Jump to content



Samsung ή Dell laptop;


Ιάννης

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Escapε12 είναι κάποιος στον οποίο απαντάει ο pvaiabb, απλά δεν υπάρχει μέλος με τέτοιο όνομα στο thelab.

Escapε12 είναι κάποιος στον οποίο απαντάει ο pvaiabb, απλά δεν υπάρχει μέλος με τέτοιο όνομα στο thelab.

Είναι μέλος από άλλο forum; :hmm:

Ευχαριστώ πολύ σε όλους, αλλά δεν μπορώ να απαντήσω σε όλα αυτά τα μειλ παιδιά. Δεν έχω το χρόνο. Θα μπαίνω όποτε μπορώ να σας βοηθάω. Συγγνώμη ε......

1) ΕSAPE 12 : ναι μπορείς να το κάνεις αλλά μόνο με unread. Μπες καλύτερα στο φόρουμ να γράφεις.

2) PC.GREEK : αυτό που ρωτάς δε σου χρειάζεται. Εσύ ασχολήσου όπως και οι άλλοι εδώ με τα βασικά. Ρώτα με μόνο όταν το αποφασίσεις.

  • 2 months later...

χαχαχα...τώρα καταλάθος είδα αυτό το thread.

Πρόκειται ξεκάθαρα περί 1 χρήστη με τουλάχιστον 2 λογαριασμούς.

Πρόκειται για κάποιον λοιπόν άσχετο με τους υπολογιστές σε εμπειρικό επίπεδο. Σε επαγγελματικό επίπεδο μπορεί να γνωρίζει τα βασικά, δηλαδή, κόστος, μάρκα, μέγεθος οθόνης (και για αυτά αμφιβάλλω)

pvaiabb

ή

COM.GREEK

ή και όπως αλλιώς έχεις κάνει register, όταν πρωτομπήκα στο internet πριν πολλά πολλά χρόνια έκανα κι εγώ κάτι τέτοιες πλακίτσες, όχι βέβαια να κάνουν τόσο μπαμ όσο οι δικές σου, αλλά είχα κι εγώ 2 λογαριασμούς σε άλλο site και καμμιά φορά έπαιζα. Αλλά μετά κατάλαβα ότι είναι μια ανοησία όλο αυτό και δεν εξυπηρετεί στη βελτίωση του χαρακτήρα μου. Οπότε πολύ απλά να σου πω, το να γράφεις ότι απαντάς σε κάποιον που σου έστειλε ένα υποτιθέμενο μήνυμα, είναι φοβερή έμπνευση, αν το έκανες το 1998. Τώρα είμαστε σε εποχή που τα αστεία σου δεν περνάνε...δεν μασάει η κατσίκα ταραμά πλέον, δεν βρίσκει με αυτήν την κρίση...

Μπερδεύτηκες κιόλας και απάντησες στον PC.GREEK ενώ μετά εμφανίζεσαι σαν COM.GREEK

Ανεπανάληπτες στιγμές.

Θυμήθηκα το BJ24 που εγγραφόταν σε κάθε site με πολλούς λογαριασμούς, αλλά επειδή έγραφε με τον ίδιο γραφικό τρόπο, με πολλά ερωτηματικά και ρωτούσε πάντα για τα ίδια και τα ίδια, έκανε μπαμ ότι ήταν αυτός και τον διέγραφαν. Ωραίες εποχές!!!

Δεν είχα τι να κάνω και πέφτωντας στο thread αυτό είπα να απαντήσω...χαχαχα

Το πιο αστείο που διάβασα στο thread, είναι αυτό :

"ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ DELL"

:p

:lock:

PS. ΤΟ L702x πάντως τώρα βγαίνει με full HD στα 1030 ευρώ περίπου...σε τέτοια τιμή είναι ασυναγώνιστο με τέτοιο service και τέτοια ποιότητα...

Κλασική περίπτωση μπακάλη που άνοιξε μαγαζί με υπολογιστές και ταυτόχρονα ανακάλυψε το internet που είναι γεμάτο με "άτομα που δεν έχουν ιδέα".

Το θέμα δεν το κλειδώνω για να υπηρετήσει ως προειδοποίηση για το τραγικό marketing.

  • 3 weeks later...

Να ενημερώσω ότι η Dell δυστυχώς δεν έχει καλή εγγύηση στην Ελλάδα. Το έμαθα με το δύσκολο τρόπο. Μακάρι να μη παρουσιαστεί σε κανένα ποτέ πρόβλημα γιατί τότε μένει με δεμένα τα χέρια. Ενημερώνω για το δικό μου πρόβλημα εδώ ευχόμενος να μη βγω πολύ off topic αλλά και γιατί πολλοί αναφέρατε στην αρχή το όλο θέμα τεχνικής υποστήριξης την Dell και της αντιμετώπισης του πελάτη.

Έχω αγοράσει εδώ και κάμποσους μήνες το φορητό υπολογιστή alienware M15x (http://www.multirama.gr/products/product?pid=0512428&catid=010200) απο τα multirama. Απο την αρχή ξεκόλλαγαν τα πλαστικά στηρίγματα της οθόνης. Εννοώ τα 2 λαστιχένια εξαρτήματα που είναι στο πληκτρολόγιο και έχουν σαν χρήση να κρατάνε την οθόνη όταν αυτή κλείνει για να μην ακουμπάει στο πληκτρολόγιο. Πλέον με το άνοιξε-κλείσε και το συνεχόμενο βρες και ξαναβάλε όποιο έφευγε, έχω χάσει ένα με αποτέλεσμα να μη κλείνει σωστά η οθόνη αλλά και να έρχεται σε επαφή με το πληκτρολόγιο η οθόνη (και να χαράζεται). Το πρόβλημα είναι γνωστό στο εξωτερικό, αναφέρθηκαν σε μη σωστή επιλογή κόλλας ή ποσότητάς της απο την dell (δεν με ενδιαφέρει ο λόγος και δε το ψάχνω περαιτέρω), αλλά παντού στην Ευρώπη και την Αμερική το αντικαθιστούν στην εγγύηση και το έχουν σαν γνωστό πρόβλημα του συγκεκριμένου μηχανήματος.

Ενδεικτικά διαβάστε για τις περιπτώσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη:

http://forum.noteboo...er-bumpers.html

http://forum.noteboo...fell-off-2.html

http://forum.noteboo...art-number.html

Μετά από επικοινωνία με την Ελληνική γραμμή τεχνικής υποστήριξης της DELL μου είπαν ότι επειδή δεν είναι τεχνικό θέμα και δεν υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας δεν υπάρχει λόγος αντικατάστασης και συνεπώς δε γίνεται τίποτε. Όταν τους είπα ότι είναι θέμα που το εμφάνιζε από την αρχή και ότι καλό θα ήταν να το δώσουν σαν feedback στην εταιρεία μου ανακοίνωσαν ότι είμαι ο πρώτος που τους το αναφέρει και δεν υπάρχει αναφορά για αυτό το πρόβλημα στο συγκεκριμένο laptop. Έπρεπε να ψάξω για να μάθω τι συμβαίνει στο εξωτερικό γενικά και να καταλάβω ότι τα δικαιώματα που έχουν οι καταναλωτές στον υπόλοιπο κόσμο δεν ισοδυναμούν με τα δικαιώματα των Ελλήνων καταναλωτών. Προφανώς στην ελληνική αντιπροσωπεία χρησιμοποιούν το τέχνασμα "ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι". Δεδομένου ότι όταν αγόρασα τον φορητό τον πλήρωσα στα 1700 ευρώ (τώρα κοστολογείται στα 1500 ευρώ) δεν περίμενα να τύχω τέτοιας αντιμετώπισης απο την τεχνική βοήθεια για 1 λαστιχάκι που ζήτησα μάλιστα να το παραγγείλω και να το πληρώσω. Οι φορητοί υπολογιστές είναι μηχανήματα και είναι πιθανόν να χαλάνε αλλά δε νομίζω να αξίζει να ασχοληθεί και να ταλαιπωρηθεί κανείς με την συγκεκριμένη εταιρεία στη χώρα μας αποκλειστικά. Το πρόβλημα που έχει το δικό μου laptop κάλλιστα μπορεί να τύχει στο καθένα και είναι κρίμα μια καλή εταιρία να απαξιώνεται από το τμήμα της τεχνικής υποστήριξης της.

Αυτά τα λίγα και σόρρυ για το τυχόν :offtopic2:

Να ενημερώσω ότι η Dell δυστυχώς δεν έχει καλή εγγύηση στην Ελλάδα. Το έμαθα με το δύσκολο τρόπο. Μακάρι να μη παρουσιαστεί σε κανένα ποτέ πρόβλημα γιατί τότε μένει με δεμένα τα χέρια. Ενημερώνω για το δικό μου πρόβλημα εδώ ευχόμενος να μη βγω πολύ off topic αλλά και γιατί πολλοί αναφέρατε στην αρχή το όλο θέμα τεχνικής υποστήριξης την Dell και της αντιμετώπισης του πελάτη.

Έχω αγοράσει εδώ και κάμποσους μήνες το φορητό υπολογιστή alienware M15x (Alienware M15x - Core i5-430M 2.26 GHz - 15.6" TFT LED - Κόκκινο | Multirama) απο τα multirama. Απο την αρχή ξεκόλλαγαν τα πλαστικά στηρίγματα της οθόνης. Εννοώ τα 2 λαστιχένια εξαρτήματα που είναι στο πληκτρολόγιο και έχουν σαν χρήση να κρατάνε την οθόνη όταν αυτή κλείνει για να μην ακουμπάει στο πληκτρολόγιο. Πλέον με το άνοιξε-κλείσε και το συνεχόμενο βρες και ξαναβάλε όποιο έφευγε, έχω χάσει ένα με αποτέλεσμα να μη κλείνει σωστά η οθόνη αλλά και να έρχεται σε επαφή με το πληκτρολόγιο η οθόνη (και να χαράζεται). Το πρόβλημα είναι γνωστό στο εξωτερικό, αναφέρθηκαν σε μη σωστή επιλογή κόλλας ή ποσότητάς της απο την dell (δεν με ενδιαφέρει ο λόγος και δε το ψάχνω περαιτέρω), αλλά παντού στην Ευρώπη και την Αμερική το αντικαθιστούν στην εγγύηση και το έχουν σαν γνωστό πρόβλημα του συγκεκριμένου μηχανήματος.

Ενδεικτικά διαβάστε για τις περιπτώσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη:

http://forum.noteboo...er-bumpers.html

http://forum.noteboo...fell-off-2.html

http://forum.noteboo...art-number.html

Μετά από επικοινωνία με την Ελληνική γραμμή τεχνικής υποστήριξης της DELL μου είπαν ότι επειδή δεν είναι τεχνικό θέμα και δεν υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας δεν υπάρχει λόγος αντικατάστασης και συνεπώς δε γίνεται τίποτε. Όταν τους είπα ότι είναι θέμα που το εμφάνιζε από την αρχή και ότι καλό θα ήταν να το δώσουν σαν feedback στην εταιρεία μου ανακοίνωσαν ότι είμαι ο πρώτος που τους το αναφέρει και δεν υπάρχει αναφορά για αυτό το πρόβλημα στο συγκεκριμένο laptop. Έπρεπε να ψάξω για να μάθω τι συμβαίνει στο εξωτερικό γενικά και να καταλάβω ότι τα δικαιώματα που έχουν οι καταναλωτές στον υπόλοιπο κόσμο δεν ισοδυναμούν με τα δικαιώματα των Ελλήνων καταναλωτών. Προφανώς στην ελληνική αντιπροσωπεία χρησιμοποιούν το τέχνασμα "ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι". Δεδομένου ότι όταν αγόρασα τον φορητό τον πλήρωσα στα 1700 ευρώ (τώρα κοστολογείται στα 1500 ευρώ) δεν περίμενα να τύχω τέτοιας αντιμετώπισης απο την τεχνική βοήθεια για 1 λαστιχάκι που ζήτησα μάλιστα να το παραγγείλω και να το πληρώσω. Οι φορητοί υπολογιστές είναι μηχανήματα και είναι πιθανόν να χαλάνε αλλά δε νομίζω να αξίζει να ασχοληθεί και να ταλαιπωρηθεί κανείς με την συγκεκριμένη εταιρεία στη χώρα μας αποκλειστικά. Το πρόβλημα που έχει το δικό μου laptop κάλλιστα μπορεί να τύχει στο καθένα και είναι κρίμα μια καλή εταιρία να απαξιώνεται από το τμήμα της τεχνικής υποστήριξης της.

Αυτά τα λίγα και σόρρυ για το τυχόν :offtopic2:

Εγώ από την άλλη ,για το support της DELL έχω μόνο καλές (6-7) περιπτώσεις να θυμηθώ...

Θα πάρω από την ερχόμενη εβδομάδα ένα γνωστό μου στη DELL να ρωτήσω αν ισχύει αυτό που λες.

Θέλεις να μου πεις (εδώ ή μέσω pm) λεπτομέρειες για τη περίπτωση σου?...για να μην μιλάμε στον ''αέρα'' :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.