sotiris Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10, 2011 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10, 2011 Ανακάλυψα μια απάτη στο ebay, έχει κανείς ασχοληθεί με το πώς μπορεί να αποκαλυφθεί?Αγόρασα ένα smart cover και καλά genuine από εδώ:GENUINE APPLE iPAD 2 BLUE SMART COVER POLYURETHANE CASE | eBay UKΕνώ ηρθε σε genuine like συσκευασία (εμφανώς όμως ξαναανοιγμένη), το προϊόν είχε ποιότητα μαίμούς (δεν εφάρμοζε καλά και σε 3 μέρες μου χάλασε ο άξονας).Άνοιξα case στο resolution center όπου ζήτησα refund without shipping, γιατί δεν με συμφέρει να το στείλω πίσω (χάνω 5-6 ευρώ), και μου εγκρίνανε να το στείλω πίσω και να μου κάνουν refund (με το ebay διαμεσολαβητή). Αυτό είναι το πρόβλημα διότι μου φαίνεται απάτη, να έχει εντελώς λάθος περιγραφή του προϊόντος και ο πωλητής να τη βγάζει λάδι πουλώντας μούφες (γιατί το refund μπορούσα να το κάνω θεωρητικά και χωρίς το resolution center, δεν είχαν περάσει 7 μέρες από την ημερομηνία αγοράς/παραλαβής και το εγκίνουν και μόνοι τους). Και αυτοί οι απατεώνες έχουν 99% positive feedback, και υπήρξε και άλλο κρούσμα με διαλυμένο smart cover που τους έβαλε 1 αστέρι αλλά αυτοί πουλάν αμέριμνοι.Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Εντάξει προφανώς θα το στείλω πίσω, αλλά το θέμα είναι να μην τη βγάλει λάδι ο πωλητής.
Wizard! Ιούνιος 10, 2011 #2 Ιούνιος 10, 2011 Δυστυχώς ή ευτυχώς από τη στιγμή που έγινε refund, ο πωλητής τη βγάζει λάδι, γιατί απλά δε μπορείς να κάνεις αξιολόγηση μετά τη στιγμή που δεν υφίσταται πώληση.
jpavly Ιούνιος 10, 2011 #3 Ιούνιος 10, 2011 Με τον συγκεκριμένο έχω κι εγώ θέμα με ένα χαλασμένο digitizer για HTC Touch Diamond2 που μου έστειλε, παρά την τεκμηρίωση μου και την διάθεση για συνεργασία, το μόνο που δεχόταν ήταν να του στείλω πίσω το χαλασμένο, να το ελέγξει και μετά βλέπουμε. Κάτι που θα μου έπαιρνε γύρω στον 1 μήνα για το ρημάδι, και η αξία του 8€ (το οποίο πάλι υποτίθεται ότι είναι genuine HTC).Προς το παρόν παρήγγειλα και δεύτερο για να γλιτώσω χρόνο, από τον ίδιο πάλι δυστυχώς και ελπίζω να μου γίνει refund μετά. Ο συγκεκριμένος είναι από τους πιο μεγάλους dealers σε αξεσουάρ κινητών αν όχι ο μεγαλύτερος στο ebay.co.uk. Μερικές αξιολογήσεις αρνητικές δεν θα του κάνουν τίποτα με τους τζίρους που θα κάνει αυτός. Προσπαθούμε απλά να τον αποφεύγουμε.
sotiris Ιούνιος 10, 2011 Author #4 Ιούνιος 10, 2011 Δεν έγινε refund ακόμη, θα του ρίξω ένα negative feedback όσο προλαβαίνω.6.80 + 0.65 ο φάκελος = 7.45 ευρώ μεταφορικά.Απλά ή λέμε ebay buyer protection και ισχύει, ή λέμε φίφες.Έχω την εντύπωση ότι το ebay έχει αρχίσει και φουμαριάζει.Ο συγκεκριμένος είναι μέγας απατεώνας διότι έχει κάνει ειδική παραγγελία μαϊμού καλύμματα σαν τα Κινέζικα αλλά να γράφουν και το λόγκο της apple. Χαλάνε στη 1 μέρα και δεν εφαρμόζει καλά ποτέ.
sotiris Ιούνιος 10, 2011 Author #5 Ιούνιος 10, 2011 Η αγγελία είναι αυτή:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&item=270740450884&view=all&tid=732421846017Έφαγε το negative:eBay Feedback profile for ecell_accessorizeΈστειλα και αυτό στο ebay διότι δεν με ικανοποιεί η λύση του resolution center (κάνεις τα τερτίπια του πωλητή) - φυσικά το έστειλα και παρείχα το tracking number, αλλά θέλω και τα μεταφορικά πίσω:The problem is that the ebay auction is a scam/fraud/call it whatever you want. The smart cover ISN'T genuine. It comes with a genine-LIKE case, that has been re-opened, and the smart cover itself has very low quality (doesn't close firmly, axle is moving on the ipad side, ipad doesn't "wake up" when you open it and the axle fall apart for about 3 days of use). It's similar to the replica smart covers. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-31yM6b0zfs]YouTube - Secret of iPad Smart Cover real vs fake[/ame] Ecell doesn't sell genuine products in general as I found, and I am wondering why ebay lets that type of seller to be an ebay member. The solution proposed is unacceptable, why should I pay the shipping costs for sending the item back? The seller sells illegal fake products advertised them as genuine, and it's THE SELLER that has to pay the shipping-back costs. Thank you for your time, and try to protect buyers from crooks...
jpavly Ιούνιος 10, 2011 #6 Ιούνιος 10, 2011 Στείλ'το στην Apple και πες ότι ένας από τους μεγαλύτερους Ebayers πουλάει μούφα Apple ως original να δούμε
Chosen Ιούνιος 10, 2011 #7 Ιούνιος 10, 2011 Κατά την γνώμη μου, μακριά από Smart cover γενικότερα. Έχει διαπιστωθεί ότι ο άξονας γρατσουνάει το πλαϊνό του iPad και μέσα σε πολύ λίγο καιρό το καινούριο σου iPad2 που το προσέχεις πως και πως θα χάσει την μισή του αξία λόγω των εκδορών.
Tsakonas Ιούνιος 10, 2011 #8 Ιούνιος 10, 2011 αφου εδρευει στην αγγλια,στειλε ενα σοβαρο και διεξοδικο μηνυμα στην Apple αγγλιας να ανακατευτει...Απο την στιγμη που χρησιμοποιει λογοτυπο Apple και πουλα κινεζικα ,σιγουρα ενδιαφερει αυτο την παρεα του τζομπουκου...
sotiris Ιούνιος 10, 2011 Author #9 Ιούνιος 10, 2011 Καλό αυτό στην Apple, θα τους στείλω ένα mail. Το πρόβλημα είναι ότι έχουν τόσο περίπλοκο support που με τη μία δεν το βρίσκεις το mail . . . Support -> unsupport! Βρήκα και τι θα κάνω με τα 2 domain που έχω αγοράσει, θα κράζω το ecell. (myipad2.eu, myipad2.gr).
Zenor Ιούνιος 10, 2011 #10 Ιούνιος 10, 2011 Ο πωλητής ecell είναι γνωστός απατεώνας(google it). Είχα αγοράσει smartphone το οποίο ακύρωσα την παραγγελία πριν το στείλει και του έστειλα ένα σωρό μηνύματα πως τελικά θέλω επιστροφή χρημάτων αλλά αυτός μετά από μέρες χωρίς απάντηση μου είπε πως "σήμερα έστειλα το προιόν" κτλ. Έφτασε ταχυδρομείο και δεν το δέχτηκα, είπα να το στείλουν πίσω(προφανώς δεν ήταν το κινητό μέσα στην συσκευασία καθώς έτσι διάβασα πως κάνει ο συγκεκριμένος) και άνοιξα και dispute με paypal και τελικά αποδήχτηκε ότι και το shipping number ήταν fake και μετά από αγώνα 1-2 μηνών πείρα τα λεφτά μου πίσω.Γενικά όταν βλέπετε πωλητή να έχει πολλά positive feedback από μικρού κόστους αντικείμενα αλλά παράλληλα πουλάει μεγάλης αξίας προιόντα να το ψάχνετε περισσότερο.Το κακό είναι πως μετά από καταγγελία μου και στο ebay, πράγμα που έχουν κάνει και άλλοι για τον συγκεκριμένο πωλητή δεν είδα να του κλείνουν το μαγαζάκι... προφανώς λόγο συμφερόντων μιας και έχει πολλές πωλήσεις.
QQman Ιούνιος 11, 2011 #12 Ιούνιος 11, 2011 Ουφ εψαχνα μηπως αυτα που πηρα για το ideos μου ηταν απο αυτον :PP
digitaltiger Ιούνιος 11, 2011 #13 Ιούνιος 11, 2011 Να πω και εγω την αληθεια δεν το ξερα γενικα αυτο για το ebay και τους απατεωνες τους,αλλα ευτυχως δεν εχω πεσει πανω του στης αγορες μου μεχρι στιγμης...
ian Ιούνιος 11, 2011 #14 Ιούνιος 11, 2011 ο τυπος εχει 50κ+ θετικες,δεν τον ενδιαφερει αμα φαει 50 αρνητικες το μηνα αφου ρεφαρει.Ενας λογος για να μην προτιμας τον πωλητη με 15κ+ αξιολογησεις του 99% αλλα αυτον του 100% με 300-500 αξιολογησεις κατ'εμε.
morfeas-dsl- Ιούνιος 11, 2011 #15 Ιούνιος 11, 2011 εχουν κανει και φορουμ που λενε τι παθανε απο αυτον!!!Are you angry at eCell? Join the club... | fotios.org
papatsonis Ιούνιος 12, 2011 #16 Ιούνιος 12, 2011 τώρα είδα ότι μιλάτε για τον *ecell*.. μας ταλαιπώρησε 1μιση μήνα+ για να μας κανει refund την αξία ενός κινέζικου-tv-"smartphone" που πήρε φίλος και δεν φόρτιζε.. απανωτά email, απαντήσεις του τύπου ότι το επεξεργάζεται το αίτημα, άλλο τμήμα της εταιρίας... κλπ.. και στο τέλος, τους πήρα τηλέφωνο.. όπου εκεί μετά από λίγες φωνές έκαναν ευτυχώς επιτόπου refund το ποσό της αγοράς (χωρίς τα μεταφορικά και χωρίς τα δικά του έξοδα αποστολής για Αγγλία βέβαια...)
Periklis_pap Ιούνιος 12, 2011 #17 Ιούνιος 12, 2011 Και εγώ είχα παραγγείλει από εκεί κάτι οθόνες για κινητά οι οποίες αποδείχθηκε πως ήταν μουφτήδες και refund δεν έγινε ποτέ....
sotiris Ιούνιος 12, 2011 Author #18 Ιούνιος 12, 2011 Εγώ πάντως έκανα αμέσως με το που το πήρα χαμπάρι (μου ξεκόλλησε ο άξονας) αίτημα στο resolution center. Αυτό το έχουν ενώσει με το paypal (δεν ξέρω αν ήταν πάντα ενωμένο), γιατί αμέσως θα έκανα και το εκεί dispute.Επίσης έψαξα λίγο και στη visa αλλά δεν βρήκα πώς μπορώ να καταγγείλω μια συναλλαγή.Από το ebay επικοινώνησαν μαζί μου με αυτή την επιστολή:Hello Sotiris,Thank you for writing back and providing tracking information for the fake Apple iPad back to the seller "ecell_accessorize".Sotiris, with eBay Buyer Protection, we help you to recover funds from eBay sellers who deliver goods that are "Significantly Not As Described" or in other words, goods which do not match the original description. In keeping with our eBay Buyer Protection program, we ask that you return the item to the seller so that we can issue a refund to your account. Without confirmation of return delivery of goods, we are unable to refund the buyer or reverse the transaction.We're writing to confirm that we have received tracking information however we still need you to provide us with a link where we can verify the tracking number: ************.After the 10th day of filing the case, you can go ahead and escalate the claim on your 'Resolution Centre'.Here are the steps on how you escalate a claim:1. Go to your 'Resolution Centre' and look on the case that you've filed2. Click on the "See case details" 3. On the case status page you may click on Contact Customer Support button or "send another response" link.4. And on the page where you need to respond on the case please click on the option "Escalate the case to eBay Customer Support"5. The system will ask you why you are escalating the case, please choose the appropriate reason.6. Once you're done you may now click on the submit button.After you've escalated the case, we will make a decision within 48 hours.In the meantime, if we can be of any other help please give us a call on ************** to speak to a member of our Customer Support.8:00 am - 10:00 p.m. Mondays - Fridays 9:00 am - 6:00 p.m. Saturdays & SundaysFor faster service please use a PIN verification number. To get your PIN verification number please log in to your eBay account and click on "contact us".I trust that this information helps you. Please let us know if we can be of any further assistance.Kind regards,**************************eBay Customer SupportΕγώ το έστειλα πίσω το αντικείμενο μέσω επιστολικού ΕΛΤΑ, και μου πήγε 6,80 + 0,65 ο φάκελος = 7,5 ευρώ. Απ'ότι λένε με το που θα δείξει το trackandtrace του ELTA ότι έφτασε, θα μου γίνει refund το ποσό, και μετά μπορώ να κάνω escalate την υπόθεση για να διεκδικήσω και τα μεταφορικά.Τσαντίστηκα πάρα πολύ διότι τους προτίμησα λόγω των περισσότερων πωλήσεων από ανταγωνιστή πωλητή και είμαι αποφασισμένος να τους σκίσω.
outlaw Ιούνιος 12, 2011 #19 Ιούνιος 12, 2011 Άσχετο..... αλλά να που δεν είναι μόνο η Ελλαδάρα η χώρα, που η απάτη υποθάλπεται και διαιωνίζεται και να που οι "ξένοι" δεν πατάσσουν τόσο άμεσα και ορθολογιστικά, τους απατεώνες.
Petrossortep Ιούνιος 12, 2011 #20 Ιούνιος 12, 2011 Ο Ecell φταίει για όλα. Όχι η γενικότερη φιλοσοφία των ιντερνετικών αγορών που είναι "αγοράζω γουρούνι στο σακί". Μ'αρέσει που λέγανε κάποιοι για την προστασία των αξιολογήσεων του e-bay. Λες και ο άλλος δεν μπορεί να φανεί συνεπής σε 1000 συναλλαγές και να γίνει "καπνός" μόλις πάρει τα φράγκα από τις επόμενες 2000.Άντε ζήτα ρέστα τώρα από τον ecell.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.