colt3003 Μάϊος 28, 2011 #21 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 ...Δηλαδή αμα είσαι δικηγόρος δικαιούσαι δωρεάν μεταφοράς ??Προσπαθώντας να δούμε και ''του στραβού το δίκιο'', το να κάνεις χρήση μιας υπηρεσίας, συνεπέγεται αυτόματα ότι μπορείς να μην την πληρώσεις με το αιτιολογικό της μη ικανοποιητικής (κατα τα δικά μας μέτρα) ποιότητας ??Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά το να προφασίζεσαι κακές υπηρεσίες, αλλά να κάνεις χρήση αυτών, για εμένα δείχνει έλλειψη αξιοπρέπειας. Η κοινή λογική λέει, πως απο τη στιγμή που κάτι ΔΕΝ σου αρέσει, ΔΕΝ το χρησιμοποιείς, Στην προκειμένη περίπτωση, υπάρχουν εναλλακτικές: απο χρήση ΙΧ και μηχανής, μέχρι ποδήλατο και ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ (όπως τον παλιό καλό καιρό...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Μάϊος 28, 2011 #22 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 μαλιστα.αν αυριο η ευδαπ αποφασιζε να παει 6 ευρω το λιτρο το νερο,και να εχεις αποχετευση 3 ωρες τη μερα τι θα εκανες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 28, 2011 #23 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 μαλιστα.αν αυριο η ευδαπ αποφασιζε να παει 6 ευρω το λιτρο το νερο,και να εχεις αποχετευση 3 ωρες τη μερα τι θα εκανες?Θα το έκοβα !Συγκρίνεις όμως ΕΝΤΕΛΟΣ ανόμοια πράγματα. Στην περίπτωση των μετακινήσεων ήδη στο ποστ μου παρέθεσα 4 εναλλακτικές οδούς και σκόπιμα παρέλειψα 2: τη χρήση ταξί (για τους έχοντες) και τη χρήση 1 ΙΧ απο περισσότερους χρήστες (πολύ προχωρημένο για εμάς, αν και θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε ΠΟΣΟ της κοινωνικής αλληλεγγύης ειμαστε, όταν μιλάμε για την αυτοκινητάρα μας). Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Μάϊος 28, 2011 #24 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 Δεν είναι καθόλου ανόμοια πράγματα, και τα δύο είναι κοινωνικά αγαθά και το κράτος οφείλει να στα παρέχει, και σε τιμές φυσικά που μπορείς να ανταπεξέλθεις. Όσο για τις εναλλακτικές:ΙΧ -> ακόμα πιο ακριβό από τα μμμ και συμβάλλεις και στο κυκλοφοριακό.μηχανή -> εξίσου ακριβή.ταξί -> πανάκριβο, δεν τίθεται θέμα.ποδήλατο -> συμφωνώ, αν και σε μεγάλες αποστάσεις είναι ασύμφορο, άσε που με την έλλειψη ποδηλατόδρομων μπορεί να σε κάνει χαλκομανία ο κάθε ανεγκέφαλος.περπάτημα -> λίγο δύσκολο στη μεγαλούπολη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 28, 2011 #25 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 ποδήλατο -> συμφωνώ, αν και σε μεγάλες αποστάσεις είναι ασύμφορο, άσε που με την έλλειψη ποδηλατόδρομων μπορεί να σε κάνει χαλκομανία ο κάθε ανεγκέφαλος.βαλε στο προγραμμα ασαπ χασαπ μια επισκεψη στην Λαρισα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Μάϊος 28, 2011 #26 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 Θα το έκοβα !Συγκρίνεις όμως ΕΝΤΕΛΟΣ ανόμοια πράγματα. Στην περίπτωση των μετακινήσεων ήδη στο ποστ μου παρέθεσα 4 εναλλακτικές οδούς και σκόπιμα παρέλειψα 2: τη χρήση ταξί (για τους έχοντες) και τη χρήση 1 ΙΧ απο περισσότερους χρήστες (πολύ προχωρημένο για εμάς, αν και θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε ΠΟΣΟ της κοινωνικής αλληλεγγύης ειμαστε, όταν μιλάμε για την αυτοκινητάρα μας).και τι θα εκανες?θα επινες βροχινο νερο και θα εχεζες στο δρομο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 28, 2011 #27 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 Το πρόβλημα με τα ''κοινωνικά αγαθά'' είναι ότι πρέπει και η κοινωνία απο την άλλη πλευρά να είναι εν τάξει στις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ της. Εχοντας κάποια Α ηλικία, πρόλαβα λεοφωρεία με εισπράκτορα αλλά και με το κουτί μπροστά στον οδηγό. Πίστεψέ με ότι σε καμία απο τις δύο περιπτώσεις ΠΟΤΕ όσες φορές τα χρησιμοποίησα τότε δεν άκουσα κανένα να πουλάει πνεύμα στον εισπράκτορα/οδηγό και να του περνάει το δικό του. Μάλλον θα φταίει ότι οι πατεράδες μας και οι παπούδες μας (που τα χρησιμοποιούσαν κατα κόρον) ήταν είτε πλούσιοι είτε κορόιδα.Και για να πάμε το θέμα ακόμα πιο μακριά: το 1985 το εισιτήριο κόστιζε αν θυμάμαι καλά 50 - 60 δραχμές. Το ψωμί κόστιζε σχεδόν το ίδιο το κιλό. Σήμερα το εισιτήριο κοστίζει 1 ευρώ και το ψωμί 80 λεπτά τα 350 γραμμάρια (δηλαδή 2,40 το κιλό 800 δραχμές το κιλό) Με την ίδια λογική πρέπει να πάω στον φούρνο να ζητήσω μια φρατζόλα και μόλις την πάρω, να αρχίσω να φωνάζω περι αισχροκέρδειας κλπ και να την κάνω σαν κύριος (μη τυχών και ο φούρναρης υποπέσει στο αδίκημα της παράνομης παρακράτησης) σωστά ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 28, 2011 #28 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 και τι θα εκανες?θα επινες βροχινο νερο και θα εχεζες στο δρομο?Απο Αθήνα είσαι έτσι ??Ε λοιπόν σου έχω νέα:στο χωριό που μένω μέχρι το 1990 ΔΕΝ υπήρχε νερό σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομέτρων. Οι άνθρωποι επέζησαν.Μπορεί να νομίσεις ότι σε δουλεύω, αλλά ΝΑΙ αναγκάστηκα να φτιάξω δεξαμενή για το νερό της βροχής που μαζεύω απο τη στέγη μου, και με αντίστροφη όσμωση να το πίνω, και να είναι καλύτερο απο πολλά εμφιαλωμένα. ο λόγος που έφτιαξα τη δεξαμενή ηταν ότι ακόμα και σήμερα μένουμε κάτι 3ήμερα ή 4ημερα ΧΩΡΙΣ νερό οπότε η δεξαμενη λειτουργεί σαν προσωρινή αποθήκη. Παρόμοια κατάσταση αντιμετωπίζουν ΑΡΚΕΤΑ νησιά και στο Ιόνιο και στο Αιγαίο, όπου εκεί η κατάσταση είναι ΠΟΛΥ χειρότερη.Σχετικά με την αποχέτευση να σου γνωστοποιήσω ότι είναι έργο που η Αθήνα είδε το ~1980 και νωρίτερα κανείς δεν έχεζε στο δρόμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Μάϊος 28, 2011 #29 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 το εισιτηριο εχει παει 1.40 και οχι 1 ευρωκαι μαλιστα αυτο ειναι στην αθηνα.σε επαρχια ειναι χειροτερα τα πραγματα.επισης δε ρυθμιζει μονο ο φουρναρης τη τιμη του ψωμιου αλλα και το κρατος μεσω φορων.τοτε,που μπαιναν και πληρωναν ολοι το εισιτηριο δεν υπηρχε αυτο το χαος και η καταντια στην ελλαδα με την οικονομια,οποτε οι περισσοτεροι ηταν ανετοι στο να πληρωνουν το εισιτηριο.αφου καταφερατε και επιζησατε μεχρι το 90 γιατι δεχτηκατε να πληρωνετε ευδαπ για αποχετευση και υδρευση μετα?τσαμπα λεφτα ητανε.οσο για το αν χεζει κανεις στο δρομο πηγαινε μια βολτα απο ραφηνα η μαρκοπουλο,κυριως βραδακι που αδειαζουν οι βοθροι στο δρομο Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 28, 2011 #30 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 το εισιτηριο εχει παει 1.40 και οχι 1 ευρωκαι μαλιστα αυτο ειναι στην αθηνα.σε επαρχια ειναι χειροτερα τα πραγματα.επισης δε ρυθμιζει μονο ο φουρναρης τη τιμη του ψωμιου αλλα και το κρατος μεσω φορων.Και το πετρέλαιο ακρίβυνε και φορολογήθηκε. Και η συντήρηση σαν παροχή υπηρεσιών και τα ανταλλακτικά ακρίβυναν. Και λοιπόν ??? Όπως δεν κάνεις ντού στο φούρνο για να αρπάξεις ψωμί, έτσι δεν πρέπει να πράττεις ανάλογα και στο λεωφορείο ??? στο κάτω κάτω έχεις μισή ντουζίνα άλλες λύσεις. Το αν αυτές δεν σου κάνουν είτε γιατι σου πέφτουν ακριβότερες είτε γιατί δεν μπορείς, αυτό είναι κάτι που πρέπει ναδεις σαν πλεονέκτημα της χρήσης του λεωφορείου και όχι να κλαίς τη μοίρα σου.τοτε,που μπαιναν και πληρωναν ολοι το εισιτηριο δεν υπηρχε αυτο το χαος και η καταντια στην ελλαδα με την οικονομια,οποτε οι περισσοτεροι ηταν ανετοι στο να πληρωνουν το εισιτηριο.''το χάος και η κατάντια'' αποτελούν φθηνές δικαιολογίες για την ολίσθηση των ηθών. Με αυτό το σκεπτικό η Ελλάδα θα ήταν ακόμα υπο τουρκική κατοχή, ή ο εμφύλιος δεν θα είχε τελειώσει ποτέ. Και τότε που λές υπήρχε πληθωρισμός 10 % ανεργια πάνω απο 10%, οι τράπεζες δανείζανε με επιτόκια 17 και 20%, άνθρωποι ακόμα και τότε την έκαναν για έξω για να δουλέψουνε, αλλα τόσο χαμηλά ΔΕΝ πέφτανε.αφου καταφερατε και επιζησατε μεχρι το 90 γιατι δεχτηκατε να πληρωνετε ευδαπ για αποχετευση και υδρευση μετα?τσαμπα λεφτα ητανε.Τέλος βιολογικού δεν πληρώνουμε (αφού δεν έχουμε) πληρώνουμε όμως ''ειδικό τέλος 80% επι της αξίας του νερού'' . Τσάμπα λεφτά δεν είναι. αν δεν το έχεις ζήσει δεν ξέρεις πως είναι να μην μπορείς να βασιστείς σε κάποια ''σταθερή'' παροχή όσα προβλήματα και αν έχει ακόμα στη διαθεσιμότητα και την ποιότητα (δεν πίνεται λόγω αλάτων). Και πάλι όμως δεν πήραμε τα όπλα. Οταν αναγνωρίζεις τις δυσκολίες της κατάστασης (έλλειψη πλούσιου και ποιοτικού υδροφόρου ορίζοντα) είναι άσκοπο το να γκρινιάζεις. οσο για το αν χεζει κανεις στο δρομο πηγαινε μια βολτα απο ραφηνα η μαρκοπουλο,κυριως βραδακι που αδειαζουν οι βοθροι στο δρομοΕ και ? τι σημαίνει αυτό ? ότι αυτοί που το κάνουν, απλά διαμαρτύρνται για την κακή ποιότητα υπηρεσιών, ή οτι απλά είναι αλήτες ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Μάϊος 28, 2011 #31 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 Κοίτα, λες ότι η κοινωνία απο την άλλη πλευρά να είναι εν τάξει στις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ της, εγώ σου λέω ότι η κοινωνία είναι μια χαρά στις υποχρεώσεις της, η φορολογία έχει ξεζουμίσει τους πολίτες, το κράτος σε κλέβει με κάθε δυνατό τρόπο (εδώ συμπεριλαμβάνονται και τα διόδια και τα αστικά). Το κράτος όμως δεν είναι καθόλου εν τάξει στις υποχρεώσεις του. Και έτσι όπως πάει, θα έρθει ο καιρός που θα μπουκάρουμε σε φούρνους, σουπερ μαρκετ και όπου αλλού βρούμε. Και δεν τίθεται θέμα αξιοπρέπειας, την αξιοπρέπεια μας την έχουνε κλέψει από καιρό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 28, 2011 #32 Κοινοποίηση Μάϊος 28, 2011 Αγαπητέ μου το κράτος δεν είμαι εγώ (Λουδοβίκος), Δεν είναι ο Γιωργάκης, ο Κωστάκης, Ο Αντωνάκης, Δεν είναι η Ασώματος κεφαλή, και το κυριότερο ΔΕΝ είναι ''οι άλλοι'' (Η κόλαση είναι οι άλλοι, για να κάνουμε και λιγο χούμορ) ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ Και το ότι είσαι εντάξει εσύ και εγώ άντε και μερικοί ακόμα στις υποχρεώσεις, δεν σημαίνει με τίποτα ότι επειδή υπάρχουν περισσότεροι σήμερα που ΔΕΝ είναι εντάξει ότι πρέπει και εμείς να κάνουμε έκπτωση στις δικές μας υποχρεώσεις. Αν είναι καποιος να μπουκάρει κάπου καλό θα είναι να είναι κατ'αρχήν ο ίδιος ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ (γιατί δεν έχει νόημα να επαναστατήσεις για να αλλάξεις το κακό με κάποιο άλλο κακο) και κατα δεύτερον να ξέρει καλό σημάδι και να την πέσει σε αυτόυς που ΔΕΝ ήταν εντάξει μέχρι τώρα στις υποχρεώσεις του (μερικά πράγματα δεν κρύβονται: ο βήχας ο έρωτας και ο πλούτος. Ειδικά ο παράνομος), και όχι επι δικαίων και αδίκων.Εντιτ: Επέτρεψέ μου να πιστεύω ότι την αξιοπρέπεια δεν μπορεί να στη στερήσει κανένας άλλος πέραν απο εσένα τον ίδιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Μάϊος 29, 2011 #33 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2011 Αν πληρώνεις τέλει κυκλοφορίας αλλά ξαναπληρώνεις στα διόδια.Αν πληρώνεις έμμεση και άμεση φορολογία αλλά ξαναπληρώνεις την ερτ τα λιμάνια τα μέσα μαζικής μεταφοράς τα αεροδρόμια το παρκάρισμα σε δημόσιους δρόμους κλπ κλπ.Αν πληρώνεις ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αλλά για να γίνεις καλά ξαναπλιρώνεις σε ιδιωτικούς γιατρούςΤότε δεν είσαι αξιοπρεπής αλλά απλά βλάκας και κάποιοι έξυπνοι καρπώνονται τον κόπο της εργασίας σου.Το θέμα είναι να συνειδητοποιείς ότι είσαι "θύμα" ή να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου αποκοιμίζοντας τον για να αισθάνεσαι καλύτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 29, 2011 #34 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2011 ...Δηλαδή αμα είσαι δικηγόρος δικαιούσαι δωρεάν μεταφοράς ??Προσπαθώντας να δούμε και ''του στραβού το δίκιο'', το να κάνεις χρήση μιας υπηρεσίας, συνεπέγεται αυτόματα ότι μπορείς να μην την πληρώσεις με το αιτιολογικό της μη ικανοποιητικής (κατα τα δικά μας μέτρα) ποιότητας ??Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά το να προφασίζεσαι κακές υπηρεσίες, αλλά να κάνεις χρήση αυτών, για εμένα δείχνει έλλειψη αξιοπρέπειας. Η κοινή λογική λέει, πως απο τη στιγμή που κάτι ΔΕΝ σου αρέσει, ΔΕΝ το χρησιμοποιείς, Στην προκειμένη περίπτωση, υπάρχουν εναλλακτικές: απο χρήση ΙΧ και μηχανής, μέχρι ποδήλατο και ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ (όπως τον παλιό καλό καιρό...)Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι?1. Ότι το εισητήριο αυξήθηκε σε ορισμένες περιπτώσεις πάνω από 100% (υπερδιπλασιάστηκε).Συγκεκριμένα από 25 λεπτά το φοιτητικό λεωφορείου πήγε στα 60. Ενδιαμέσως είχε καταργηθεί των 25 και είχε μείνει μόνο των 50 λεπτών για 1:30 ώρα, το οποίο πήγε 70 λεπτά (από 50 -> 70 άντε πες λογική αύξηση. Από 25 -> 60 δεν νομίζω ότι είναι λογική).Στην Αθήνα πλέον το καλύτερο μέσο είναι το αμάξι. Πας σχετικά γρήγορα διότι λόγω βενζίνης έχει μειωθεί πολύ η κίνηση + οι ταρίφες που σουλατσάρουν (προτιμάν τις πιάτσες). Αρκεί να έχεις να πληρώσεις τη βενζίνη.2. Ότι οι ελεγκτές χρειάζονται ξύλο. Όχι δικηγόρο και ιστορίες, ξύλο. Διότι υπάρχει μείζον πρόβλημα με την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ των εισητηρίων. Θα έπρεπε να μπορείς να εκδίδεις εισιτήριο εντός του λεωφορείου. Και δεν λέμε για τα Πατήσια, αλλά για πήγαινε στο Γέρακα να βρεις περίπτερο κοντά στις στάσεις (δεν έχει στις πιο πολλές). Επίσης, χτυπάνε κυρίως εκεί που μπορούν να χτυπήσουν (φοιτητές κλπ. και ομάδες μικρής αντίστασης), δεν είδα να ορμάνε στις γραμμές της Πατησίων που μπαίνουν με τα παραεμπορεύματα όλοι οι λαθρο-, να τους πιάσουν που δεν κόβουν εισητήριο. Εκεί μάλλον δεν έχει μαγκές και εξυπνάδες, ελέγχουν το κηφισιά - ν. ερυθραία, είναι μείζον σημείο ελέγχου . . . 3. Ότι θα έπρεπε τα εισητήρια να πηγαίνουν με τη διαδρομή. Είναι δυνατόν για να πάω από Πλ. Αμερικής -> Στουρνάρα = 4 στάσεις = 25 λεπτά με τα πόδια να θέλω 60 λεπτά, και για να πάω από Γαλάτσι -> Πανεπιστημιούπολη = 30 στάσεις = 2:30 ώρες με τα πόδια να θέλω πάλι 60 λεπτά? Το πρόβλημα ξεκινάει από το συνδικαλισμό βέβαια, διότι ο οδηγός, θα έπρεπε να έιναι και ελεγκτής, αλλά όταν συνδικαλίζονται, προσλαμβάνουν άλλον για οδηγό, άλλον για ελεγκτή, άλλον για να κοιτάει τα λάστιχα και άλλον για να ευθυγραμμίζει (τρολλάρει) τον τρολ(λ)έ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Μάϊος 29, 2011 #35 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2011 Και το πετρέλαιο ακρίβυνε και φορολογήθηκε. Και η συντήρηση σαν παροχή υπηρεσιών και τα ανταλλακτικά ακρίβυναν. Και λοιπόν ??? Όπως δεν κάνεις ντού στο φούρνο για να αρπάξεις ψωμί, έτσι δεν πρέπει να πράττεις ανάλογα και στο λεωφορείο ??? στο κάτω κάτω έχεις μισή ντουζίνα άλλες λύσεις. Το αν αυτές δεν σου κάνουν είτε γιατι σου πέφτουν ακριβότερες είτε γιατί δεν μπορείς, αυτό είναι κάτι που πρέπει ναδεις σαν πλεονέκτημα της χρήσης του λεωφορείου και όχι να κλαίς τη μοίρα σου.φανταζομαι δεν εχεις πειρατικο λειτουργικο,δεν εχεις κανενα πειρατικο παιχνιδι,καμια κατεβασμενη ταινια ουτε τραγουδι ε?αφου προτιματε να μπαινουν 100 ατομα και να πληρωνουν οι 20 αντι να μπαινουν 150 και να πληρωνουν οι 100 οκ.κανετε τις επιλογες σας.''το χάος και η κατάντια'' αποτελούν φθηνές δικαιολογίες για την ολίσθηση των ηθών. Με αυτό το σκεπτικό η Ελλάδα θα ήταν ακόμα υπο τουρκική κατοχή, ή ο εμφύλιος δεν θα είχε τελειώσει ποτέ. Και τότε που λές υπήρχε πληθωρισμός 10 % ανεργια πάνω απο 10%, οι τράπεζες δανείζανε με επιτόκια 17 και 20%, άνθρωποι ακόμα και τότε την έκαναν για έξω για να δουλέψουνε, αλλα τόσο χαμηλά ΔΕΝ πέφτανε.δουλευεις?ποσα βγαζεις το μηνα?σου φτανουνε?εχεις ιδεα ποση ειναι η ανεργια?εχεις ιδεα ποσοι παιρνουν 300-400 ευρω το μηνα μαυρα?η δε σε νοιαζει?Ε και ? τι σημαίνει αυτό ? ότι αυτοί που το κάνουν, απλά διαμαρτύρνται για την κακή ποιότητα υπηρεσιών, ή οτι απλά είναι αλήτες ?δεν εχουν αποχετευση.και προφανως δεν εχουν αλλη επιλογη Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 29, 2011 #36 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2011 Αν πληρώνεις τέλει κυκλοφορίας αλλά ξαναπληρώνεις στα διόδια.Αν πληρώνεις έμμεση και άμεση φορολογία αλλά ξαναπληρώνεις την ερτ τα λιμάνια τα μέσα μαζικής μεταφοράς τα αεροδρόμια το παρκάρισμα σε δημόσιους δρόμους κλπ κλπ.Αν πληρώνεις ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αλλά για να γίνεις καλά ξαναπλιρώνεις σε ιδιωτικούς γιατρούςΤότε δεν είσαι αξιοπρεπής αλλά απλά βλάκας και κάποιοι έξυπνοι καρπώνονται τον κόπο της εργασίας σου.Το θέμα είναι να συνειδητοποιείς ότι είσαι "θύμα" ή να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου αποκοιμίζοντας τον για να αισθάνεσαι καλύτερα.Τέλη κυκλοφορίας πληρώνουμε παραπάνω απο 15 χρόνια τώρα. Διόδοα απο ακόμα παλιότερα.Άμεσοι και Έμμεσοι φόροι υπάρχουν 40 χρόνια. ΕΡΤ, λιμανιάτικα, παρκόμετρα και ιδιώτες ιατροί υπάρχουν απο ακόμα παλιότερα. Τι έχει συμβεί ?? είμασταν τόσα χρόνια σε λήθαγο, και τώρα θεωρείς ότι ξυπνήσαμε ?? Και αν είναι έτσι, γιατί τώρα ? τόσο καιρό δηλαδή είμασταν λάρτζ και πληρώναμε ότι να ναι ?? Τέλος θεωρείς αυτούς τους τρόπους αντίδρασης αποτελεσματικούς ?@ sotiris: ναι φαίνεται άδικο. Σου έχω και άλλο παράδειγμα όμως: θεωρείς σωστό ένας ραδιοφωνικός σταθμός να πληρώνει πνευματική ιδιοκτησία, και στην αγορά της μουσικής και στην εκπομπή της, μετά μια καφετέρια να ξαναπληρώνει, ή ένας ιδιώτης να πληρώνει νόβες αλλά και πάλι να μην έχει δικαίωμα να γράψει μια κασέτα ? Δηλ. να πληρώνεις 3 φορές και πάλι να μην μπορείς να αποκτήσεις? Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση ?? α. είτε λές δεν πληρώνω καμία νοβα, καθαρίζειςβ. είτε αντιγράφεις, κατεβάζεις, αλλά άμα σε πιάσουν πληρώνεις το τίμημα των επιλογών σουομοίως και στην περιπτωσή μας, είτε τους σνομπάρεις, είτε τελικά παρανομείς και πληρώνεις το τίμημα των επιλογών σου (γιατι είναι παράνομο πως να το κάνουμε) αλλά διάολε δεν μπορώ να δεχτώ ότι αντί να δεχτείς ότι κάνεις λάθος, θα στηριχτείς στη σωματική σου ρώμη ή στη φωνή σου, ή ακόμα χειρότερα θα το βαφτίσεις και επανάσταση. Ναι το ότι οι έλεγχοι γίνονται μόνο εκεί που τους παίρνει είναι γεγονός (κανένας δε θα ελέγξει στη γραμμη που πάει Ζεφύρι). Αυτό που ακόμα δεν καταλαβαίνω όμως είναι ΓΙΑΤΙ πρέπει και οι άλλοι να κάνουν έκπτωση στο δικό τους σύστημα αξιών, και να μιμιηθούν τους άλλους, και απο ΠΟΤΕ αυτό θεωρείται και εξυπνάδα ή επανάσταση ή όπως αλλιώς θέλεις πες το. @ diodiastop666:α. Ναι έχω αλλά όπως απάντησα και στο Σωτήρη, αν γίνει η στραβή, δεν θα την πέσω σε αυτόν που θα έρθει, ούτε θα αρχίσω να λέω πως φταίνε όλα τα άλλα εκτός απο την αφεντιά μου. β. Και βέβαια δουλεύω. Και για να φτάνουν δουλευω περισσότερο. Δεν καταλαβαίνω ούτε απο 8ωρα ούτε απο κυριακές ούτε τίποτα. Η επιβίωσή των δικών μου είναι κάθε μέρα, δεν περιλαμβάνει αργίες. γ. Και όμως έχουν επιλογή. Ειτε στο στάδιο της κατασκευής (όπου εκεί μιλάμε για 1000% αλητεία γιατί ενώ το θέμα της αποχέτευσης αντιμετωπίζεται με μίνι βιολογικό, προτιμούν να φτιάξουν μια μπούκα και όποιον πάρει ο χάρος) είτε σε άλλη περίπτωση, που δεν υπάρχει χώρος για την μετέπειτα εγκατάσταση, υπάρχουν τα βυτία, τα οποία δεν έχουν δουλειά, απο κάτι τέτοιες πρακτικές, όπου τάχα μου τάχα μου ''δεν έχουν άλλη επιλογή''. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 29, 2011 #37 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2011 ομοίως και στην περιπτωσή μας, είτε τους σνομπάρεις, είτε τελικά παρανομείς και πληρώνεις το τίμημα των επιλογών σου (γιατι είναι παράνομο πως να το κάνουμε) αλλά διάολε δεν μπορώ να δεχτώ ότι αντί να δεχτείς ότι κάνεις λάθος, θα στηριχτείς στη σωματική σου ρώμη ή στη φωνή σου, ή ακόμα χειρότερα θα το βαφτίσεις και επανάσταση. Ναι το ότι οι έλεγχοι γίνονται μόνο εκεί που τους παίρνει είναι γεγονός (κανένας δε θα ελέγξει στη γραμμη που πάει Ζεφύρι). Αυτό που ακόμα δεν καταλαβαίνω όμως είναι ΓΙΑΤΙ πρέπει και οι άλλοι να κάνουν έκπτωση στο δικό τους σύστημα αξιών, και να μιμιηθούν τους άλλους, και απο ΠΟΤΕ αυτό θεωρείται και εξυπνάδα ή επανάσταση ή όπως αλλιώς θέλεις πες το. Κοίταξε όμως τις περιπτώσεις:έχω μπει χωρίς να πληρώσω 2 φορές από τις ~5000 μετακινήσεις που πρέπει να έχω κάνει στη ζωή μου με ΜΜΜ (χρησιμοποιώ κυρίως το αμάξι). Η μία στο Βέλγιο επειδή είχε 1.70 για 2 στάσεις και η άλλη σε μια γραμμή στην Πατησίων πριν 5 χρόναι που δεν έφτανα να χτυπήσω το εισητήριο από τον κόσμο (δεν μπορούσα καν να το βγάλω από το πορτοφόλι).Με έχουν γράψει λοιπόν 1 φορά επειδή είχα χτυπήσει φοιτητικό εισητήριο και δεν είχα το πάσο. Πέραν του ότι ήταν πριν 5 χρόνια = φαινόμουνα και για φοιτητής και δεν ήμουνα φοιτητοπαππούς όπως τώρα, είχα μαζί μου την φοιτητική ταυτότητα από το πανεπιστήμιο, αλλά τον ελεγκτή τον ένοιαξε μόνο το δίπλωμα οδήγησης για να μου γράψει το ΑΦΜ.Τον τελευταίο μήνα, έχουν γράψει 2 φιλικά μου πρόσωπα, γιατί το μεν είχε ξεχάσει το πορτοφόλι = δεν είχε εισητήρια και λεφτά και το δε δεν μπορούσε να βρει εκδοτήριο και είχε λήξει το προηγούμενο εισητήριο της 1:30 ώρας για 15 λεπτά.Οι ελεγκτές αυτοί έχουν μια δουλειά στον ΗΣΑΠ την οποία θα έπρεπε να τη σέβονται, και αντ' αυτού αντί να εκτιμήσουν το γεγονός ότι όντας άχρηστοι ή έστω χρήσιμοι με μηδαμινά προσόντα και πιθανότατα τον εκάστοτε κομματικό μηχανισμό να στηρίζει την πρόσληψή τους δόθηκε αυτή η θέση ώστε να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, δηλαδή να εμποδίζουν τη λαθρεπιβίβαση κυρίως στις γεμάτες λεωφοριογραμμές, μπαίνουν στα μισοάδεια λεωφορεία και γράφουν ανθρώπους που είναι μόνιμοι πληρωτές εισητηρίων για "παραδειγματισμό".Ναι, πλέον, αξίζει να επικαλείσαι τα των δικηγόρων, γιατί τουλάχιστον έτσι και ζημιά του κάνεις, και δεν κινδυνεύεις να βγεις εσύ ο κατηγορούμενος, και καταλαβαίνει λίγο το τι παίζει και το που πρέπει να στραφεί. Προσωπικά προτιμώ το ξύλο στα κομματόσκυλα, απλά δεν το εφαρμόζω λόγω συνεπειών. Αν εκτραχυνθεί κι άλλο η κατάσταση όμως, θα πάρουμε τη Ρώμη με τη ρώμη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Μάϊος 29, 2011 #38 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2011 Οι ελεγκτές αυτοί έχουν μια δουλειά στον ΗΣΑΠ την οποία θα έπρεπε να τη σέβονται, και αντ' αυτού αντί να εκτιμήσουν το γεγονός ότι όντας άχρηστοι ή έστω χρήσιμοι με μηδαμινά προσόντα και πιθανότατα τον εκάστοτε κομματικό μηχανισμό να στηρίζει την πρόσληψή τους δόθηκε αυτή η θέση ώστε να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, δηλαδή να εμποδίζουν τη λαθρεπιβίβαση κυρίως στις γεμάτες λεωφοριογραμμές, μπαίνουν στα μισοάδεια λεωφορεία και γράφουν ανθρώπους που είναι μόνιμοι πληρωτές εισητηρίων για "παραδειγματισμό". Kαι εκτος αυτου παιρνουν και ενα τσουβαλι λεφτα καθε μηνα, και μας μ@μησαν με τις απεργιες τους 4 μηνες που αναγκαζομασταν να παρουμε ταξι και για 3 μερες τη βδομαδα με απεργιες θελαμε 60€ απο τα 600 του μησθου μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Μάϊος 30, 2011 #39 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2011 Τέλη κυκλοφορίας πληρώνουμε παραπάνω απο 15 χρόνια τώρα. Διόδοα απο ακόμα παλιότερα.Άμεσοι και Έμμεσοι φόροι υπάρχουν 40 χρόνια. ΕΡΤ, λιμανιάτικα, παρκόμετρα και ιδιώτες ιατροί υπάρχουν απο ακόμα παλιότερα. Τι έχει συμβεί ?? είμασταν τόσα χρόνια σε λήθαγο, και τώρα θεωρείς ότι ξυπνήσαμε ?? Και αν είναι έτσι, γιατί τώρα ? τόσο καιρό δηλαδή είμασταν λάρτζ και πληρώναμε ότι να ναι ?? Τέλος θεωρείς αυτούς τους τρόπους αντίδρασης αποτελεσματικούς ?Άλλο πληρώνω διόδια στους 3 εθνικούς δρόμους και άλλο διόδια για να βγω από την αυλή μου.Σε ποιο λήθαργο αναφέρεσαι; Σε αυτόν της γενιάς του πολυτεχνείου ή στον παλαιότερο της γενιάς της κατοχής και του εμφυλίου;Όταν τρως κάθε μέρα ψωμί μόνος σου στην ερημιά νομίζεις ότι έτσι είναι η ζωή και είσαι ευτυχισμένος. Όταν βλέπεις όμως τον απέναντι να μπουκώνει κοψίδια και αστακούς αγριεύειςΗ τεχνολογία δυστυχώς για κάποιους, έφερε σε κάθε σπίτι την εικόνα του μπουκωμένου Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 31, 2011 #40 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 @SOTIRIS:Ε εντάξει φαντάζομαι ότι ανάμεσα στις 2 περιγραφές τη δική σου και τη δική μου, έχει μια διαφορά.Είναι άλλο πράγμα να νιώθεις αδικημένος (και θα συμφωνήσω μαζί σου) όταν ένεκα των συνθηκών παρανομείς μια στις 1000, και σε πιάνουν και υπάρχει έλλειμμα κατανόησης, και είναι τελείως διαφορετικό να το βαφτίζεις ''ιδεολογία'' , ''άποψη'', ''επανάσταση'' ή να γίνεσαι αυτόκλητος δικαστής και να το βαφτίζεις άδικο, οπότε να παρανομείς συνεχώς έτσι δεν είναι ?Άλλο πληρώνω διόδια στους 3 εθνικούς δρόμους και άλλο διόδια για να βγω από την αυλή μου.Σε ποιο λήθαργο αναφέρεσαι; Σε αυτόν της γενιάς του πολυτεχνείου ή στον παλαιότερο της γενιάς της κατοχής και του εμφυλίου;Αυτό το διόδια έξω απο την αυλή μου φαντάζομαι ότι εννοείς σε κάποιους δρόμους που αυτοί που τος περνάνε πολύ τακτικά δεν τυχάνουν άλλης τιμολογιακής πολιτικής έτσι ? Τι σχέση όμως μπορεί να έχουν αυτοί με τους υπόλοιπους περιστασιακούς χρήστες ? Γιατί δεν ξεκίνησαν απο τη δικαιοσύνη αλλά την αντικατάστησαν με επαναστάσεις ? Τέλος επειδή η ενασχόληση με τα κοινά πρέπει να είναι διαρκής και όχι περιστασιακή ή όταν μια παρεκτροπή έχει φτάσει στο αμήν, πότε και πώς ασκήθηκε έλεγχος στους καθ' ύλην αρμόδιους? Για το λήθαργο αναφέρομαι σε αυτή την κατάσταση που βρισκόμασταν τα τελευταία 30 χρόνια τουλάχιστον όταν όλος ο κόσμος γύρω μας άλλαζε προς το χειρότερο, αλλά ο λαός καθεύδει υπο μανδραγόρα. Όταν τρως κάθε μέρα ψωμί μόνος σου στην ερημιά νομίζεις ότι έτσι είναι η ζωή και είσαι ευτυχισμένος. Όταν βλέπεις όμως τον απέναντι να μπουκώνει κοψίδια και αστακούς αγριεύειςΗ τεχνολογία δυστυχώς για κάποιους, έφερε σε κάθε σπίτι την εικόνα του μπουκωμένουΤο ψωμί που τρως είναι προφανώς αποτέλεσμα του μόχθου σου. Αυτός είναι δεδομένος είτε είσαι στην έρημο είτε στο κέντρο του κόσμου. Αν τώρα μόχθησες τόσο ώστε να αγοράζεις μόνο ψωμί αλλά τα κοψίδια και τον αστακό πρέπει να δανειστέις για να τα αποκτήσεις, υπάρχει πρόβλημα... Φαντάζομαι απο την απλή παρατήρηση γύρω σου (και αν εξαιρέσουμε περιπτώσεις μεγάλης τύχης ή μεγάλης ατυχίας) θα βλέπεις άνθρωπους να ζούνε σα μυρμήγκια και ανθρώπους να ζούνε σα τζιτζίκια. Απο πότε πρέπει να έχουν ισότητα στο διαιτολογιό τους ? Επίσης θα είναι κατανοητό ότι άλλη η αμοιβή ενός χαμάλη και άλλη ενός χειρούργου. Θεωρείς σωστό ο χαμάλης να αγριευτεί επείδη ο άλλος τρώει το καλύτερο ?? Δυστυχώς ή ευτυχώς σε κάθε κοινωνία ανθρώπων ή ζώων, υπάρχει διαβάθμιση. Οι εργάτες τρώνε - οι κηφήνες ψωφάνε - και η βασίλισσα έχει τα καλύτερα. Τώρα αν αυτή τη διαπίστωση, η τεχνολογία την έφερε σε κάθε σπίτι, τότε δυστυχώς είναι για τους μεμψιμοιρούντες, τα τζιτζίκια, και αυτούς που νομίζουν ότι με δανεικό μόχθο θα έχουν τα ίδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.