asdf1234 Ιούνιος 15, 2011 #21 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2011 Εχω το BlackWidow και το Mamba, και τα 2 με βολευουν πολυ με το πρωτο να ειναι ισως το καλυτερο keyboard που ειχα ποτε και θεωρω οτι ειναι και αρκετα value for money για mechanical με cherry blue switch. Κριμα που ακουω τετοια για το support της.. Τη logitech για gaming περιφεριακα δεν την γουσταρα ποτε να πω την αληθεια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιούνιος 16, 2011 #22 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2011 Είναι για τα πανηγύρια οι άνθρωποι. Καλά σου ζήτησαν απόδειξη συναλλαγής; Ανήκουστο.Κάνε τους εσύ ένα ρεζίλεμα στα διεθνή φόρα, όσο εγώ θα τα ψέλνω στην Ε.Ε που τόλμησε να θεσπίσει διετή εγγύηση για όλα τα προϊόντα, με επίδειξη της απόδειξης αγοράς.Και τα μέντιουμ και τις χαρτορίχτρες γιατί τα έχουμε ρε μλκς; :fist:We are sorry to hear about your problems and it does sound like an defective unit and needs to be replaced however, we are not able to process a replacement without a valid proof of purchase. I am afraid we are not able to make any exception to this.Τους το τόνισες καλά ποιός είσαι.Πέρα από την πλάκα τώρα είχα ζητήσει ένα δωρεαν ανταλλακτικό για το κουτί μου και η NZXT μου το έστειλε χωρίς να μου ζητήσει οποιοδήποτε αποδεικτικό. Γούστο τους όμως, θα μπορούσαν και να μου ζητήσουν. Γιατί έτσι είναι οι συμβάσεις πώς να το κάνουμε;ΕΔΙΤ: http://www.razerzone.com/warranty3. Why does Razer require a valid Proof of Purchase?Razer must positively identify that the Product falls within the applicable Limited Warranty period. We also need to verify that the Product was purchased from an authorized seller of Razer Products.Products purchased from non authorized dealers are often used, counterfeit, re-boxed, defective or gray market goods. These units may also not be designed and packaged to work in your country and may not meet all legal and safety requirements. Razer will not be able to honor a Limited Warranty on Products not purchased from an authorized dealer or ones that are outside the Limited Warranty period. If you have purchased the Product from an unauthorized dealer, all support and Limited Warranty issues should be directed to that dealer.Razer has these policies in place to protect both our valued customers and resellers.Βρε τα κ@λοπαιδα. Βρε τους αλήτες που δεν κάνουν ότι γουστάρεις εσύ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
env0y Ιούνιος 16, 2011 Author #23 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2011 Είναι για τα πανηγύρια οι άνθρωποι. Καλά σου ζήτησαν απόδειξη συναλλαγής; Ανήκουστο.Κάνε τους εσύ ένα ρεζίλεμα στα διεθνή φόρα, όσο εγώ θα τα ψέλνω στην Ε.Ε που τόλμησε να θεσπίσει διετή εγγύηση για όλα τα προϊόντα, με επίδειξη της απόδειξης αγοράς.Και τα μέντιουμ και τις χαρτορίχτρες γιατί τα έχουμε ρε μλκς; :fist:Τους το τόνισες καλά ποιός είσαι.Πέρα από την πλάκα τώρα είχα ζητήσει ένα δωρεαν ανταλλακτικό για το κουτί μου και η NZXT μου το έστειλε χωρίς να μου ζητήσει οποιοδήποτε αποδεικτικό. Γούστο τους όμως, θα μπορούσαν και να μου ζητήσουν. Γιατί έτσι είναι οι συμβάσεις πώς να το κάνουμε;ΕΔΙΤ: Razer Warranty Policy | Razer | For Gamers. By Gamers.Βρε τα κ@λοπαιδα. Βρε τους αλήτες που δεν κάνουν ότι γουστάρεις εσύ.Το παραπάνω κείμενο στην ιστοσελίδα τους σχετικά με την απόδειξη αγοράς δεν την γράφει κανένα προϊόν στην συσκευασία ούτε στο EULA της εγκατάστασης. Μην σηκώσανε κιόλας αυτήν την σελίδα εξαιτίας μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιούνιος 16, 2011 #24 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2011 Σελίδα με όρους εγγύησης στο σάιτ τους θυμάμαι από παλιά. Τώρα αν προσέθεσαν κάτι πρόσφατα δεν το γνωρίζω αν και δεν το νομίζω.Είναι πάντως λογικό να ζητάνε απόδειξη αγοράς. Δεν είναι το συνοικιακό κατάστημα που σε ξέρουν και κάνουν υποχωρήσεις. Και από τη στιγμή που δεν είχες σου ζήτησαν έστω ένα mail του πωλητή. Χρειάζονται και αυτοί στοιχεία πρώτα πρώτα για να δουν αν είσαι μέσα στην εγγύηση.Το γεγονός ότι υπάρχουν εταιρείες που χωρίς γραφεικρατικές διαδικασίες σπεύδουν να σε εξυπηρετήσουν δεν σημαίνει ότι οι πιο τυπικοί είναι κάφροι. Ανέφερα και παράδειγμα με την NZXT που τους είπα απλά ότι εχω κουτί τους από το Πλαίσιο και ζήτησα ένα πρόσθετο δωρεάν αξεσουάρ και μου το στείλανε χωρίς επιβεβαίωση. Βέβαια κάθε περίπτωση διαφέρει. Το αξεσουάρ χωρίς το κουτί ήταν άχρηστο. Η βλάβη στο πληκτρολόγιό σου ήθελε ψάξιμο για να δουν το εύρος της ζημιάς. Όσο για την δωρεάν αντικατάσταση που σου έκανε η coolermaster, ήθελε και το έκανε, δεν ήταν υποχρεωμένη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Νοέμβριος 6, 2011 #25 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Ξαναφέρνω το θέμα στο προσκήνιο γιατι χθές σταμάτησε να κουνιέται ο cursor απο το Lachesis. Άφησα ανοιχτό τον υπολογιστή το βράδυ όπου πριν κοιμηθώ δούλευε κανονικα το Mouse αλλα το πρωί που ξύπνησα δεν ένιωθε το δήκτης, το κάνω reboot λέω freezaran τα Windows άλλα τίποτα, το ίδιο. Μετά παρατηρώ πως το αριστερό και δεξί κλικ δουλεύουν κανονικα όπως επίσης και η ροδέλα του. Το δοκιμάσα σε άλλο PC τα ίδια, το άλλαξα drivers και firmwares πάλι τα ίδια, το δοκίμασα σε άλλες USB πάλι τα ίδια, ξαφνικά νέκρωσε.. χωρίς να το βαρέσω απο νέυρα ή τπτ τέτοιο, απλα σταμάτησε να κουνιέται σε μια νύχτα. Έβαλα το G5 που το έχω 4 χρόνια και έπαιξε πένα..Τι να το κάνω? απο το e-shop το είχα παρει και είχε ένα χρόνο εγγύηση το ποντίκι το αγόρασα 6/9/10 έχει περάσει...Αυτό που λέει η Razer 2 years Limited Warranty, μπορώ να το στείλω κατευθείαν σε αυτούς? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 6, 2011 #26 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Επικοινώνησε μαζί τους και να έχεις ήδη σκαναρισμένη την απόδειξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
env0y Νοέμβριος 6, 2011 Author #27 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Α και να μην ξεχνάμε την απόδειξη αλλιώς η Razer βγάζει και πολλά άλλα ποιοτικά προϊόντα που μπορείς να διαλέξεις. ( άντε μην γράψω καμιά βαριά κουβέντα για τους ελεεινούς) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnimaTronic Νοέμβριος 6, 2011 #28 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Χωρίς να γνωρίζω κάτι σχετικά με το support της εταιρείας, πίστευα οτι θα είναι ΟΚ στο θέμα αυτό. Επίσης είμαι πολύ ικανοποιημένος από το Razer Deathadder Respawn. Αλλά μετά από αυτό θα "φάει" ένα ωραιότατο "Χ". Πολύ καλά έκανες και το δημοσιοποίησες και καλά θα κάνεις να το αναφέρεις και σε άλλα forums, ώστε ο κόσμος να γνωρίζει σχετικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
knight_77 Νοέμβριος 6, 2011 #29 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Αναγκαστηκα να αλλαξω 2 Razer Mamba λογω του γνωστου προβληματος με τη ροδελα.Το 2ο ηταν DOA με off τη μπαταρια.Kαι τελος εδωσα 60 ευρο ο μαμακας για το Ironclad mousepad και σε 2 μηνες ξεφτυσεη επιφανεια του.Γνωστο προβλημα και αυτο.Μπορει να θεωρω το Mamba το καλυτερο wireless mouse που εχω πιασει αλλα μετα απο αυτα δυσκολα θα ξαναπαρω Razer.Δεν λεω μουρατα προιοντα, αλλα πολυ marketing και πολυ χαμηλη ποιοτητα κατασκευης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hurin Νοέμβριος 6, 2011 #30 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Αναγκαστηκα να αλλαξω 2 Razer Mamba λογω του γνωστου προβληματος με τη ροδελα.Το 2ο ηταν DOA με off τη μπαταρια.Kαι τελος εδωσα 60 ευρο ο μαμακας για το Ironclad mousepad και σε 2 μηνες ξεφτυσεη επιφανεια του.Γνωστο προβλημα και αυτο.Μπορει να θεωρω το Mamba το καλυτερο wireless mouse που εχω πιασει αλλα μετα απο αυτα δυσκολα θα ξαναπαρω Razer.Δεν λεω μουρατα προιοντα, αλλα πολυ marketing και πολυ χαμηλη ποιοτητα κατασκευης.Έτριζε η ροδέλλα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
knight_77 Νοέμβριος 7, 2011 #31 Κοινοποίηση Νοέμβριος 7, 2011 Έτριζε η ροδέλλα?Ναι ακριβως αυτο.Ευτυχως το 3ο εδω και εναμιση χρονο δεν εχει κανει κιχ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk Νοέμβριος 26, 2011 #32 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2011 Διάβασα το thread.Όσο αναφορα την αντικατάσταση μπορεί να μην εξυπηρετήθηκες με rma αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Στις περισσότερες εταιρείες το προϊόν θα πρέπει να γυρίσει στην αντιπροσωπεία από όπου έγινε η εισαγωγή. Είναι κάτι πολύ σύνηθες σε προϊόντα IT.Τώρα με τα προϊόντα razer έχω παρατηρήσει και εγώ κάποια θεματάκια αλλά λύθηκαν σχετικά εύκολα. Κάποια στιγμή κόλλησε το ποντίκι και εκτός απο αριστερό/δεξί κλίκ η κίνηση δεν δούλευε καθόλου. Έγινε αποσυνδεση απο την usb υποδοχή και επανασύνδεση μετα απο 5sec και δούλεψε κανονικά. Το περίεργο είναι ότι το κάνει σχετικά συχνά (1/20 φορές που ανοίγω το pc) αλλά έχω πάνω σε usb στο pc τα κερατά μου απο περιφερειάκα.Πρόβλημα συνάντησα και μια μόνο φορά με το Lycoca. Δεν δούλευε το κουμπί ενώ ήταν φωτισμένο κανονικά και όλα τα υπόλοιπα δουλευαν κανονικά. Το ξήλωσα και το δοκίμασα σε άλλο pc και δούλεψε κανονικά. Οπότε και πάλι είναι κάποιο usb related issue. Διόλου απίθανο να συνδέεται και με το ποντίκι καθώς πάνω σε μητρική εξυπηρετούνται απο τον ίδιο controller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
env0y Νοέμβριος 26, 2011 Author #33 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2011 Διάβασα το thread.Όσο αναφορα την αντικατάσταση μπορεί να μην εξυπηρετήθηκες με rma αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Στις περισσότερες εταιρείες το προϊόν θα πρέπει να γυρίσει στην αντιπροσωπεία από όπου έγινε η εισαγωγή. Είναι κάτι πολύ σύνηθες σε προϊόντα IT.Τώρα με τα προϊόντα razer έχω παρατηρήσει και εγώ κάποια θεματάκια αλλά λύθηκαν σχετικά εύκολα. Κάποια στιγμή κόλλησε το ποντίκι και εκτός απο αριστερό/δεξί κλίκ η κίνηση δεν δούλευε καθόλου. Έγινε αποσυνδεση απο την usb υποδοχή και επανασύνδεση μετα απο 5sec και δούλεψε κανονικά. Το περίεργο είναι ότι το κάνει σχετικά συχνά (1/20 φορές που ανοίγω το pc) αλλά έχω πάνω σε usb στο pc τα κερατά μου απο περιφερειάκα.Πρόβλημα συνάντησα και μια μόνο φορά με το Lycoca. Δεν δούλευε το κουμπί ενώ ήταν φωτισμένο κανονικά και όλα τα υπόλοιπα δουλευαν κανονικά. Το ξήλωσα και το δοκίμασα σε άλλο pc και δούλεψε κανονικά. Οπότε και πάλι είναι κάποιο usb related issue. Διόλου απίθανο να συνδέεται και με το ποντίκι καθώς πάνω σε μητρική εξυπηρετούνται απο τον ίδιο controller.Μάλλον δεν διάβασες καλά, ουδέποτε μου ζητήθηκε να στείλω το προϊόν εκεί εγώ το πρότεινα με δικά μο έξοδα και το αρνηθήκανε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk Νοέμβριος 26, 2011 #34 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2011 Μάλλον δεν διάβασες καλά, ουδέποτε μου ζητήθηκε να στείλω το προϊόν εκεί εγώ το πρότεινα με δικά μο έξοδα και το αρνηθήκανε.Nαι το διάβασα όλο. Δεν μου κάνει εντύπωση. Το να στείλείς φωτογραφία απο το s/n του προϊόντος, για πολλά service centers δεν είναι ΟΚ. Πρέπει να έχεις την απόδειξη αγοράς ή έστω κάποιο παραστατικό από το κατάστημα ή την αντιπροσωπεία την οποία εισηγαγε το προϊόν. Δεν είναι κάτι παράλογο.Αν τώρα τους λες οτι δεν έχω απόδειξη αγοράς και δεν μπορώ να βρω τίποτε σχετικά με την αγορά του προϊόντος και να πάρτε τις φωτο είναι δικο σας προϊόν επόμενο είναι να μην έγινε η αντικατάσταση. Να φανταστώ δεν έχεις στείλει ποτε laptop σε service έτσι; Να σου δώσω ένα ακραίο παράδειγμα. Μπορεί το προϊον αυτό να έχει κλαπεί.Αν θυμάσαι τουλάχιστον το μαγαζί που το αγόρασες τότε μπορείς απο εκεί να ζητήσεις παραστατικό της αγοράς ή να προχωρήσει η αντικατάσταση μεσώ του καταστήματος που αγόρασες. Όλα αυτά βέβαια είναι δύσκολα εφόσον είσαι εκτός Ελλάδας, το καταλαβαίνω, αλλά όλα τα service έχουν τις δικές τους εσωτερικές διαδικασίες και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει όχι για την razer αλλά για οποιαδήποτε εταιρεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.