Jump to content



Recommended Posts

Δεν ξέρω σε ποιόν απευθύνεσαι, αλλά έχει βάση η ερώτησή σου.

Κάνε την ίδια ερώτηση και σε κάποιον που παίζει ένα multiplayer fps και το χαίρεται παρά την επανάληψη των ίδιων πραγμάτων. Κάνε την και σε έναν που του αρέσει το μπιλιάρδο. Πες του δεν βαριέσαι να κοπανάς μπάλες ξανά και ξανά και να παίζεις κάτι με σταντέ κανόνες. Το ίδιο και για έναν ποδοσφαιριστή.

Τότε θα καταλάβεις ότι ένα παιχνίδι μπορεί να προσφέρει δύο είδη εμπειριών.

1) Την προκατασκευασμένη εμπειρία. Τώρα σκοτώνω τον ελοχίμ, μετά μπαίνω σε ένα ελικόπτερο και διαλύω τανκς από ψηλά, μετά σκοτώνω το Kayran...τέλος. Και κάθε φορά που θα παίξω το game θα εισπράξω την ίδια εμπειρία.

2) Η εμπειρία που δημιουργείται από την αλληλεπίδραση παίκτη με τους κανόνες του παιχνιδιού και με το περιβάλλον αυτού. Η μαγεία του να ανακαλύπτεις νέους δρόμους για το ίδιο πράγμα.

Στο witcher 2 όσες φορές και να αντιμετωπίσεις το Kayran θα κάνεις τα ίδια και τα ίδια γιατί είναι ένα μποτ με φιξ συμπεριφορά. Πέντε έξι κόπλα και το νίκησες.

Στο Far Cry 2, το περιβάλλον και το AI δεν αφήνουν περιθώρια για καρμπόν κόλπα.

Ούτε στα multiplayer fps, ούτε στο ποδόσφαιρό, ούτε στο σκάκι, ούτε πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

έχει ένα δίκιο, και μεγάλο μπορώ να σου πω.....αλλά, να σου πω ότι έπαιζα counter multi συνέχεια τις ίδιες και τις ίδιες πίστες, τα ίδια και τα ίδια άτομα αλλά κάθε φορά είναι διαφορετική, γιατί είτε κάθε φορά δοκιμάζεις εσύ και οι άλλοι επίσης διαφορετικά πράγματα είτε επειδή υπάρχει η πώρωση μεταξύ της παρέας. Δεν λέω το ίδιο θα μπορούμε να γίνει και στις πίστες του Far Cry 2.

Ναι έπαιζα μπιλιάρδο και τώρα κατά διαστήματα, και πάλι η κάθε φορά είναι διαφορετική, μπορεί να ακολουθείς την ίδια τακτική αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάνεις τα ίδια πράγματα και βαριέσαι.

Για την μπάλα ισχύουν τα ίδια και ακόμη περισσότερα, είναι πολλοί οι παράγοντες.

Δεν ισχύει όμως το ίδιο και σε ένα παιχνίδι για το PC και κάθε PC, μερικές φορές μπορεί να παραπονευόμαστε για παιχνίδια τα οποία ήταν μικρά, ναι οκ αλλά προτιμώ να είναι μικρά και να μου έχουν αφήσει την γλύκα για το επόμενο παρά να με έχει εκεί μετά από κάποιο σημείο και να με τυραννά κάνοντας τα ίδια και τα ίδια φτάνοντας έτσι στον κορεσμό.

:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η ελευθερία δράσης ενός pc game δεν θα φτάσει ποτέ το εύρος των επιλογών και στρατηγικών ενός παιχνιδιού με αντιπάλους ανθρώπους όπως το σκάκι ή το snooker.

Και ναι το FC2 είχε μειονεκτήματα που σου την έσπαγαν και κάποια στιγμή θα το βαριόσουν.

Ο λόγος που δίνω τόση αξία στο συγκεκριμένο Game παρά τα όποια σοβαρά ελαττώματά του είναι το ότι έδειξε το δρόμο για το πώς πρέπει να φτιάχνεται κάτι που αποκαλείται open world. Και ο δρόμος λέγεται non scripted missions και AI.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εσύ όταν το έπαιζες και το είχες φτάσει σε ένα καλό επίπεδο, δεν βαριόσουν να κάνεις τα ίδια και τα ίδια ξανά και ξανά ?? :)[/quote

Τα μοναδικα πράγματα που με κούρασαν ήταν κάποιες φορές η κάλυψη τεράστιων αποστάσεων και το συνεχές respawn των αντιπάλων αλλά σε καμία περίπτωση δεν με απέτρεψαν απο το να συνεχίσω το παιχνίδι.Και εμένα μου αρέσουν τα on rails shooter(Crysis2) αλλά και games σαν το FC2 εξαρτάται κάθε φορά με το τι θέλεις να ασχοληθείς.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με το FC2 ήταν ότι δεν είχε καμία σχέση με το FC1. Άλλο στιλ παιχνιδιού, άλλος τρόπος αντιμετώπισης. Για μένα κακώς είχε το όνομα Far Cry καθώς δεν ήταν συνέχεια του πρώτου!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=J1UFnUdX_xw]YouTube - ‪Far Cry 3 - alternate E3 2011 demo walkthrough [EUROPE]‬‏[/ame]

εναλλακτικός τρόπος παιξίματος του ίδιου demo της E3

υγ: αν γίνεται κάποιος mod να βάλει ένα tag όπως το farcry γιατί στην αναζήτηση οι λέξεις far και cry είναι πολύ μικρές και το θέμα δεν μπορεί να αναζητηθεί...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

7xiQ0.jpg

Far Cry 3 may mark the first time the series has returned to a tropical setting since the lamentable string of console spin-offs that first defiled the series, but Ubisoft's next take on Crytek's breakout title is still trying to carve its own path to gamers' hearts. Generally, that's something that seems to work for the better too - we were especially glad to see that the Trigen mutants of old aren't set to return.

Instead, Ubisoft will have you squaring off against a more colourful array of enemies, with players cast as Jason Brody - a tourist with a sketchy past who ends up shipwrecked on a chain of tropical islands. Forced to face off with the maniacal mercenaries who call the isles home, Brody gets beaten, drowned, shot, blown up and crashed into - all just in the demonstration that Ubisoft treated us to.

What stands out about Far Cry 3, though, isn't the sudden savagery of the violence, but how it contrasts with the lush greenery and beautiful vistas that characterise the islands. Far Cry 3's landscapes look undeniably amazing, both in the official trailers and in the demonstrations that Ubisoft showed us. For example, you'll find low mists and water haze around complex environments, such as the base of a waterfall. At first we were suspicious that this fog was masking technical limitations that Ubisoft didn't want us to see, but then the clouds were blown back and a massive valley unfolded before us.

When it comes to the action, Far Cry 3 looks set to be similarly impressive and will follow the by-now familiar path of giving players general objectives to solve how they wish. You'll be told simply to escape an area or get through an enemy base, which can be achieved either by sneaking or shooting.

In a step that moves Far Cry 3 yet further away from the series' starting point, Ubisoft has also now dropped an RPG system into the game. It was integrated with an alarming lack of subtlety in the version of the game we saw, however; after every successful kill a giant '+10' or '+20' would appear on screen, brashly proclaiming your gradual advancement.

While the implementation of the RPG system is lacking though, the idea behind it is still sound and a good fit for the series. The idea of having to build proficiency with new weapons certainly sounds a lot better than Far Cry 2's jam-prone weapons that would let you down in the middle of a firefight.

However, while the concept of an RPG/FPS hybrid suggests a level of freedom and autonomy, the demonstration we were given looked incredibly linear. The demo ran through such blazingly quick and pre-plotted routes that it was honestly hard for us to tell if Far Cry 3 is a genuinely open game that was showcased by a developer with a plan, or if it's going to be limited to a series of very deceptive corridor romps.

Naturally, we hope it's the former - because if Far Cry 3 is as open and empowering as it is beautiful, it'll be one hell of a game.

Far Cry 3 is scheduled for release in 2012 on Xbox 360, PC and PlayStation 3. It will be published by Ubisoft

bit tech

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Far Cry 3 using Dunia Engine but...

The [B]Dunia Engine[/B] is a game engine designed by Kirmaan Aboobaker while working at [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Crytek"]Crytek[/URL].
It is based on the [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/CryEngine"]CryEngine[/URL] but was heavily modified by the [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Ubisoft"]Ubisoft[/URL] Montréal development
team for use in [I][URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Far_Cry_2"]Far Cry 2[/URL][/I].[URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Dunia_Engine#cite_note-0"][1][/URL] A reworked and modified version of the Dunia Engine is used for
[I][URL="http://en.wikipedia.org/wiki/James_Cameron%27s_Avatar:_The_Game"]James Cameron's Avatar: The Game[/URL][/I]. [I][URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed_II"]Assassin's Creed II[/URL][/I] and [I][URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed:_Brotherhood"]Assassin's Creed: Brotherhood[/URL][/I]
also use [I]Far Cry 2'[/I]s vegetation technology, though they don't use the Dunia Engine itself
(instead opting to run on [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Anvil_%28game_engine%29"]Anvil[/URL]).[URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Dunia_Engine#cite_note-1"][2][/URL] It is also heard that [I][URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Far_Cry_3"]Far Cry 3[/URL][/I] will be using a heavily
modified version of Dunia Engine.

Με 2 λογια: Τρελα γραφικα

Link to comment
Share on other sites

όντως ...γενικά πάντως πρέπει και το περιβάλλον να σε τραβάει...οι Σομαλοί πειρατές της ξηράς και τα μαύρα διαμάντια (δεν το λέω για τον Πελέ ούτε τη ταινία του Ντικάπριο) δεν είναι του γούστου μου..........

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.