Jump to content



Πλαισιο Περιστεριου


isaios

Recommended Posts

η ati5870 παρεδωσε πνευμα.την πηγαινω στο πλαισιο περιστεριου,διαπιστωσανε το προβλημα και επιμενανε να μου την αλλαξουνε με μια vaporx 5870.αρνηθηκα την αλλαγη και μπαινοντας στο site του πλαισιου διαπιστωσα οτι η vaporx που θελανε να μου πασαρουνε ηταν εκθεσιακο κομματι και το μοναδικο που υπηρχε ηταν στο πλαισιο περιστεριου!φυσικα ο υπαλληλος που προσπαθησε να μου την σερβιρει εκανε τον κινεζο και δεν μου ειπε τιποτα.την επομενη μερα μετα το κραξιμο στον προ'ι'σταμενο παραδεχτηκανε τη λαμογια τους και μου δωσανε πιστωτικο στη τρεχουσα τιμη του προιοντος.ελληνικη πονηρια και ερασιτεχνισμος λοιπον.μπαινουν κι αυτοι στην black list πλεον...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

εάν το προιόν δούλευε σωστά (και ας ήτανε εκθεσιακό) και εάν σου δίνανε καινούρια 2ετή εγγύηση για το εκθεσιακό τότε δεν έχεις κανένα δίκιο για το κράξιμο.

αντικατάσταση δικαιούσαι με άλλο λειτουργικό...όχι αντικατάσταση υποχρεωτικά με καινούριο.

Link to comment
Share on other sites

θα μπορουσανε να μου το πουνε ευθεως.εγω τους εδωσα τη retail συσκευασια οπως ακριβως ειχα αγορασει την καρτα κι αυτοι μου δινανε καρτα ανοιγμενη και χρησιμοποιημενη απ ο,τι διαπιστωσα μολις τους εβαλα να την ανοιξουν μπροστα μου.το παραδεχτηκε κι ο υπαλληλος κι ο προισταμενος κατευθειαν εδωσε πιστωτικο.εχω κι αλλες περιπτωσεις κακιστης εξυπηρετησης απο το συγκεκριμενο καταστημα αλλα δεν ειναι της παρουσης...

Link to comment
Share on other sites

να σου πούνε τί ακριβώς ευθέως?

μια επανάληψη/φρεσκάρισμα των δικαιωμάτων σου σε μια εμπορική συναλλαγή ή των υποχρεώσεών τους στο after sales?

να ανοίξεις το google και το internet στις σελίδες του ΙΝΚΑ κλπ και να ενημερωθείς....η άγνοια σε ορισμένους τομείς της ζωής διώκεται ΚΑΙ ποινικά να ξέρεις.......

Link to comment
Share on other sites

υπαλληλος τους εισαι?ψωνιζω 15 χρονια απο το πλαισιο και θα ηθελα μια πιο ειλικρινη αντιμετωπιση.εμενα με ενοχλησε που δεν μου ειπαν οτι ηταν εκθεσιακο κομματι.ας διωχθω ποινικα λοιπον επειδη θελω να εκφραζω τη γνωμη μου.

Link to comment
Share on other sites

επισης ξερω αρκετα πραγματα για προιοντα που τα δοκιμαζαν,τα εκαιγαν και μετα τα εβαζαν στον παγκο για να τα παρει καποιος κακομοιρης πελατης.και δεν το εχω δει μονο εγω...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως όταν γυρνώ κάτι πίσω για αντικατάσταση περιμένω να πάρω κάτι που να είναι πλήρως λειτουργικό. Επιπλέον θέλω να μην λείπει τίποτα από την συσκευασία. Πέραν αυτού όμως δεν με απασχολεί αν το προϊόν αυτό είναι ή όχι καινούριο/σφραγισμένο. Αρκεί να λειτουργεί. Δεν μιλάω για περίπτωση που το προϊόν είναι φρεσκότατο και όχι περσινό μοντέλο. Αν αγοράσω μια 6970 π.χ. και είναι DOA εννοείται ότι θα απαιτήσω καινούρια/σφραγισμένη. Αν όμως μου χαλάσει κάτι που το είχα π.χ. 1 χρόνο, ε δεν θα κάτσω να ζητήσω και συσκευασία με ατσαλάκωτη την ζελατίνα. Θα τους κράξω μόνο αν μου δώσουν κάτι προβληματικό ή αν είναι ελλιπής η συσκευασία.

Οπότε εφόσον σου δώσανε 5870 για 5870 δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα. Το θέμα είναι να είναι η 5870 πλήρως λειτουργική και με όλα τα παρελκόμενα μέσα στο κουτί.

Link to comment
Share on other sites

υπαλληλος τους εισαι?ψωνιζω 15 χρονια απο το πλαισιο και θα ηθελα μια πιο ειλικρινη αντιμετωπιση.εμενα με ενοχλησε που δεν μου ειπαν οτι ηταν εκθεσιακο κομματι.ας διωχθω ποινικα λοιπον επειδη θελω να εκφραζω τη γνωμη μου.

τόσο πολύ φαίνεται ε? καλά θα είμαι πιο διακριτικός από δω και πέρα :hehe:

δεν είπα οτι θα διωχθείς ποινικά για την άγνοια των δικαιωμάτων σου σε μια εμπορική συναλλαγή με το πλαίσιο. αλλά οτι σε άλλους τομείς της ζωής σου το να μην γνωρίζεις το νόμο μπορεί να φέρει την ποινική σου δίωξη.

επισης ξερω αρκετα πραγματα για προιοντα που τα δοκιμαζαν,τα εκαιγαν και μετα τα εβαζαν στον παγκο για να τα παρει καποιος κακομοιρης πελατης.και δεν το εχω δει μονο εγω...
μου αρεσε το παλι!!εχει συμβει ουκ ολιγες φορες σε πληροφορω...

για τα 2 παραπάνω άνετα μπορεί το πλαίσιο να σε μηνύσει για συκωφαντική δυσφήμιση.

για να συνοψίζουμε λοιπόν........εφόσον η 5870 της έκθεσης δούλευε σωστά και σου έδιναν νέα απόδειξη με νέα εγγύηση δεν είχες κανένα δικαίωμα να ζητήσεις κάτι παραπάνω.

τα υπόλοιπα λοιπόν που γράφεις ανήκουν στη σφαίρα του κακού πελάτη που δε γνωρίζει τα δικαιώματά του και κάνει φασαρία στο μαγαζί άδικα.

Link to comment
Share on other sites

το εγραψα και πιο πανω οτι με ενοχλησε η φουστια και οτι δεν μου ειπανε οτι ηταν εκθεσιακο...

Εφόσον δουλεύει, έχει σημασία; Εφόσον καλύπτεται πλήρως από εγγύηση, έχει σημασία; Εφόσον το πιστωτικό θα ανέγραφε έτσι και αλλιώς την τρέχουσα τιμή και όχι την τιμή της πρώτης 5870 - για να πεις ότι η νέα κάρτα θα έριχνε κατά κάποιο τρόπο την αξία του πιστωτικού - έχει σημασία;

Link to comment
Share on other sites

πληροφοριακα το ''συκοφαντης'' γραφεται με ''ο''.τους εχω πληρωσει πολυ καλα αρκετα χρονια και ουτε ποτε εχω κανει φασαρια.εξαλλου αν καποιος εχει δικιο εμμενει στη θεση του με σθενος και δεν υποχωρει οπως εκαναν οι συγκεκριμενοι.αφηνω λοιπον τους ''υπερασπιστες'' του επιχειρηματικου κεφαλαιου να υποστηριζουν τη μηδενικη καταναλωτικη συνειδηση και αντισταση.το θεμα ηταν καθαρα ηθικο για μενα και τιποτε αλλο...

Link to comment
Share on other sites

επειδή τους αφήνεις χρήματα δε σημαίνει οτι σου χρωστάνε και νέα κάρτα επόμενης γενιάς σε κάθε RMA........

όσο για το ''υπερασπιστές'' του επιχειρηματικού κεφαλαίου και οτι είμαι υπάλληλός τους διάβασε τη δική μου περίπτωση με το πλαίσιο στο Περιστέρι:

νούμερο 609 και πιο κάτω

http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/plaisio-kai-aparadekti-symperifora-pros-pelates-84202-31.html

Link to comment
Share on other sites

αφηνω λοιπον τους ''υπερασπιστες'' του επιχειρηματικου κεφαλαιου να υποστηριζουν τη μηδενικη καταναλωτικη συνειδηση και αντισταση.το θεμα ηταν καθαρα ηθικο για μενα και τιποτε αλλο...

Ήθος δεν σημαίνει μόνο διεκδικώ τα δικαιώματά μου σε κόντρα του "επιχειρηματικου κεφαλαιου", αλλά και σέβομαι τις γνώμες των άλλων σε μια συζήτηση που εγώ ξεκίνησα, ακόμα και αν αυτές δεν μου είναι ευχάριστες.

Ζήτω λοιπόν η "μηδενικη καταναλωτικη συνειδηση". BAN σε αυτούς που προβάλουν "αντισταση" στους εκπροσώπους του "επιχειρηματικου κεφαλαιου". Sorry κιόλας αλλά.... :warning2:

Link to comment
Share on other sites

πληροφοριακα λοιπον,επι 2 μηνες κοροιδευανε το γαμπρο μου οτι θα του εφτιαχναν το iphone του που παρουσιασε προβλημα.απο φιλο μου ζητουσανε 400 ευρω για να του επισκευασουνε το laptop του που ηταν εκτος εγγυησης και το εφτιαξε φιλος με 30 ευρω!εχω κι αλλες περιπτωσεις κακης συμπεριφορας απο τους συγκεκριμενους...

Link to comment
Share on other sites

δεν εβρισα κανεναν και σεβομαι ολες τις αποψεις.αλλος με αποκαλεσε κακο πελατη και δικαιωμα του ειναι και δεν το εκλαμβανω ως βρισια.το ban ειναι χουντικη πρακτικη και μεθοδευση.και να το κανετε, την εσωτερικη μου ελευθερια δε θα μου τη στερησει κανεις...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.