Jump to content



Πανελλήνιες 2011


astrolabos

Recommended Posts

Σχετικό είναι αυτό που λες, δεν είναι στατιστική έρευνα, π.χ. όλοι στο σχολείο μου πήγαν χάλια (εκτος απο 5-6 ατομα).

Ωραία και επανέρχομαι. Αυτά τα 6 άτομα πως έγραψαν; Μήπως έναν χρόνο ολόκληρο κάψαν κάθε τι έξω απο πανελλήνιες; Γιατι τότε μιλάμε σε άλλη βάση. Δεν ειναι στατιστικο το θεμα, απλά σαν λογική το λέω, γιατί με το ίδιο σκεπτικό μπορεί κάποιος να πει οτι τα 6 αυτά ατομα στρώσαν κ@λο στο διάβασμα όταν οι υπόλοιποι βγαίνανε για καφέδες. Όταν είχα δώσει εγώ πανελλήνιες είχαμε ένα παληκάρι που έγραψε σε όλα τα μαθήματα καθαρό 20 στην 3η λυκείου, όταν εγραψε 12 και 13 στην 2α. Αλλά ένα χρόνο μάτωσε στην κυριολεξία στο διάβασμα. Ο μόνος καφές που έπινε ήταν στο σπίτι του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 638
  • Created
  • Last Reply
οποιος το καιει, δλδ μαζι με τις πανελληνιες ξεχναει να ζει ενα χρονο μπορει να γραψει με οποιαδηποτε θεματα 20.

αλλα αυτο ειναι ρε παιδια το νοημα;

Δε ξεχνάς να ζεις για ένα χρόνο, περιορίζεις απλώς μερικά πράγματα για να μπορείς να ζεις πιο άνετα την υπόλοιπη ζωή σου.

Μπορεί να μη σου εξασφαλίζει το μέλλον σου, αλλά σου δίνει καλές πιθανότητες...

Link to comment
Share on other sites

Σχετικό είναι αυτό που λες, δεν είναι στατιστική έρευνα, π.χ. όλοι στο σχολείο μου πήγαν χάλια (εκτος απο 5-6 ατομα).

και στο δικό μου σχολείο δεν τα πήγαν πολύ καλά. ξέρω καλούς μαθητές που διάβαζαν πολύ να έχουν βγάλει αρκετά λιγότερα αποτι περίμεναν.

Link to comment
Share on other sites

και στο δικό μου σχολείο δεν τα πήγαν πολύ καλά. ξέρω καλούς μαθητές που διάβαζαν πολύ να έχουν βγάλει αρκετά λιγότερα αποτι περίμεναν.

Ακριβώς! ξέρω άτομα τα οποία έλιωναν (και δεν το έλεγαν μόνο, το έκαναν) και πήραν 12-13 με ΑΟΘ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς! ξέρω άτομα τα οποία έλιωναν (και δεν το έλεγαν μόνο, το έκαναν) και πήραν 12-13 με ΑΟΘ κλπ.

Και πάλι λιώσιμο με λιώσιμο διαφέρει. Τραγικό παράδειγμα ο ανηψιός μου. Ο οποιός είχε αφήσει ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΕΝΑ απο το γυμνάσιο και έλιωνε στην καρέκλα του τώρα στις πανελλήνιες αλλά δε κατάφερε σε θετικά μαθήματα να ξεπεράσει το 14. Και η καημενη η ξαδέρφη μου να ωρύεται "Μα το παιδί ξενυχτούσε, θέματα ήταν αυτά που έβαλαν;"

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι λιώσιμο με λιώσιμο διαφέρει. Τραγικό παράδειγμα ο ανηψιός μου. Ο οποιός είχε αφήσει ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΕΝΑ απο το γυμνάσιο και έλιωνε στην καρέκλα του τώρα στις πανελλήνιες αλλά δε κατάφερε σε θετικά μαθήματα να ξεπεράσει το 14. Και η καημενη η ξαδέρφη μου να ωρύεται "Μα το παιδί ξενυχτούσε, θέματα ήταν αυτά που έβαλαν;"

Το θέμα είναι τα κενά να δημιουργήθηκαν επειδή ήτανε "αλήτης" στις τότε τάξεις, και όχι επειδή είχανε καθηγητές ψυχολογικά ασθενείς που μόνο μάθημα δεν έκαναν.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι τα κενά να δημιουργήθηκαν επειδή ήτανε "αλήτης" στις τότε τάξεις, και όχι επειδή είχανε καθηγητές ψυχολογικά ασθενείς που μόνο μάθημα δεν έκαναν.

Δυστυχώς το πρώτο. Αλλά δεν έχει να κάνει. Οι μαθητές 6-7 σε ένα σχολείο τους ίδιους καθηγητές έχουν με τους υπόλοιπους που δεν γράφουν καλά.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το πρώτο. Αλλά δεν έχει να κάνει. Οι μαθητές 6-7 σε ένα σχολείο τους ίδιους καθηγητές έχουν με τους υπόλοιπους που δεν γράφουν καλά.

Κοίτα, αυτό δεν σημαίνει κάτι.

Γιατί άλλο μυαλό ο Α, άλλο ο Β.

Άλλους καθηγητές και με άλλες βάσεις ξεκίνησε ο Α και άλλους και άλλες ο Β.

Στο σχολείο που ήτανε η αδερφή μου, θεωρητική, 3η γυμνασίου, 1η, 2α, και 3η λυκείου αρχαία και λατινικά ουσιαστικά δεν κάνανε τίποτα, γιατί οι 2 "καθηγήτριες" τους εκεί ήτανε για το δαφνί κυριολεκτικά ( η μια είναι εγκεφαλικά νεκρή, σηκώνεται και χορεύει a la John Travolta στην τάξη, άλλες φορές σηκώνεται και κάνει γύρους γύρω από τον εαυτό της και φωνάζει "κοίτα κοίτα, είμαι ελικόπτερο" :D κάποιος ελπίζω να έχει ανεβάσει video @ youtube :D, και η άλλη έχει μπερδεφτεί μεταξύ της προσωπικής της τρέλλας ( πετάμε βιβλία στα παιδιά, βρίζουμε δίχως λόγο στο μάθημα, αν κάνει κάποιο παιδί φασαρία καθόμαστε στο γραφείο και δεν μιλάμε δεν κάνουμε μάθημα, βγάζει περιοδικό μόδας και διαβάζει!, και καρφάκι δεν της καίγεται, άλλωστε έχει εμβαθύνει στα ουσιαστικά καθήκοντα της, μια τρελλοεκπομπή στο τηλεφώς αν θυμάμαι καλά και στις μηνύσεις που έκανε στον έγχρωμο μέχρι πρότινως λυκειάρχη δίχως λόγο ).

Όταν τα περισσότερα παιδιά πάνε φροντιστήριο?! ( που αλλού στον κόσμο ? ) στην 2α άντε στην 1η λυκείου, συνήθως όχι και όλα τα μαθήματα, τι να μάθουνε και τι κενά να πρωτοκαλύψουνε ? ( προφανώς αναφέρομαι μόνο στα παιδιά που είχανε το 80% του νού τους στο να μάθουνε γράμματα και θέλανε να σπουδάσουνε, δεν μιλάω για τα αλητάκια και τα *τανάκια που δεν ανοίγανε βιβλίο, στις τάξεις πετάγανε χαρτάκια κλπ )

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, αυτό δεν σημαίνει κάτι.

Γιατί άλλο μυαλό ο Α, άλλο ο Β.

Άλλους καθηγητές και με άλλες βάσεις ξεκίνησε ο Α και άλλους και άλλες ο Β.

Στο σχολείο που ήτανε η αδερφή μου, θεωρητική, 3η γυμνασίου, 1η, 2α, και 3η λυκείου αρχαία και λατινικά ουσιαστικά δεν κάνανε τίποτα, γιατί οι 2 "καθηγήτριες" τους εκεί ήτανε για το δαφνί κυριολεκτικά ( η μια είναι εγκεφαλικά νεκρή, σηκώνεται και χορεύει a la John Travolta στην τάξη, άλλες φορές σηκώνεται και κάνει γύρους γύρω από τον εαυτό της και φωνάζει "κοίτα κοίτα, είμαι ελικόπτερο" :D κάποιος ελπίζω να έχει ανεβάσει video @ youtube :D, και η άλλη έχει μπερδεφτεί μεταξύ της προσωπικής της τρέλλας ( πετάμε βιβλία στα παιδιά, βρίζουμε δίχως λόγο στο μάθημα, αν κάνει κάποιο παιδί φασαρία καθόμαστε στο γραφείο και δεν μιλάμε δεν κάνουμε μάθημα, βγάζει περιοδικό μόδας και διαβάζει!, και καρφάκι δεν της καίγεται, άλλωστε έχει εμβαθύνει στα ουσιαστικά καθήκοντα της, μια τρελλοεκπομπή στο τηλεφώς αν θυμάμαι καλά και στις μηνύσεις που έκανε στον έγχρωμο μέχρι πρότινως λυκειάρχη δίχως λόγο ).

Όταν τα περισσότερα παιδιά πάνε φροντιστήριο?! ( που αλλού στον κόσμο ? ) στην 2α άντε στην 1η λυκείου, συνήθως όχι και όλα τα μαθήματα, τι να μάθουνε και τι κενά να πρωτοκαλύψουνε ? ( προφανώς αναφέρομαι μόνο στα παιδιά που είχανε το 80% του νού τους στο να μάθουνε γράμματα και θέλανε να σπουδάσουνε, δεν μιλάω για τα αλητάκια και τα *τανάκια που δεν ανοίγανε βιβλίο, στις τάξεις πετάγανε χαρτάκια κλπ )

Σαφώς! Το θέμα είναι και μόνος σου πόσο κάθεσαι σπίτι να δουλέψεις, γιατι για τα πιο πολλά παιδιά, τουλάχιστον όταν πήγαινα εγώ στο λύκειο το διάβασμα σταματούσε στις 6 ώρες του σχολείου, και στις 3 του φορντιστηρίου και εκεί είμαστε. Έχω άπειρα παραδείγματα επάνω σε αυτο, που στα φορντιστήρια οι πιο πολλοί πηγαίνανε νγια να δουν τις ασκήσεις λυμενες, όχι να μάθουν τον τρόπο να τις λύνουν μόνοι τους.

[EDIT]: Βέβαια αυτό περί μυαλού ισχύει. Είχαμε στο λύκειο και τα απίστευτα μυαλά ειδικά στα μαθηματικα, που σου λύναν άσκηση με 3 διαφορετικούς τρόπους. Βέβαια το είχαν και μέσα τους αυτοί, και ξέραμε τα υπόλοιπα παιδιά οτι ποτέ δεν θα τους φτάσουμε. Είναι αυτοί που περασαν σε ιατρικές κλπ και τώρα κανουν ειδικότητα με 2000 μισθό τον μήνα. Ο ένας μάλιστα φευγει για να κανει ειδικότητα στην Βρεττανία. Τότε τους κοροιδευαμε λέγοντας τους φυτάκια και σπασικλάκια. Τώρα τους κοιτάμε με θαυμασμό και ίσως και με ζήλεια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ.

Αλλά είναι πάμπολες οι περιπτώσεις μαθητών που ΚΑΙΓΟΝΤΑΝ κανονικότατα στο διάβασμα και απέτυχαν παταγωδώς ( 11-14k μόρια ).

Άλλοι πάνε στον πόλεμο δίχως καμμία προετοιμασία και εκπαίδευση, άλλοι πάνε με μια 3μηνη απλή εκπαίδευση, άλλοι πάνε με καλή προετοιμασία αλλά κακό εξοπλισμό, και άλλοι πάνε με τέλεια προετοιμασία και πολύ καλό εξοπλισμό.

Δυστυχώς έχουνε κάψει πολύ κόσμο που άξιζε και ήθελε κάτι καλύτερο.

Αμαρτίες κυβερνώντων γονέων παιδεύουσιν τέκνα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ.

Αλλά είναι πάμπολες οι περιπτώσεις μαθητών που ΚΑΙΓΟΝΤΑΝ κανονικότατα στο διάβασμα και απέτυχαν παταγωδώς ( 11-14k μόρια ).

Άλλοι πάνε στον πόλεμο δίχως καμμία προετοιμασία και εκπαίδευση, άλλοι πάνε με μια 3μηνη απλή εκπαίδευση, άλλοι πάνε με καλή προετοιμασία αλλά κακό εξοπλισμό, και άλλοι πάνε με τέλεια προετοιμασία και πολύ καλό εξοπλισμό.

Δυστυχώς έχουνε κάψει πολύ κόσμο που άξιζε και ήθελε κάτι καλύτερο.

Αμαρτίες κυβερνώντων γονέων παιδεύουσιν τέκνα...

Καλά σίγουρα. Εμένα βέβαια η απορία που έθεσα το όλο θέμα ειναι η κουβέντα που ήταν παρόν η κοπέλα μου με την αποπανω που έγραψε καλά το κοριτσάκι της και της κυρίας στο περίπτερο που έδινε και ο γιος της πανελληνίες. Όση ώρα συζητούσαν η κυρία που είχε το περίπτερο κοιτούσε την γειτόνισσα μου με μια πικρία και ζήλεια που ο γιος της το μεγαλλίτερο που έγραψε ήταν 10, και εξέφρασε το παράπονο, γιατί οι τεμπέληδες όπως ο γιος της να μην δικαιούνται και αυτοί μια θέση σε πανεπιστήμιο, και ας διαγραφούν λόγω αποτυχίας μέσα στο πανεπιστήμιο. Βέβαια παραδέχτηκε πως όταν τα παιδιά όλα διάβαζαν ο γιος της ήταν μόνο καφέδες, μπαράκια και κοντρες με τα μηχανάκια....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα συμφωνήσω με τον Bill έχουν κάψει πολύ κόσμο άδικα, είχαμε

εμείς στο σχολείο μας έναν 6 χρόνια πριν, δεν πέρασε πουθενά ούτε βάση δεν έγραψε και πήγε έξω και τώρα είναι στην Αμερική στη Microsoft στην ερευνά και ανάπτυξη (βασικά δεν είμαι σίγουρος αν είναι στο R&D αλλά καταλαβαίνετε τι λέω).

Ειναι το σύστημα λίγο ηλίθιο, δεν γίνετε να κρίνετε το μέλλον σου από έναν χρόνο στο σχολείο...

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλανε να γίνεται σωστή δουλειά θα φροντίζανε να παρακολουθούνται οι μαθητές ώστε να βρίσκεται έγκαιρα η "κλίση" τους, και να τους δίνονται κατευθυντήριες συμβουλές και ιδέες, ώστε στην συνέχεια να υπάρχουνε ειδικευμένα προ-φοιτητικά μαθήματα και ειδικευμένες εξετάσεις ανάλογα με τις σπουδές και το αντικείμενο αυτών, ειδικά και γενικά ώστε να μην χάνεται υλικό.

O Johnny aMnemonic που ήτανε π.χ. ιδιοφυία στα PC δεν είναι κρίμα να μην περάσει στην σχολή που τον ενδιαφέρει ( και να κάνει εκεί τα αντιστοίχως ενδιαφέροντα και εξειδικευμένα πράγματα που θέλει ) επειδή δεν ήταν καλός στο να παπαγαλίζει το πότε γεννήθηκε ο Μ. Αλέξανδρος, ποιό βακτίριο προκαλεί τυφωειδή πυρετό και το πως λένε το λιθάρι στα εβραϊκά ( π.χ., καταλαβαίνετε τι θέλω να πω ) ?

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλανε να γίνεται σωστή δουλειά θα φροντίζανε να παρακολουθούνται οι μαθητές ώστε να βρίσκεται έγκαιρα η "κλίση" τους, και να τους δίνονται κατευθυντήριες συμβουλές και ιδέες, ώστε στην συνέχεια να υπάρχουνε ειδικευμένα προ-φοιτητικά μαθήματα και ειδικευμένες εξετάσεις ανάλογα με τις σπουδές και το αντικείμενο αυτών, ειδικά και γενικά ώστε να μην χάνεται υλικό.

:T:

Link to comment
Share on other sites

Το εχω βάλει και στο νήμα με τα πανεπιστήμια αλλά δεν είμαι σίγουρος αν έπρεπε να μπει εκεί άρα ρωτάω και εδώ, που μπορώ να μάθω τον αριθμό εισακτέων με κοινωνικά κριτήρια για κάθε τμήμα?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.