Jump to content



E-shop η κριση το χτυπησε κι αυτο


michalos

Recommended Posts

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply
Έτυχε να δω στο SBC(κανάλι 10) στο κάτω μέρος που βγάζει διάφορες οικονομικές ειδήσεις ότι το e-shop έκανε αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99. Αν έχετε παραγγελίες μεγάλης αξίας θα σας πρότεινα να το ξανασκεφτείτε.

Και η ατλαντικ, και το αλτερ και ο ομιλος Glou κτλ κτλ

Εν ολιγοις απο οσο γνωριζω αυτο το αρθρο λεει

ΔΕΝ εχω να σας πληρωσω

αλλα

ΔΕΝ κλεινω το "μαγαζι" μου και ζηταω διακανονισμο.

Δηλαδη αν πχ τωρα επρεπε να δωσει 1.000.000 ευρω, ζηταει να δωσει (παλι πχ) 800.000 σε εως 48 δοσεις.

Αν στο μεταξυ βρει ρευστο η επιχειρηση θα σωθει. Εαν οχι εχετε γεια βρυσουλες.

Μηπως να καναμε ενα αρθρο 99 και για την Ελλαδα λεω εγω?

Link to comment
Share on other sites

ηταν ζητημα χρονου να κλεισει.οταν φωναζαμε....φτιαξε το after sales σου eshop μας εγραφε στα @@ρια του.μας εβλεπαν σαν βλακωδη ζωα που αγοραζαμε...και μετα δεν μας ξερανε...μηνες στο σερβις....το κακο τους ονομα τους εκλεισε και η αγορα τους τιμωρησε...

Link to comment
Share on other sites

Είχαν την επιλογή να πουλάνε ποσότητα ή να στηριχθούν στην ποιότητα. Επέλεξαν να πουλάνε ποσότητα. Μια περίοδο που είχα αφήσει στην αίθουσα αναμονής το Πλαίσιο και ψαχνόμουνα ανάμεσα στους καταλόγους του e-shop τι θα πάρω και που γενικότερα οι περισσότερες αγορές μου ήταν από αυτούς, με την συμπεριφορά τους με έδιωξαν. Και μαζί με μένα χάσανε και αυτούς που διάβασαν για το πρόβλημά μου με αυτούς, αυτούς που ζητάγανε συνθέσεις στα φόρα και δεν τους έδινα ποτέ συνθέσεις/links από το e-shop ή τα αδελφάκια του μαγαζιά, αυτούς που έχω γνωστούς και δεν τους ανέφερα ποτέ την ύπαρξη αυτού του μαγαζιού ή δεν τους παρακίνησα ποτέ να αγοράσουν από εκεί.

Αλλά όχι. Χάσανε έναν μόνο πελάτη. Ας πρόσεχαν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εκλεισε ακομα παιδες ας ειμαστε συγκρατημενοι :)

Ας ελπισουμε να ανακαμψει και ας ελπισουμε οτι λαθος εκανε στο παρελθον, να το καταλαβει και να το διορθωσει. Αλλωστε τοσα ατομα στο δρομο ειναι το τελευταιο που πρεπει να θελουμε.

Link to comment
Share on other sites

Εκλεισε δεν εκλεισε το θεμα ειναι ενα . Στις χρυσες εποχες ( 2004-5-6-7-8 ) χτυπουσαν 30λεπτα οι αναμονες στο τηλεφωνικο κεντρο και αρκετα rma μηνα ( να πω την αληθεια προσωπικα δεν ειχα ταλαιπωρηθει περαν ενος -2 rma αλλα τι ακουγοταν ) . Η παροιμια ειναι σαφης . Οπως εστρωσες θα κοιμηθεις . Τωρα σε τι ποσοστο δουλευε - δουλευει δημοσιο μεγαλοεπιχειρησεις - ιδιωτες δεν το ξερω , το δημοσιο ομως πλεον δεν το βλεπω να κανει προμηθειες αναλογες του παρελθοντος ( καταχρεωμενοι δημοι ) και οι μεγαλοεπιχειρησεις δεν ειναι τοσο μεγαλες πλεον . : P 2c

Link to comment
Share on other sites

μακάρι να αλλάξει χέρια η δοιηκηση και να μην κλεισει. αλλα εδω στην Ελλαδαρα μονο μεσοπροθεσμα βλεπουνε οι επιχειρηματιες....εκανε τον κυκλο του αρπαξε οτι αρπαξε και κλεινει.κλασσικη ελληνικη επιχειρηση. που ειναι το περιεργο?

Link to comment
Share on other sites

παραγγειλα κι εγω κατι, και απο 1-2 μερες ειμαι στην 4η μερα...και το προιον δεν εχει ελεγχθει ακομα για..."διαθεσιμοτητα"...τι κανω...??? ακυρωνω και ψαχνω αλλου...τι λετε...??? να κανω υπομονη...???

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα μόνο για αυτούς που θα μείνουν άνεργοι σε τέτοια εποχή, αλλά κάθε εμπόδιο για καλό: η πενία τέχνας κατεργάζεται

Στην εποχή και τη χώρα που ζούμε τα εμπόδια είναι πολλά και σίγουρα δε θα βγαίνει κάτι καλό!!

Link to comment
Share on other sites

Εκλεισε δεν εκλεισε το θεμα ειναι ενα . Στις χρυσες εποχες ( 2004-5-6-7-8 ) χτυπουσαν 30λεπτα οι αναμονες στο τηλεφωνικο κεντρο και αρκετα rma μηνα ( να πω την αληθεια προσωπικα δεν ειχα ταλαιπωρηθει περαν ενος -2 rma αλλα τι ακουγοταν ) . Η παροιμια ειναι σαφης . Οπως εστρωσες θα κοιμηθεις . Τωρα σε τι ποσοστο δουλευε - δουλευει δημοσιο μεγαλοεπιχειρησεις - ιδιωτες δεν το ξερω , το δημοσιο ομως πλεον δεν το βλεπω να κανει προμηθειες αναλογες του παρελθοντος ( καταχρεωμενοι δημοι ) και οι μεγαλοεπιχειρησεις δεν ειναι τοσο μεγαλες πλεον . : P 2c

Το eshop δεν την έπαθε απο τα rma...αλλα απο οσα γνωρίζω το εφαγε το Δ.Ν.Τ (καταλάβατε που το παω)

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν σε πιανω. δεν το εκλεισε η κακη του συμπεριφορα στο πελατη?που μονο να πουλησουν τους ενδιεφερε και μετα σε βγαζανε και κλεφτη-ψευτη απατεωνα?τοτε ποιος φταιει?η οργανωμενη και σωστη επιχειρηση που σεβεται τους πελατες της δεν κλεινει με την οποια κριση νομιζω?

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν σε πιανω. δεν το εκλεισε η κακη του συμπεριφορα στο πελατη?που μονο να πουλησουν τους ενδιεφερε και μετα σε βγαζανε και κλεφτη-ψευτη απατεωνα?τοτε ποιος φταιει?η οργανωμενη και σωστη επιχειρηση που σεβεται τους πελατες της δεν κλεινει με την οποια κριση νομιζω?

Oταν επεφτε η πίτα του δημοσίου από τα δανεικά των Ευρωπαίων, sorry αλλά ποιος νοιάζεται για τον πελάτη ?

Τωρα που η πιτα συρρικνώθηκε ο ψευτο ιδιωτικός τομεας εξαφανίζεται (τα ποντίκια πηδάνε απο το καράβι) και ο δημόσιος τομέας συρρικνώνεται...

Γιατι βουλιάζει η Ελληνικη οικονομία νομίζεται...το δημοσιο βαρούσε ταμπούρλο και ο ιδιωτικός χόρευε!

Link to comment
Share on other sites

Παίδες προσωπικά δεν αντιμετώπισα προβλήματα με το eshop και έχω κάνει πάρα πολλές αγορές καθώς και rma.

Μάλιστα την Παρασκευή που πέρασε έστειλα 2 από τις 4 μνήμες μου για rma. Την Δευτέρα με πήραν τηλέφωνο εάν θέλω πιστωτικό ή κάποιο άλλο προϊόν και σήμερα παρέλαβα αυτό που ζήτησα! :T:

Λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων επέλεξα κάτι που ήταν άμεσα διαθέσιμο και η όλη διαδικασία έγινε απλά κ γρήγορα όπως παλιά.

Όλοι γράφουμε αυτό που βιώσαμε με το υπόψιν κατάστημα. Η "κρίση" δείχνει ποιες εταιρίες είναι "σωστές" κ ποιες όχι.

Το κακό είναι οτι το "μάρμαρο" θα το πληρώσουν οι εργαζόμενοι κ εμείς.

Σκεφτείτε να έρθει τώρα ένα μεγάλο "Χ" μονοπώλιο με ξένα κεφάλαια, να τους καθαρίσει όλους και να μην υπάρχει ανταγωνισμός?

Όπως και να το κάνουμε εμένα το eshop με βόλευε γιατί είχε καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και καλές τιμές. Αυτό έκανε την αγορά μέσω internet μια καθημερινή συνήθεια και σε μή κομπιουτεράδες. Κατόπιν ακολουθήσαν και άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

Είχαν την επιλογή να πουλάνε ποσότητα ή να στηριχθούν στην ποιότητα. Επέλεξαν να πουλάνε ποσότητα. Μια περίοδο που είχα αφήσει στην αίθουσα αναμονής το Πλαίσιο και ψαχνόμουνα ανάμεσα στους καταλόγους του e-shop τι θα πάρω και που γενικότερα οι περισσότερες αγορές μου ήταν από αυτούς, με την συμπεριφορά τους με έδιωξαν. Και μαζί με μένα χάσανε και αυτούς που διάβασαν για το πρόβλημά μου με αυτούς, αυτούς που ζητάγανε συνθέσεις στα φόρα και δεν τους έδινα ποτέ συνθέσεις/links από το e-shop ή τα αδελφάκια του μαγαζιά, αυτούς που έχω γνωστούς και δεν τους ανέφερα ποτέ την ύπαρξη αυτού του μαγαζιού ή δεν τους παρακίνησα ποτέ να αγοράσουν από εκεί.

Αλλά όχι. Χάσανε έναν μόνο πελάτη. Ας πρόσεχαν.

Εσύ τελικά τι κέρδισες απ΄ αυτό και περηφανεύεσαι;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.