Jump to content



πρόβλημα με εγγύηση σκληρού δίσκου


alizea

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά. το πρωί παρέδωσα στο Πλαίσιο ένα εξωτερικό σκληρο δισκο Toshiba καθώς τις τελευταίες μέρες δεν τον αναγνώριζε το pc. Πριν λίγο επικοινώνησαν μαζί μου από το πλαίσιο και μου είπαν οτι όντως έχει πρόβλημα ο σκληρός αλλά έχω χάσει την εγγύηση επειδή έχει σκιστεί ένα αυτοκολητάκι που δείχνει αν έχει ανοιχτεί η θήκη του σκληρού . Ο δισκος δεν έχει ανοιχτεί σίγουρα και για να πω την αλήθεια δεν πολυθυμάμαι καν αυτό το αυτοκόλλητο που λένε. τι μπορώ να κάνω εγώ τώρα? ... είναι δυνατόν να χάσω την εγγύηση για αυτό το λόγο...?:...:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. το πρωί παρέδωσα στο Πλαίσιο ένα εξωτερικό σκληρο δισκο Toshiba καθώς τις τελευταίες μέρες δεν τον αναγνώριζε το pc. Πριν λίγο επικοινώνησαν μαζί μου από το πλαίσιο και μου είπαν οτι όντως έχει πρόβλημα ο σκληρός αλλά έχω χάσει την εγγύηση επειδή έχει σκιστεί ένα αυτοκολητάκι που δείχνει αν έχει ανοιχτεί η θήκη του σκληρού . Ο δισκος δεν έχει ανοιχτεί σίγουρα και για να πω την αλήθεια δεν πολυθυμάμαι καν αυτό το αυτοκόλλητο που λένε. τι μπορώ να κάνω εγώ τώρα? ... είναι δυνατόν να χάσω την εγγύηση για αυτό το λόγο...?:...:

Για να πληρώσεις φίλε μου θα ψιρήσουν ακόμα και αν έχει υγρασία μέσα ο δίσκος :p

Άσε απο τέτοια του πλαισίου άλλο τπτ....

Έπρεπε να τους πεις να σου δείξουν έναν καινούριο να δεις που είναι το αυτοκόλιτο.

πλάκα πλάκα δοκιμασέ το.

Link to comment
Share on other sites

παντως δεν θα το αφήσω έτσι γιατι ο δίσκος δεν έχει ανοιχτεί...

και που ξέρω εγώ ότι δεν το εσκισαν αυτοί ...?

πλέον φίλε Nemesis89 δεν υπαρχει αυτό το μοντέλο στο πλαισιο

Καποιος που να γνωρίζει καλύτερα από μένα τι ισχύει περί εγγυήσεων...?

Link to comment
Share on other sites

Να ξέρεις ότι επιστρέφεις στο πλαίσιο το βγάζεις photo από 10 μερίες πριν το πας για να έχεις και την ώρα.

Οπότε αν έχουν κάνει αυτοί την λαδία απλά GG. Δεν ξέρω πολλά περι εγγυήσεων αλλα πιστέυω πως θέλουν να σε βγάλουν οτι τον ανοιξές και τον πείραξες. Δεν νομίζω να έχασες την εγγύηση από ένα αυτοκόλητο απλά υποστηρίζουν ότι για να έβγαλες αυτό το αυτοκόλητο και καλά σημαίνει πως τον ανοιξές και τον πείραξες.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγνη που ο υπαλληλος του ΠΛΑΙΣΙΟΥ εκανε δεκτο το προιον για ελεγχο και δεν σε ενημερωσε κατα την παραλαβη του δισκου οτι δεν εχει εγγυηση τοτε εσυ δεν εχεις κανενα προβλημα. Κανονικα πρεπει κατα την παραλαβη προιοντων για ελεγχο να γινεται οπτικος ελεγχος για τετοιου ειδους παραβιασεις. Με το χαρτι λοιπον της παραλαβης πηγαινε στον υπευθηνο του καταστηματος που εδωσες τον δισκο και πεσ του οτι απο τη στιγμη που το προιον εγινε δεκτο, περασε τον οπτικο ελεγχο και δεν αναγραφεται καμια παρατηρηση στο χαρτι της παραλαβης του προιοντος προς ελεγχο εχεις κανονικα και με το νομο εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Να ξέρεις ότι επιστρέφεις στο πλαίσιο το βγάζεις photo από 10 μερίες πριν το πας για να έχεις και την ώρα.

Οπότε αν έχουν κάνει αυτοί την λαδία απλά GG. Δεν ξέρω πολλά περι εγγυήσεων αλλα πιστέυω πως θέλουν να σε βγάλουν οτι τον ανοιξές και τον πείραξες. Δεν νομίζω να έχασες την εγγύηση από ένα αυτοκόλητο απλά υποστηρίζουν ότι για να έβγαλες αυτό το αυτοκόλητο και καλά σημαίνει πως τον ανοιξές και τον πείραξες.

δεν μου είπαν ότι λείπει το αυτοκόλλητο αλλά ότι είναι σκισμένο.Αύριο που θα πάω θα δώ τι είναι αυτο το αυτοκόλλητο που μου λένε...

Αν δεν μου τον φτιάξουν ή τον αντικαταστήσουν ( δεν ξέρω τι προβλέπεται) , θα κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.