Jump to content



E-shop η κριση το χτυπησε κι αυτο


michalos

Recommended Posts

Εσύ τελικά τι κέρδισες απ΄ αυτό και περηφανεύεσαι;

Πρώτον δεν υπερηφανεύομαι όπως υποθέτεις και δεύτερον δεν με ξέρεις και προσωπικά για να προχωράς σε τέτοιου είδους σχόλια. Αν θέλεις να με μειώσεις προσωπικά παρουσιάζοντάς με ως κάποιον που χαίρεται επειδή κάποιοι χάνουν την δουλειά τους, είσαι λάθος. Προσωπικά λυπάμαι που ένα μαγαζί για το οποίο παλιά είχα ανοίξει θέμα στο lab και αλλού για να πω πόσο καλή αντιμετώπιση είχα, χάλασε τόσο πολύ. Δεν ξέρω πως διάβασες το post, ξέρω όμως ότι αλλιώς το έγραψα εγώ.

Αν είσαι υπάλληλος του e-shop λυπάμαι πολύ αν κινδυνεύει η θέση σου, αλλά αυτά παθαίνει κάποιος που δεν σε σέβεται ως πελάτη από την στιγμή που επαναπαύεται στους τζίρους που κάνει. Περιμένεις λοιπόν όταν έχω προσωπική εμπειρία αλλά και με αυτά που διαβάζω για το κατάστημα αυτό, να στέλνω τον άλλον να αγοράσει από εκεί; όσο για μένα. Κέρδισα την ψυχική μου ηρεμία από την στιγμή που δεν ξανά ασχολήθηκα με το κατάστημα αυτό. Και μιας και θέλεις να θέτεις ερωτήσεις, μιας και αυτό είναι το πλέον εύκολο, για πες μου τι θα έχανα αν αποδεχόμουν την συμπεριφορά του καταστήματος ως φυσιολογική και συνέχιζα να τους δίνω τα λεφτουδάκια μου; Τι θα έχανα αν επιβράβευα το κατάστημα που με έστειλε να τρέχω για 5 μήνες στην ΓΓΚ;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Το καλύτερο σε τέτοιες περιπτώσεις θα ήταν να χάνουν την δουλεία τους οι προϊστάμενοι και τα αφεντικά που λένε στους υπαλλήλους να ταλαιπωρούν τον κόσμο, αλλά που...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά λυπάμαι που ένα μαγαζί για το οποίο παλιά είχα ανοίξει θέμα στο lab και αλλού για να πω πόσο καλή αντιμετώπιση είχα, χάλασε τόσο πολύ.

To "Ας πρόσεχαν" έχει κάποιου είδους λύπη;

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο σε τέτοιες περιπτώσεις θα ήταν να χάνουν την δουλεία τους οι προϊστάμενοι και τα αφεντικά που λένε στους υπαλλήλους να ταλαιπωρούν τον κόσμο, αλλά που...

Τα αφεντικά - που πληρώνουν με τα δικά τους λεφτά - δεν είναι σωστό να λένε στους υπαλλήλους πώς να συμπεριφέρονται στους πελάτες;

Σ΄αυτές τις περιπτώσεις τα αφεντικά και οι προϊστάμενοι θα κρατήσουν τις δουλειές τους και θα απολυθούν μόνο οι υπάλληλοι;

Link to comment
Share on other sites

To "Ας πρόσεχαν" έχει κάποιου είδους λύπη;

Πολύ εύκολα το παίζεις δικαστής και εκτελεστής και με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία πετάς την μία ερώτηση μετά την άλλη. Πάει καιρός από τότε που επέτρεπα στον εαυτό μου να χάνει το καιρό του με άτομα σαν και σένα. Παράτα μας και πήγαινε να διαστρεβλώσεις τα posts κανενός άλλου.

Υ.Γ. Το ας πρόσεχαν προφανώς έχει να κάνει με την πολιτική του καταστήματος όχι με τους υπαλλήλους. Αλλά τι να σου εξηγώ τώρα. Έχεις δικάσει και καταδικάσει με συνοπτικές διαδικασίες. Πιθανόν είσαι και υπερήφανος για αυτή σου την συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ εύκολα το παίζεις δικαστής και εκτελεστής και με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία πετάς την μία ερώτηση μετά την άλλη. Πάει καιρός από τότε που επέτρεπα στον εαυτό μου να χάνει το καιρό του με άτομα σαν και σένα. Παράτα μας και πήγαινε να διαστρεβλώσεις τα posts κανενός άλλου.

Υ.Γ. Το ας πρόσεχαν προφανώς έχει να κάνει με την πολιτική του καταστήματος όχι με τους υπαλλήλους. Αλλά τι να σου εξηγώ τώρα. Έχεις δικάσει και καταδικάσει με συνοπτικές διαδικασίες. Πιθανόν είσαι και υπερήφανος για αυτή σου την συμπεριφορά.

Αν σου προκάλεσα εκνευρισμό με τις ερωτήσεις μου μπορείς να ζητήσεις - ευγενικά, το "παράτα μας" να το λες στους φίλους σου - να μη σχολιάζουν τα κείμενά σου.

Απ΄την άλλη μπορείς και να μη γράφεις σ΄ ένα δημόσιο φόρουμ.

Όσον αφορά τη διαστρέβλωση αν μου αποδείξεις τι διαστρέβλωσα, το παίρνω πίσω την άλλη στιγμή.

ΥΓ: τι το θες το ΥΓ σου αφού 2 γραμμές πριν λες ότι δε θα ασχοληθείς;

Link to comment
Share on other sites

ψυχραιμια ρε παιδια... μεταξυ μας θα τσακωθουμε?φαντασου να διαφωνουσατε στο γεγονος οτι το μαγαζι αυτο ηταν ''κακο'' ( εξαιρειται βεβαια ο cyberdyne που το βρισκει μαλλον καλο). τωρα τα αφεντικα που λες panick ναι εχουν το δικαιωμα να λενε στους εργαζομενους πως να φερθουν.με τη διαφορα οτι τους δειχνουν το σωστο δρομο πως να φερθουν.οχι τον λαθος δρομο.αυτοι οι κυριοι του eshop μαλλον τον λαθος δρομο ειχαν δειξει.αλλα και παλι τι σοι ανθρωπος πρεπει να εισαι για να αντιμετωπιζεις τον πελατη (οταν σε χρειαστει- οχι οταν αγοραζεις) σαν ΚΛΕΦΤΗ, ΑΤΟΜΟ ΚΑΤΩΤΕΡΗΣ ΝΟΗΜΟΣΗΝΗΣ, ΨΕΥΤΗ...αρα το λαθος δεν ειναι μονο του αφεντικου και του προισταμενου.ειναι και του πωλητη και του τεχνικου και παει λεγοντας.σιγουρα δεν ειναι ευκολο να σου χτυπαει η ανεργια την πορτα. αλλα ποσοι εδω που χουν ποσταρει ειναι ανεργοι η δεν εχουν υπαρξει ανεργοι. τι δηλαδη πρεπει να λυπηθω τους υπαλληλους του eshop περισοοτερο?εμενα - εσας ποιος σας λυπηθηκε?ολους μας χτυπαει αυτη η μαστιγα.

υ.γ. sebastian ειπες μεγαλη κουβεντα ,:T::T:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον gio102004. Όπως όλοι, εξέφρασα την άποψή μου βάσει της συνεργασίας με το eshop και κατόπιν παραγγελιών ύψους 20000 τα τελευταία 5 χρόνια (όχι μόνο δικά μου πράγματα έννοείται).

Πχ οτι και να έστειλα rma πάντα μου το αντικαθιστούσαν με ίσης αξίας με καθυστέρηση περίπου 1 εβδομάδας, αντιμετώπιση που με αφήνει ευχαριστημένο.

Τώρα εφόσον βλέπουμε οτι όλα τα προϊοντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας, δεν είναι σωστό να διαμαρτυρόμαστε για την μεγάλη καθυστέρηση στον χρόνο παράδοσης. Βέβαια και το κατάστημα οφείλει να ενημερώσει τον αγοραστή σωστά και άμεσα και εκεί πιστεύω οτι είναι πλεόν το σημείο συζήτησης.

Για παράδειγμα σε προηγούμενα threads που έχω γράψει, ρωτούσα την γνώμη σας για κάρτα γραφικών και τροφοδοτικο από το visionstudio.

Παρήγγειλα τηλεφωνικά αυτά που ήθελα, όμως ο υπάλληλος που μίλησα με ενημέρωσε ότι τα υπόψιν προϊόντα θα καθυστερήσουν πάνω από 10 μέρες! Τελικά μετά από μια εβδομάδα και κάτι ακύρωσα τα πράγματα αλλά ήμουν ευχαριστημένος από την ενημέρωση που είχα. Κατόπιν έκανα νέα παραγγελία σε διαθέσιμο προϊόν το οποίο και είχα την επόμενη μέρα στην πόρτα μου.

Είναι γεγονός ότι η κρίση προκαλεί σοβαρά προβλήματα σε επιχειρήσεις που δεν ήταν αρκετά διορατικές ή φειδωλές, με αποτέλεσματα γνωστά πλέον. Αυτό απάντα και στο ερώτημα του φίλου Panick για τα αφεντικά που είπα πιο πρίν. Σίγουρα το αφεντικό κάνει κουμάντο αλλά έφοσον αποφασίζει και διατάσει καλό θα ήταν και να την πληρώνει (σε έναν ιδανικό κόσμο).

Ο φίλος Yanni έχει προφανώς υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία από το υπόψη κατάστημα, όπότε αν κάποιος ενδιαφέρεται "τι κέρδισε" ΄μπορεί να τον ρωτήσει τι ακριβώς έχει συμβεί.

Φιλικά σε όλους! :)

Γνώμη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει να τσακωνόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Δε τσακώθηκε κανείς ρε παιδιά, προς Θεού :)

Καλό είναι όμως αυτό που γράφουμε να μπορεί να σταθεί και σε κάποια κριτική. Αυτό σημαίνει ότι έχει και κάποια αξία και για τα υπόλοιπα μέλη και δεν είναι απλά η προσωπική άποψη ενός απογοητευμένου καταναλωτή, που όλοι μας έχουμε υπάρξει κάποια στιγμή.

@Cyberdyne: μαζί σου κι εγώ ότι πρέπει να την πληρώνουν τα αφεντικά και νομίζω ότι ακριβώς αυτό συμβαίνει. Δηλαδή πέρα από τη δουλειά τους - όπως δυστυχώς και οι υπάλληλοι - χάνουν τα λεφτά τους (πολλά συνήθως), μπλέκουν με δικαστήρια, ΤΕΙΡΕΣΙΑ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Η προσωπική μου άποψη έχει αλλάξει για το μαγαζί, από εξυπηρέτηση σε όσα τεμάχια υπάρχουν στην αποθήκη εδώ στο μαγαζί, έχει καλός.. αλλα δεν ξανά-ασχολούμαι με το να παραγγείλω κάτι.

Πριν 1 μηνα, μου ζήτησε ένας φίλος να του φτιάξω τον υπολογιστή στον οποιο είχε καεί η motherboard, έψαξα λοιπόν και βρήκα το ποιο κατάλληλο και σε καλή τιμή στο E-shop, αλλα δυστυχώς δεν ήταν διαθέσιμο εδώ στο e-shop μενιδίου.. .. Αναγκαστικά, το έκανα παραγγελια, και θυμηθήκανε μετά από 13 μέρες να με πάρουν τηλέφωνο να με ενημερώσουν πως τελικά το προϊόν έχει εξαντληθεί και από τις κεντρικές αποθήκες!

Δηλαδή έλεος, σε τόσες μέρες θα μπορούσα να το είχα πάρει από άλλο μαγαζί και να το είχα φτιάξει το pc κιόλας :getlost:

Link to comment
Share on other sites

παντως εδω τοσο καιρο που κοιταω δεν εχουν φερει mobo με Z68..εστειλα email αν θα φερουν αλλα σιγα μην απαντουσαν οπως και εγινε..μηπως φταιει οτι περναει κριση το μαγαζι?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω παντως εχω να μπω στο site τους πανο απο 1 μηνα γιατι ξερω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να βρω αυτο που θελω,το εκανα delete γενικως με λιγα λογια....στο κατω κατω υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες,αν και θα σας συμβουλευα καλυτερα να κανετε αγορες απο εξω, και πιο αξιοπιστα και πανω κατω ιδιες τιμες και φθηνοτερες...:getlost:

Υ.Γ:Ασε που ηταν απτους μεγαλυτερους ανταγωνιστες του πλαισιο,και απο'τι φενεται δινει τον καλυτερο του εαυτο τωρα για να παρει ολη την πελατεια πανω του..(και καλα κανει)

Link to comment
Share on other sites

+1 για το eworld πραγματικα ειναι παρα πολυ καλο καταστημα, εξυπηρετικοι και γρηγοροι!

Γενικοτερα -πλεον- υπαρχουν πολλα καλα ηλεκτρονικα μαγαζια.

Και αυτο ειναι ευχαριστω για εμας τους αγοραστες μιας και υπαρχει ανταγωνισμος και κατεβαινουν οι τιμες..:T:

Link to comment
Share on other sites

και που να δειτε τι γινεται στην Ναξο... Αγορασα απο ενα μαγαζι εδω στην γειτωνια ενα dvd-rw sata.. μου το εδωσε 25 ενω στο Πλαισιο ξερω γω εχει 18.. Αλλα εκει που επαθα εγκεφαλικο ηταν οταν πηρα μια thermal paste... δεν θυμαμαι ακριβως μαρκα.. μια γκρι ειναι με πολυ μικρο σωλινακι οχι πολλα γραμμαρια δηλαδη και μου ζητησε 8 ευρω!!! αν ειναι δυνατον... ενω εχει 2-3 ξερω γω.. Αλλα τι να κανεις που τα ειχα αναγκη αμεσα...

Link to comment
Share on other sites

ναι μα η διαφορα στην τιμη ειναι αρκετα μεγαλη.. και στο κατω κατω ποιος που ασχολειται με το ιντερνετ και ξερει να παρει κατι απο το ιντερνετ θα παει σε αυτον; κανεις! μονο αν το εχεις τρελα αναγκη...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.