Jump to content



Πρόβλημα με κάρτες γραφικών (NVIDIA GTX295 και 8800 GTS)


private

Recommended Posts

Χμ, μόλις μου είπαν ότι αντικαθιστούν την GTX295 που είχε πρόβλημα, με μια GTX570.

Οπότε από βδομάδα θα δοκιμάζω με νέα κάρτα πλέον.

Πλάκα πλάκα, αν μου αλλάξουν οθόνη, motherboard, τροφοδοτικό και καλώδιο Dual Link DVI, νομίζω

ότι δεν θα χρειάζομαι άλλα τεστ :)

lol ποτε με το καλο θα την εχεις στα χερια σου την καρτουλα ????

Link to comment
Share on other sites

παρουσιαστηκε το προβλημα και με την αλλη οθονη η οχι ???

Μετά από κάποια τεστ του Σ/Κ (τα πολλά δεν έγιναν λόγω Κώστα και Ελένη ... Χρόνια τους Πολλά)

συνεχίζω να έχω πρόβλημα ότι "δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα".

Δηλ. Παρασκευή βράδυ, κάρτα 8800 GTS στην οθόνη ASUS 24άρα δεν παρουσίασε το παραμικρό πρόβλημα.

Έβαλα να τρέχει το σύμπαν ... τίποτα.

Το πιο περίεργο είναι ότι όταν έβαλα ξανά πάνω την DELL U2711, πάλι κανένα πρόβλημα.

Δεν λέω ότι έκανα πολλές δοκιμές, αλλά θεωρητικά κάτι έπρεπε να εμφανιστεί, αφού στο παρελθόν είχα

πρόβλημα έστω και με τη Dell μόνη της.

Σάββατο πρωί ήρθε η ώρα της MSI GTX570 (NVIDIA chipset) από τον προμηθευτή.

Έβαλα πάνω και τις 2 οθόνες και ξεκίνησα λίγο το Σάββατο αλλά κυρίως ολόκληρη την Κυριακή.

Τίποτα! Δεν είχα κανένα πρόβλημα! Εκτός από FurMark, 3DMark, έκανα και trial account Lineage 2, full details on

και πάλι κανένα πρόβλημα. (Άσχετο: Το ξέρατε ότι με full details μέσα στην Aden και στη Rune έχει ομίχλη;

Δεν υπάρχει λογική. Αυτή τη στιγμή φαίνεται τα πράγματα να είναι ΟΚ, όμως διαισθητικά ξέρω ότι κάπου

υπάρχει ένα πρόβλημα και απλά δεν εμφανίζεται. Θέλοντας και μη θα συνεχίσω να κυνηγάω το πρόβλημα,

γιατί απλά θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ τον υπολογιστή. Δεν έκανα καμία πρόοδο αφού δεν μπόρεσα να αναπαράξω (αναπαράγω; ) το πρόβλημα. :wall:

Προφανώς και αν συμβεί κάτι, θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για την υπομονή! :T:

Link to comment
Share on other sites

Μετά από κάποια τεστ του Σ/Κ (τα πολλά δεν έγιναν λόγω Κώστα και Ελένη ... Χρόνια τους Πολλά)

συνεχίζω να έχω πρόβλημα ότι "δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα".

Δηλ. Παρασκευή βράδυ, κάρτα 8800 GTS στην οθόνη ASUS 24άρα δεν παρουσίασε το παραμικρό πρόβλημα.

Έβαλα να τρέχει το σύμπαν ... τίποτα.

Το πιο περίεργο είναι ότι όταν έβαλα ξανά πάνω την DELL U2711, πάλι κανένα πρόβλημα.

Δεν λέω ότι έκανα πολλές δοκιμές, αλλά θεωρητικά κάτι έπρεπε να εμφανιστεί, αφού στο παρελθόν είχα

πρόβλημα έστω και με τη Dell μόνη της.

Σάββατο πρωί ήρθε η ώρα της MSI GTX570 (NVIDIA chipset) από τον προμηθευτή.

Έβαλα πάνω και τις 2 οθόνες και ξεκίνησα λίγο το Σάββατο αλλά κυρίως ολόκληρη την Κυριακή.

Τίποτα! Δεν είχα κανένα πρόβλημα! Εκτός από FurMark, 3DMark, έκανα και trial account Lineage 2, full details on

και πάλι κανένα πρόβλημα. (Άσχετο: Το ξέρατε ότι με full details μέσα στην Aden και στη Rune έχει ομίχλη;

Δεν υπάρχει λογική. Αυτή τη στιγμή φαίνεται τα πράγματα να είναι ΟΚ, όμως διαισθητικά ξέρω ότι κάπου

υπάρχει ένα πρόβλημα και απλά δεν εμφανίζεται. Θέλοντας και μη θα συνεχίσω να κυνηγάω το πρόβλημα,

γιατί απλά θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ τον υπολογιστή. Δεν έκανα καμία πρόοδο αφού δεν μπόρεσα να αναπαράξω (αναπαράγω; ) το πρόβλημα. :wall:

Προφανώς και αν συμβεί κάτι, θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για την υπομονή! :T:

Ηλεκτρονικα ειναι αυτα μην νομιζεις εχουν κ αυτα ψυχολογικα προβληματα :p...

αυτο για την ADEN δεν το ηξερα μαλλον θα ειναι κατι απο τους καινουργιουε client updates....

καλου κακου κανε τα βασικα "Drivers mobo/VGA UPdate,K BIOS Update στο mobo,και αν εχει αλλο PCIX Slot to mainboard Αλλαξε θεση στην καρτα.... αυτα...γιατρε ο ασθενης θεραπευτηκε μονος του !!!!:dance3:

Link to comment
Share on other sites

Ηλεκτρονικα ειναι αυτα μην νομιζεις εχουν κ αυτα ψυχολογικα προβληματα :p...

αυτο για την ADEN δεν το ηξερα μαλλον θα ειναι κατι απο τους καινουργιουε client updates....

Ή από την αύξηση του επιπέδου Directx της κάρτας.

καλου κακου κανε τα βασικα "Drivers mobo/VGA UPdate,K BIOS Update στο mobo,και αν εχει αλλο PCIX Slot to mainboard Αλλαξε θεση στην καρτα.... αυτα...γιατρε ο ασθενης θεραπευτηκε μονος του !!!!:dance3:

Graphics drivers έχω πάντα latest.

Mobo drivers να πω την αλήθεια δεν το ψάχνω ποτέ. Αν τα windows μου πουν κάτι στο windows update έχει καλώς.

BIOS update, μια φορά χάλασα ένα motherboard :) και το αποφεύγω. Αν υπάρχει λόγος βέβαια, θα το κάνω.

Αλλά πρέπει πάντα να δω λόγο στο BIOS release notes. Ειδάλλως δεν το δοκιμάζω.

Όπως είπα, θα συνεχίσω τις δοκιμές θέλοντας και μη. Αν εμφανιστεί κάτι θα επανέλθω.

Άσε που στο πλαίσιο της προετοιμασίας του περιβάλλοντος, έκανα επαφή και με τη DELL και τους είχα stanby για αλλαγή της οθόνης.:magic:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, τελικά κατέληξα ότι φταίει η οθόνη.

Προχθές και χθες τρεμόπαιζε και έσβηνε, ενώ όταν την ταρακούνησα (ελαφρώς), επανερχόταν.

Πήρα τηλ. τη Dell και θα μου στείλουν νέα.

Ο τύπος στο support της Dell πολύ εξυπηρετικός. Του εξήγησα πώς έχει η κατάσταση

και όλα τα πειράματα που είχα κάνει. Έδειξε κατανόηση και κανόνισε την αντικατάσταση.

Θα ενημερώσω με την παραλαβή της νέας οθόνης.

Συμπρασματικά έχω να πω ότι στην περίπτωσή μου έγιναν συνολικά 2 αλλαγές προΐόντων

-κάρτα γραφικών NVIDIA GTX295 και οθόνη Dell U2711- με κάποια καθυστέρηση από

τους προμηθευτές, αλλά εν τέλει κανείς δεν έφερε αντίρρηση. Το αναφέρω ως εμπειρία.

Τέλος, πιστεύω πως η κάρτα γραφικών, παρ'ό,τι ο προμηθευτής λέει ότι είχε προβλημα, δεν είχε

πρόβλημα, αλλά απλά βαρέθηκε να κάνει πολλές δοκιμές και απλά προτίμησε να μου

δώσει άλλο προϊόν. Είναι και αυτό μία τακτική των προμηθευτών φαντάζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, τελικά κατέληξα ότι φταίει η οθόνη.

Προχθές και χθες τρεμόπαιζε και έσβηνε, ενώ όταν την ταρακούνησα (ελαφρώς), επανερχόταν.

Πήρα τηλ. τη Dell και θα μου στείλουν νέα.

Ο τύπος στο support της Dell πολύ εξυπηρετικός. Του εξήγησα πώς έχει η κατάσταση

και όλα τα πειράματα που είχα κάνει. Έδειξε κατανόηση και κανόνισε την αντικατάσταση.

Θα ενημερώσω με την παραλαβή της νέας οθόνης.

Συμπρασματικά έχω να πω ότι στην περίπτωσή μου έγιναν συνολικά 2 αλλαγές προΐόντων

-κάρτα γραφικών NVIDIA GTX295 και οθόνη Dell U2711- με κάποια καθυστέρηση από

τους προμηθευτές, αλλά εν τέλει κανείς δεν έφερε αντίρρηση. Το αναφέρω ως εμπειρία.

Τέλος, πιστεύω πως η κάρτα γραφικών, παρ'ό,τι ο προμηθευτής λέει ότι είχε προβλημα, δεν είχε

πρόβλημα, αλλά απλά βαρέθηκε να κάνει πολλές δοκιμές και απλά προτίμησε να μου

δώσει άλλο προϊόν. Είναι και αυτό μία τακτική των προμηθευτών φαντάζομαι.

Ναι ειναι μια τακτικη αλλα τελος καλο ολα καλα ως εδω :p

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε η νέα οθόνη. Δεν την έχω τεστάρει. Απλά δουλεύει.

Πάντως ενημερώνω ότι είναι refurbished, δηλ. μάλλον από επισκευή.

Το έγραφε πάνω του κουτί του courier, στο οποίο έβαλε μέσα την παλιά.

Γνωρίζει κανείς αν μπορούν να σου δώσουν επισκευασμένο και όχι καινούργιο προϊόν;

Μήπως πρέπει να πάω σε νέο topic;

Link to comment
Share on other sites

Ναι μπορουν....αλλα να ξερεις καποια προιοντα ειναι καλο που ειναι επισκευασμενα γιατι μπορει ολοκληρο το board / κυκλωμα να ειναι πιο καινουργιο revision και βελτιωμενο σε σχεση με τα ελλατωματα που ειχε η προηγουμενη εκδοση και επειδη τα πλαστηκα ειναι παλια εστω και 1 βιδα δεν εχουν δικαιωμα να την πουλησουν σαν καινουργια κ για αυτο τα χρησημοποιουν σε αντικαταστασεις.καλου κακου τεσταρε την κ αυτη και μακαρι να σου βγει απροβληματηστει για τα επομενα 10 χρονια !!:)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, τελικά κατέληξα ότι φταίει η οθόνη.

Προχθές και χθες τρεμόπαιζε και έσβηνε, ενώ όταν την ταρακούνησα (ελαφρώς), επανερχόταν.

Πήρα τηλ. τη Dell και θα μου στείλουν νέα.

Ο τύπος στο support της Dell πολύ εξυπηρετικός. Του εξήγησα πώς έχει η κατάσταση

και όλα τα πειράματα που είχα κάνει. Έδειξε κατανόηση και κανόνισε την αντικατάσταση.

Θα ενημερώσω με την παραλαβή της νέας οθόνης.

Συμπρασματικά έχω να πω ότι στην περίπτωσή μου έγιναν συνολικά 2 αλλαγές προΐόντων

-κάρτα γραφικών NVIDIA GTX295 και οθόνη Dell U2711- με κάποια καθυστέρηση από

τους προμηθευτές, αλλά εν τέλει κανείς δεν έφερε αντίρρηση. Το αναφέρω ως εμπειρία.

Τέλος, πιστεύω πως η κάρτα γραφικών, παρ'ό,τι ο προμηθευτής λέει ότι είχε προβλημα, δεν είχε

πρόβλημα, αλλά απλά βαρέθηκε να κάνει πολλές δοκιμές και απλά προτίμησε να μου

δώσει άλλο προϊόν. Είναι και αυτό μία τακτική των προμηθευτών φαντάζομαι.

Φίλε μου καλησπέρα , αυτό ακριβός ήθελα να σου πω ότι το πρόβλημα σου είναι στην Dell και όχι στο PC σου , είχα παρόμοιο πρόβλημα με μια Dell 20’’ στο σημείο που βίδωνε το dvi πάνω στο μόνιτορ .

Τέλος καλό όλα καλά :)

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση. Και η νέα "refurbished" Dell έχει το ίδιο πρόβλημα με την παλιά. Μετά από κάποια ώρα χρήσης, αρχίζει και μαυρίζει/χάνει το σήμα από κάρτα κλπ. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι θέμα οθόνης. Θα ζητήσω και πάλι να την αλλάξουν. Τώρα δουλεύω μονίμως με την 24άρα μέχρι να προχωρήσω στην αντικατάσταση.

Μόνο το τεστ του τροφοδοτικού δεν έχω κάνει ακόμα. Να βρω ένα 850W καλό να βάλω να τεστάρω...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.