Jump to content



Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Δεν κουνιέται εύκολα το score στο PCMark7.

Ελπίζω πως αργότερα θα μπορέσω να κάνω κάτι δοκιμούλες που θέλω ( core & thread count vs total score, SSD count vs total score, VGA count vs total score, single/dual/triple channel vs total score ) μπας και δούμε τι δίνει τους περισσότερους πόντους.

Edit: Δώσε λίγο το ORB ( Compare URL ) του τελευταίου σου score takis-pa, δεν φαίνεται όλο

Link to comment
Share on other sites

Εδω.

Result

Λοιπόν,

Ένα γρήγορο συμπέρασμα ( δεν έκανα ακόμα τα test που θέλω ), στο Gaming ( DirectX 9 ) test δεν πρέπει να δουλεύει το SLI.

Εκτός και αν 1* HD 5870 είναι πιο γρήγορη στο GT2 ( Firefly Forest ) του 3D Mark06 ( το test του 3D Mark06 έχουνε βάλει στο PCMark7, δεν είναι άλλο ) από 3* GTX 580 ( haha no way ).

Έβγαλες 101fps ενω εγω εδώ με την μια HD5870 έχω βγάλει μέχρι και 107fps [ δεν πιστεύω να τρέχεις το PCMark7 με τους drivers της nVIDIA στο enforce anti-aliasing 8x ή και παραπάνω ? ]

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν,

Ένα γρήγορο συμπέρασμα ( δεν έκανα ακόμα τα test που θέλω ), στο Gaming ( DirectX 9 ) test δεν πρέπει να δουλεύει το SLI.

Εκτός και αν 1* HD 5870 είναι πιο γρήγορη στο GT2 ( Firefly Forest ) του 3D Mark06 ( το test του 3D Mark06 έχουνε βάλει στο PCMark7, δεν είναι άλλο ) από 3* GTX 580 ( haha no way ).

Έβγαλες 101fps ενω εγω εδώ με την μια HD5870 έχω βγάλει μέχρι και 107fps [ δεν πιστεύω να τρέχεις το PCMark7 με τους drivers της nVIDIA στο enforce anti-aliasing 8x ή και παραπάνω ? ]

Δεν εχω πειραξει τιποτα απο το nVIDIA control panel οπως στηθηκαν οι drivers το εχω αφησει.

Link to comment
Share on other sites

Στο application preference είναι δηλαδή το anti-aliasing & anisotropic filtering.

Αρα σωστή η υπόθεση μου ότι δεν δουλεύει σωστά το SLI...

Αλλά και σαν single card, ίδιες ή ελαφρώς υποδεέστερες επιδόσεις μια 580 @ 900MHz κόντρα σε μια 5870 @ 1000MHz ?

Ή έχουνε κάνει μακακία, είτε είναι πολύ χαμηλό το resolution & τα texture & post-processing effects στο test και bottleneckάρεται full από τον CPU.

Δεν έχω διαβάσει και το whitepaper ακόμα για να έχω δεί τις λεπτομέρειες του graphics test.

Moar l8r :)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και με εψησες να τρεξω παλι ....

6277 PCMarks I7-2600K @ 5600 Mhz , 2x580GTX SLI

Τα average των 3d test μου ειναι αυτα :

Graphics - DirectX 9 / Graphics - DirectX 9

135.55 fps

Graphics - DirectX 9 iteration 1

135.28 fps

Graphics - DirectX 9 iteration 2

135.42 fps

Graphics - DirectX 9 iteration 3

135.96 fps

Θα κανω disable το SLI και θα τρεξω τα 3d test μηπως και καταλαβουμε τι γινεται . Ενημερωνω σε λιγο .

Link to comment
Share on other sites

6190 PCMarks I7-2600K @ 5600 Mhz , 1x580GTX

Graphics - DirectX 9 / Graphics - DirectX 9

135.36 fps

Graphics - DirectX 9 iteration 1

135.25 fps

Graphics - DirectX 9 iteration 2

135.35 fps

Graphics - DirectX 9 iteration 3

135.46 fps

Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το SLI δινει ψιχουλα / δεν δουλευει σωστα.

Και για να συμπληρωσω ...

Αφου το test ειναι παρμενο απο το 3dmark06 , εχει μια λογικη .

Στο 06 , το μονο subtest που κερδιζει απο το SLI/CF ειναι το canyon flight . Το forrest δεν κερδιζει δηλαδη.

Οποτε , λογικο το αποτελεσμα .

Link to comment
Share on other sites

6190 PCMarks I7-2600K @ 5600 Mhz , 1x580GTX

Graphics - DirectX 9 / Graphics - DirectX 9

135.36 fps

Graphics - DirectX 9 iteration 1

135.25 fps

Graphics - DirectX 9 iteration 2

135.35 fps

Graphics - DirectX 9 iteration 3

135.46 fps

Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το SLI δινει ψιχουλα / δεν δουλευει σωστα.

Και για να συμπληρωσω ...

Αφου το test ειναι παρμενο απο το 3dmark06 , εχει μια λογικη .

Στο 06 , το μονο subtest που κερδιζει απο το SLI/CF ειναι το canyon flight . Το forrest δεν κερδιζει δηλαδη.

Οποτε , λογικο το αποτελεσμα .

bug list

1. task manager set affinity

2. set to maximum size όταν παίζει το παιχνίδι και τρέχα πάλι

3. όταν τρέχει το transcoder βάλε το priority high και απλά ξαναβάλε το affinity

4. codecs eg. k-lite κάνε σετάρισμα για μαξ επιδώσεις

είναι κοροϊδία εντελώς image manipulation έφτασα να το κάνει να βγάζει 88Μpixels.....

Link to comment
Share on other sites

Με το Lod δεν ειχα καποιο αποτελεσμα , αλλα θα τα ξαναδω . Το affinity & priority το ειχα διαπιστωσει οτι δινει .

Thanks . :)

thanks????

γιαυτό δεν ήθελα να δώσω τα bugs... αντί να γίνει προσπάθεια να διορθώσουμε το πρόγραμμα το χρησιμοποιούμε να καταχωρίσουμε σκορ...

nice nice

Link to comment
Share on other sites

thanks????

γιαυτό δεν ήθελα να δώσω τα bugs... αντί να γίνει προσπάθεια να διορθώσουμε το πρόγραμμα το χρησιμοποιούμε να καταχωρίσουμε σκορ...

nice nice

Να σου το εξηγησω . :)

Αυτα που εχεις αναφερει , δεν θα ελεγα οτι ειναι bugs . Tweaks λεγονται και παιζουν σε πολλα benches(Εαν οχι σε ολα) . Ειναι πραγματα που γινονται 10 χρονια τωρα .

Το μονο που ξεφευγει και θεωρω cheat , ειναι το θεμα του k-lite . Μακρια και αγαπημενοι απο τετοια κολπα . :D

Link to comment
Share on other sites

bug list

1. task manager set affinity

2. set to maximum size όταν παίζει το παιχνίδι και τρέχα πάλι

3. όταν τρέχει το transcoder βάλε το priority high και απλά ξαναβάλε το affinity

4. codecs eg. k-lite κάνε σετάρισμα για μαξ επιδώσεις

είναι κοροϊδία εντελώς image manipulation έφτασα να το κάνει να βγάζει 88Μpixels.....

Δεν είναι bug το να παίρνεις κάτι παραπάνω βάζοντας affinity & thread priority.

Στο 2 τι εννοείς ? Να κάνεις maximize το παράθυρο του game test ?

Το 4 όμως είναι θέμα-bug που δεν έπρεπε να υπάρχει.

Δηλαδή πέρασες το k-lite codec pack, έκανες στο control panel του k-lite ρυθμίσεις για max performance και άλλαξαν τα scores στο transcoding ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι bug το να παίρνεις κάτι παραπάνω βάζοντας affinity & thread priority.

Στο 2 τι εννοείς ? Να κάνεις maximize το παράθυρο του game test ?

Το 4 όμως είναι θέμα-bug που δεν έπρεπε να υπάρχει.

Δηλαδή πέρασες το k-lite codec pack, έκανες στο control panel του k-lite ρυθμίσεις για max performance και άλλαξαν τα scores στο transcoding ?

για εμένα είναι bug...

το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί να δουλεύει σε 4-6 thread. όταν γίνεται forced manual γιατί οι cpu δεν έχουν το AVX που το κάνει αυτόματα είναι bug...

ναι.. στο 2ο υπάρχουν προγράμματα που κάνουν maximaze το παράθυρο με αποτέλεσμα να κάνει kickin το SLI only...

όσο για το Windows image component μπορείς πολύ εύκολα με συνδυασμό codecs-patch-registry αντί για 2 threads να παίζουν μέχρι 48 cores...(96 threads)...

γιαυτό λέω ότι με το task manager + force affinity το πιάνω σαν bug... δεν θα έπρεπε να σου δίνει κάν το δικαίωμα να ανοίγεις τπτ όταν τρέχει το bench.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.