Jump to content



Aεροπλάνα-Εταιρείες-Προσφορές :D


pastelidis.n.s.

Recommended Posts

Νέο ξέθαμα :) είναι κανείς γραμμένος σε Miles&More; Γενικώς μαζεύετε μίλια; Έχετε μαζέψει ποτέ αρκετά για κάνα ταξίδι ή μόνο αναβαθμίσεις κ στο lounge κάνα ποτάκι;; Πόσα μίλια έχετε; Εγώ πέρασα 2-3 πτήσεις κ μπήκαν πολύ ανάποδα.. εννοώ πιο ακριβό ταξίδι έδωσε ίδιους πόντους με ένα άλλο (250).. κι ένα άκυρο μου έδωσε 1000!

Link to comment
Share on other sites

Όχι ακριβώς Miles&More αλλά μιας και είναι στη Star Alliance, μαζεύω με την Aegean. Οι πόντοι έχουν να κάνουν και με την κατηγορία του εισιτηρίου. Μια φορά θυμάμαι από μία διαδρομή δεν πήρα κανένα μίλι. Αλλά γενικά μαζεύονται και έχω πετάξει μία φορά δωρεάν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος. Πήγα να γραφτώ στην aegean και μου πέταγε κάτι errors και δεν έλαβα ποτέ mail επιβεβαίωσης, οπότε γράφτηκα στο αντίστοιχο της lufthansa που πιάνει όλο το star alliance. Πέρασα τα ταξίδια μου με aegean, brussels και lufthansa κι έτυχε κ πιο πολλούς πόντους πήρα με της brussels, που ήταν το πιο χάλια ταξίδι κ δε μας έδωσαν ούτε ένα ξυροκάρπι.. χαχαχ τέσπα.. αν επιτρέπεται, σε πόσους περίπου πόντους καταφέρνεις κάτι; 5000; 10000; Είδα για frequent traveler (δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό) θέλει 35000 μίλια ή 30 ταξίδια σε όλο το 2016 (άπιαστο για μένα)

Link to comment
Share on other sites

Για να αλλάξεις βαθμίδα και να πας από τη Μπλε στην Ασημένια, θέλεις 12.000 μίλια αναβάθμισης σε 12 μήνες (με 2 πτήσεις Aegean ή Olympic) ή 24.000 μίλια ανεξαρτήτως εταιρείας. Εμένα δε με πολυενδιαφέρει αυτό. Με 11.000 μίλια είχα πετάξει μια φορά από Αθήνα προς Βιέννη, τώρα έχω 8.000 περίπου, οπότε με μερικά ταξίδια ακόμα το ξαναπιάνω. Δεδομένου ότι ένα ταξίδι Αθήνα-Βιέννη μου δίνει μέσο όρο 1000 μίλια, στα 11 ταξίδια έχω ένα δώρο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ήμουνα πολύ πιστός Star Alliance αλλά φέτος επειδή το 2014-2015 δεν έκανα πολλές πτήσεις (μόνο ~10 το Σεπτέμβριο) έχασα το Gold Status.

Επειδή έχασα το Gold Status και έγινα Silver αποφάσισα γαι λίγο διάστημα να μην είμαι πιστός στη Star Alliance και να μετακινούμαι με συνδυασμό αυτοκινήτου / easyjet.

Η Aegean πριν 3 χρόνια έδινε στα 4000 μίλια silver και στα 20.000 μίλια gold.

 

Μετά άρχισε τις μαλακίες τύπου 12000 μίλια το χρόνο για να διατηρήσεις το gold με 4 πτήσεις aegean ή 24000 μίλια γενικά, εξαγορά μιλίων (δίνεις λεφτά για να αγοράσεις μίλια, 100 ευρώ για 1000 μίλια) κλπ.

 

Προσωπικά αποφάσισα να σταματήσω να παίζω το παιχνίδι μιας και θέλω να σταματήσω να ταξιδεύω και να επαναπατριστώ Αθήνα, αν και κατά καιρούς με έχει βολέψει πολύ (δωρεάν upgrade σε business, προτεραιότητα αποσκευών, προτεραιότητα check-in etc.) μιας και πλέον δεν υπάρχουν τόσο βολικές πτήσεις από το Γιορκ. Αν κάποιος μένει London, Manchester ή ακόμη και Birmingham, αξίζει το Gold Status. Πιο έξω, από τη στιγμή που έχεις να πάρεις τρένο ή να οδηγήσεις 2 ώρες, είτε πας με easyjet είτε με aegean business, χρόνο δεν θα κερδίσεις.

 

Αν θες να μαζέψεις μίλια και να ανέβεις στάτους, βγες από την λουφτβάφε και πήγαινε στης ετζήαν, ακόμη και σήμερα συμφέρει.

Από άποψη εταιριών, η Swiss, η Aegean και η SAS δίνουν πολύ καλά μίλια στις απλές/οικονομικές πτήσεις τους, η Lufthansa δεν δίνει σχεδόν τίποτα (πρέπει να έχω πάνω από 10 πτήσεις με lufthansa και 0 μίλια) και οι συνεργαζόμενες πολλές φορές δεν δίνουν τίποτα (π.χ. ενώ η Swiss δίνει πολλά, εάν κάποιο σκέλος πτήσης γίνει με θυγατρική, π.χ. Helvetica airways ή Edelweiss air μάλλον δεν θα πάρεις τίποτα). 

 

Η Turkish επίσης δίνει μίλια, έχει πολύ συμφέρουσες ανταποκρίσεις (π.χ. για Qatar από Αγγλία είναι 4 ώρες Αγγλία - Πόλη και 4 ώρες Πόλη- Κατάρ, οπότε σε όποιο από τα εμιράτα και να θες να πας βολεύει η στάση). 

 

Από άποψη lounges, μαρκάν καλύτερο για μένα είναι της Κωνσταντινούπολης, απλά δεν υπάρχει, τεράστιο, διόρωφο και μέσα έχει από φρέσκα κεμπάπ, κουλούρια, καφέ ελληνικό (οκ τούρκικο) κλπ. Επόμενο είναι της Φρανκφούρτης, που το αεροδρόμιο μπορεί να έχει και 20 lounges star alliances. Κανένα δεν είναι σαν της πόλης, αλλά στο μεγάλο έχει κρεβάτια, έχω ξαπλώσει σε μεγάλη αναπόκριση και όντως ξυπνάς πιο φρέσκος. Από άλλα αεροδρόμια που θυμάμαι, Βουδαπέστη = από τα χειρότερα (υποτυπώδες), Βενιζέλος έτσι κι έτσι ίσα να περνάει η ώρα (είχαν παλιά ένα γαμάτο κουλούρι με σολωμό που τό χουν κόψει), Μπέρμινγχαμ υποτυπώδες, Λονδίνο δεν έχω πάει στο καινούριο terminal, Μόναχο ικανοποιητικό, Ζυρίχη ακρετά όμορφο με άερα business.... 

 

Μακράν καλύτερο είναι να πηγαίνεις με το αμάξι και να βγαίνεις σε χωριουδάκια, το έκανα στη Γαλλία όπου γύρισα λίγο τα πέριξ του Στρασβούργου, πολύ γραφικά και πολύ όμορφα, και πέτυχα και μια διαδρομή με διαδοχικές 180άρες να στρίψει και το εργαλείο.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

συγκινήθηκα σήμερα. Πρώτη φορά που ταξίδεψα από Κεφαλονιά για Αθήνα με Ερμπας (A320). Πρώτη φορά έβερ με αυτόν τον τύπο αεροσκάφους, και την πάτησα, γιατί υπέθεσα ότι η διαρρύθμιση θα μοιάζει με του A321 της Swiss (και το seatguru, αν και δεν είχε Aegean, αυτήν την αίσθηση μου άφησε), και ενώ έπιασα έξοδο κινδύνου στο φτερό, δεν είχα την άπλα που ήλπιζα :p Αλλά δεν παραπονιέμαι, γλύτωσα από το θόρυβο, αφού μέχρι τώρα πετούσα με Dash8 και παλιόοοοοοτερα (πριν 8-9 χρόνια δηλαδή, που έπαιζαν παραπάνω λεφτά, και το εισιτήριο πάνε έλα ήταν στα 55€ με τους φόρους και με βαλίτσα, οπότε πεταγόμουν να πάρω ταπεράκια :hehe:) με ATR κι αν ήμουν τυχερός πετύχαινα κανένα Avro Rj100

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, deninho said:

συγκινήθηκα σήμερα. Πρώτη φορά που ταξίδεψα από Κεφαλονιά για Αθήνα με Ερμπας (A320). Πρώτη φορά έβερ με αυτόν τον τύπο αεροσκάφους, και την πάτησα, γιατί υπέθεσα ότι η διαρρύθμιση θα μοιάζει με του A321 της Swiss (και το seatguru, αν και δεν είχε Aegean, αυτήν την αίσθηση μου άφησε), και ενώ έπιασα έξοδο κινδύνου στο φτερό, δεν είχα την άπλα που ήλπιζα :p Αλλά δεν παραπονιέμαι, γλύτωσα από το θόρυβο, αφού μέχρι τώρα πετούσα με Dash8 και παλιόοοοοοτερα (πριν 8-9 χρόνια δηλαδή, που έπαιζαν παραπάνω λεφτά, και το εισιτήριο πάνε έλα ήταν στα 55€ με τους φόρους και με βαλίτσα, οπότε πεταγόμουν να πάρω ταπεράκια :hehe:) με ATR κι αν ήμουν τυχερός πετύχαινα κανένα Avro Rj100

Αφού δε πετάγαμε και με καμια Dakota πάλι καλά να λές.

Με εκπλήσεις που βάλανε Α320.
Τι έγινε αυτή η Airbus τσάμπα τα πουλάει πια και πήραν όλοι;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά 1 φορά έχω πάει Κεφαλονιά με Αεροπλάνο γιατί είναι πανάκριβο. Ποιο φτηνά βγαίνει Αλεξανδρούπολη παρά Κεφαλονιά.

Αλλά δεν θυμάμαι να έχω δεί να περνάει ποτέ Airbus εκτός αν ερχόταν κατευθείαν από Αγγλία.

Link to comment
Share on other sites

Πιο φθηνά βγαίνει Αθήνα Ζυρίχη, με SWISS, παρά Αθήνα Κεφαλονια... Παλιά ήταν πολύ φθηνά (πιο φθηνά από το ΚΤΕΛ), αλλά πάντα είχε μικρά αεροσκάφη. Κοιτώντας το flightradar.com βλέπω στην πρωινή πτήση (ΟΑ410-ΟΑ411, πήγαινε-έλα) μέρα παρά μέρα βάζανε μεγάλο αεροσκάφος. Ίσως φεύγανε και ξένοι, με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα, οπότε είχε κίνηση. Το μεσημεριανό και το βραδινό δρομολόγιο είναι κλασσικά με Dash8

Link to comment
Share on other sites

Σε ατυχήματα υπό σχετικά ελεγχόμενες συνθήκες, με το δάπεδο παράλληλο με το έδαφος και περισσότερες από τις μισές εξόδους κινδύνου προσβάσιμες, είναι εφικτό. Ακόμη και τα 3 777-300 που χρειάστηκε να εκκενωθούν μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, με 319/300/241 επιβαίνοντες, αποδείχθηκαν "ασφαλή". Αυτά (ανάλογα και με την εταιρεία) έχουν πυκνότερη διαρρύθμιση από τα παραδείγματά σου.

 

Ακόμη και το A380 στη δοκιμή εκκένωσης με τις μισές εξόδους κλειστές ήταν άδειο σε 78", με καμπίνα 850+ θέσεων (καμία εταιρεία δεν επιλέγει τέτοια).

 

Σε περιπτώσεις UFIT/CFIT (un/controlled flight into terrain) συνήθως δεν υπάρχουν συνθήκες εκκένωσης. Αυτό είναι απλά να μη σου τύχει...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, acct said:

Σε ατυχήματα υπό σχετικά ελεγχόμενες συνθήκες, με το δάπεδο παράλληλο με το έδαφος και περισσότερες από τις μισές εξόδους κινδύνου προσβάσιμες, είναι εφικτό. Ακόμη και τα 3 777-300 που χρειάστηκε να εκκενωθούν μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, με 319/300/241 επιβαίνοντες, αποδείχθηκαν "ασφαλή". Αυτά (ανάλογα και με την εταιρεία) έχουν πυκνότερη διαρρύθμιση από τα παραδείγματά σου.

 

Ακόμη και το A380 στη δοκιμή εκκένωσης με τις μισές εξόδους κλειστές ήταν άδειο σε 78", με καμπίνα 850+ θέσεων (καμία εταιρεία δεν επιλέγει τέτοια).

 

Σε περιπτώσεις UFIT/CFIT (un/controlled flight into terrain) συνήθως δεν υπάρχουν συνθήκες εκκένωσης. Αυτό είναι απλά να μη σου τύχει...

Στην FAA δουλεύεις;

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, artyom said:

θεωρειται πως με αυτον τον διαδρομακο που εχουν τα 737-800 και τα Α320, προλαβαινουν να αδειασουν σε κατασταση πανικου σε 1,5 λεπτο?

θεωρώ ότι δε θέλω να χρειαστεί να το μάθω :p Ούτε για τα 737-800 & Α320 ούτε για κάποιο άλλο :bleh:

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος deninho έγραψε:

737-800

 

737-800-U0NLY-L1V3-1CE

Ανεκτίμητη η οκγουορντ στιγμή του οταν μπαίνεις στο κτελ που σε παει χωριό μετα το αεροδρόμιο και είναι πιο ανετο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.