amoustakas Απρίλιος 21, 2011 #21 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2011 προσωπικα φιλε μου ειχα διαβασει αυτο το αρθρο στην εφημεριδα πρωτο θεμαhttp://www.protothema.gr/files/1/kyriakatikoPDF/315bs.pdf (κοιτα κατω αριστερα) Απο εκει ειναι η αναφορα μου στο αρθρο 44 για τους κιτρινους. είσαι ωραίος (παρεμπιπτόντως το αρ. 99 είναι του πτωχευτικού κώδικα και αφορά στη διαδικασία συνδιαλλαγής που είναι ουσιαστικά μία ελεγχόμενη πτώχευση) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Απρίλιος 22, 2011 #22 Κοινοποίηση Απρίλιος 22, 2011 Να παραφράσω λίγω τον τίτλο και να πω...ΤΟ Ε-SHOP ΕINAI H ΚΡΙΣΗ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luffy Απρίλιος 22, 2011 #23 Κοινοποίηση Απρίλιος 22, 2011 ειναι γεγονος οτι τα κομπιουτερς εχουν σταματησει να αποφερουν κερδη. εδω μεγαλοι παραδοσιακοι εισαγωγεις δεν φερνουν πραματα απ'εξω!ετσι προσπαθουν ολοι να βαλουν περισσοτερα προιοντα στο μενου τους, οπως φωτοβολταικα και πρακτικερ πραματα. το πλαισιο σωζεται απο τη γραφικη υλη που πουλα ακομα, αν περιμενε απο το hardware θα ειχε κλεισει ηδη!και γενικα δεν συμφερει κανεναν οταν κλεινει ενα καταστημα, απο τους πομηθευτες, τους δανειστες και τους πελατες.ευχομαι και προσευχομαι λοιπον να μην κλεισουν ουτε οι κιτρινοι ουτε και κανας αλλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
overvolt Απρίλιος 23, 2011 #24 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2011 Εεεεεε ΟΧΙ δεν συγκινούμε από την δακρύβρεχτη επιστολή , και το παραμύθι.Ενα μάτσο κατεργαρέοι είναι, κριμένοι στην ανωνυμία ,σε κάθε πρόβλημα ο καταναλωτής τραβούσε τα μαλλιά του , εξυπηρέτηση ταχύτατη σε αντικατάσταση , για να πάει ένα προϊόν επιστροφή στον προμηθευτή από το Μαρούσι , ήθελε δυο βδομάδες , και η αποθήκη του προμηθευτή ήταν πάλι στο Μαρούσι 100 μέτρα από το Eshop. Ναι εχω τραβήξει δυο τρεις φορές τα μαλλιά μου με τους κυρίους , και εμείς τα παιδιά της περιφέρειας , δεν έχουμε και την καλύτερη εικόνα . Μόλις έμπλεκε το θέμα , κανένας δεν είχε όνομά ως υπεύθυνος πωλήσεων,όλοι κρύβονταν πίσω από τους τεχνικούς που απαντούσαν στο τηλέφωνο, και ήταν αναγκασμένοι να σε ταΐσουν το όποιο παραμύθι που θα κάλυπτε το δικό τους συμφέρων, παρά την δική σου εξυπηρέτηση.Και στο φιναλε σε έπαιζαν και σε παίζουν όπως κάνουν κέφι , ούτε το δίκαιο πέρναγε , ούτε οι φωνές απελπισίας .Και έχουμε και το γνωστό παραμύθι με τις εγγυήσεις στα λαπτοπ ,όπου άλλοι και εκεί τράβηξαν τα μαλλιά τους, όταν παρασύρθηκαν σε αγορά από την διαφήμιση,και έπειτα υπήρχε κενό στην κάλυψη.. Ρε τα καημένα τα παιδάκια , μάλλον δεν ξέρουν από μαγαζιά , και έτσι καλύτερα στο σπίτι τους να παίζουν με το Facebook , παρά με τα νεύρα των ενηλίκων. Και όσο για το Get it now , δεν το βλέπω να πουλάει στο Βόλο τίποτα , μύγες κυνηγάνε.Πάντα άδειο είναι , και είναι ένα απλο παραβάν και ένας χώρος παράδοσης δεμάτων όπως και το Eshop . Μαύρα χάλια είναι και τα δυο , και κατανοητή η ομοιότητα , έχουν την ίδια μάνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Απρίλιος 23, 2011 #25 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2011 Και όσο για το Get it now , δεν το βλέπω να πουλάει στο Βόλο τίποτα , μύγες κυνηγάνε.Πάντα άδειο είναι , και είναι ένα απλο παραβάν και ένας χώρος παράδοσης δεμάτων όπως και το Eshop . Φιλε ιντερνετομαγαζο ειναι.Τι περιμενες να ειναι δλδ?1000 τετραγωνικα με χωρους υποδοχης και πισινα στη μεση?Παλι καλα που υπαρχει και το παραβαν και εξυπηρετιουμαστε , χωρις να πληρωνουμε μεταφορικα , και χωρις να περιμενουμε τα ελτα καμια βδομαδα.Αμα θες μαγαζι σαν το πλαισιο , ετοιμασου να πληρωσεις και υψηλοτερες τιμες απ αυτες που βλεπεις στο ιντερνετ , γιατι το λειτουργικο κοστος του καταστηματος δεν θα ειναι το ιδιο με ενος παραβαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
overvolt Απρίλιος 23, 2011 #26 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2011 Αμα σου πω τι εστι ιντερνετομαγαζο στην Γερμανία , θα βάλεις τα κλάματα. Το παραξήλωσαν το θέμα , και δεν έχουν το σεβασμό κανενός. Σε όποιον του έχωσα στην τσέπη 4-5 χιλιάρικα Ευρω , δεν με ξέχασε ποτέ, μόνο στο Eshop ο πελάτης δεν έχει παρελθόν, και δεν λαμβάνει καμία εκτίμηση. Έτσι απλά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filarhos Απρίλιος 23, 2011 #27 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2011 Το παραξήλωσαν το θέμα , και δεν έχουν το σεβασμό κανενός. Σε όποιον του έχωσα στην τσέπη 4-5 χιλιάρικα Ευρω , δεν με ξέχασε ποτέ, μόνο στο Eshop ο πελάτης δεν έχει παρελθόν, και δεν λαμβάνει καμία εκτίμηση. Έτσι απλά.Το σωστό μαγαζί προσέχει τον πελάτη του είτε πλήρωσε 10.000€ είτε 10€. Επειδή μου έχει τύχει να το κάνουν αυτό (και από τις δυο πλευρές) και είναι λάθος, πλέον προτιμώ μαγαζιά που δεν χρειάζεται να πω το όνομα μου για να με "προσέξουν".Το ότι το έχουν ξεφτιλίσει ναι και από τιμές δεν δικαιολογεί το internetομάγαζο αφού οι τιμές του εχουν πολύ μικρές διαφορές από τα κανονικά καταστήματα.Αρπαχτές φίλοι μου, οι περισσότεροι Έλληνες επιχειρηματίες κάνουν αρπαχτές!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberdyne Απρίλιος 23, 2011 #28 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2011 Πρέπει όμως να παραδεχτούμε οτι το eshop άλλαξε την αγορά των Η/Υ στην Ελλάδα και έκανε τους ανταγωνιστές να βελτιωθούν σε υπηρεσίες κ τιμές!Πριν τα πράγματα ήταν πολύ χύμα. Το κακό είναι οτι τα μεγάλα μαγαζιά σηματοδότησαν τον "θάνατο του εμποράκου" σε ορισμενες περιπτώσεις.Όπως και να έχει είναι κρίμα αυτό που συμβαίνει...Όσο γα τις εγγυήσεις με έχουν εξυπηρετήσει άψογα και πιστέψτε με μιλάμε για πολύ RMA.Τελικά ο βασικός κανόνας είναι "Μόλις πιασουμε τα @ρχιδι@ του Παππά" την βλέπουμε πολύ αφ' υψηλού είτε πρόκειται για μεγαλό είτε μικρό μαγαζάκι.Το καλό θα είναι κανείς να μην κλείσει και να βελτιωθούν τιμές, υπηρεσίες και να μην χασει κανείς την δουλεία του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Απρίλιος 23, 2011 #29 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2011 Δυστυχώς η αγορά είχε προσαρμοστεί στο ψώνιο και τις πιστωτικές κάρτες του Έλληνα...οπότε το μόνο που χρειαζόταν μια επιχείρηση του κλάδου για να έχει θετικό πρόσιμο ήταν πληθώρα προιόντων και χαζοδιαφημίσεις τηλεοπτικές/ραδιοφωνικές... Με εξαίρεση το Πλαίσιο (2009 και πριν) δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία που να έδωσε βάρος στην ανθρώπινη εξυπηρέτηση και την aftersales υποστήριξη...Τώρα που ο Έλληνας έχει τρύπιες τσέπες ,θα σκάσουν όλες οι φούσκες και στο χώρο θα παραμείνουν μόνο ένας-δύο δυνατοί (σχετικό και αυτό)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Απρίλιος 24, 2011 #30 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2011 Με εξαίρεση το Πλαίσιο (2009 και πριν) δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία που να έδωσε βάρος στην ανθρώπινη εξυπηρέτηση και την aftersales υποστήριξηΈχω αγοράσει από πλαίσιο δύο συστήματα συν κάποια άλλα μικροπράγματα τα τελευταία δέκα χρόνια.Πρόσφατα μου χάλασε ένα ποντίκι αξίας 45 ευρώ(nzxt avatar) και μια κάρτα τηλεόρασης που παρουσίασε πρόβλημα το οποίο οφειλόταν τελικά σε software conflict με το sp1 των win7.Μου τα άλλαξαν και τα δύο με τις αρχικές τιμές ως κριτήριο(είχε σχεδόν παρέλθει διετία) και μάλιστα στην περίπτωση του mouse μου το αντικατέστησαν οι ίδιοι με το ανώτερο razer death adder των 59€ ολοκαίνουργιο στο κουτί του με νέα εγγύηση.Αυτή τουλάχιστον είναι η δική μου εμπειρία από Πλάισιο(2011) και δεν έχει καμία σχέση με τα σενάρια τρόμου που διαβάζω κατά καιρούς στο νετ. Από stock house δεν έχω εμπειρία.Αμα σου πω τι εστι ιντερνετομαγαζο στην Γερμανία , θα βάλεις τα κλάματα. Ας είναι φθηνός ο άλλος και ας σε εξυπηρετεί και σε τσαντίρι. Χορτάσαμε από μόστρα και εξυπηρέτηση. Αυτοί που ξέρουν τί προϊόν θέλουν δεν ενδιαφέρονται για χώρους. Το ξέχασες το φαλιρισμένο fnac; Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw Απρίλιος 24, 2011 #31 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2011 Μιλάτε όλοι και κρίνετε εκ των ιδίων. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αποτελούμε ένα τραγικά μικρό ποσοστό του συνόλου του αγοραστικού δυναμικού. Και δεν αναφέρομαι σε όποιον γνωρίζει μόνο να φλασάρει την κάρτα του ή να κλοκάρει ή ν' αλλάζει οθόνη σ' ένα φορητό. Ακόμα και ο newbee μελος που ρωτάει για ένα πρόβλημά του ανήκει σ' ένα τραγικά μικρό ποσοστό ανθρώπων που μπήκε στο κόπο να κάνει register σε forum τεχνολογίας και να ψάξει λύση για το πρόβλημά του. Η πλειονότητα των χρηστών υπολογιστών είναι "Ούννοι", end users, που μετά βίας μπαίνουν σ' ένα facebook, λιώνουν στο pron, παίζουν παιχνιδάκια (όχι metro.... fart-erama και find the pig flash game) και πατάνε "ΝΑΙ" στο όποιο μήνυμα πεταχτεί στον υπολογιστή τους. Το ότι έχουμε μαζευτεί 40 νοματαίοι σ' ένα forum και ανταλλάσουμε πληροφορίες ή κράζουμε το χασάπικα, δεν σημαίνει πως θα τα μάθει το υπόλοιπο 99% του ενεργού αγοραστικού δυναμικού ούτε πως θα τ' ασπαστεί.Όσον αφορά τον όποιο ξεπεσμό της οποιαδήποτε Ελληνικής Εμπορικής και Βιομηχανικής εταιρίας, μόνο στενοχώρια μου προκαλεί, για τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτές. Κάθε άνεργος συνεπάγεται αναστάτωση σε σπίτια, κακή διαβίωση μικρών παιδιών, αύξηση της εγκληματικότητας και χίλια δύο. Για τους μετόχους, δεν μου καίγεται καρφί, αυτοί επιζούν πάντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Απρίλιος 24, 2011 #32 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2011 Το ότι υπάρχουν πάμπολλοι "Ούννοι" εκεί έξω, φαίνεται από τις "ευκαιρίες" του στυλ "GTX 260 στα 240€" που έχει το πλαίσιο και άλλα μαγαζιά. Είναι θεμιτό πάντως μέσα στα πλαίσια της εμπορικής δραστηριότητας το να θελήσουν να σε εκμεταλλευτούν νομιμοτρόπως και να πουλήσουν παλιό στοκ χωρίς ζημιά. Αλλά στο θέμα της εξυπηρέτησης τι να περιμένουμε από ανθρώπους που παίρνουν 700€ το μήνα; Μέχρι στιγμής πάντως σε e-shop και Πλαίσιο δεν μου έχει κάτσει κάποια στραβή π.χ. σε αλλαγές ή επιστροφές που έχω κάνει(το αντίθετο μάλιστα, στην περίπτωση που προανέφερα βγήκα και κερδισμένος) και μου προκαλεί εντύπωση το πόσο θάψιμο πέφτει μερικές φορές. Νομίζεις ότι ακούς εργοδότες να μιλάνε*.Υ.Γ: Μου θύμησε ένα περιστατικό που είχα πάει στη eurobank και είχε ουρά γιατί ένας ταμίας είχε αρρωστήσει-ή κάτι τέτοιο-και πολλοί έκανα παράπονα στους υπαλλήλους, οι οποίοι έτρεχαν να τα προλάβουν όλα, για την καθυστέρηση. Πόσο υποκριτής είναι αυτός που δυσανασχετεί με τις απαιτήσεις του εργοδότη του, αλλά σαν καταναλωτής εμφανίζεται πιο σκληρός και απ'αυτόν μη μπορώντας να βάλει τον εαυτό του στη θέση του άλλου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Απρίλιος 24, 2011 #33 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2011 Υ.Γ: Μου θύμησε ένα περιστατικό που είχα πάει στη eurobank και είχε ουρά γιατί ένας ταμίας είχε αρρωστήσει-ή κάτι τέτοιο-και πολλοί έκανα παράπονα στους υπαλλήλους, οι οποίοι έτρεχαν να τα προλάβουν όλα, για την καθυστέρηση. Πόσο υποκριτής είναι αυτός που δυσανασχετεί με τις απαιτήσεις του εργοδότη του, αλλά σαν καταναλωτής εμφανίζεται πιο σκληρός και απ'αυτόν μη μπορώντας να βάλει τον εαυτό του στη θέση του άλλου.Μάλλον ερμηνεύεις λάθος την αντίδραση του κόσμου. Όποτε έχω βρεθεί σε αντίστοιχες καταστάσεις ο κόσμος παραπονιέται είτε για το σύστημα, είτε για την διοίκηση/διεύθυνση που δεν φρόντισε να έχει επιπλέον υπαλλήλους για να εξυπηρετούν τον κόσμο. Και εγώ αν είμαι σε κάποια τράπεζα ή αντίστοιχα σε κάποιο super market και έχει μεγάλη ουρά και δυσανασχετήσω, δεν δυσανασχετώ με τους υπαλλήλους, αλλά με τα κλειστά κισσέ/ταμεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalos Απρίλιος 25, 2011 Author #34 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2011 Σημερα εκανα παραγγελια στο Πλαισιο και ειδα οτι τα μεταφορικα ειναι 3 ευρωΜεχρι τωρα ηξερα οτι ηταν 10 ευρω πανελλαδικα .Πολυ καλη εξελιξη ,γιατι οταν αγοραζα κατι πχ 20 ευρω ,με +10 ευρω μεταφορικα εβγαινε 30 ευρω που ανεβαζε πολυ την τιμηedit:ειδα οτι αυτο ισχυει για τις μεγαλες πολεις μονο και ολη την Κρητηκαλο για εμας τους Κρητικους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Απρίλιος 26, 2011 #35 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2011 Πήγα σήμερα να αγοράσω μια θερμοαγώγιμη πάστα και τελικά γύρισα με άδεια χέρια μιας και για 2 ώρες δεν είχαν σύστημα και δεν μπορούσαν λέει να κόψουν αποδείξεις. Τις χειρογραφες αποδείξεις τις ξεχάσαμε,ε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Απρίλιος 26, 2011 #36 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2011 Βασικά είναι υποχρεωμένοι να έχουν και χειρόγραφες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Απρίλιος 26, 2011 #37 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2011 Βασικά είναι υποχρεωμένοι να έχουν και χειρόγραφες.Αυτό ξέρω κι εγώ, εκτός και αν βαριόντουσαν. Πάντως που ξανακούστηκε να στηρίζουν τον σερβερ τους σε δίκτυο κινητής; Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Απρίλιος 26, 2011 #38 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2011 Αυτό ξέρω κι εγώ, εκτός και αν βαριόντουσαν. Πάντως που ξανακούστηκε να στηρίζουν τον σερβερ τους σε δίκτυο κινητής; Απαξιώνεις το 2ο πιο αξιόπιστο σύστημα μετά τα ταχυδρομικά περιστέρια, ντροπή σου! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Απρίλιος 26, 2011 #39 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2011 Απαξιώνεις το 2ο πιο αξιόπιστο σύστημα μετά τα ταχυδρομικά περιστέρια, ντροπή σου! Δεν ξέρω εγώ ξέρω οτι περίμενα 2 ώρες και τελικά δεν είχα την πάστα των 5€ που είχα παραγγείλει γιατι το αξιόπιστο αυτό σύστημά τους κατερευσε.... Βρε μήπως να στείλω ένα περιστέρι να την παραλάβει αυριο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Απρίλιος 28, 2011 #40 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2011 Απαράδεκτο πλέον το eshop.gr, και καλώς ειπώθηκε ότι ειπώθηκε εδώ. Πριν λίγα χρόνια ήταν απλά τέλοιο σε 2-3 μέρες είχες τον σκληρό ή το DVD-RW να σου χτυπάει την πόρτα, τώρα, παρήγγειλα Μεγάλη Τρίτη (19/4) από το κατάστημα τους αυτό LINKSYS WAG120N-E1 WIRELESS-N ADSL2+ GATEWAY ROUTER ISDN - DSL - E-SHOP.GR και μέχρι πριν 2 ώρες που τους πήρα τηλ. μου είπαν ότι το έχει καθηστερήσει ο προμηθευτής και κάτι τέτοια, δεν ήταν σε θέση να μου πουνε αν καν υπάρχει αυτό το προιον στον προμηθευτή...Το ακύρωσα και το παρήγγειλα από άλλο δικτυακό κατάστημα, στην ίδια τιμή, με 100+ αξιολογήσεις στο skroutz.gr και 5 αστεράκια.. Τις εντυπώσεις μου θα σας τις πω σε 2 μέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.