sokinsohim Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3, 2011 Γεια σας παιδιά...Έχουμε και λέμε είμαι φοιτητής κ ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα φθηνό πολυμηχανημα γυρω στα 60Ε. Όμως δεν ξέρω πιο είναι καλύτερα να επιλέξω ενα με 2 μελάνια(black & color) ή ένα με 4(black,magenta,yellow,cyan)... Απο αυτά που έχω δει ειμαι ανάμεσα σε ένα Epson Epson Stylus SX218 | Skroutz.gr και ένα HP HP Deskjet F2480 All-in-One | Skroutz.gr Εσείς πιο θα μου προτείνατε σε αυτά τα χρήματα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Απρίλιος 3, 2011 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2011 4 μελανια καλύτερα γιατι το multicolor θα σου αδειάζει κάθε τρεις και λιγο Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokinsohim Απρίλιος 3, 2011 Author #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2011 Οι εκτυπωτές της epson είναι χειρότεροι απο της HP? Πως σας φένεται ο Epson Stylus SX218 | Skroutz.grθα μου προτείνατε καποιο αλλο πολυμηχάνημα μεχρι 60Ε περιπου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Απρίλιος 3, 2011 #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2011 Το αντίθετο θα ελεγα, καλύτεροι μου φαίνονται εμενα Δεν νομιζω να βρεις κατι καλυτερο με 60 ευρω Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokinsohim Απρίλιος 3, 2011 Author #5 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2011 Ο Cannon Pixma MP280 αξιζει?Εχω δει πως τα μελανια του ειναι λιγο ακριβα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Απρίλιος 3, 2011 #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2011 Τα μελανια απο το ebay να τα αγοραζεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokinsohim Απρίλιος 3, 2011 Author #7 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2011 Τελικα μαλλον προς τον Epson θα καταληξω..Ναι εχω ψαξει ηδη και οντως ειναι σχεδον στην μιση τιμη..Απο το ebay.com ή το ebay.co.uk ομως? Link to comment Share on other sites More sharing options...