spankmachine Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13, 2011 Καλησπέρα,Ενα HD της seagate που έχω έχει αρχίσει να βγάζει smart errors. Ετρεξα τα sea tools και μου έβγαλε πως έχει bad sectors και μου έδωσε έναν κωδικό. Έβαλα αυτόν τον κωδικο μαζί με τα s/n και p/n του δίσκου στο warranty check της Seagate και μου είπε πως έχω εγγύηση μέχρι Αυγ 2012. Τον έιχα πάρει από e-shop αλλά έχω χάσει της απόδειξη και μάλλον δε θα τον δεχτούν οπότε θα πρέπει να τον στείλω στη Seagate εγώ. Κατ' αρχήν αξίζει; (ο σκληρός έχει 40 euro)Το έχει κάνει κανείς αυτό; Δούλεψε;Να επιλέξω το premium service ή όχι; Κάποιο σχόλιο ή κάποια γνώμη πριν προχωρήσω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Ιούνιος 14, 2011 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2011 ένα φίλος που είχε δύο (αν δεν κάνω λάθος) δίσκους με το γνωστό πρόβλημα με τα firmwares τους έστειλε πίσω και έμεινε πολύ ευχαριστημένος από την γενική διαχείριση του προβλήματος από την εταιρεία.Σχετικά, με το αν αξίζει ή όχι, καλύτερα να επικοινωνήσεις με την ίδια τη Seagate ώστε να σου δώσουν όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζεσαι σχετικά με την μεταφορά, το χρόνο που θα χρειαστεί και τα έξοδα (πόσα είναι και ποιος τα αναλαμβάνει) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOS Ιούνιος 14, 2011 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2011 Όχι φίλε μου δεν είναι ανάγκη να το στείλεις εσύ επειδή δεν έχεις απόδειξη, πάρτους τηλέφωνο στο κιτρινομάγαζο και πες τους είμαι αυτός και περίπου σε αυτή την ημερομηνία είχα πάρει αυτόν τον σκληρό, το τηλεφωνόμου είναι αυτό (για ευκολότερο εντοπισμό) και θα σου βρουν την πραγγελία, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.