου...:hug:

Επειδη ομως το Ελληνικο πανεπιστημιο ειναι γενικοτερα μερος της (νεο)Ελληνικης κοινωνιας και υποκουλτουρας ειναι πολυ πιθανοτερο να γινει (με μαθηματικα) το εξης

α) Ποσοι δικαιουνται δωρεαν σιτιση? 500

β) Για ποσους εχουμε κονδυλι? 350

γ) Θα ζητησουμε εξτρα 200 στηριξη απο την κυβερνηση (στην οποια ανηκομεΝ κομματικα)

δ) Αν τυχει και σωσουμε 100-150-300 απο την μη βαφη τοιχων ή απο καποιο αλλο ανελπιστο εσοδο... θα βρουμε να τα φαμε αλλου.

Οποιαδηποτε ακραια περιπτωση οπου καποιος αποπειραθει να συνδεσει το πιθανο πλεονασμα του "δ" με το ελλειμα του "β" ειναι τελειως συμπτωματικη και ουδεμια σχεση εχει με πραγματικα γεγονοτα.

Παιδια η κατασταση στα πανεπιστημια ειναι ολιγον τι τραγικη. Αλλα αυτη η κατασταση δεν διαφερει απο τους υπολοιπους τομεις της κοινωνιας μας.

Ειμαι κι εγω της αποψης οτι φταινε τα κομματα (με την ευρεια εννοια του ορου) για τα παντα... αλλα το ιδιο δεν ισχυει για την ολη κατασταση και εδω και σε οποιαδηποτε χωρα εχει κομματα?

Κι ο καθηγητης και ο φοιτητης και ο διοικητικος ειναι το ιδιο """"ενεργος"""" πολιτης με τον Μητσο που πουλαει καρπουζια στην λαικη που ανηκει στο ΠΑΜΕ και τον Σακη τον executive CEO της Χρηματηστηριακης "Fertemastafragasas S.A." που ανηκει στην Δημιουργια Ξανα.

Αν ο Παγκαλος τον επιασε και του ειπε ελα να σου δωκω την εδρα σου στο αβαβα να "τα φαμε μαζι" εγινε το κακο και συνεχιζεται η ομηρια στο πελατειακο κρατος με ολες τις συνεπειες που εχει αυτο.

Τα δικα μου απλα μαθηματικα λενε οτι

Αν δεν υπαρχει σεβασμος στον καθηγητη γιατι μπηκε με μεσο (ενω δεν εχει επαρκεις γνωσεις να διδαξει ή να κανει ερευνα) τοτε δεν θα υπαρχει σεβασμος και στο ιδρυμα και θα πας να το βαψεις.

Τωρα με δεδομενο το τι χρημα διακινηθηκε τις χρυσες εποχες των πακετων Ντελορ/ΕΣΠΑ κλπ κλπ, αν ηθελες να "σωσεις" λεφτα, σαν σωστος πρυτανης/διοικητικος/καθηγητης για δωρεαν σιτιση δεν θα περιμενες τα "εσοδα" απο την αποκατασταση χωρων.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα να το διαβάσω με ενδιαφέρον. Έφυγα απογοητευμένος. Πέρα από τις αναμενόμενες ειρωνίες, δεν έχει ούτε ένα ουσιαστικό στοιχείο ή έστω υποτυπώδες ρεπορτάζ για τα στατιστικά των ιδρυμάτων που πλήττονται από τις διαθεσιμότητες ή εκείνων που τη γλύτωσαν... Κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι τα πράγματα. Το Καποδιστριακό, πράγματι, βρίσκεται σε ομηρία:

Μόνο αλήθειες εδώ.

Παρακαλούντε οι 5ο-έτος+ να μην μιλάνε δια εκπαιδευτικά θέματα. Είναι προφανές ότι δεν τους ενδιαφέρει να βγάλουνε την σχολή (αλλιώς δεν θα ήταν 5ο-ετος+) και άρα δεν μπορούν να εκφέρουν γνώμη.

Αν ειδικά είναι και σε κάποια παράτξη, τότε 1000% δεν τους ενδιαφέρει να βγάλουνε την σχολή και ότι πουνε είναι λακαμίες.

Προφανώς αστειέυομαι, αλλά δείχνω το τι πιστευει ο σημερινός νεοέλληνας για τους φοιτητές. Και ναι ξέρω ότι δεν ανήκεις κάπου

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλούντε οι 5ο-έτος+ να μην μιλάνε δια εκπαιδευτικά θέματα. Είναι προφανές ότι δεν τους ενδιαφέρει να βγάλουνε την σχολή (αλλιώς δεν θα ήταν 5ο-ετος+) και άρα δεν μπορούν να εκφέρουν γνώμη.

Αν ειδικά είναι και σε κάποια παράτξη, τότε 1000% δεν τους ενδιαφέρει να βγάλουνε την σχολή και ότι πουνε είναι λακαμίες.

Προφανώς αστειέυομαι, αλλά δείχνω το τι πιστευει ο σημερινός νεοέλληνας για τους φοιτητές. Και ναι ξέρω ότι δεν ανήκεις κάπου

Για την ιστορία, δε νομίζω ότι αυτή είναι η κραταιά άποψη (άσε που έβγαλες τα σφυροδρέπανα και νόμιζα ότι κάποιος τρόλλαρε κανονικά).

Πάντως μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι για διάφορους λόγους (οικονομικής δυσχέρειας των φοιτητών, ελλιπούς χρηματοδότησης των Ιδρυμάτων και ταυτόχρονη αύξηση των εισακτέων) έχει αυξηθεί η τάση από όλες τις πλευρές να ξεπετιούνται τα μαθήματα και τα πτυχία. Εξαιτίας αυτού υπάρχει άμεση και ορατή επιδείνωση της ποιότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης - όχι αύριο, όχι του χρόνου. Εδώ και τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.