Jump to content



sentinel - εγγύηση???


Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα.

HDD WD WD3200AAKS SATA2 320 GB

Αγορά 24/12/09 και 3 χρόνια εγγύηση.

Βλέπετε την κατάσταση του δίσκου από το Sentinel Pro:

Το Sentinel λέει πως η βλάβη δεν είναι τέτοιυ βαθμού που να μπορεί να γίνει αντικατάσταση του δίσκου. :wall:

Δηλαδή, τί άλλο πρέπει να περιμένω για να τον πάω για replacement?

Αν τον στείλω στο service του καταστήματος θα τον αντικαταστήσουν?

Any advice?

post-11744-1416075207,9403_thumb.jpg

post-11744-1416075208,3025_thumb.jpg

Γιατί δεν κατεβάζεις το επίσημο διαγνωστικό της WD να σου πει σίγουρα;

Κατέβασα το διαγνωστικό από το site της WD και αυτή τη στιγμή του κάνω το detailed.

Το short test το έκανε passed. Μου έκανε εντύπωση !!!

Μετά το detailed test, και με την πρώτη επανεκκίνηση του υπολογιστή, voila:

Τί έχετε να πείτε; Ο δίσκος είναι πλήρως εντάξει;

Ουδεμία σχέση με badsectors; No problem ο δίσκος;

Γιά να ακούσουμε απόψεις...

post-11744-1416075209,8476_thumb.jpg

post-11744-1416075209,8809_thumb.jpg

extended test περασε ?

Αν ναι τοτε δεν θα περασει απο service αφου οι εταιριες αναγνωριζουν μονο προγραμματα κατασκευαστη.

Ό,τι είπε o polonos. Τα smart attributes φαίνονται εντάξει πάντως.

Μπορεί να ήταν καμιά ανωμαλία του sentinel...

extended test περασε ?

Ναι, το extended το πέρασε κανονικά.

Μάλλον κάτι με το sentinel πρέπει να ήταν. Ό,τι είπε και ο elapse.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις !!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.