Jump to content



Official "Πανεπιστήμιο & Τριτοβάθμια Εκπαίδευση" thread (UniLab)


hayabusa

Recommended Posts

Στο csd.uoc πάλι μόνο δηλωμένα μπορούσες και μπορείς να δώσεις. Και υπάρχουν περιορισμοί στα πόσα θα δηλώσεις κάθε εξάμηνο (35 ΔΜ το εξάμηνο, 65 τον χρόνο).

Από εκεί και πέρα κάποια υποχρεωτικά μαθήματα δεν δίνονταν κάθε εξάμηνο, και αν δίνονταν, δεν μπορούσες πάντα να τα δηλώσεις..

Βάλε και αλυσίδες, βάλε και "ταρίφες" σχεδόν σε όλα τα μαθήματα..:crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Κάποια θα κλείσουν. Και δικαίως, αν είχαν περισσότερα μέλη ΔΕΠ από φοιτητές. Το θέμα είναι ποια και με ποια κριτήρια. Όσον αφορά στον άνθρωπο που αναλαμβάνει να επιτελέσει αυτό το έργο, έχουν ήδη αρχίσει να ακούγονται ενστάσεις.

Το βιογραφικό του Ε. Κουφουδάκη προέδρου της ΑΔΙΠ - Esos.gr - Τα πάντα για την παιδεία

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μας (ΜΙΘΕ) είναι το μοναδικό ΑΕΙ Αθήνας που υπάρχει στη λίστα.

Ίσως το μόνο που πήρε τις καλύτερες εξωτερικές αξιολογήσεις πρόπερσι.

Αν το κλείσουν, θα 'ναι χαλβάδες... γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο αντίστοιχο στο χαρακτήρα του τμήματος. Δεν είναι Φιλολογία Θράκης να με πάνε Αθήνα.

Πάντως δείτε κάτι χαζό που λένε στο άρθρο:

Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφερθεί ένα και μόνο στοιχείο: τη χρονική περίοδο 2000-2009 ιδρύθηκαν -πολλές φορές με συνοπτικές διαδικασίες και κυρίως με μη ακαδημαϊκά κριτήρια, τοπικές και μικροκομματικές σκοπιμότητες- 100 νέα τμήματα, πολλά από τα οποία αποτελούν υποψήφια «θύματα» στον βωμό του εξορθολογισμού των πραγμάτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Well done αρθρογράφε! :wall:

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μας (ΜΙΘΕ) είναι το μοναδικό ΑΕΙ Αθήνας που υπάρχει στη λίστα.

Ίσως το μόνο που πήρε τις καλύτερες εξωτερικές αξιολογήσεις πρόπερσι.

Αν το κλείσουν, θα 'ναι χαλβάδες... γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο αντίστοιχο στο χαρακτήρα του τμήματος. Δεν είναι Φιλολογία Θράκης να με πάνε Αθήνα.

Πάντως δείτε κάτι χαζό που λένε στο άρθρο:

Well done αρθρογράφε! :wall:

To χαζό κομμάτι που είναι? Ειδικα, για την κυβέρνηση Σημίτη αυτό είναι 100% αλήθεια.

Όσο για τις αξιολογήσεις, καλύτερα να εμπιστευεσαι μόνο αξιολογήσεις από μεγάλα site που αξιολογούν όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, και όχι αυτα που ποστάροντε στην σελίδα του πανεπιστημίου σου.. Είναι πολλά που πρέπει να πάρει υπόψιν της η εκάστοτε αξιολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

To χαζό κομμάτι που είναι? Ειδικα, για την κυβέρνηση Σημίτη αυτό είναι 100% αλήθεια.

Όσο για τις αξιολογήσεις, καλύτερα να εμπιστευεσαι μόνο αξιολογήσεις από μεγάλα site που αξιολογούν όλα τα πανεπιστήμια του πλανήτη, και όχι αυτα που ποστάροντε στην σελίδα του πανεπιστημίου σου.. Είναι πολλά που πρέπει να πάρει υπόψιν της η εκάστοτε αξιολόγηση.

Φίλε, είμαι μέσα δε χρειάζεται να διαβάζω το site μας.

Και η αξιολόγηση μια χαρα καλή είναι, από τις σοβαρότερες παγκοσμίως.

Δες σχετικά σε παλιό μου post.

Τα site αξιολογούνε Πανεπιστήμια όχι τμήματα, εδώ οι δικοί μας αμφιβάλλω αν γνωρίζουν την ύπαρξή μας.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, είμαι μέσα δε χρειάζεται να διαβάζω το site μας.

Και η αξιολόγηση μια χαρα καλή είναι, από τις σοβαρότερες παγκοσμίως.

Δες σχετικά σε παλιό μου post.

Τα site αξιολογούνε Πανεπιστήμια όχι τμήματα, εδώ οι δικοί μας αμφιβάλλω αν γνωρίζουν την ύπαρξή μας.

Θα ήθελες να μου δώσεις κάποιο λινκ από αυτόν τον παγκόσμιο και σοβαρό οίκο αξιολόγησης τμημάτων?

Και πάλι, όσο δεν ξέρω ΤΙ αξιολογούν.. βράστα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρίσκω κάποιο link που να καταλήγει απευθείας στον οίκο αυτό, αλλά για να σου λύσω τις αμφιβολίες δες και των άλλων τμημάτων εδώ. Ακόμη και τα μεγαλύτερα τμήματα παίρνουν κακές αξιολογήσεις. Μπορεί να μην υπάρχει καν οίκος και η σύσταση να γίνεται κάθε φορά μέσω επιτροπών.

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο για παγκόσμιο οίκο αξιολόγησης να μην έχει ένα site.

Άσε που λείπουν μερικές δεκάδες τμήματα από το λινκ σου..

Αλλά αφού το είπε κάποιος ότι το τμήμα τα σπάει, έληξε..

Link to comment
Share on other sites

Οι αξιολογήσεις των Τμημάτων και άλλων Ακαδημαϊκών Μονάδων που αναρτώνται στην ΑΔΙΠ εκπονούνται από τα μέλη της Επιτροπής Εξωτερικής Αξιολόγησης, που επιλέγονται εν μέρει με κλήρωση από το σχετικό Μητρώο Εμπειρογνωμόνων, αν και το υπό αξιολόγηση Τμήμα μπορεί να αποκλείσει μέχρι και τα μισά μέλη της Επιτροπής με αιτιολογημένη γνώμη και να υποδείξει ένα μέλος το ίδιο.

Εξαιτίας της φύσης του Μητρώου, δεν είναι απίθανο όλοι οι αξιολογητές να είναι γνωστοί ή συνεργάτες των μελών ΔΕΠ του υπό αξιολόγηση Τμήματος, μια και δεν υπάρχουν απεριόριστοι υποψήφιοι σε κάθε γνωστικό αντικείμενο. Αυτές οι Επιτροπές δε, σε πολιτισμένα Ιδρύματα επιδιώκουν και καταφέρνουν να συναντηθούν με εκπροσώπους φοιτητών και να ενσωματώσουν την οπτική τους στην Έκθεση.

Πέρα όμως από τις εσωτερικές και εξωτερικές αξιολογήσεις, παραμένουν οι διεθνείς κατατάξεις των Ιδρυμάτων, που λαμβάνουν υπόψη αρκετές παραμέτρους για να εξάγουν έναν απλό δείκτη ελκυστικότητας. Αυτές συνήθως υποθέτουν σιωπηλά ότι όσο καλό και να είναι ένα Τμήμα, αν το Πανεπιστήμιο στο οποίο εντάσσεται είναι υπανάπτυκτο, του αξίζει να μοιράζεται τη χαμηλή κατάταξη. Και αντίθετα, σε κάποιο βαθμό, ένα καλό Τμήμα δίνει πάντα μερικούς πόντους σε ένα μέτριο Ίδρυμα.

Οπότε, ας παίξουμε το "βρείτε τα ελληνικά Πανεπιστήμια" στις παρακάτω δημοφιλείς κατατάξεις:

Top 400 - The Times Higher Education World University Rankings 2011-2012

Academic Ranking of World Universities | ARWU | First World University Ranking | Shanghai Ranking

QS World University Rankings - Topuniversities

Link to comment
Share on other sites

Σπουδάζω εκεί...

Μια χαρά τα είπε ο [MENTION=22279]acct[/MENTION] από πάνω, το ότι σπουδάζεις εκεί (και είσαι αν θυμάμαι καλά 3ο έτος) δεν λέει πολλά.

Μπορείς να μας δώσεις εσύ αξιόπιστα στοιχεία για το τμήμα? Τι έρευνα κάνει? πόσο καλή είναι αυτή η έρευνα, τι δημοσιευσεις βγάζει, και κάτι πολύ σημαντικό, τι κάνουν οι φοιτητές αφού αποφοιτήσουν? Βρίσκουν δουλειά πάνω στο αντικείμενο? Πάνε στα καλύτερα μαστερ του εξωτερικού ή τυλίγουν σουβλάκια?

Link to comment
Share on other sites

2ο έτος...

Όλα αυτά που λες εξαρτώνται από τους κρατικούς και εκπαιδευτικούς φορείς. Όλα.

Σε αυτά προσπαθεί να διατηρηθεί όσο μπορεί. Οπότε δεν είναι να τα βάζουμε με το τμήμα λοιπόν. Ότι εξαρτάται από εμάς και τους καθηγητές γίνεται σωστά. Εσύ αν κατάλαβα υποστηρίζεις το κλείσιμο σχολών. Μαζί σου είμαι, αλλά να μην πάρει η μπάλα και αυτές που αξίζουν αλλά δεν γυρίζει μάτι το κράτος να τα στηρίξει. Ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλα σαν το δικό μας.

Link to comment
Share on other sites

2ο έτος...

Όλα αυτά που λες εξαρτώνται από τους κρατικούς και εκπαιδευτικούς φορείς. Όλα.

Σε αυτά προσπαθεί να διατηρηθεί όσο μπορεί. Οπότε δεν είναι να τα βάζουμε με το τμήμα λοιπόν. Ότι εξαρτάται από εμάς και τους καθηγητές γίνεται σωστά. Εσύ αν κατάλαβα υποστηρίζεις το κλείσιμο σχολών. Μαζί σου είμαι, αλλά να μην πάρει η μπάλα και αυτές που αξίζουν αλλά δεν γυρίζει μάτι το κράτος να τα στηρίξει. Ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλα σαν το δικό μας.

Τι έκανα εγώ?? Δεν υποστήριξα ποτέ κάτι τέτοιο. Απεναντίας.

Είπες ότι ένα σχόλιο είναι "χαζό", είπα ότι δεν είναι χαζό, αλλά αληθινότατο, και έδωσα την (κατα την δική μου γνώμη) πολιτική διάσταση του προβλήματος.

Μετά είπες ότι είναι βλακεία να κλείσουν το τμήμα σου επειδή τα πήγε καλά σε κάποια φοβερή αξιολόγηση και προσπάθησα να σου δώσω να καταλάβεις ότι αυτή την φοβερή αξιολόγηση δεν την ξέρει κανείς, είναι από περίεργους φορείς και δεν ξέρεις ποιος σε αξιολόγησε. Εν τέλη, δεν έχει σχέση με τις αξιολογήσεις που λίνκαρε ο Acct, άρα μάλλον είναι λάθος επιχείρημα στο να μην κλείσει η σχολή για αυτό τον λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είναι όμορφο το δεντράκι αλλά κάπου χάσαμε το δάσος, είναι εύκολο να κατηγορούμε την όποια κυβέρνηση, αλλά το θέμα παραμένει ότι τα τριτοβάθμια Ιδρύματα δημιούργησαν μαζικά ένα σωρό τμήματα και μεταπτυχιακά προγράμματα (σε μεγάλο βαθμό λόγω Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης) με την προοπτική να γίνουν στο μέλλον ανεξάρτητα βιώσιμα. Ε, δεν έγιναν...ακόμα και πριν τη μείωση της χρηματοδότησης και του κουρέματος των αποθεματικών τους από την ΤΤΕ, όλα τα Ιδρύματα είναι φεσωμένα.

Το θέμα πλέον είναι με ποια κριτήρια θα καταργηθούν τμήματα και θέσεις, αλλά ο κανόνας στην Ελλάδα είναι ότι σε τέτοια θέματα δεν υπάρχει αξιοκρατία. Και δεν είναι δύσκολο να δικαιολογήσεις οποιαδήποτε συγχώνευση ή κατάργηση, ακόμα και με διθυραμβικές αξιολογήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγω σπουδαζω Τει καβαλας Διοικηση Επιχ/σεων . Εδω και καιρο ακουγεται οτι θα μας πανε Σερρες θα κλεισουνε το τμημα .Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι κανουμε κανονικα αυτη την χρονια (η οποια στο εαρινο δεν θα δωσει συγγραματα) και να δουμε τι θα διαταξουνε οι ιθύνοντες .Οτι θα γινει ενα μπαχαλο ειναι το μονο δεδομενο.(αλλα ετσι πως το κοβω θα ειναι γενικοτερο το μπαχαλο)

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν ενδιαφέρον να εξεταστούν τα κριτήρια κατάταξης των πανεπιστημίων, γιατί κάπου διάβασα "για σύνδεση με επιχειρήσεις", "επαγγελματική αποκατάσταση", "προτίμηση αλλοδαπών μαθητών". Στοιχεία που έχουν σχέση με την θέση της χώρας στο καπιταλιστικό σύστημα και την γλώσσα διδασκαλίας, όχι με το πόσο καταρτισμένους επιστήμονες βγάζουν.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν ενδιαφέρον να εξεταστούν τα κριτήρια κατάταξης των πανεπιστημίων, γιατί κάπου διάβασα "για σύνδεση με επιχειρήσεις", "επαγγελματική αποκατάσταση", "προτίμηση αλλοδαπών μαθητών". Στοιχεία που έχουν σχέση με την θέση της χώρας στο καπιταλιστικό σύστημα και την γλώσσα διδασκαλίας, όχι με το πόσο καταρτισμένους επιστήμονες βγάζουν.

Πόσοι στοχεύουν (και) στην επιστημονική έρευνα και πόσοι στην επαγγελματική αποκατάσταση γενικά?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.