isaios Απρίλιος 30, 2011 Author #41 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Πιστεύω είναι διαφορετικές οι 2 περιπτώσειςΣτη δική σου περίπτωση δε σεβάστηκαν τη νομοθεσία αντικατάστασης προϊόντος υπό εγγύηση και προσπάθησαν να σε κοροϊδέψουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με την κατάλληλη ενημέρωση και συμπεριφορά θα είχες λύση στο πρόβλημά σου. Ίσως όχι με ASUS RAMPAGE FORMULA αλλά με μητρική ιδίων ή καλύτερων χαρακτηριστικών που θα συμφωνούσατε και οι 2.Στη περίπτωση του φίλου όμως του προσέφεραν ένα ίδιο και ίσως καλύτερο προϊόν με επέκταση εγγύησης. Το ότι είναι εκθεσιακό κομμάτι δε πάει να πει ότι κάθεται στη βιτρίνα και δουλεύει 24/7. Μπορεί πχ να ήταν κάτω από τον πάγκο για να βλέπει ο πελάτης πως μοιάζει. Μπορεί να ήταν σε κάποια σύνθεση που εν τέλει δε πουλήσαν και τη σπάσαν σε κομμάτια. Ή μπορεί να ήταν από τα τελευταία κομμάτια και να μή φέρνουν άλλα, όπως έτυχε σε μένα και μια ψύκτρα για northbridge. Κανονικά την πουλούσαν 20€ και μια μερα την είδα στα 5€ και από δίπλα "εκθεσιακό κομμάτι". Πάω κει ρωτάω και με λεει ο πωλητής "μπα τι εκθεσιακό, απλώς δε θα φέρουμε αλλα μάλλον". Και ήταν σφραγισμένο κουτί.Σε μια άλλη περίπτωση πήρα μισοτιμής μνήμες DDR3 με lifetime εγγυηση. Ήταν εκτός πακέτου.οπως κι εσυ ειπες ''μπορει...''.εγω με τα μπορει και ισως δε λειτουργω στη ζωη μου.θελω ειλικρινεις και ξεκαθαρες εξηγησεις.με ενοχλησε ο πλαγιος τροπος κι οχι η ενδεχομενη αντικατασταση με χαμηλοτερη αποδειξη.και να το πουλησεις το προιον που σου εδωσαν θα παρεις ακομη λιγοτερα χρηματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
isaios Απρίλιος 30, 2011 Author #42 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 αρα ο επαγγελματισμος τους φαινεται μονο απεναντι σε υποψιασμενους πελατες.αν ο αλλος ειναι αδαης,του σερβιρουνε ο,τι θελουνε και ερμηνευοντας το νομο οπως γουσταρουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Απρίλιος 30, 2011 #43 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Μη μπλέκεις το πιστωτικό, θα πάρεις αντικατάσταση ίδιο προϊόν ή καλύτερο, ασχέτως τιμής. Το τιμολόγιο που θα σου κόψουν θα αναγράφει την τιμή του προϊόντος που πήρες σαν αντικατάσταση. Από κει και πέρα τι θες και στελνεις ατομο που δε ξέρει. Πάνε κάνε τη δουλειά μονος σου να ξέρεις ότι θα γινει σωστά και μετα οι ευθύνες στο δικό σου κεφάλι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Απρίλιος 30, 2011 #44 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Και στις οθόνες όταν χαλάνε όλες οι εταιρίες, αν δεν κάνω λάθος, σου φέρνουν συνήθως επισκευασμένο μοντέλο, αλλά υποθέτω άλλο οι οθόνες και άλλο οι κάρτες γραφικών. Στις κάρτες γραφικών τους κράζουμε!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 30, 2011 #45 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Μη μπλέκεις το πιστωτικό, θα πάρεις αντικατάσταση ίδιο προϊόν ή καλύτερο, ασχέτως τιμής. Το τιμολόγιο που θα σου κόψουν θα αναγράφει την τιμή του προϊόντος που πήρες σαν αντικατάσταση. Το ίδιο η καλύτερο προιόν ΔΕΝ μπορείς να το κρίνεις με τίποτε άλλο πέρα από την τιμή του! Και αυτό γιατί το καλύτερο ή το χειρότερο σε ένα προιόν ΔΕΝ έχει να κάνει μόνο με τα χαρκατηριστικά του αλλά και με την ποιότητα, το "pet degree" κ.λ.π. Διαφορετικά θα ήταν σαν να πήγαινες ένα AUDI Α2 1400cc 100ps επιστροφή στον ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ για αντικατάσταση εντός εγγύησης και να σου έδεινε ένα SKODA FABIA 1400cc 100ps που έχεις τα ίδια ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά και το ίδιο μοτέρ ...... Συμπερασματικά γνωρίζοντας ότι έχεις πχ. πιστοτικό 200€ θα μπορούσες εσύ να επιλέξεις οτιδήποτε κυκλοφορεί στα 200€ και το κρίμα στο λαιμό σου για το αν έπραξες σωστά ή όχι ....... Δηλαδή την επιλογή πρέπει να την έχει ο πελάτης ακόμα και ας κάνει λάθος στο προιόν προς αντικατάσταση που θα επιλέξει ......! Κατά τα άλλα ΝΑΙ δεν την ξαναπατάω! Τέτοια πράγματα πρέπει να τα κάνεις μόνος σου ......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Απρίλιος 30, 2011 #46 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 οπως κι εσυ ειπες ''μπορει...''.εγω με τα μπορει και ισως δε λειτουργω στη ζωη μου.θελω ειλικρινεις και ξεκαθαρες εξηγησεις.με ενοχλησε ο πλαγιος τροπος κι οχι η ενδεχομενη αντικατασταση με χαμηλοτερη αποδειξη.και να το πουλησεις το προιον που σου εδωσαν θα παρεις ακομη λιγοτερα χρηματα... Προσωπικά δε βρίσκω καμια λαμογιά στο όλο θέμα. Και δεν είμαι από τους πιο ευχαριστημένους πελάτες του πλαισίου, έχω μαλώσει ουκ ολίγες φορές. Απλώς αυτά είναι πράγματα που πρέπει να προσέξεις από τη στιγμή που επιλέγεις να ασκήσεις το δικαίωμα της εγγύησης. Το να μάθεις τι υπάρχει στην αποθήκη τους ΠΡΙΝ πας για αντικατασταση θελει μερικά κλικ και 5 λεπτά από το χρόνο σου. Όταν πας στον τεχνικό, take your time, μη βιαζεσαι να φύγεις. Θα δεις το κουτακι αν είναι σφραγισμένο. Αν δεν είναι ανοιξε το μέχρι μέσα, ρώτα τον υπάλληλο. Δεν είσαι κανένας άσχετος, ξέρεις ότι αμα πάρεις μια 5850 θα ειναι καλύτερη από μια 5750. Και προσωπικά 3/5 φορές που μάλωσα ήταν γιατί θέλαν να μου δώσουν πιστωτικό. Μεγαλύτερη κοροϊδία δεν υπάρχει γιατί σε δεσμεύουν να αγοράσεις από αυτούς. Ή αντικατάσταση ή τα χρήματά σου πίσω, ποτέ πιστωτικό. Το ίδιο η καλύτερο προιόν ΔΕΝ μπορείς να το κρίνεις με τίποτε άλλο πέρα από την τιμή του! Και αυτό γιατί το καλύτερο ή το χειρότερο σε ένα προιόν ΔΕΝ έχει να κάνει μόνο με τα χαρκατηριστικά του αλλά και με την ποιότητα, το "pet degree" κ.λ.π. Διαφορετικά θα ήταν σαν να πήγαινες ένα AUDI Α2 1400cc 100ps επιστροφή στον ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ για αντικατάσταση εντός εγγύησης και να σου έδεινε ένα SKODA FABIA 1400cc 100ps που έχεις τα ίδια ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά και το ίδιο μοτέρ ...... Κατά τα άλλα ΝΑΙ δεν την ξαναπατάω! Τέτοια πράγματα πρέπει να τα κάνεις μόνος σου ......... Λάθος Με αυτή τη λογική θα μπορούσε ο καθένας να χαλάσει τη κάρτα του πριν λήξει η εγγύση και να παίρνει καθε φορά κάρτα νέας γενιάς επειδή τυχαίνει να έχει την ίδια τιμή με την κάρτα που είχε πάρει όταν αυτή ήταν στις δόξες της. Εσύ όταν αγόρασες μια κάρτα πλήρωσες την τεχνογνωσία, την κατασκευή κτλ της κάρτας, της οποίας τα χαρακτηριστικά ήταν δεδομένα. Στην ουσία αγοράζεις κάτι με κάποια χαρακτηριστικά. Προφανώς αυτά δεν θα αλλάξουν σε 3 χρόνια, αυτό που αλλάζει είναι οι ανάγκες σου. Και τις ανάγκες σου δεν τις καλύπτει η εγγύηση αλλά το πορτοφόλι σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 30, 2011 #47 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Και στις οθόνες όταν χαλάνε όλες οι εταιρίες, αν δεν κάνω λάθος, σου φέρνουν συνήθως επισκευασμένο μοντέλο, αλλά υποθέτω άλλο οι οθόνες και άλλο οι κάρτες γραφικών. Στις κάρτες γραφικών τους κράζουμε!!!Yanni είναι διαφορετική η φύση του προιόντος !!! Η οθόνη είναι ένα σύνθετο σύτημα στο οποίο μπορούν να γίνουν αλλαγές και επισκευές και να λειτουργεί σαν καινούριο! Στις κάρτες γραφικών σε επίπεδο πλακέτας (pcb) δεν μπορούν να γίνουν και πολλά ........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 30, 2011 #48 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 ΛάθοςΜε αυτή τη λογική θα μπορούσε ο καθένας να χαλάσει τη κάρτα του πριν λήξει η εγγύση και να παίρνει καθε φορά κάρτα νέας γενιάς επειδή τυχαίνει να έχει την ίδια τιμή με την κάρτα που είχε πάρει όταν αυτή ήταν στις δόξες της.Εσύ όταν αγόρασες μια κάρτα πλήρωσες την τεχνογνωσία, την κατασκευή κτλ της κάρτας, της οποίας τα χαρακτηριστικά ήταν δεδομένα. Στην ουσία αγοράζεις κάτι με κάποια χαρακτηριστικά. Προφανώς αυτά δεν θα αλλάξουν σε 3 χρόνια, αυτό που αλλάζει είναι οι ανάγκες σου. Και τις ανάγκες σου δεν τις καλύπτει η εγγύηση αλλά το πορτοφόλι σου.Οχι δεν είναι λάθος! Θα μπορούσαν κάλιστα αν ήθελαν να μου παρέχουν το ίδιο μοντέλο με αυτό που είχα επιλέξει αρχικά! Δεν τους είπε κανείς το αντίθετο ούτε εγώ απαίτησα αλλαγή με διαφορετικό προιόν! Από εκεί και πέρα 256€ έσκασα 256€ θα πάρω! Αλλο τρόπος δεν υπάρχει !!! Πριν πω οτιδήποτε ρώτησα και έμαθα πως σε περίπτωση που ΔΕΝ υπάρχει ίδιο προιόν για αντικατάσταση το πιστοτικό κόβεται στην ΤΙΜΗ που ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ στο ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣ !!!Επίσης αν εγώ ήθελα να χαλάσω ένα προιόν για να το αλλάξω εντός εγγύησης είμαι σίγουρος πως θα φαινόταν. Τέλος είναι δικό τους θέμα και δική τους ευθήνη να βρίσκουν το πρόβλημα στο προιόν και ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΡΟΗΛΘΕ ώστε να πράτουν ανάλογα και με τις εγγυήσεις !!!! ΕΙτε αυτοί είτε το service της κατασκευάστριας εταιρίας πχ. ASUS. Διαφορετικά τι πιστοποιήσεις ISO και κουραφέξαλα έχουν .......Ααααα, στην δικιά μου περίπτωση το σύστημα είχε πάει 4 φορές στο service του πλασίου για το πρόβλημα αυτό το οποίο στην αρχή γινοταν αραιά και που και μου το γύριζαν πίσω! Δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση κάποιος καταναλωτής να αποχωρίζεται το μηχάνημά του για 1μήνα συνολικά και με τόσες μετακινήσεις )σπίτι κατάστημα, κατάστημα σπίτι) για να πάρει πιστοτικό για μια μητρική ......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Απρίλιος 30, 2011 #49 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Yanni είναι διαφορετική η φύση του προιόντος !!! Η οθόνη είναι ένα σύνθετο σύτημα στο οποίο μπορούν να γίνουν αλλαγές και επισκευές και να λειτουργεί σαν καινούριο! Στις κάρτες γραφικών σε επίπεδο πλακέτας (pcb) δεν μπορούν να γίνουν και πολλά ........Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η ίδια φάση. Αν απλά έφταιγε ο ανεμιστήρας της ψήκτρας και του τον αλλάξανε, δεν διαφέρει από μια οθόνη. Αν πάλι του δώσανε μια πλήρως λειτουργική εκτός κουτιού 5870 σε τι διαφέρει από μια πλήρως λειτουργική και εκτός κουτιού οθόνη;Στην περίπτωση την δική σου με την μητρική εγώ θα τους έκανα ΠΟΛΕΜΟ. Στην περίπτωση του isaia όμως δεν βλέπω θέμα. Πιστεύω ότι με ποιο πολύ ειλικρίνεια συμπεριφέρθηκε το κατάστημα παρά ο πελάτης. Διότι, αν θέλεις να ξανά λειτουργήσει η 5870 σου παίρνεις την vapor-x. Αν όμως δεν θέλεις να ξανά λειτουργήσει διότι την βαρέθηκες, ή απαιτείς καινούρια σφραγισμένη ώστε να βγει με αυτή την περιγραφή στις αγγελίες πώλησης και να πιάσει κάτι τις παραπάνω ή αποδέχεσαι ένα ικανοποιητικό έστω πιστωτικό και γλυτώνεις και την ταλαιπωρία της αγοραπωλησίας. Αν βέβαια δεν μείνεις σε καμιά περίπτωση ικανοποιημένος κράζεις on line το κατάστημα για να το τιμωρήσεις που δεν σου έδωσε κατευθείαν 6970 ή έστω 6950. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Απρίλιος 30, 2011 #50 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Όντως η αλήθεια είναι ότι αν θεωρείς την κάρτα που σου έδωσαν διαφορετική από αυτή που πήγες, υποχρεούνται να σου επιστρέψουν τα χρήματα που έδωσες.Το θέμα είναι γιατί θεωρείς ότι σου δίναν κάτι χειρότερο. Απότι ξέρω οι vapor είναι καλές κάρτες. Επειδή και μόνο ήταν ανοικτό το κουτί; (παρόλο που σου δίνουν και εγγυηση)Στη δική σου περίπτωση προφανώς αμα δε σου δωσουν άλλη μητρική θα σου δώσουν τα χρήματα που έδωσες. Το πιστωτικό των 70€ ειναι βλακεία σκέτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 30, 2011 #51 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η ίδια φάση. Αν απλά έφταιγε ο ανεμιστήρας της ψήκτρας και του τον αλλάξανε, δεν διαφέρει από μια οθόνη. Αν πάλι του δώσανε μια πλήρως λειτουργική εκτός κουτιού 5870 σε τι διαφέρει από μια πλήρως λειτουργική και εκτός κουτιού οθόνη; Εγώ δεν μίλησα για την συγκεκριμένη πείπτωση αλλά γενικά !! Στο θέμα του ανεμιστήρα έχεις δίκιο, αν του τοποθετήσουν έναν ακριβώς ίδιο (της εταιρίας) Επίσης θα ζητούσα και εγγράφως πιστοποίηση ότι η κάρτα ελέγθηκε και δεν έπαθε κάποιο άλλο πρόβλημα από την χρήση της για κάποια ώρα με τον χαλασμένο ανεμιστήρα ... Πχ. όπως όταν τρυπάει το κάρτερ του αυτοκινήτου και κολλάει η μηχανή .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
isaios Απρίλιος 30, 2011 Author #52 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 απο εδω και στο εξης θα γινω ακομη πιο σκληρος.θα απαιτω αλλαγη με το ιδιο ακριβως προιον(πχ τη retail ASUS 5870 που τους παρεδωσα με ολα τα παρελκομενα της) ή επιστροφη χρηματων στην ιδια τιμη που ειχα πληρωσει.τιποτε αλλο.ενας φιλος προσφατα πηρε επιστροφη χρηματων απο το e-shop meta απο πολυημερες μουρμουρες και τηλεφωνικες συνδιαλεξεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Απρίλιος 30, 2011 #53 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Δε θα γίνεις σκληρός. Αν νομίζεις ότι αδικείσαι θα απαιτείς τα δικαιώματά σου τα οποία σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος είναι1)επισκευή ή αντικατάσταση2)μείωση τιμής3)επιστροφή χρημάτωνκαι το επιλέγεις εσύ, όχι το μαγαζίοτιδήποτε άλλο αφήνεται στο επίπεδο σχέσεων που επιδιώκει η εταιρία με τον πελάτη. Και αν μας δίνουν καλύτερο τότε αν θέλουμε το παίρνουμε και λέμε και ευχαριστώ.Και προσοχή, η 3η επιλογή δεν είναι πάντα διαθέσιμη. Ο ίδιος ο νόμος λέει "εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες ελάττωμα". Το πόσο σημαντικό λειτουργικό πρόβλημα είναι το χαλασμένο ανεμιστηράκι δε ξέρω ποιος είναι ο αρμόδιος να το κρίνει. Εσύ μπορεί να θεωρείς ότι με χαλασμενο ανεμιστήρι η κάρτα δε μπορεί να δουλέψει άρα έχεις δικαίωμα για επιστροφή χρημάτων. Ο τεχνικός θα σου πει από τη δικιά του σκοπιά ότι το ανεμιστηράκι είναι βοηθητικό σύστημα το οποίο δεν επηρεάζει τη λειτουργικότητα της κάρτας και ότι μπορείς πολύ απλά να κρατάς πιο ψυχρό το κουτί σου, άρα να σου επιτρέψει να διαλέξεις μονο από τις 2 πρώτες επιλογές.Στο σημείο αυτό νομίζω λύση δεν υπάρχει και πρέπει να το παζαρέψεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
isaios Απρίλιος 30, 2011 Author #54 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Δε θα γίνεις σκληρός. Αν νομίζεις ότι αδικείσαι θα απαιτείς τα δικαιώματά σου τα οποία σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος είναι1)επισκευή ή αντικατάσταση2)μείωση τιμής3)επιστροφή χρημάτωνκαι το επιλέγεις εσύ, όχι το μαγαζίοτιδήποτε άλλο αφήνεται στο επίπεδο σχέσεων που επιδιώκει η εταιρία με τον πελάτη. Και αν μας δίνουν καλύτερο τότε αν θέλουμε το παίρνουμε και λέμε και ευχαριστώ.Και προσοχή, η 3η επιλογή δεν είναι πάντα διαθέσιμη. Ο ίδιος ο νόμος λέει "εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες ελάττωμα". Το πόσο σημαντικό λειτουργικό πρόβλημα είναι το χαλασμένο ανεμιστηράκι δε ξέρω ποιος είναι ο αρμόδιος να το κρίνει. Εσύ μπορεί να θεωρείς ότι με χαλασμενο ανεμιστήρι η κάρτα δε μπορεί να δουλέψει άρα έχεις δικαίωμα για επιστροφή χρημάτων. Ο τεχνικός θα σου πει από τη δικιά του σκοπιά ότι το ανεμιστηράκι είναι βοηθητικό σύστημα το οποίο δεν επηρεάζει τη λειτουργικότητα της κάρτας και ότι μπορείς πολύ απλά να κρατάς πιο ψυχρό το κουτί σου, άρα να σου επιτρέψει να διαλέξεις μονο από τις 2 πρώτες επιλογές.Στο σημείο αυτό νομίζω λύση δεν υπάρχει και πρέπει να το παζαρέψεις...η καρτα με χαλασμενο ανεμιστηρα ζεσταινεται και κολλαει πληρως.το κουτι μου εχει καλο αερισμο.εξαλλου εκριναν οτι δεν επισκευαζεται.τι εννοεις με το ''μειωση τιμης?'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Απρίλιος 30, 2011 #55 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 εννοώ ότι σαν πελάτης μπορείς να αποδεχθείς το ελάττωμα αλλά λαμβάνεις έκπτωση στο προϊόν λόγω ελαττώματοςΈτσι αναφέρει ο νόμος αν και δε πιστεύω κάποιος να δέχτηκε μείωση τιμής σε προϊόντα πληροφορικής. Ίσως σε περιπτώσεις απώλειας συνοδευτικών ή γρατζουνιών Link to comment Share on other sites More sharing options...
amoustakas Μάϊος 1, 2011 #56 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 Καλά τα λέει ο νόμος, αλλά στην πράξη ποιος τον εφαρμόζει είναι το ζήτημα. Ευτυχώς που υπάρχουν οι καταναλωτικές οργανώσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
isaios Μάϊος 1, 2011 Author #57 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 οποιος εχει την εξουσια ερμηνευει το νομο οπως θελει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Μάϊος 1, 2011 #58 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 οποιος εχει την εξουσια ερμηνευει το νομο οπως θελει...Και ποιος έχει την εξουσία στην δεδομένη περίπτωση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
isaios Μάϊος 1, 2011 Author #59 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 το κεφαλαιο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.