takis-pa Μάϊος 22, 2011 #81 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 22, 2011 #82 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Core i5 2500K@4GHz, 4GB RAM@ 1600, GTX480, Vertex 3Result Link to comment Share on other sites More sharing options...
takis-pa Μάϊος 22, 2011 #83 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Ενα λιγο καλυτερο απο το πρωινο. (καλα τι παιζεται μ αυτο, εβαλα την 3η καρτα επανω ανεβασα κι αλλο το 970 και πηρα μονο ψιχουλα; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάϊος 22, 2011 Author #84 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Δεν κουνιέται εύκολα το score στο PCMark7.Ελπίζω πως αργότερα θα μπορέσω να κάνω κάτι δοκιμούλες που θέλω ( core & thread count vs total score, SSD count vs total score, VGA count vs total score, single/dual/triple channel vs total score ) μπας και δούμε τι δίνει τους περισσότερους πόντους.Edit: Δώσε λίγο το ORB ( Compare URL ) του τελευταίου σου score takis-pa, δεν φαίνεται όλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
takis-pa Μάϊος 22, 2011 #85 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Edit: Δώσε λίγο το ORB ( Compare URL ) του τελευταίου σου score takis-pa, δεν φαίνεται όλοΔεν φαινεται γιατι το χω κοψει εκει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάϊος 22, 2011 Author #86 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Δεν φαινεται γιατι το χω κοψει εκει.Αυτό σου λέω, δώσε μια το link να δω κάτι στα subtests Link to comment Share on other sites More sharing options...
takis-pa Μάϊος 22, 2011 #87 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Εδω.http://3dmark.com/pcm7/52054;jsessionid=n253o2mckom?show_ads=true&page=%2Fpcm7%2F52054%3Fkey%3DFRXpush5xkHHYPPRFNA7BPbKMbFvTK Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάϊος 22, 2011 Author #88 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Εδω.ResultΛοιπόν, Ένα γρήγορο συμπέρασμα ( δεν έκανα ακόμα τα test που θέλω ), στο Gaming ( DirectX 9 ) test δεν πρέπει να δουλεύει το SLI.Εκτός και αν 1* HD 5870 είναι πιο γρήγορη στο GT2 ( Firefly Forest ) του 3D Mark06 ( το test του 3D Mark06 έχουνε βάλει στο PCMark7, δεν είναι άλλο ) από 3* GTX 580 ( haha no way ).Έβγαλες 101fps ενω εγω εδώ με την μια HD5870 έχω βγάλει μέχρι και 107fps [ δεν πιστεύω να τρέχεις το PCMark7 με τους drivers της nVIDIA στο enforce anti-aliasing 8x ή και παραπάνω ? ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
takis-pa Μάϊος 22, 2011 #89 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Λοιπόν, Ένα γρήγορο συμπέρασμα ( δεν έκανα ακόμα τα test που θέλω ), στο Gaming ( DirectX 9 ) test δεν πρέπει να δουλεύει το SLI.Εκτός και αν 1* HD 5870 είναι πιο γρήγορη στο GT2 ( Firefly Forest ) του 3D Mark06 ( το test του 3D Mark06 έχουνε βάλει στο PCMark7, δεν είναι άλλο ) από 3* GTX 580 ( haha no way ).Έβγαλες 101fps ενω εγω εδώ με την μια HD5870 έχω βγάλει μέχρι και 107fps [ δεν πιστεύω να τρέχεις το PCMark7 με τους drivers της nVIDIA στο enforce anti-aliasing 8x ή και παραπάνω ? ]Δεν εχω πειραξει τιποτα απο το nVIDIA control panel οπως στηθηκαν οι drivers το εχω αφησει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάϊος 22, 2011 Author #90 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Στο application preference είναι δηλαδή το anti-aliasing & anisotropic filtering. Αρα σωστή η υπόθεση μου ότι δεν δουλεύει σωστά το SLI... Αλλά και σαν single card, ίδιες ή ελαφρώς υποδεέστερες επιδόσεις μια 580 @ 900MHz κόντρα σε μια 5870 @ 1000MHz ? Ή έχουνε κάνει μακακία, είτε είναι πολύ χαμηλό το resolution & τα texture & post-processing effects στο test και bottleneckάρεται full από τον CPU. Δεν έχω διαβάσει και το whitepaper ακόμα για να έχω δεί τις λεπτομέρειες του graphics test. Moar l8r Link to comment Share on other sites More sharing options...
takis-pa Μάϊος 22, 2011 #91 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Ξανα ετρεξα το τεστ με μια 580 επανω με default ρολογια και τα ιδια setings με το πρωτο τεστ. Result Τι παιζεται τελικα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Μάϊος 22, 2011 #92 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 Μιας και με εψησες να τρεξω παλι .... 6277 PCMarks I7-2600K @ 5600 Mhz , 2x580GTX SLIΤα average των 3d test μου ειναι αυτα :Graphics - DirectX 9 / Graphics - DirectX 9135.55 fpsGraphics - DirectX 9 iteration 1135.28 fpsGraphics - DirectX 9 iteration 2135.42 fpsGraphics - DirectX 9 iteration 3135.96 fpsΘα κανω disable το SLI και θα τρεξω τα 3d test μηπως και καταλαβουμε τι γινεται . Ενημερωνω σε λιγο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Μάϊος 22, 2011 #93 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2011 6190 PCMarks I7-2600K @ 5600 Mhz , 1x580GTXGraphics - DirectX 9 / Graphics - DirectX 9135.36 fpsGraphics - DirectX 9 iteration 1135.25 fpsGraphics - DirectX 9 iteration 2135.35 fpsGraphics - DirectX 9 iteration 3135.46 fpsΑυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το SLI δινει ψιχουλα / δεν δουλευει σωστα.Και για να συμπληρωσω ...Αφου το test ειναι παρμενο απο το 3dmark06 , εχει μια λογικη .Στο 06 , το μονο subtest που κερδιζει απο το SLI/CF ειναι το canyon flight . Το forrest δεν κερδιζει δηλαδη.Οποτε , λογικο το αποτελεσμα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiltevros Μάϊος 23, 2011 #94 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2011 6190 PCMarks I7-2600K @ 5600 Mhz , 1x580GTXGraphics - DirectX 9 / Graphics - DirectX 9135.36 fpsGraphics - DirectX 9 iteration 1135.25 fpsGraphics - DirectX 9 iteration 2135.35 fpsGraphics - DirectX 9 iteration 3135.46 fpsΑυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το SLI δινει ψιχουλα / δεν δουλευει σωστα.Και για να συμπληρωσω ...Αφου το test ειναι παρμενο απο το 3dmark06 , εχει μια λογικη .Στο 06 , το μονο subtest που κερδιζει απο το SLI/CF ειναι το canyon flight . Το forrest δεν κερδιζει δηλαδη.Οποτε , λογικο το αποτελεσμα .bug list1. task manager set affinity 2. set to maximum size όταν παίζει το παιχνίδι και τρέχα πάλι3. όταν τρέχει το transcoder βάλε το priority high και απλά ξαναβάλε το affinity4. codecs eg. k-lite κάνε σετάρισμα για μαξ επιδώσεις είναι κοροϊδία εντελώς image manipulation έφτασα να το κάνει να βγάζει 88Μpixels..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiltevros Μάϊος 25, 2011 #95 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2011 + LoD applications Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Μάϊος 25, 2011 #96 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2011 Με το Lod δεν ειχα καποιο αποτελεσμα , αλλα θα τα ξαναδω . Το affinity & priority το ειχα διαπιστωσει οτι δινει . Thanks . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiltevros Μάϊος 25, 2011 #97 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2011 Με το Lod δεν ειχα καποιο αποτελεσμα , αλλα θα τα ξαναδω . Το affinity & priority το ειχα διαπιστωσει οτι δινει .Thanks . thanks???? γιαυτό δεν ήθελα να δώσω τα bugs... αντί να γίνει προσπάθεια να διορθώσουμε το πρόγραμμα το χρησιμοποιούμε να καταχωρίσουμε σκορ... nice nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Μάϊος 25, 2011 #98 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2011 thanks????γιαυτό δεν ήθελα να δώσω τα bugs... αντί να γίνει προσπάθεια να διορθώσουμε το πρόγραμμα το χρησιμοποιούμε να καταχωρίσουμε σκορ... nice nice Να σου το εξηγησω . Αυτα που εχεις αναφερει , δεν θα ελεγα οτι ειναι bugs . Tweaks λεγονται και παιζουν σε πολλα benches(Εαν οχι σε ολα) . Ειναι πραγματα που γινονται 10 χρονια τωρα . Το μονο που ξεφευγει και θεωρω cheat , ειναι το θεμα του k-lite . Μακρια και αγαπημενοι απο τετοια κολπα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάϊος 25, 2011 Author #99 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2011 bug list1. task manager set affinity 2. set to maximum size όταν παίζει το παιχνίδι και τρέχα πάλι3. όταν τρέχει το transcoder βάλε το priority high και απλά ξαναβάλε το affinity4. codecs eg. k-lite κάνε σετάρισμα για μαξ επιδώσεις είναι κοροϊδία εντελώς image manipulation έφτασα να το κάνει να βγάζει 88Μpixels.....Δεν είναι bug το να παίρνεις κάτι παραπάνω βάζοντας affinity & thread priority.Στο 2 τι εννοείς ? Να κάνεις maximize το παράθυρο του game test ?Το 4 όμως είναι θέμα-bug που δεν έπρεπε να υπάρχει.Δηλαδή πέρασες το k-lite codec pack, έκανες στο control panel του k-lite ρυθμίσεις για max performance και άλλαξαν τα scores στο transcoding ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiltevros Μάϊος 26, 2011 #100 Κοινοποίηση Μάϊος 26, 2011 Δεν είναι bug το να παίρνεις κάτι παραπάνω βάζοντας affinity & thread priority.Στο 2 τι εννοείς ? Να κάνεις maximize το παράθυρο του game test ?Το 4 όμως είναι θέμα-bug που δεν έπρεπε να υπάρχει.Δηλαδή πέρασες το k-lite codec pack, έκανες στο control panel του k-lite ρυθμίσεις για max performance και άλλαξαν τα scores στο transcoding ?για εμένα είναι bug...το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί να δουλεύει σε 4-6 thread. όταν γίνεται forced manual γιατί οι cpu δεν έχουν το AVX που το κάνει αυτόματα είναι bug...ναι.. στο 2ο υπάρχουν προγράμματα που κάνουν maximaze το παράθυρο με αποτέλεσμα να κάνει kickin το SLI only...όσο για το Windows image component μπορείς πολύ εύκολα με συνδυασμό codecs-patch-registry αντί για 2 threads να παίζουν μέχρι 48 cores...(96 threads)...γιαυτό λέω ότι με το task manager + force affinity το πιάνω σαν bug... δεν θα έπρεπε να σου δίνει κάν το δικαίωμα να ανοίγεις τπτ όταν τρέχει το bench. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.