Jump to content



Προβλημα με κινεζικο κινητο, και αισχος σερβις.


nikospot

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας θα ηθελα να μου πειτε αν εχω αδικο σε αυτα που θα πω παρακατω γιατι εχω αρκετα νευρα και αν παω κατευθειαν στο καταστημα δεν ξερω τι ακριβως θα κανω και τι πρεπει να κανω..... (Το ονομα του καταστηματος ειναι το Plus3.gr στην Αθηνα και δε θα σας προτεινα να αγορασετε οτιδηποτε απο αυτο...)

Ειχα αγορασει ενα κινεζικο κινητο αυτα με 2 SIM, TV κλπ.... και παρουσιασε προβλημα με το touch. Πρεπει να αναφερω πως το συγκεκριμενο καταστημα λεει σε ολα τα κινητα στην ιστοσελιδα του: 2 Χρονια εγγυηση αντικαταστασης!!! Πηγαινοντας λοιπον εκει υπηρξαν οι γνωστες ερωτησεις του τυπου εχει πεσει κατω? κλπ κλπ και τελικα το παρελαβαν για να γινει ελεγχος και επισκευη και σε περιπτωση που δεν θα καλυπτοταν απο εγγυηση θα με ενημερωναν ΠΡΙΝ απο καθε παρεμβαση του τεχνικου. Ετσι μου ειπαν και το κρατησαν. Χτες με πηρανε τηλεφωνο μου ειπαν οτι ηταν ετοιμο, και οταν απο περιεργια τους ρωτησα αν θα πληρωσω κατι, η τηλεφωνητρια μου λεει: Φυσικα 20 ευρω για το touch. Δεν το σχολιασα και πηγα στο μαγαζι οπου εκει εγινε μια κουβεντα σχετικα με το ποιος ευθυνοταν για την ζημια και για το αν επρεπε να υπαρχει χρεωση και τελικα μου το δωσανε χωρις να πληρωσω. Οσο περναγε η μερα το touch παρουσιαζε παλι προβλημα, και πριν λιγο εφτασε στο σημειο να επρεπε να το πιεζεις υπερβολικα στο κατω μερος του, ωστε να δουλευει ολο το υπολοιπο touch. Καποια στιγμη βεβαια το touch εκανε ενα κρακ και κατεληξε με μια ρογμη στη μεση....... Ο τεχνικος που το "εφτιαξε" εκτος απο το οτι προφανως εβαλε χαλασμενο ανταλλακτικο, "ξεχασε" να βαλει και μια βιδα!!! Και επισης δεν μου δωσανε την μπαταρια που ειχε το κινητο οταν τους το παρεδωσα, αλλα μια αλλη μπαταρια (η δικη μου ηταν σημαδεμενη με ενα μαρκαδορο ωστε να ξεχωριζω εγω ποια ηταν η καινουρια και ποια η παλια που ειχα λογω οτι η συσκευασια ειχε 2 μαπταριες).

Τα εχω παρει παρα πολυ με αυτη την ηλιθια αντιμετωπιση του καταστηματος και θελω να παω αυριο, αλλα θα ηθελα καποιος να μου πει αν εχω δικιο ή αν σκεφτομαι παραλογα....

Το οτι πουλανε κινεζικα κινητα δεν σημαινει πως οι πελατες δεν εχουν απαιτησεις επειδη ειναι φθηνιαρικα, και φυσικα το οτι ειναι κινεζικο κινητο δεν ευθυνετε για το αθλιο σερβις του καταστηματος. Και φυσικα το οτι λενε στην σελιδα τους 2 χρονια εγγυηση αντικαταστασης, ή εγω ειμαι ο χαζος και δεν το καταλαβαινω, ή κοροιδευουν τον κοσμο. Τι μπορω να κανω εκτος απο το να παω και να τους το φερω κολαρο?

Ευχαριστω.

Συγγνωμη κιολας αλλά απο πότε τα 2 χρόνια εγγύηση αντικατάστασης, σημαίνει επισκευαζω το touch screen και δεν αντικαθιστώ όλο το κινητο;

Αυτή θα έπρεπε να ειναι η απαιτηση σου. Αντικατάσταση του τηλεφώνου.

Θα απαιτησω πολλα πραγματα οταν θα ξαναπαω (ελπιζω αυριο), αλλα το προβλημα τωρα ειναι ενα touch με μια ρογμη στη μεση, επειδη για να δουλεψει επρεπε να το πιεζεις με ολη σου τη δυναμη!!! Να δω τι θα μου πουν?!

Έχεις όλα τα δικαία να κράζεις, αλλά να έχεις υπ όψη σου ότι από τη στιγμή που φαίνεται να έχεις προκαλέσει ζημία, δε μπορείς να περιμένεις και πολλά.

Αν ήθελε υπερβολική πίεση για να δουλέψει, έπρεπε να το πας με τη μια πίσω για τρίψιμο στη μούρη και όχι να προσπαθείς να δουλέψεις με τη βία ένα προβληματικό προϊόν.

Φιλε μου δικιο εχεις αλλα αν δεν ηταν 12 η ωρα το βραδυ θα το πηγαινα πριν του προκαλεσω ζημια.... :/

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.