Jump to content



You.gr κι αντικατάσταση μητρικής


Wizard!

Recommended Posts

Σήμερα, μετά από μερικούς μήνες αναμονής, μου αντικατέστησαν την προβληματική P8P67-Pro που είχα αγοράσει από το you.gr. Αν και έγινε η αντικατάσταση, ήθελα να αναφέρω την περίπτωση, γιατί παραπονούμαστε για την εξυπηρέτηση άλλων καταστημάτων που είναι πολλά επίπεδα καλύτερη.

Αρχικά να πω ότι είχα πάρει μια Gigabyte από το Πλαίσιο, την οποία και επέστρεψα, γιατί τα προβλήματα που παρουσίαζε νόμιζα ότι ήταν της μητρικής, αλλά τελικά ήταν του chipset. Το Πλαίσιο παρόλο που είχα επιστρέψει τη μητρική και πήρα τα χρήματά μου πίσω, μου έστειλε ενημερωτικό email ότι η μητρική που είχα αγοράσει έχει ανακληθεί από το εργοστάσιο και πρέπει να την πάω πίσω να μου δώσουν μια Β3. Αντίθετα το You.gr, ουδέποτε με ενημέρωσε και μάλιστα τους έστειλα εγώ τα δελτία τύπου της Asus κι αφού το έψαξαν, δέχτηκαν να μου την αντικαταστήσουν.

Μετά από συνεννόηση με την κα Σ.Ρ., μου είπε να την πάω πίσω και να παραλάβω μια καινούρια, μετά τις 25/4. Λόγω φόρτου, κατάφερα να πάω σήμερα το πρωί. Αφού φτάνω λοιπόν του Ρέντη, όπου και είναι τα γραφεία του You.gr που είχα κάνει και την παραλαβή, μου λέει η κοπέλα που ήταν εκεί ότι θα πρέπει να περιμένω μέχρι τις 10:00 γιατί η εξυπηρέτηση κοινού είναι 10:00-16:00!!! Στην εφορία είμαι...; :wassat:

Λίγη ώρα αργότερα κι αφού βαρέθηκα να περιμένω, της λέω αν μπορούν να μου ετοιμάσουν τη μητρική για να μη χάσω κι άλλο χρόνο μετά τις 10:00 αφού ήδη θα είχα αργήσει αρκετά στο γραφείο. Κι ακολουθεί ο εξής διάλογος:

- RMA no έχετε;

- Όχι. Μου έστειλε ένα email η κα Σ.Ρ. κι επειδή έχει κάνει ανάκληση το εργοστάσιο για αυτή τη μητρική, μου είπε να έρθω να παραλάβω άλλη.

- Ποιά είναι η κα Σ.Ρ. ;;; Δεν υπάρχει καμία στην εταιρία με αυτό το όνομα...

- Πλάκα μου κάνετε έτσι; Αλληλογραφώ με την κυρία εδώ και ένα μήνα και μου λέτε ότι δεν υπάρχει στην εταιρία; :slap:

- Τι να σας πω, δεν ξέρουμε καμία με αυτό το όνομα. Τέλος πάντων, παραγγελία έχετε κάνει;

- Τι παραγγελία;

- Για αυτό που θα πάρετε

- Μα είναι αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, τι παραγγελία να βάλω;

- Εμείς έτσι δουλεύουμε. Πρέπει να πάρετε RMA no. κι μετά να βάλετε παραγγελία το καινούριο προϊόν και να έρθετε να μας φέρετε πίσω το ελαττωματικό και να πάρετε το καινούριο

- :hang3:

Θυμήθηκα τότε ότι η κα Σ.Ρ μου είχε πει να ζητήσω τον κο Κ.

- Ο κος Κ είναι εδώ;

- Ο κος Κ είναι στην Πάντου!

- Στην Πάντου;;; Κι εμένα γιατί με στείλατε στου Ρέντη;

- Εγώ σας έστειλα;

- Ναι, ξέρω, με έστειλε μια κυρία που δεν εργάζεται εδώ...!!!

Φεύγω λοιπόν και ανεβαίνω στην Πάντου. Μπαίνω μέσα και ζητάω τον κο Κ. Μου λένε ότι δεν είναι στην εταιρία (τουλάχιστον τον ήξεραν) και μετά ζητάω την κα. Σ.Ρ. Παίρνει τότε ο υπάλληλος ένα τηλέφωνο κι αφού συνεννοείται, μου δίνει να συμπληρώσω ένα έντυπο. Αφού λοιπόν το συμπληρώνω, το παίρνει κι αρχίζει να περνάει τα στοιχεία στον υπολογιστή! :slap: Εδώ κι αν νόμισα ότι είμαι στην εφορία....

Παραλαμβάνει τη μητρική, την πάει απάνω κι έρχεται μετά από λίγο με μια άλλη, Β3, μου κόβει ένα δελτίο αποστολής και μου λέει "είστε έτοιμος". Για καινούρια απόδειξη με εγγύηση από σήμερα ούτε λόγος!!! :whip: Για να μην αναφέρω το γεγονός ότι ενώ αγόρασα κάτι από το κατάστημα You.gr με έστειλαν να κάνω την αντικατάσταση στην αντιπροσωπεία Info-Quest. Το ότι είναι η ίδια εταιρία, εμένα δε με ενδιαφέρει, με ενδιαφέρει ότι με ταλαιπώρησαν για κάτι πολύ απλό, που αν δεν είχα ενημερωθεί και κυνηγήσει από μόνος μου, δε θα είχε γίνει τίποτε. Αλίμονο σε αυτούς που θα τους βγάλει πρόβλημα η μητρική εκτός εγγύησης...

Για αυτό λέω, κάποια καταστήματα μπορεί να μην έχουν την τέλεια εξυπηρέτηση, μπορεί τώρα τελευταία να έχουν πέσει στο επίπεδο και να έχουν ανεβάσει και τις τιμές τους, αλλά τουλάχιστον είναι τυπικοί και σωστοί σε ορισμένα πράγματα. :hm:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν υπήρχε πουθενά αλλού διαθέσιμη και εγώ είχα ήδη δώσει τα παλιά μου. Αρχικά αγόρασα από Πλαίσιο, κι αφού ταλαιπωρήθηκα 10 μέρες, κατέληξα ότι έχει πρόβλημα η συγκεκριμένη (είχα ήδη πάρει 2 GA-P67A-UD3 και έκαναν τα ίδια) κι έτσι την πήγα πίσω. Η επόμενη επιλογή ήταν σε Asus και ήταν οι μόνοι που την είχαν ετοιμοπαράδοτη.

Τελικά και η Asus το ίδιο πρόβλημα είχε, αλλά τότε ήταν αργά...

Link to comment
Share on other sites

Κλασική ελληνοεταιρική συμπεριφορά... δεν συνήθισες ακόμα ρε Γιώργο ?

Δεν είσαι και 20χρονών να μην έχεις ανάλογες εμπειρίες :D

Οτιδήποτε μπορώ να βρω από έξω, έστω και στην ίδια τιμή με την εγχώρια το παίρνω από έξω, τέλος κύριοι ο "τζάμπα αναμασημένος μεζές".

Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε Βασίλη, δε μπορώ να το συνηθίσω, ειδικά μια περίοδο που μας έχει σκίσει και φτάσαμε εδώ από τέτοιες νοοτροπίες... :( Υπάρχουν καλές εταιρίες εκεί έξω. Μικρές, μεγάλες, δεν έχει σημασία. Απλά δεν έχει καταφέρει να ξεχωρίσει κάποια. Βλέπεις κάτι εταιρίες όπως η Google πχ, που όχι μόνο χαίρεσαι να συνεργάζεσαι μαζί τους, χαίρεσαι και να δουλεύεις για αυτές. Δεν είναι προφανές ότι η σωστή κι αξιόπιστη συμπεριφορά προς όλους σε κάνει κορυφαίο στον κόσμο;;; Γιατί κάποιοι προσπαθούν να πάνε μπροστά με αρχαίες νοοτροπίες και συμπεριφορές...; :nothing:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δυστυχώς τα φτηνά κόλπα είναι αυτά που βγάζουνε μπόλικο χρήμα μαζεμένο αρχικά στην Ελλάδα.

Τσουπ, ανοίγει μαγαζί ο Κίτσος.

Με τον Α,Β,Γ marketing και νόμιμο/παράνομο τρόπο κάνει 1-2 καλές αρπαχτές και μετά το ξεφορτώνεται σε κάποιο επενδυτή-κορόϊδο, ή απλά εξαφανίζεται από προσώπου γης και αφήνει το site να χρεώνει πιστωτικές κάρτες & τραπ. λογαριασμούς σε παραγγελείες.

Είναι σαν να λες σε έναν ΑΡΧΙΤΕΜΠΕΛΑΡΟ και ΑΡΧΙΤΣΙΓΚΟΥΝΑΡΟ:

Μπορείς με 1 ευρώ να πάρεις 3 πίτσες Μίκας από το Δία να τις βάλεις για 30 sec στον μικροκυμάτων και να φας μια χαρά.

Μπορείς βεβαίως με 12 ευρώ να πάρεις 1 μεγάλη πίτσα από την Πίτσα της Γιαγιάς, που είναι πιο νόστιμη και με καλύτερα υλικά, αλλά είναι ακριβή βλέπεις.

Μπορείς και με 5 ευρώ να πάρεις τα υλικά της επιλογής σου από το supermarket να φτιάξεις μόνος σου μια μαμιστερή pizza, και να φας περισσότερο, πιο νόστιμη, και πιο υγιεινά...

Ποιά λύση θα διαλέξει άραγε ? :D

Στην περίπτωση σου κανονικά στην χειρότερη απλά να σου πούνε, έλα στο κατάστημα τάδε, δώσε στην ταμία την μητρική και τσούπ σου εκτυπώνει απόδειξη και σου δίνει άλλη.

Ή στείλτε τη σε μας με courier με δικά μας έξοδα αποστολής και σας στέλνουμε πάλι με δικά μας έξοδα same day την νέα σπίτι σας.

Απλά επειδή ο Έλληνας είναι ιντριγκαδόρος και περιπετειώδης άνθρωπος, είπανε να σε καλέσουνε να πας από εκεί να γνωρίσεις τους υπαλλήλους και να ρίξεις ρε παιδί μου και καμμιά "ευχή" να το ευχαριστηθείς... :wall:

Πάω να πάρω τηλ τώρα το Πλαίσιο να δω τι γίνεται με το RMA μου... περαστικά μας!

Edit/hint: είπα συνηθίσεις, όχι αποδεκτείς :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Βλέπεις κάτι εταιρίες όπως η Google πχ, που όχι μόνο χαίρεσαι να συνεργάζεσαι μαζί τους, χαίρεσαι και να δουλεύεις για αυτές. Δεν είναι προφανές ότι η σωστή κι αξιόπιστη συμπεριφορά προς όλους σε κάνει κορυφαίο στον κόσμο;;

Το google έχει με διαφορά το χειρότερο support στο σύμπαν. Είναι αδύνατον να βρεις και να επικοινωνήσεις με κάποιον από το google σε περίπτωση προβλήματος, εκτός εάν κάνεις συμφωνίες εκατομμυρίων που και πάλι δύσκολα βρίσκεις άτομο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως ακόμη δεν έχω φτάσει στο σημείο να αποκλείσω τα ελληνικά καταστήματα. Υπάρχουν σκροτζομάγαζα που μιά χαρά τιμές έχουν και ικανοποιητική υποστήριξη. Είναι σημαντικό το ΦΠΑ να μένει στη χώρα. Ειδικά τώρα που είμαστε στο χείλος του γκρεμού.

Link to comment
Share on other sites

Απο you.gr:

Επιστροφές Προϊόντων

Στη περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή του γίνεται με βάση τη πολιτική DOA που ισχύει για κάθε κατασκευαστή. Επειδή κάποιοι κατασκευαστές, παρέχουν υποστήριξη στο χώρο του πελάτη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο της εγγύησης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA πατήστε εδώ.

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε συμπληρώστε τη σχετική φόρμα, πατώντας εδώ.

Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 801 9000 (211-9991900 για κλήσεις από κινητά) από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-18:00 (εκτός αργιών) για πληροφορίες.

Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από το U σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους.

Αυτό που περιέγραψες είναι πάνω κάτω η πολιτική της....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.