Jump to content



Recommended Posts

Performance review , ρωσιδάκι μεν , αλλά πολύ καλό δε...

Όσο για μένα απο το παιχνίδι κρατάω τα εξής και είναι καθαρά προσωπική άποψη :

Υπέρ : Γραφικά , αίσθηση, story τις πρώτες ώρες gameplay.

Κατά : Γραφικά , αίσθηση, story τις επόμενες ώρες gamepaly και για αυτό το λόγο θα φάει σουτ απο μένα. Μετά απο κάποιο σημείο μου φαίνεται επαναλαμβανόμενο τόσο σε γραφικά όσο και σε gameplay. Μάλλον φταίει και το ότι "γέρασα" πια για με κρατάνε games μόνο με το story τους.

Έγινε επεξεργασία από mellodos
Link to comment
Share on other sites

Kαι που λέτε πάνω που πήγαινα να σκοτώσω το τέρας το μαύρο το ταμ ταμ ταμ :mamba: ξυπνάω και τι να δω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :confused::confused::confused:

Κάτσε χρυσή μου!!!! Πήραμε προφυλάξεις;;;; Εγώ ήθελα την tracy από το hitman!:haha::haha::haha::haha::haha:

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια των όσων είπα πιο πάνω για το post fx.

Ψάχνοντας λίγο βρήκα αυτές τις παραμέτρους για το αρχείο gamerprofile.xml:

<Post>

<quality GameDepthOfField="1" CinematicDepthOfField="1" MotionBlur="1" SSAO="1" FXAALevel="0" CloudShadows="1" SSAOMaxDistance="200" id="ultrahigh" />

</Post>

Far Cry 3 - Graphical Tweaks & Problem Solving - Guru3D.com Forums

4o ποστ.

Οι ανωτέρω παράμετροι αφορούν το post fx και δεν υπάρχουν αρχικά. Όπως φαίνεται το post fx δεν ρυθμίζει μόνο το fxaa, αν και εγώ δεν βλέπω διαφορά αλλού. Για τα απροσδόκητα jaggies ίσως να φταίει και το επίπεδο του SSAO. Ισως πάλι η μηχανή γραφικών του παιχνιδιού να διαφέρει σε τεχνικές rendering από τις υπόλοιπες. Ποιός ξέρει;

Δυστυχώς όσες παραμέτρους και αν βάλεις στο αρχείο αυτό, όπως και να τις βάλεις, με ή χωρίς read only, η μηχανή γραφικών του παιχνιδιού δεν τις αναγνωρίζει. Αν βάλεις λάθος τιμή, σε παραμέτρους που ήδη υπάρχουν, το παιχνίδι βάζει μια δικιά του σωστή.

Το ζητούμενο είναι να πετύχεις ομαλή εικόνα χωρίς την τεράστια επιβάρυνση του post fx πάνω από το medium, παίζοντας με πιο εξειδικευμένες ρυθμίσεις.

Όποιος ξέρει τίποτα πάνω στο graphics tweaking ή έχει δει κάτι στο νετ, ας δώσει λίγη βοήθεια.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν βρήκα πώς πρέπει να γίνουν οι ρυθμίσεις. Βάζω αυτούσιο το αρχείο μου:

<GamerProfile>

<SoundProfile MusicEnabled="1" MasterVolume="73" MicEnabled="1" IncomingVoiceEnabled="1" Language="english" />

<RenderProfile MSAALevel="0" AlphaToCoverage="0" SSAOLevel="1" SDSM="0" ResolutionX="1920" ResolutionY="1080" Quality="custom" QualityEditor="editor_ps3" Fullscreen="1" Borderless="0" UseD3D11="1" D3D11MultithreadedRendering="0" WidescreenLetterbox="1" UseWidescreenFOV="1" FOVScaleFactor="1.0875" EnableSubResolution="0" SubResolutionX="960" SubResolutionY="540" VSync="0" RefreshRate="0" DisableMip0Loading="0" GPUMaxBufferedFrames="1" ShowFPS="0" Brightness="0.988" Contrast="1" GammaRamp="1" AllowAsynchShaderLoading="1">

<CustomQuality>

<quality ResolutionX="1920" ResolutionY="1080" EnvironmentQuality="high" AntiPortalQuality="default" PortalQuality="medium" PostFxQuality="ultrahigh" TextureQuality="high" TextureResolutionQuality="high" WaterQuality="high" DepthPassQuality="high" VegetationQuality="high" TerrainQuality="high" GeometryQuality="veryhigh" AmbientQuality="high" DeferredAmbientQuality="high" ShadowQuality="high" EditorQuality="" Hdr="1" HdrFP32="0" ReflectionHdr="1" EnableVertexBinding="1" id="custom" />

</CustomQuality>

<Post>

<quality GameDepthOfField="0" CinematicDepthOfField="0" MotionBlur="0" SSAO="0" FXAALevel="2" CloudShadows="0" SSAOMaxDistance="100" id="ultrahigh" />

</Post>

</RenderProfile>

<NetworkProfile VoiceChatEnabled="1" CustomMapMaxUploadRateInBitsOnline="10240000" OnlineEnginePort="9000" OnlineServicePort="9001" FileTransferHostPort="9002" FileTransferClientPort="9003" LanHostBroadcastPort="9004" LanClientBroadcastPort="9005" ScanFreePorts="1" ScanPortRange="1000" ScanPortStart="9000" SessionProvider="" MaxUploadInbpsOnline="10240000">

<Accounts />

</NetworkProfile>

<GameProfile />

<ProfileSpecificGameProfile Sensitivity="1" Invert_x="0" Invert_y="0" DefaultFlickFireDirection_y="0" UseMouseSmooth="1" Smoothness="0.2" Smoothness_Ironsight="0.2" HelpCrosshair="1" Gamepad_vibration="1" UseRoadSignHilight="1" UseSubtitles="1" TaggingEnabled="1" UseAmbx="0" UseGamePad="0" GamepadAnswered="0" Autosave="1" Machete="0" IronsightToggleMode="0">

<FireConfig QualitySetting="VeryHigh" />

</ProfileSpecificGameProfile>

<RealTreeProfile Quality="veryHigh" />

<EngineProfile>

<PhysicConfig QualitySetting="veryHigh" />

<QcConfig GatherFPS="1" GatherAICnt="1" GatherDialogs="0" IsQcTester="0" />

<InputConfig />

<ZoneConfig />

</EngineProfile>

<UplayProfile LockString="" />

</GamerProfile>

Οι επιπλέον ρυθμίσεις όπως το <post> μπαίνουν ανάμεσα στην αρχή και το τέλος του <renderprofile> και μετά το game. Το id μέσα στο <post> πρέπει να έχει την ίδια τιμή με την τιμή που έχει η παράμετρος(π.χ. postfxquality) στο <customquality>. Εδώ ultrahigh.

Με αυτά τα settings δηλάδη χωρίς jaggies, αλλά και χωρίς blur κάθε είδους έχω ~60 έως και 90βαλε καρέ. Και τα γραφικά είναι εξίσου ωραία.

Το motion blur μάλλον κάνει τη ζημιά. Θα δω και με το ssao τί παίζει.

ΕΔΙΤ: 1. Υπαίτιος είναι τελικά το SSAO και το draw distance αυτού.

2. Οι ρυμθίσεις αυτές αντιγράφονται μέσα στο αρχείο documents/my games/far cry 3/gamerprofile.xml αφού το ανοίξεις κλασσικά με notepad. Για όποιον ενδιαφέρεται.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Αυτές τις παραμέτρους που λες επηρεάζει, FXAA,Shadows,Motion Blur φαίνεται καθαρά παρακάτω:

lowr.jpg

ultraht.jpg

Η μονη διαφορα που διακρινω ειναι μια ελαχιστη θολουρα σε ορισμενα σημεια...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το παιχνίδι μου θυμίζει την ταινία, the beach !!Φίλοι πάνε εκδρομή,χάνονται,πειρατές,φυτείες,ναρκωτικά,κυνήγι..Μου θυμίζει πολύ την ταινία..

---

Δεν θέλει κανείς coop ;;

Link to comment
Share on other sites

Η μονη διαφορα που διακρινω ειναι μια ελαχιστη θολουρα σε ορισμενα σημεια...

Πρέπει να δεις τα γραφικά σε κίνηση για να καταλάβεις. Σκέψου ότι ένα τραπέζι π.χ. έχει jaggies στα πόδια του που όσο μετακινήσε φαίνονται σαν μυρμήγκια που προχωράνε. Λες και βλέπεις γραφικά 640*480 μέσα σε full hd ανάλυση. Διάβασε παρακάτω την εξήγηση.

Σε συνέχεια του παραπάνω ποστ μου(247) πρέπει στο τομέα του post να προστεθεί άλλη μια παράμετρος. Ολόκληρο έχει ως εξής:

<Post>

<quality GameDepthOfField="1" CinematicDepthOfField="1" MotionBlur="1" SSAO="1" FXAALevel="0" CloudShadows="1" SSAOMaxDistance="200" DepthDownsample="0" id="ultrahigh" />

</Post>

Αν το bold είναι ίσο με 1 αντί για 0 γίνεται depth downsampling(στο low και στο medium) και αυτός είναι τελικά ο λόγος για τα jaggies που δεν διορθώνεται με καμία μέθοδο aa. Στις κονσόλες είναι ίσο με 1.

Πιθανή εξήγηση: Οι κάρτες γραφικών χρησιμοποιούν τον depth buffer ή z-buffer που είναι μια δεξαμενή δεδομένων με συντεταγμένες για να βρίσκουν τί είναι ορατό και πρέπει να γίνει render. Στον ίδιο buffer αναφέρεται και το SSAO για να βρει ποιά πίξελ κρύβονται λίγο ή περισσότερο από άλλα και να τα σκιάσει.

Το SSAO έχει ως βασικό ατού ότι είναι ανεξάρτητο της πολυπλοκότητας μιας σκηνής, αλλά βαραίνει αν τα samples που παίρνει είναι πολλά. Ακόμα και το Amnesia dark descent με τα παλαιολιθικά γραφικά του γίνεται ασήκωτο από το SSAO σε υψηλή δειγματοληψία(128bit).

Τί φαίνεται λοιπόν ότι έκαναν οι άνθρωποι του fc3; Δημιούργησαν δύο ακραία presets. Ένα με very high δειγματοληψία για τα high end pc και ένα low για τις κονσόλες με artifacts που φαίνονται σαν jaggies. Οι κάτοχοι παλαιότερων καρτών, που βρίσκονται ενδιάμεσα, να πάνε να μαμηθούν, αφού δεν τα έσκασαν σε ati/nvidia.

Ναι guys. Και όμως έτσι είναι τα πράγματα. Πολλές φορές αναβαθμίζουμε για τόσο μικρές γραμμούλες στον κώδικα μιας μηχανής γραφικών. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της πλασματικής απαίτησης τότε τί είναι;

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να χτυπησα κανενα 10ωρο συνεχομενο σημερα αν κρινω οτι η ωρα ειναι 5 το πρωι...:p Φοβερο παιχνιδι τελικα ειχε δικιο ο Seb...Στην αρχη οντως φαινεται μαπα αλλα οσο προχωραει γινεται και καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

258.9 - 443.3

Έχει ανέβει κανείς σ'αυτό τον πύργο-κεραία;

Πρώτη φορά σκαλώνω στο παιχνίδι.. ανεβαίνω πολύ ψηλά και δε μπορώ να φτάσω στην κορυφή.. έχω γκρεμοτσακιστεί 9-10 φορές. Αφού έπεσα μέχρι από ψηλότερη κορυφή με τη στολή πτήσης και πέφτοντας πάνω στα σίδερα, σκοτώνομαι.. :weep::rofl:

Link to comment
Share on other sites

Vaas on spiders (Michael Mando & Christopher Mintz-Plasse) - YouTube

vas vas:jump1: που βλέπουμε είναι όντως ο ηθοποιός που δανείζει την φωνή του,στον ingame χαρακτήρα .Michael Mando

HBqDkmChp8s

Έγινε επεξεργασία από xtrmsnpr
Link to comment
Share on other sites

Γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Ειχα γραψει κατι ωριτσες παιχνιδι >20-30 και εκανα, για κατι ασχετο ενα downclocking να παω τον επεξεργαστη χαμηλοτερα να δω αν παιζει η αποδοση στο παιχνιδι και καπως καταλαβε οτι ειναι αλλο μηχανημα (??) και μου εσβησε ολα τα saves! Μονο new game μπορω να παω.

Μεγαλη χαρα μου εδωσε!

Uninstall...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.