Jump to content



Πλαισιο Περιστεριου


isaios

Recommended Posts

το iphone 2μήνες προφανώς δε θα το φτιαχνε το πλαίσιο μιας και δεν ειναι εξουσιοδοτημένο σέρβις....αλλά η Rainbow/ Intertech κλπ κλπ.

και συ όμως έπρεπε να μεριμνήσεις να πάει γρήγορα στις αντιπροσωπείες και να μην αφήσεις να καθυστερεί το πράγμα στον πάγκο σερβις του πλαισίου.

ο φίλος με Φ κεφαλαίο ζητάει λιγότερα ακριβώς γιατί είναι φίλος και βοηθάει το φίλο σε ανάγκη.

το πλαίσιο ζήτησε τόσα γιατί τόσα έχει σαν χρέωση στον επίσημό κατάλογό του που υπάρχει μπροστά από τον πάγκο του σερβις. επίσης το πλαίσιο σε σχέση με το φίλο σου πληρώνει τεχνικούς νοίκια εφορία και ασφαλιστικό ταμείο.

και στην τελική δε σου βαλε το πιστόλι στο κρόταφο να σκάσεις 400ευρώ...γνωμάτευση σου δωσε ΑΝ θες να το κάνεις....

συνεχίζεις λοιπόν να δίνεις την εντύπωση ΚΑΚΟΥ πελάτη που απλά δε ξέρει να διαχειριστεί ένα απλό πρόβλημα με προιόντα που έχει αγοράσει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Να ρωτήσω, εσύ τώρα θεωρείς ότι είσαι καλύτερα με το πιστωτικό σε (πιθανότατα) χαμηλότερη τιμή, από μία θεωρητικά καλύτερη έκδοση της κάρτας (βλ. Vapor-X) με πλήρη εγγύηση;

Link to comment
Share on other sites

δεν εβρισα κανεναν και σεβομαι ολες τις αποψεις.αλλος με αποκαλεσε κακο πελατη και δικαιωμα του ειναι και δεν το εκλαμβανω ως βρισια.το ban ειναι χουντικη πρακτικη και μεθοδευση.και να το κανετε, την εσωτερικη μου ελευθερια δε θα μου τη στερησει κανεις...

Συγνώμη αλλά όταν πετάς σπόντες για "''υπερασπιστες'' του επιχειρηματικου κεφαλαιου" που "υποστηριζουν τη μηδενικη καταναλωτικη συνειδηση και αντισταση" σέβεσαι όλες τις απόψεις; Αν θέλεις να μειώσεις/απαξιώσεις τον άλλον υπάρχουν πολλοί τρόποι, προφανώς.

Όσο για το ΒΑΝ ή δεν διάβασες αυτό που σου έγραψα σωστά ή απλά βολεύει η διαστρέβλωση. Σε κάθε περίπτωση μην έχεις την εντύπωση ότι αυτή τη στιγμή προβάλεις αντίσταση σε.... χουντικούς! Απλά έχεις στραβώσει που δεν σου δίνουμε όλοι συγχαρητήρια για την στάση σου και πετάς έμμεσες σπόντες σε μας, λες και σου πασάραμε εμείς το εκθεσιακό κομμάτι. :wall:

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα από το Πλάισιο πριν ένα χρόνο μια Coolermaster V10 στα 70 ΕΥΡΩ. Η συσκευασία δεν ήταν σφραγισμένη (στο εξής δεν αγοράζω τίποτε που να μην είναι σφραγισμένο). Πηγαίνοντας να τη βγάλω από τη μητρική διαπίστωσα ότι το ένα από τα τέσσερα ποδαράκια γυρνούσε στον αέρα καθώς τη ξεβίδωνα στην πίσω μεριά της μητρικής. Χρησιμοποιώντας πένσα από την πάνω πλευρά και ξεβιδώνοντας από την άλλη την έβγαλα και πήγα στο κατάστημα θεωρώντας ότι θα με καλύψει η διετής εγγύηση. Μου λένε ορθά κοφτά ότι δεν καλύπτεται τέτοια ζημιά, λες και την έφαγα την ψύκτρα σε εκείνο το σημείο. Τους είπα ότι ούτε καινούρια ψύκτρα θέλω ούτε πιστωτικό, αλλά να διορθωθεί το εν λόγω ελλάτωμα ή να γίνει αντικατάσταση το ένα από τα δύο λαμάκια, τα οποία βιδώνουν στην ψύκτρα, στα οποία υπάρχουν τα ποδαράκια. Την άφησα την ψύκτρα και μετά από δύο μέρες μου είπαν ότι δεν το καλύπτουν. Κατ' αρχήν η εγγύηση δεν θα έπρεπε να καλύψει και το ελάτωμμα στο εν λόγω μέταλλο; Προφανώς φαγώθηκε η εγκοπή. Εφόσον συνέβη κάτι τέτοιο σημαίνει ότι το υλικό ήταν ελαττωματικό. Δεν πήρα κανένα πριόνι και το έκοψα. Ακόμη και να μη καλύπτονταν κάτι τέτοιο από την εγγύηση ήταν τόσο δύσκολο να βρεθεί ή να ζητηθεί από την coolermaster αυτό το λαμάκι; Το συμπέρασμά μου είναι πάνω σε αυτό που είπε ο φίλος greekfragma. Ναι όταν έχω αφήσει αρκετά χιλιάρικα σε ένα κατάστημα ΑΠΑΙΤΩ να με προσέξει. Όταν μου παρέχει εγγύηση να κόψει το κεφάλι του και να μου διορθώσει αυτό που μου πούλησε. Για ποιό λόγο να μην παραγγείλω τότε το επόμενο component από κατάστημα ιντερνετ ή από το εξωτερικό (όπως κάνω από τότε που το Πλαίσιο άρχισε τα stock house, bulk κλπ.);

Link to comment
Share on other sites

χαλασε το ανεμιστηρακι της.πληροφοριακα...

Μάλιστα.Προσωπικά και πληροφοριακά πάντα δεν με πειθεις.(Μεγαλα παιδια ειμαστε)

Οπότε (αν υποθέσουμε οτι η κάρτα δούλευε), σου επισκεύαζαν την κάρτα (είτε με ανταλλακτικό ανεμιστήρα,είτε με aftermarket λύση) τι θα έκανες??

Καλο το κράξιμο,καλό το RMA,αλλά δεν πρέπει καν να γράφουμε για ηθικό μέρος, απο την στιγμή που το μαγαζί είναι καλυμμένο από την μεριά του. Αντίθετα θα έπρεπε να βγεις και να επιβραβεύσεις αντιμετώπιση μιας και δεν δέχτηκες αντικατάσταση.. και πήρες πιστωτικό.

:T:

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα.Προσωπικά και πληροφοριακά πάντα δεν με πειθεις.(Μεγαλα παιδια ειμαστε)

Οπότε (αν υποθέσουμε οτι η κάρτα δούλευε), σου επισκεύαζαν την κάρτα (είτε με ανταλλακτικό ανεμιστήρα,είτε με aftermarket λύση) τι θα έκανες??

Καλο το κράξιμο,καλό το RMA,αλλά δεν πρέπει καν να γράφουμε για ηθικό μέρος, απο την στιγμή που το μαγαζί είναι καλυμμένο από την μεριά του. Αντίθετα θα έπρεπε να βγεις και να επιβραβεύσεις αντιμετώπιση μιας και δεν δέχτηκες αντικατάσταση.. και πήρες πιστωτικό.

:T:

Εγω προσωπικα τετοια επισκευη δεν θα την δεχομουν (ασε που δεν νομιζω να μπορουν να κανουν κατι τετοιο)

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει αυτό που λες ''δε θα το δεχόμουν''. δε μπορείς να κάνεις αλλιώς από ότι ορίζει ο νόμος.

και ο νόμος είναι σαφής....επισκευή ή αντικατάσταση με προιόν ίδιων ή ανώτερων χαρακτηριστικών.

το αν θα σου άλλαζαν ανεμηστιράκι χωρίς χρέωση ή θα σου έβαζαν άλλη συμβατή ψύκτρα (ξανά χωρίς χρέωση) είναι στο χέρι τους να το αποφασίσουν....

όχι στη θέλησή σου για RMA που σε συμφέρει.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει αυτό που λες ''δε θα το δεχόμουν''. δε μπορείς να κάνεις αλλιώς από ότι ορίζει ο νόμος.

και ο νόμος είναι σαφής....επισκευή ή αντικατάσταση με προιόν ίδιων ή ανώτερων χαρακτηριστικών.

το αν θα σου άλλαζαν ανεμηστιράκι χωρίς χρέωση ή θα σου έβαζαν άλλη συμβατή ψύκτρα (ξανά χωρίς χρέωση) είναι στο χέρι τους να το αποφασίσουν....

όχι στη θέλησή σου για RMA που σε συμφέρει.

μα αλαζοντας τη ψυκτρα στη καρτα αυτοματως χανω την εγγυηση η κανω λαθος? αν τη παω μετα απο 1 μηνα για καποιο αλλο προβλημα και μου πουνε δεν εχει εγγυηση γιατι αλλαξατε ψυκτρα εκει τη γινετε ?(εγω μια φορα ειχα προβλημα με το πλαισιο αλλα και αυτο λυθηκε σχετικα ανωδυνα) αλλα εφοσον δεν εχουν εξουσιοδωτημενο service για τις καρτες ωστε να μπορουν να τις ανοιξουν να αλλαξουν ανεμηστηρες κτλ δεν νομιζω οτι μπορουν να μου πουνε σου εβαλα την ταδε ψυκτρα εισαι κομπλε

Link to comment
Share on other sites

δεν την αλλάζεις εσύ την ψύκτρα......το πλαίσιο στην αλλάζει και αν χαλάσει πας με το χαρτί που στην άλλαξαν και η εγγύηση ισχύει.

αν δε γίνεται να αλλάξει ψύκτρα το πλαίσιο γιατί π.χ. η sapphire το απαγορεύει....τότε 5870 vaporx.

ο φίλος όντας κακός πελάτης φυσικά ήθελε το κάτι παραπάνω.

νομίζω οτ καλύψαμε πλήρως το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

δεν την αλλάζεις εσύ την ψύκτρα......το πλαίσιο στην αλλάζει και αν χαλάσει πας με το χαρτί που στην άλλαξαν και η εγγύηση ισχύει.

αν δε γίνεται να αλλάξει ψύκτρα το πλαίσιο γιατί π.χ. η sapphire το απαγορεύει....τότε 5870 vaporx.

ο φίλος όντας κακός πελάτης φυσικά ήθελε το κάτι παραπάνω.

νομίζω οτ καλύψαμε πλήρως το θέμα.

Eγω για το θεμα δεν εκφερω καμια γνωμη γιατι πιστευω οτι οντως ηταν λαθος που δεν την δεχτηκε (εφοσον η καρτα που του δωσαν ηταν λειτουργικη)

Link to comment
Share on other sites

τόσο πολύ φαίνεται ε? καλά θα είμαι πιο διακριτικός από δω και πέρα :hehe:

δεν είπα οτι θα διωχθείς ποινικά για την άγνοια των δικαιωμάτων σου σε μια εμπορική συναλλαγή με το πλαίσιο. αλλά οτι σε άλλους τομείς της ζωής σου το να μην γνωρίζεις το νόμο μπορεί να φέρει την ποινική σου δίωξη.

για τα 2 παραπάνω άνετα μπορεί το πλαίσιο να σε μηνύσει για συκωφαντική δυσφήμιση.

για να συνοψίζουμε λοιπόν........εφόσον η 5870 της έκθεσης δούλευε σωστά και σου έδιναν νέα απόδειξη με νέα εγγύηση δεν είχες κανένα δικαίωμα να ζητήσεις κάτι παραπάνω.

τα υπόλοιπα λοιπόν που γράφεις ανήκουν στη σφαίρα του κακού πελάτη που δε γνωρίζει τα δικαιώματά του και κάνει φασαρία στο μαγαζί άδικα.

+1

η vaporx ειναι και γενικα καλυτερη γιατι εχει διαφορετικη ΚΑΛΥΤΕΡΗ ψυκτρα απο την stock με αποτελεσμα καλυτερο overclocking και φυσικα καλυτερη ποιοτητα κατασκευης , γιατι φτιαχτηκε ακριβως γιαθτο το πραγμα , για να γινεται overclocking δηλαδη την αγοραζουν αυτοι που εχουν σκοπο να pusharoyn την καρτα τους στο maximum γιαυτο και βαλανε καλυτερη ψυκτρα , ετσι απλα.

πηγες να το παιξεις εξυπνος αλλα εκανες μ....α , δεν πηρες την καλυτερη καρτα αλλα πηρες πιστωτικο και τωρα 8α πληρωσεις και επιπλεον χρηματα για κατι που 8α το ειχες τσαμπε.... επισης το οτι ειναι εκθεσιακο δεν λεει τιποτα

να παρακαλας να σου χαλανε καθε 2 χρονια (μεσα στην εγγυηση) για να στα αλαζουν (μεσα σε 2-3 μερες) με νεα και καλυτερα..οταν λοιπον θα σου χαλαγε το εκθεσιακο με το καλο σε κανα χρονο θα σου δινανε καμια 6870 'η μηπως θα σε χαλαγε?

προσωπικα αν τυχαινε αυτο σε εμενα θα αρπαζα την vapor-x και θα ελεγα και ευχαριστω

ΥΓ ο νομος δεν λέει πουθενα για αντικατασταση με νεο υλικο σφραγισμενο, γαι επικευη λεει μονο , το πλαισιο και τα υπολοιπα καταστημα ηλεκτρονικων ,αντι να παραλαβουνν και να στειλουν εξωτερικο την καρτα στην αλαζουν με αλλη , εκτσο αν προτιμασ να περιμενεις κανα 2 εβδομαδες να παει εξω και να ξαναρθει. γιατι μπορουν πολυ ανετα να το κανουν αυτο και σ εμια τετοια περιοδο πλεον ποαυ ειναι ζορικα τα πραματα.και ο νομοσ δεν λεει τιποτα για το χρονικο διαστημα που θα ειναι σε επισκευη το προιον ( μπορουν ν σου πουνε περιμενε και 2 μηνες) απλα μετα τις 14 μερες παρε μια vga apo to stock σαν προσωρινη αντικατασταση και αμα σου αρεσει. και θα ειναι και απολύτως νομιμοι

πριν κανετε φασαριες στα καταστηματα ψαξτε τον νομο , αλλα απο δικηγορο και οχι απο τον περιπτερα της γειτονιας που διαβαζει τον νομο αλλα δεν κατανοει αυτα που διαβαζει

θυμαστε την μυνηση που εφαγε ο αλλος για δυσφημηση με τον mac

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω, εσύ τώρα θεωρείς ότι είσαι καλύτερα με το πιστωτικό σε (πιθανότατα) χαμηλότερη τιμή, από μία θεωρητικά καλύτερη έκδοση της κάρτας (βλ. Vapor-X) με πλήρη εγγύηση;

και εγω την ιδια ερωτηση εχω

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έχω καταλάβει είναι οτι το παίδι τα πήρε που δεν του είπαν οτι πρόκειται για εκθεσιακό κομμάτι. Δεν είχε να κάνει το μοντέλο, πχ και εκθεσιακή gtx590 να του έδιναν χώρις να του πουνε οτι είναι βιτρίνας μεταχείρα κλπ και το διαπίστωνε δεν θα την έπαιρνε.

Εννοείται οτι όλοι έχετε δίκιο για την ερμηνεία του νόμου. Απλά ο άνθρωπός έφαγε κόλημα που δεν τον ενημέρωσαν ως έπρεπε. Είναι καθαρά θέμα αρχής.

Αν πχ του έλεγε ο υπάλληλος "φίλε έχω μια καλύτερη μτχ με πλήρη έγγύηση αλλά εκθεσιακή, την θες?" και έλεγε τα ίδια, τότε ναι κράξτε τον.

Πίστεύω οτι έγινα κατανοητός. Κι έγω την vapor θα έπαιρνα κ θα την έκανα γελώντας και λέγοντας τι καλό μαγαζί μου την άλλαξαν με καλύτερη και full εγγύηση!

Τέσπα, ας μην γινόμαστε επίθετικοί για ψύλλου πήδημα!

Link to comment
Share on other sites

στο χωριο μου ελεγαν

¨του χαριζουν γαιδαρο και τον κοιτα στα δοντια"

οσο για το θεμα αρχης...

"καλημερα σας , μετα απο κληρωση στην βαση δεδομενων μας οπου βρεθηκε και το ονομα σας εχετε κερδισει 1million eyro"

"τι?? με πιο δικαιωμα με βαλατε σε κληρωση χωρις να μου το πειτε και να παρετε την συγκαταθεση μου?? δεν τα θελω τα λεφτα σας . Ειναι θεμα αρχης.........

Link to comment
Share on other sites

καποιος απο αυτους που ηθικολογουν ξερω που δουλευε στο παρελθον και τι ακριβως γινοταν εκει που δουλευε.ο κοσμος ειναι μικρος αλλα η πληροφορηση μεγαλη...συμφωνω με τον cyberdyne.εγω μιλησα για ηθικο θεμα και μονον αυτο.

Link to comment
Share on other sites

καποιος απο αυτους που ηθικολογουν ξερω που δουλευε στο παρελθον και τι ακριβως γινοταν εκει που δουλευε.ο κοσμος ειναι μικρος αλλα η πληροφορηση μεγαλη...συμφωνω με τον cyberdyne.εγω μιλησα για ηθικο θεμα και μονον αυτο.

Έτερον εκάτερον. Κακώς δεν στο είπαν οτι ειναι μεταχείρα, αλλά και πάλι κερδισμένος θα έβγαινες. Εγγυήση κανονικά στα 2 χρόνια, και ανώτερη κάρτα γραφικών.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει αυτό που λες ''δε θα το δεχόμουν''. δε μπορείς να κάνεις αλλιώς από ότι ορίζει ο νόμος.

και ο νόμος είναι σαφής....επισκευή ή αντικατάσταση με προιόν ίδιων ή ανώτερων χαρακτηριστικών.

το αν θα σου άλλαζαν ανεμηστιράκι χωρίς χρέωση ή θα σου έβαζαν άλλη συμβατή ψύκτρα (ξανά χωρίς χρέωση) είναι στο χέρι τους να το αποφασίσουν....

όχι στη θέλησή σου για RMA που σε συμφέρει.

Tότε να προτείνουμε στο ΠΛΑΙΣΙΟ να αγοράσει ένα φουρνάκι από τα praktiker και να φουρνίζει στους 200C οποιαδήποτε πλακέτα έχει πρόβλημα ώστε να ξαναλειτουργίσει για 2-τρείς μήνες ........... Οταν ξαναχαλάσει και την γυρίσει πίσω ο πελάτης, να κάνει πάλι το ίδιο έως ότου να βγει το προιόν από την εγγύηση ..........

Οχι φίλε !! Ούτε εγώ ΔΕΝ θα το δεχόμουν !!

Η δική μου ιστορία και αν θέλετε έχω και τις αποδείξεις για να το αποδείξω είναι η παρακάτω:

Aγορά εξολοκλήρου νέου συστήματος στα πλαίσιο επιδότησης της Ε.Ε. στο ποσό των 2750€€€€ !!

Το σύστημα καλυπτόταν από 3ετή εγγύηση πλαισίου για τα πάντα όπως όριζε η συμφωνία που γινόταν μεταξύ του οργανισμού που με επιδότούσε και του ΠΛΑΙΣΙΟΥ !!! Επίσης για να μου δόσουν το δικαίωμα να συνθέσω δική μου σύνθεση και να μην αγοράσω έτοιμη της DELL, HP κ.λ.π., έπρεπε να προσκομίσω όλες τις πιστοποιήσεις ISO των κέντρων συναρμολόγησης του ΠΛΑΙΣΙΟΥ στον οργανισμό που με επιδότούσε ..............

Στον 1χρόνο και τρείς μήνες η μητρική ASUS P5W-DH DELUXE τα έπεξε ! Μόνο αυτή είχε αγοράστεί στην τιμή των 256€ !!!

Το πλαίσιο δεν είχε άλλη ίδια μητρική με αποτέλεσμα να μου ζητήσει να επιλέξω κάποιο άλλο μοντέλο!!

Ζήτησα να μου τοποθετήσουν μια ASUS RAMPAGE FORMULA που η τιμή της ήταν στα 265€ !!

Διαφορά δηλαδή με την παλιά 9€ !!!

Μόλις πήγα να παραλάβω το σύστημα μου ζήτησαν να τους δώσω 237€ για την μητρική !!!

Μου είπαν πως μου έδωσαν πιστοτικό στην τιμή των 70€ για την P5W DH DELUXE ........, τόσο είχε ένα ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ κομμάτι στο STOCK HOUSE ........

Kαι απαίτησαν και 30€ για την τοποθέτηση.............. σε ένα σύστημα βέβαια που είχε 3 χρόνια εγγύηση TURBO X .......!!!!

Από τότε ΔΕΝ έχω ξαναμπεί για αγορά στο πλαίσιο ...... Η ξεφτήλα τους είναι και το μεγαλείο τους .....

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω είναι διαφορετικές οι 2 περιπτώσεις

Στη δική σου περίπτωση δε σεβάστηκαν τη νομοθεσία αντικατάστασης προϊόντος υπό εγγύηση και προσπάθησαν να σε κοροϊδέψουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με την κατάλληλη ενημέρωση και συμπεριφορά θα είχες λύση στο πρόβλημά σου. Ίσως όχι με ASUS RAMPAGE FORMULA αλλά με μητρική ιδίων ή καλύτερων χαρακτηριστικών που θα συμφωνούσατε και οι 2.

Στη περίπτωση του φίλου όμως του προσέφεραν ένα ίδιο και ίσως καλύτερο προϊόν με επέκταση εγγύησης. Το ότι είναι εκθεσιακό κομμάτι δε πάει να πει ότι κάθεται στη βιτρίνα και δουλεύει 24/7. Μπορεί πχ να ήταν κάτω από τον πάγκο για να βλέπει ο πελάτης πως μοιάζει. Μπορεί να ήταν σε κάποια σύνθεση που εν τέλει δε πουλήσαν και τη σπάσαν σε κομμάτια. Ή μπορεί να ήταν από τα τελευταία κομμάτια και να μή φέρνουν άλλα, όπως έτυχε σε μένα και μια ψύκτρα για northbridge. Κανονικά την πουλούσαν 20€ και μια μερα την είδα στα 5€ και από δίπλα "εκθεσιακό κομμάτι". Πάω κει ρωτάω και με λεει ο πωλητής "μπα τι εκθεσιακό, απλώς δε θα φέρουμε αλλα μάλλον". Και ήταν σφραγισμένο κουτί.

Σε μια άλλη περίπτωση πήρα μισοτιμής μνήμες DDR3 με lifetime εγγυηση. Ήταν εκτός πακέτου.

Link to comment
Share on other sites

Το κακό είναι πως το πέτυχαν! Εκείνη την ημέρα δούλευα από το πρωί ώς το βράδυ και είχα στείλει την κοπέλα μου να το παραλάβει !! Βέβαια αυτή δεν γνώριζε και έσκασε τα επιπλέον χρήματα!!!

Την επόμενη ημέρα πήγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ για εξηγήσεις και ζήτησα πίσω τα χρήματα! Να μην σου πω τι μου έδωσαν .....

Αυτό έγινε στο ΠΛΑΙΣΙΟ στο MALL !

Βέβαια είναι σίγουρα διαφορετικές περιπτώσεις ...... Αλλά στην δικιά μου περίπτωση ΔΕΝ χοράει αμφιβολία για την λαμογιά που έπραξαν ..........!

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω είναι διαφορετικές οι 2 περιπτώσεις

Στη δική σου περίπτωση δε σεβάστηκαν τη νομοθεσία αντικατάστασης προϊόντος υπό εγγύηση και προσπάθησαν να σε κοροϊδέψουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με την κατάλληλη ενημέρωση και συμπεριφορά θα είχες λύση στο πρόβλημά σου. Ίσως όχι με ASUS RAMPAGE FORMULA αλλά με μητρική ιδίων ή καλύτερων χαρακτηριστικών που θα συμφωνούσατε και οι 2.

Από την στιγμή που δεν υπάρχει η ίδια μητρική στο κατάστημα για να γίνει αλλαγή θα έπρεπε να μου δόσουν πιστοτικό στην τιμή ΑΓΟΡΑΣ της παλαιάς μητρικής! Οχι στο ποσό που κοστολόγηαν αυτοί το μοντέλο αργότερα αλλά στο ποσό που ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ στο ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣ !!!!! Αυτό ορίζει ο νόμος μια και κάθε προιόν θεωρείται μοναδικό !!!

Διαφορετικά κάθε κατάστημα το τελευταίο κομμάτι από κάθε προιόν που έχει ή είχε στις αποθήκες του θα μπορούσε να το τιμολογήσει στην τιμή του 1€ (δωρεάν δηλαδή) και έτσι να βγάλει ουσιαστικά όλα τα συστήματα που είχε συναρμολογήσει και πουλήσει με αυτό , εκτός εγγύησης πριν αυτή παρέλθει !!!!!

Θα ανάγκαζε δηλαδή τον πελάτη να ξαναπληρώσει για οποιαδήποτε αλλαγή του έκαναν με ένα παρόμοιο προιόν .... και ας ήταν το σύστημα θεωρητικά εντός εγγύησης !!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.