Jump to content



Recommended Posts

Κιτσος? Τι πονεμενη ιστορια κι αυτος... 2-3 φορες εχω μπει στο μαθημα του και ημουν σε φαση "DAFUQ????". Οτι να ναι ομως. Και η βαθμολογηση αναλογη, πρεπει να βαθμολογει στην τυχη.

Το καλο ειναι οτι σιγα σιγα παιρνει τον λοπου η ηλικιωμενη σαρα και μαρα, και περνουν θεση ειτε ως καθηγητες ειτε εργαστηριακοι, πιο νεοι, πιο προθυμοι, πιο μεταδοτικοι και λιγοτερο κολλημενοι. Μουτζουρης, Τσελικης, Σταυρακας, Τσακιριδης, Χλουπης, Φωτοπουλος και αλλοι, ολοι ενας κι ενας.

ARMAGEDDON, εδωσε θεματα ο Αναστασιαδης? Μου φαινεται τοσο περιεργο που πρεπει να το ακουσω απο καποιον που παρακολουθησε για να το πιστεψω :p

Φωτοπουλος στο καλο και να μην μας ξαναρθει. Αυτα που εκανε οταν εφυγε απο τειπειρ για τειαθ απο νευρα, μονο υγεια του ευχομαι.

Ολα τα αλλα ας του ρθουν οπως θελησει το καρμα.

Pardon? Καπου σ'εχασα, δεν ξερω την ιστορια. Παντως εμεις οπου τον εχουμε συναντησει δεν ειχαμε ποτε προβλημα, και ειναι και απο τους πολυ χαβαλεδες.

Ακριβως ετσι ηταν και πολυ καλο ονομα εκανε και σε μας.

Μολις ομως δηλωσε οτι φευγει και αρχισαν να αντιδρουν οι αλλοι καθηγητες για την κατασταση που δε μονιμοποιουνται, αυτος διαλεξε να σνομπαρει το ιδρυμα και να κοψει αβερτα κοσμο με απαραδεκτη συμπεριφορα. Στο τελος μας εδειξε το κανονικο προσωπο και τον ευχαριστω γιαυτο...

Κιτσος? Τι πονεμενη ιστορια κι αυτος... 2-3 φορες εχω μπει στο μαθημα του και ημουν σε φαση "DAFUQ????". Οτι να ναι ομως. Και η βαθμολογηση αναλογη, πρεπει να βαθμολογει στην τυχη.

Το καλο ειναι οτι σιγα σιγα παιρνει τον λοπου η ηλικιωμενη σαρα και μαρα, και περνουν θεση ειτε ως καθηγητες ειτε εργαστηριακοι, πιο νεοι, πιο προθυμοι, πιο μεταδοτικοι και λιγοτερο κολλημενοι. Μουτζουρης, Τσελικης, Σταυρακας, Τσακιριδης, Χλουπης, Φωτοπουλος και αλλοι, ολοι ενας κι ενας.

ARMAGEDDON, εδωσε θεματα ο Αναστασιαδης? Μου φαινεται τοσο περιεργο που πρεπει να το ακουσω απο καποιον που παρακολουθησε για να το πιστεψω :p

θέματα , ανέκδοτο είναι αυτό αν και σήμερα έπρεπε να έλεγαν και κανένα θέμα (ή προσέξτε το τάδε) δεν μας είπαν τίποτα ... :wall:

εσύ εννοείς ότι έδωσε θέματα η δεν έδωσε ...

Κιτσος? Τι πονεμενη ιστορια κι αυτος... 2-3 φορες εχω μπει στο μαθημα του και ημουν σε φαση "DAFUQ????". Οτι να ναι ομως. Και η βαθμολογηση αναλογη, πρεπει να βαθμολογει στην τυχη.

Είναι το γνωστό σύστημα διόρθωσης του, του τύπου "Πετάω όλα τα γραπτά στον αέρα και όποια προσγειωθούν στο τραπέζι περνάνε", το κάνει εδώ και πολύ καιρό. :hehe:

Το καλο ειναι οτι σιγα σιγα παιρνει τον λοπου η ηλικιωμενη σαρα και μαρα, και περνουν θεση ειτε ως καθηγητες ειτε εργαστηριακοι, πιο νεοι, πιο προθυμοι, πιο μεταδοτικοι και λιγοτερο κολλημενοι. Μουτζουρης, Τσελικης, Σταυρακας, Τσακιριδης, Χλουπης, Φωτοπουλος και αλλοι, ολοι ενας κι ενας.

Aν και έχω προλάβει μόνο Τσελίκη (απίστευτος Καθηγητής) και Σταύρακα, θα συμφωνήσω.

Ο Τσελικης ειναι πραγματικος λεβεντης, κριμα που δεν κανει περισσοτερα μαθηματα. Φετος πηρε Μικρο ΙΙ εργαστηριο και εγινε της ποπης. Και ο Σταυρακας δυστυχως κανει μονο Αναλογικα Ι και αλλη μια παπατζα που υπαρχει απλα για να περναει κοσμος, πραγματικο κριμα.

Κατι ακουσα οτι εδωσε, εξ' ου και η δυσπιστια :p

έδωσε με την έννοια μας έδειξε την πρώτη άσκηση που γράψαμε και πρόοδο και μία με ένα transistor και κάπιες άλλες ασκησούλες για το δημοτικό σε στυλ αυτό το κύκλωμα δουλεύει και τι κάνει :tomato: ...

και πάντα να λέει όταν τον ρώταγαν τα παιδιά τι να διαβάσουμε πιο πολύ - παιδιά από το βιβλίο :...: ...

κάτι ψηλά έδωσε αλλά πολύ ψηλά μικρά γράμματα

ζώνη απογύμνωσης , εφαρμογές διόδων , διαφορές μεταξύ BJT ΚΑΙ ΜOSFET αυτά ... :wassat:

Δυο πολυ χρησιμα βιντεακια για οσους δινουν ΣΑΕ και ψαχνονται με το Bode. Αναλυτικη μεθοδος:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=zFKCJotPwV8]Final Tutorial on Bode Plots in HD - YouTube[/ame]

Προσεγγιστικη μέθοδος (αυτην ζητανε στην θεωρία, γιατι η αλλη θελει 5 σελιδες πραξεις).

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=dPjcbsSNVsU]Bode Plot Approximations.mp4 - YouTube[/ame]

Στα Reference videos θα βρειτε αντιστοιχα βιντεο για Nyquist και Nichols.

Το οτι αλλαζει ο νόμος καθε λιγο και λιγακι, μου δινει την εντυπωση οτι δεν έχει γινει σοβαρη μελετη και πλανο πριν τον ανακοινωσουν. Συνεπως οι υπευθυνοι δεν είναι και τόσο "υπευθυνοι" απεναντι στο καθηκον που τους εχουν αναθεσει για να βγαλουν εις περας.

Το οτι αλλαζει ο νόμος καθε λιγο και λιγακι, μου δινει την εντυπωση οτι δεν έχει γινει σοβαρη μελετη και πλανο πριν τον ανακοινωσουν. Συνεπως οι υπευθυνοι δεν είναι και τόσο "υπευθυνοι" απεναντι στο καθηκον που τους εχουν αναθεσει για να βγαλουν εις περας.

Συγνώμη για αυτό, και δεν πάει προς εσένα, αλλά είναι ΠΟΛΥ αστείο αυτό που διάβασα.

ΠΟΤΕ σε αυτό το τωλο-κράτος, έγινε μια σοβαρή, ολοκληρωμένη και συνολική έρευνα για το ΤΙ είναι σωστό στην παιδεία? το ΜΟΝΟ που έγινε επιμελώς και οργανωμένα είναι το να μας μαμήσουν την ιστορία που διδάσκεται στα σχολεία για να χάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την ταυτότητα μας σαν έθνος, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Προφανώς και περνάνε οτι τους έρθει όποτε τους έρθει...

Οτι τους συμφερει οποτε τους συμφερει βασικα... για τη ψηφο και για τους βουτυρομπεμπεδες-παυλα-κομματογαβγαβ.

Δε γνωρίζω να έκανε ποτέ σωστή δουλειά το Υπουργείο Παιδείας στον τομέα της εκπαίδευσης.

Λογικό, αφού κάνουν κάθε 4-5 χρόνια ριζικές αλλαγές, αντί για προσεκτικές μεταρρυθμίσεις που θα οδηγήσουν σιγά σιγά (με τη δοκιμή και τον έλεγχο) στα επιθυμητα αποτελέσματα.

Ελπίζω μόνο να μη ξεκινήσει πάλι το θέμα με τις συγχωνεύσεις, γιατί εμάς θα μας σηκώσει ανεμοστρόβιλος. (και μάλλον θα μας πετάξει στο ΕΜΠ)

και μάλλον θα μας πετάξει στο ΕΜΠ

και σε χαλάει γιατί...; Το μόνο που θα έπρεπε να σε ανησυχεί είναι μήπως το καταργήσουν το τμήμα.

Είναι δίκοπο μαχαίρι. Απ' τη μία ξέρουμε ότι θα έχει μεγαλύτερο κύρος το πτυχίο, απ' την άλλη θα χάσει το χαρακτήρα του το τμήμα, το οποίο είναι διαθεματικό (το μοναδικό στην Ελλάδα) και πιο κοντά στον όρο Παν-επιστήμιο. Πράγμα που μας αρέσει. Αλλά αν το πάρουμε και αλλιώς (που το θεωρώ χαζή λογική), παιδιά κατα 80% από θεωρητική ξαφνικά στο ΕΜΠ; Θα τα παίξουμε.

[MENTION=10676]Hydra[/MENTION]

Γιατί γκρινιάζεις; Μια χαρά είναι. Άσε να δούμε και καμιά γκόμενα στο ΕΜΠ :hehe:

PS. Επειδή παρεξηγιέσαι εύκολα, το "γκόμενα" δε πάει για σένα. :)

PS2. Πάντως όντως πολυτεχνείο και θεωρητική μέχρι στιγμής δεν έχουν καμία σχέση.

Αααα είναι και αυτό! Δε το χα σκεφθεί, θα χάσουμε και τα γκομενάκια που βλέπουμε κάθε μέρα στο ΕΚΠΑ. ;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.