Terminator Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2004 Έχω βάλει στο pc μου το Linux Mandrake 9.2:woot: Αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορώ να συνδεθώ στο Internet. Χρειάζομαι κάποιον να μου πει τι να κάνω γιατί είμαι άσχετος με τo Linux. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούνιος 2, 2004 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2004 αφου εισαι ασχετος τοτε γιατι το εβαλες? ας διαβαζες πρωτα μερικα πραματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terminator Ιούνιος 2, 2004 Author #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2004 Γιατί τα Windows θέλουν τεράστιες απαιτήσεις και βαρέθηκα συνέχεια να προσπαθώ να τα κάνω να τρέχουν πιο γρήγορα. Επίσης δεν τον πάω καθόλου τον Bill Gates. Μου σπάει τα νέυρα. Τι να κάνω για να συνδεθώ στο Internet????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw Ιούνιος 5, 2004 #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2004 Για να κάνεις dialup ή 'εχεις ADSL? Πάντως εάν έχεις dialup χρησιμοποίησε το KPPP. Εάν έχεις το Netmod μην ξεχάσεις να βάλεις τα ΑΤ commands. Νομίζω πώς και το Gnome έχει έναν δικό του dialer αλλά το KPPP του KDE είναι πιο ωραίο (κάνει και lock στο tray;) ). Βάλε την 10.0 Οfficial καλύτερα που θα βρείς πυρήνα 2.6.x και σαφώς ανώτερο KDE (3.2.1 νομίζω). Καλή τύχη και καλώς ήρθες στον κόσμο του Linux. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούνιος 5, 2004 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2004 Και άμα κολλήσεις πουθενά άνοι3ε ενα bash και γραψε man kppp. Γενικά η εντολή man σου βγάζει το documentation που ακολουθεί κάθε εφαρμογή Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιούλιος 10, 2004 #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2004 Μπες ως ρουτ άνοιξε με το Kwrite to /etc/sysconfig/network/ifcfgppp0 βγάλε τις ινιτ8 και 9 - απλά σβήσε τις εντολές εντός των εισαγωγικών- και θυμίσου στο σέτινγκ του μόντεμ να βγάλεις το wait for dial tone / speakerphone Link to comment Share on other sites More sharing options...