Jump to content



Recommended Posts

μια δυσφημιση προς την turkish airlines μιας και μου ακυρωσαν πτηση την οποια την ειχα κλεισει προ καιρου.

Στα γκισε την εφαγα την ηττα οταν μου ειπα οτι ηταν overbooked.Αποτι καταλαβα,το κριτηριο το ποιος θα μπει ηταν θεμα nationality.Πρωτοι οι τουρκοι και μετα ολοι οι υπολοιποι.Και ουτε με βολεψαν με αλλη πτηση ουτε πηρα χρηματα πισω.Εκεινη τη στιγμη αγορασα εισητηριο με αλλη εταιρεια.

Ισως φταιω και εγω που ειμαι ανθρωπος χαμηλων τονων και δε φωναξα οσο επρεπε.

 

  • Like 1
28 minutes ago, artyom said:

Και ουτε με βολεψαν με αλλη πτηση ουτε πηρα χρηματα πισω.

Σε ποιο αεροδρόμιο; Δεν έχω ξανακούσει περιστατικό overbooking να το χειρίζεται τόσο ερασιτεχνικά μεγάλη εταιρεία. Σου οφείλουν -το λιγότερο- βοήθεια για να βρεις άλλη πτήση, πλήρη επιστροφή του ποσού που δαπάνησες για το αρχικό εισιτήριο και αποζημίωση ανάλογη με την καθυστέρηση που θα υποστείς. Αν προσφερθείς να παραχωρήσεις τη θέση σου σε άλλον επιβάτη, πάλι οφείλουν να σε αποζημιώσουν.

  • Like 3

αυτό που είπε ο acct

http://www.turkishairlines.com/en-int/travel-information/frequently-asked-questions/travel-information/overbooking
 

το pdf δεν ξέρω πόσο ισχύει πλεον(έχει μερικές τιμές μέσα)
http://www.anadolujet.com/download/dbc_brosur_ingilizce.pdf

 

πάντως τηλέφωνο στα γραφεία στην Αθήνα και σε κάτι τέτοια δεν είναι θέμα χαμηλών τόνων , έχεις πληρώσει για μια υπηρεσία/προιόν που τελικά δεν χρησιμοποίησες
 

  • Like 1
πριν 45 λεπτά, το μέλος artyom έγραψε:

φταιω και εγω

Είχες θέση, σου αρνήθηκαν να επιβιβαστείς κ δεν είπες τίποτα; Εγώ λέω να κάνεις και μια δωρεά στην εταιρία, να πάρουν κάνα έξτρα αεροπλάνο, να σας χωράνε όλους άλλη φορά.. :p

Τι λες φίλε μου; Τον κακό χαμό έπρεπε να κάνεις.. ποιος κακό χαμό.. να σας ακούσει όλο το αεροδρόμιο.. τι πάει να πει χαμηλών τόνων.. :o

 

 

πριν 19 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Σε ποιο αεροδρόμιο; Δεν έχω ξανακούσει περιστατικό overbooking να το χειρίζεται τόσο ερασιτεχνικά μεγάλη εταιρεία. Σου οφείλουν -το λιγότερο- βοήθεια για να βρεις άλλη πτήση, πλήρη επιστροφή του ποσού που δαπάνησες για το αρχικό εισιτήριο και αποζημίωση ανάλογη με την καθυστέρηση που θα υποστείς. Αν προσφερθείς να παραχωρήσεις τη θέση σου σε άλλον επιβάτη, πάλι οφείλουν να σε αποζημιώσουν.

Kωνσταντινουπολη.Read below

 

πριν 19 ώρες, το μέλος shattered έγραψε:

αυτό που είπε ο acct

http://www.turkishairlines.com/en-int/travel-information/frequently-asked-questions/travel-information/overbooking
 

το pdf δεν ξέρω πόσο ισχύει πλεον(έχει μερικές τιμές μέσα)
http://www.anadolujet.com/download/dbc_brosur_ingilizce.pdf

 

πάντως τηλέφωνο στα γραφεία στην Αθήνα και σε κάτι τέτοια δεν είναι θέμα χαμηλών τόνων , έχεις πληρώσει για μια υπηρεσία/προιόν που τελικά δεν χρησιμοποίησες
 

Πηρα τηλεφωνο,σημερα το πρωι και τα βρικαμε.Ολο το ποσο θα επιστραφει εντως 2 ημερων.Ευχαριστω που με κατευθυνες εδω!!!

 

 

πριν 19 ώρες, το μέλος Delijohn έγραψε:

Είχες θέση, σου αρνήθηκαν να επιβιβαστείς κ δεν είπες τίποτα; Εγώ λέω να κάνεις και μια δωρεά στην εταιρία, να πάρουν κάνα έξτρα αεροπλάνο, να σας χωράνε όλους άλλη φορά.. :p

Τι λες φίλε μου; Τον κακό χαμό έπρεπε να κάνεις.. ποιος κακό χαμό.. να σας ακούσει όλο το αεροδρόμιο.. τι πάει να πει χαμηλών τόνων.. :o

 

 

Ισως φταιει και λιγο οτι ενιωθα ξενος εκει περα,ισως οτι ημουν λιγο down ολη εκεινη τη μερα.Τεσπα ολα καλα οπως αναφερα και απο πανω.Ευχαριστω

 

 

  • Like 6
(edited)
πριν 25 λεπτά, το μέλος artyom έγραψε:

Ισως φταιει και λιγο οτι ενιωθα ξενος εκει περα,ισως οτι ημουν λιγο down ολη εκεινη τη μερα.Τεσπα ολα καλα οπως αναφερα και απο πανω.Ευχαριστω

συγγνώμη αν σου φάνηκα ειρωνικός μα έφερα τον εαυτό μου στη θέση σου και τσαντίστηκα πολύ.. το θεωρώ απάνθρωπο να σου φέρονται σαν πρόβατο που δεν χώρεσε στην καρότσα.. είσαι άνθρωπος, με πρόγραμμα και υποχρεώσεις.. τι πάει να πει δεν χωράτε.. γιατί ενώ είχες εισιτήριο έκατσαν άλλοι στη θέση σου.. θα τους είχα κάνει ρεζίλι στο facebook και θα έπαιρνα τηλ κάνοντας τον δικηγόρο μου, να καταλάβουν τι έκαναν.. αν εσύ είχες ένα meeting και το έχανες, μπορεί να υπολογιστεί το κόστος; Αν έτρεχες να προλάβεις τον ετοιμοθάνατο πατέρα σου (χτύπα ξύλο) και δεν τον προλάβαινες, μπορεί να υπολογιστεί αυτό;

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 1

2 φορές που μου έτυχε το ίδιο πράγμα με Gulf Air και Emirates με έβαλαν στη διακεκριμένη χωρίς να πω τίποτα.

On 8/31/2016 at 2:41 PM, trendy said:

2 φορές που μου έτυχε το ίδιο πράγμα με Gulf Air και Emirates με έβαλαν στη διακεκριμένη χωρίς να πω τίποτα.

Το ίδιο έχει κάνει και η Aegean αρκετές φορές που μου έχει τύχει. Όχι σε μένα αλλά που έχω δει να το κάνουν σε άλλους εκείνη τη στιγμή.

 

  • Like 1

οι περισσότερες εταιρείες το κάνουν. Τις συμφέρει να σε βάλουν σε καλύτερη θέση (εφόσον υπάρχει), και να πετάξεις, και να μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος από τον επαγγελματισμό τους, παρά να πληρώσουν εισιτήριο και πρόστιμο και ότι άλλο προβλέπεται (π.χ. διαμονή και έξτρα εισιτήριο) και να πέσουν στα μάτια του πελάτη.

Ντάξει, να στηρίζουμε τις ελληνικές εταιρείες, δε λέω, αλλά 250€ διαφορά σε ένα εισιτήριο πάει πολύ.

Και με 2 ώρες και 15 λεπτά λιγότερη αναμονή. FFS δηλαδή.

  • Like 1

the pilot incorrectly entered the longitude from a sign outside the cockpit window as 01519.8 east (15 degrees 19.8 minutes east) instead of 15109.8 east (151 degrees 9.8 minutes east), the report said.

"This resulted in a positional error in excess of 11,000 kilometers

Lol

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.