Jump to content



10 κονσόλες = 1 PC


alkiviadis17

Recommended Posts

Τα PCs δεν είναι απλώς πιο ισχυρά από το PS3 και το Xbox 360 – φτάνουν μέχρι και 10 φορές την ισχύ των κονσόλων. Και ο μόνος λόγος για τον οποίο τα παιχνίδια στα PCs δεν είναι αντιστοίχως καλύτερα, είναι το γεγονός ότι τα Windows μπερδεύονται στις εργασίες του DirectX API, σύμφωνα με την AMD.

25226.jpg

Ο Richard Huddy, υψηλόβαθμο στέλεχος της AMD, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του: “Είναι παράξενο. Πολλές φορές βλέπουμε τουλάχιστον δεκαπλάσια υπολογιστική ισχύ στην κάρτα γραφικών ενός PC σε σχέση με το Xbox 360 ή το PS3, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι τα παιχνίδια στο PC δεν έχουν δέκα φορές καλύτερη εικόνα. Σε ένα μεγάλο βαθμό, αυτό οφείλεται στο DirectX και πολλές φορές στις συζητήσεις που κάνουμε με τις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών, έχει τεθεί το ερώτημα μήπως θα ήταν καλύτερο να το εξαλείψουμε.”

Το DirectX είναι ένα δημιούργημα της Microsoft και είναι απαραίτητο για να τρέξετε οποιοδήποτε παιχνίδια στα Windows. Ουσιαστικά, το DirectX ελέγχει το τι μπορεί να κάνει η κάρτα γραφικών σας. Στις κονσόλες όμως δεν ισχύει το ίδιο, καθώς οι εταιρείες ανάπτυξης μπορούν να προγραμματίσουν τα παιχνίδια τους με τέτοιο τρόπου ώστε να “συνομιλούν” απευθείας με την κάρτα.

Ο Huddy εξηγεί: “Από τη στιγμή που η AMD προσφέρει πρόσβαση στο hardware σε πολύ βασικό επίπεδο, δίνει στις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών την ευκαιρία να κάνουν καινούρια πράγματα, κι αυτό ασκεί πίεση στη Microsoft. Αν αφήσουμε στην άκρη το API, οι δημιουργοί θα μπορούν να απεικονίσουν στην οθόνη ότι φανταστούν, και όχι ότι μπορούν να δουν.”

πηγή:PC Master - 10 κονσόλες = 1 PC

Καταδικασμένοι οι υπολογιστές απο την microsoft&directX? ως πότε θα έχουμε 10πλάσια δύναμη και θα περνά ανεκμετάλλευτη? Ισχύει αυτό που ισχυρίζεται η AMD? αν παρακαμφθεί το directx τι μέλη γενέσθαι? τι λέτε?:hmm:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Εγώ δεν πιστεύω πως εταιρίες σαν την Microsoft που έφτιαξαν τα Windows να μην μπορούν να γράψουν λογισμικό που να μην "μπερδεύεται" ή να αποδίδουν τα μέγιστα από το hardware.

Η παρούσα κατάσταση συμφέρει πάντως αυτές τις εταιρίες καθώς τα χρήματα που βγάζουν από κάρτες γραφικών και gaming rigs είναι πάρα πολλά φαντάζομαι.

Ένα αστείο από αυτά τα μπερδέματα είναι το tearing, κάποιοι δίνουν ένα σωρό χρήματα σε κάρτες γραφικών και υπολογιστές για να παίζουν παιχνίδια, τα οποία όμως παρουσιάζουν κάθετες γραμμές, λες και τρίζει η οθόνη και σε κάνει να ζαλίζεσαι πράγματα που δεν συμβαίνουν σε κονσόλες οι οποίες στοιχίζουν πολύ λιγότερα χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

Το DirectX τους φταίει τώρα...

Το χρησιμοποιούνε και φανατικά το 11 που μέχρι και ο OpenGL μέχρι τέλους J. Carmack εκθείασε, που φτάσανε στο συμπέρασμα ότι τους κρατάει πίσω.

Δεν μας είπανε πάλι τα γνωστά "pc gaming is dead, long live the consoles"...

Και όχι, δεν είναι απαραίτητο το DirectX, υπάρχει και το "open-source" OpenGL αλλά και αυτό δεν τους κάνει...

Τώρα τους φταίει η Microsoft.

Στο linux που δεν υπάρχει η Microsoft έχουνε κάνει θαύματα, μαμιόντας πάνε οι GPUs...

υ.γ. Ας μας πούνε, το FarCry ( 1 ) τι χρησιμοποιούσε ?

Link to comment
Share on other sites

Έλα μωρέ, το directx τους φταίει. Οποιοδήποτε API, είτε αυτό είναι DX/OpenGL/Mitsos3D από τη στιγμή που "πρέπει" να δουλεύει υπό τόσο μεγάλο εύρος hardware-διαφορετικών δυνατοτήτων, είναι λογικό ότι δεν θα μπορεί να αξιοποιεί το 100% των πόρων αυτών.

..η AMD προσφέρει πρόσβαση στο hardware σε πολύ βασικό επίπεδο, δίνει στις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών την ευκαιρία να κάνουν καινούρια πράγματα...

σε ποιο hardware;Της 6950; 6970; Όλων των 6ΧΧΧ series; Και τι θα γίνει με αυτούς που έχουν nvidia/intel; Τι θα γίνει με αυτούς που έχουν παλαιότερες κάρτες γραφικών;

Ότι η MS έθαψε/θάβει μερικά API που μπορεί να είναι καλύτερα από το directx δεν χρήζει αμφιβολίας. Ότι θα μπορούσαν αυτά τα API να είναι 10 φορές καλύτερα από το directx...αδύνατο.

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανένα συμφέρον η amd να θάψει το dx11; Αυτό θέλετε να πείτε;

Ή μήπως είστε ικανοποιημένοι με το να τρέχετε console ports με όλα τέρμα σε rigs δέκα φορές καλύτερα της κονσόλας;

Αν σκεφτούμε ότι δεν επιθυμούν όλοι οι developers να φορτώσουν τα παιχνίδια τους με πλασματικές απαιτήσεις, τότε οι υποεπιδόσεις του pc ίσως να οφείλονται στο λειτουργικό ή στο api. Δηλαδή εσείς τί πιστεύετε ότι μπορεί να φταίει;

Είναι τυχαίο π.χ. που κάποτε η amiga ασελγούσε πάνω στα pc σε θέμα gaming λόγω καλύτερης αρχιτεκτονικής software/hardware;

Link to comment
Share on other sites

Μην λεμε τρελλα πραγματα ρε παιδια.

Οι κονσολες ειναι purpose built για γραφικα-ηχο-gameplay.Τιποτα αλλο.Εχουν χαρντγουερ σχεδιασμενο,διαλεγμενο,συνδυασμενο για αυτην και μονο την δουλεια,που δεν αλλαζει ποτε και ειναι μονιμως σταθερος παραγοντας.Οταν παιζουν παιχνιδι δεν λειτουργει τιποτα αλλο.Ειναι 1 στανταρ πλατφορμα,με στανταρ προγραμματισμο,εξειδικευμενους προγραμματιστες ,της οποιας οι δυνατοτητες ειναι εξ αρχης γνωστες και εξαντλουνται.Οτι λεφτα εχουν πεσει σε r&d εχουν πεσει σε 1 πραγμα.

Απο την αλλη τα πισια εχουν χιλιαδες δυνατους συνδυασμους χαρντγουερ και οποιος προγραμματιζει πρεπει να λαμβανει υποψιν του τις πιο πιθανες περιπτωσεις.Εχουν σχεδιαστει για να τρεχουν τα παντα,και καθε τρεις και λιγο θα εχουν μια αναβαθμιση στο χαρντγουερ η στο σοφτγουερ,που αλλαζει την κατασταση.Για να φτιαξεις σωστο παιχνιδι πρεπει να το κανεις να δουλεψει σωστα με το χαρντγουερ,τα γουιντοουζ,τους ντραιβερς που αλλαζουν καθε 3 και λιγο,τις καρτες γραφικων που ειναι οι 2 διαφορετικες εταιριες και τρεχα γυρευε.Οταν τρεχουν παιχνιδι τα πισια πατας αμαλαχει alt-tab και βλεπεις και ενα hd τσοντικον.Και μπορεις ναχεις και στο background 5-6 ασχετες εφαρμογες.

Οσο μεγαλυτερη ισχυ και να εχουν τα πισια,ειναι σχεδον αδυνατο να μπορεσουν οι προγραμματιστες να τα κανουν να αποδοσουν οπως οι κονσολες.Τα πισια μπορουν ,οι προγραμματιστες νομιζω πως θα μεινουν ανεργοι αν κατσουν να ψαχτουν με τα τουηκς για να χτυπησουν τις κονσολες.

Ειναι σαν να συγκρινεις ενα καρτ 100κιλων με 300 αλογα με μια φερραρι με 600 αλογα.

Οτι και να κανει η φεραρι δεν θα περασει ποτε το καρτ στην ευθεια.

Αλλα η φερραρι δεν ειναι dragstamotha****@h ,ειναι κανονικο αυτοκινητο και φτιαγμενο για να μπορεις και να πας στην λαικη να αγορασεις το χαβιαρι σου,και μπορεις να την πας και χωρις νασαι ρεησ ντραηβερ.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης το directX κατεεμέ,με τις πολυάριθμες αναβαθμίσεις του που πολλαπλασιάζουν τη δουλειά των προγραμματιστών. Μέσα σε 14 χρόνια απο τον Σεπτέμβριο του 1995 και το DirectX 1.0 μέχρι και τον Οκτώβριο του 2009 έχει βγάλει ούτε μια ούτε δύο αλλά 27 διαφορετικές εκδόσεις του api(DirectX 1.0-2.0-3.0-3.0a-3.0b-4.0-5.0-6.0-6.1-6.1a-7.0-7.0a-7.1-8.0-8.0a-8.1-8.1a-8.1b-8.2-9.0-9.0a-9.0b-9.0c-10-11) που στις περισσότερες φορές καταστούσε το gpu hardware update απαραίτητο. Μπάχαλο. Ενώ οι κονσόλες μέσα σε μια 15ετία έχουν αλλάξει το πολύ 3 φορές.

Άμα απο την αρχή έβγαινε η microsoft έκανε μια σοβαρή μελέτη και έδινε πχ το directX9 για μια 6ετία κλειδωμένο χωρίς updates θα βλέπαμε όλοι το πρότυπο να ξεδιπλώνει τις χαρές του και να βελτιώνετε η απόδοσή του στο μέγιστο, όπως βλέπουμε τι μπορεί να κάνει σήμερα ο συνδυασμός crysis2/dx9. Όλοι οι προγραμματιστές θα αφοσιωνόταν στη βελτίωση του συγκεκριμένο api στα παιχνίδια. Το ίδιο έχει παρατηρηθεί και στις κονσόλες, τα παιχνίδια και τα γραφικά τους βελτιώνονται συνέχεια όσο περνάει ο χρόνος.

Αντιθέτως η κυρα Microsoft με τα πολλαπλά updates και τις αναβαθμίσεις του api μπερδεύει την αγορά και προσπαθεί να μας πείσει με πλάγιο τρόπο φυσικά οτι η αλλαγή hardware είναι απαραίτητη. Εδώ είναι η ουσία της υπόθεσης. Μας έχουν φέρει σε τέτοιο καταναλωτικό σημείο που πετάμε στην ουσία πανίσχυρο hardware χωρίς να το έχουμε εκμεταλλευθεί στο έπακρο.

Στο ίδιο παιχνίδι ίσως να είναι και οι κατασκευαστές gpu, η Nvidia κακόχρονο νά χει, που κατα καιρούς έχει αρνηθεί να συμβαδίσει με τα νέα api's καθιστώντας τις κάρτες της άχρηστες μετά απο 2 χρόνια, όπως και η Ati που δεν έδινε directx9.0c στις X1800 κάρτες της και μετα απο λίγο καιρό ήταν για πέταμα. Τυχαίο?

Link to comment
Share on other sites

Αντιθέτως η κυρα Microsoft με τα πολλαπλά updates και τις αναβαθμίσεις του api μπερδεύει την αγορά και προσπαθεί να μας πείσει με πλάγιο τρόπο φυσικά οτι η αλλαγή hardware είναι απαραίτητη. Εδώ είναι η ουσία της υπόθεσης. Μας έχουν φέρει σε τέτοιο καταναλωτικό σημείο που πετάμε στην ουσία πανίσχυρο hardware χωρίς να το έχουμε εκμεταλλευθεί στο έπακρο.

Από το πολύ δικό μου κρα προς τους καταναλωτές έχω πλέον αρχίσει να ανησυχώ,λες και δεν είμαι εγώ ένας.

Όλο και σε κάποιο θρέντε θα πετάω την κακία μου.

Στην ουσία τώρα, αμφιβάλεις ότι οι καταναλωτές ή μάλλον οι τελικοι χρήστες πρέπει όντως να πετάνε το h/w;

Ή μήπως το να μην αγοράσουν το κακογραμμένο παιχνίδι και να μείνουν 1 χρόνο παραπάνω με το πιτσί τους

είναι κακό;

Διαμορφώνουμε κι εμεις την αγορά , μην βγάζουμε τον εαυτό μας απέξω.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ή ευτυχώς πολλά από αυτά που λες δεν ισχύουνε alkiviadis17 όσον αφορά το DirectX ( by the way, το DirectX, και το OpenGL με τις νεότερες version τους δίνουνε νέες δυνατότητες είτε για καλύτερα γραφικά εφφέ, είτε πιο εύκολη υλοποίηση ( προγραμματισμό ) λειτουργιών, είτε βελτιώσεις στις επιδόσεις σε κάποια functions, και κυριολεκτικά προωθούνε την τεχνολογία, και αναγκάζουνε και τους κατασκευαστές επεξεργαστών γραφικών στην εξέλιξη ).

υ.γ. τα περισσότερα ήταν πλήρη συμβατά backward ( backward compatibility )

Link to comment
Share on other sites

τώρα ειλικρινά δεν κατανοώ τον προβληματισμό σου γίνε πιο σαφής. :confused:

Εσύ πρέπει να παίξεις κάποιο παιχνίδι μόλις βγει και γιαυτό θα αγοράσεις πισί;

Δε μπορεις να περιμένεις; Η αν είναι τοσο κακογραμμένο να μην το πάρεις καν;

Πρέπει να τους κάνεις τη χάρη;

Σε αυτά τα όρια κινήθηκα στο προηγούμενο ποστ.

Τα άκρα δε μαρέσουν...λίγο μέτρο από όλους θέλει.

Link to comment
Share on other sites

Οσο μεγαλυτερη ισχυ και να εχουν τα πισια,ειναι σχεδον αδυνατο να μπορεσουν οι προγραμματιστες να τα κανουν να αποδοσουν οπως οι κονσολες.Τα πισια μπορουν ,οι προγραμματιστες νομιζω πως θα μεινουν ανεργοι αν κατσουν να ψαχτουν με τα τουηκς για να χτυπησουν τις κονσολες.

Για κάτσε ρε μαν, γιατί βλέπω ότι πέφτει πολλή κοροϊδία πάνω στο θέμα.

Αν κρίνεις, σαν developer ότι τα γραφικά του just cause 2 π.χ. πρέπει να τρέχουν καλά πάνω σε μια gtx 280 γιατί να το σχεδιάσεις πάνω σε μία gtx 480; Φοβάσαι μήπως δεν το τρέξει καλά μετά η 480;

Μάλλον όχι. Μάλλον θες να στείλεις κάποιους ταμείο.

Για να καταλάβετε όλοι σας τη λογική αυτού που λέτε(είναι πολλοί οι συνδυασμοί hw ρε γαμώτο!) και το νομίζετε για σωστό σκεφτείτε ας πούμε το far cry 2.

Θεωρείται ακόμα και σήμερα πολύ καλό στα γραφικά. Ίσως το μόνο που κατάφερνε να κοντράρει το crysis τότε. Από το far cry 2 μέχρι σήμερα η αρχιτεκτονική των καρτών έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές. Γιατί οι τωρινές κάρτες, που οι δημιουργοί του παιχνιδιού δεν ήξεραν καν τί αρχιτεκτονική θα έχουν το τρέχουν σχεδόν δύο φορές καλύτερα από την παλιά γενιά; Αν υπήρχε εμπόδιο λόγω αρχιτεκτονικής θα βλέπαμε βελτίωση της τάξης του 20-30%.

Απλά τα πράγματα guys. Πολύγωνα σχεδιάζουν οι κάρτες. Όλες αυτό κάνουν έστω και αν η μέθοδος διαφέρει αρκετά.

Δεν νοείται να γονατίζει το σύμπαν επειδή το hw πάλιωσε λίγο.

ΕΔΙΤ:

Δυστυχώς ή ευτυχώς πολλά από αυτά που λες δεν ισχύουνε alkiviadis17 όσον αφορά το DirectX ( by the way, το DirectX, και το OpenGL με τις νεότερες version τους δίνουνε νέες δυνατότητες είτε για καλύτερα γραφικά εφφέ, είτε πιο εύκολη υλοποίηση ( προγραμματισμό ) λειτουργιών, είτε βελτιώσεις στις επιδόσεις σε κάποια functions, και κυριολεκτικά προωθούνε την τεχνολογία, και αναγκάζουνε και τους κατασκευαστές επεξεργαστών γραφικών στην εξέλιξη ).

υ.γ. τα περισσότερα ήταν πλήρη συμβατά backward ( backward compatibility )

Εγώ είδα 300 εκατομμύρια τρανζίστορ πάνω σε dx 9c να βγάζουν από το μουσειακό call of duty 2 μέχρι heavy rain, god of war 3, gears of war 3, alan wake κ.α. χωρίς να αλλάξει ούτε το API, ούτε μια βίδα από το hw.

Λες λοιπόν εσύ ότι για κάθε ψωροεφφέ που προστίθεται πρέπει να πηγαίνουμε σε καινούργιο πρωτόκολλο. Η πράξη σε διαψεύδει.

Εκτός αν πιστεύεις ότι η τεχνολογία πάει μπροστά με τίτλους όπως το lost planet 2.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ή ευτυχώς πολλά από αυτά που λες δεν ισχύουνε alkiviadis17 όσον αφορά το DirectX ( by the way, το DirectX, και το OpenGL με τις νεότερες version τους δίνουνε νέες δυνατότητες είτε για καλύτερα γραφικά εφφέ, είτε πιο εύκολη υλοποίηση ( προγραμματισμό ) λειτουργιών, είτε βελτιώσεις στις επιδόσεις σε κάποια functions, και κυριολεκτικά προωθούνε την τεχνολογία, και αναγκάζουνε και τους κατασκευαστές επεξεργαστών γραφικών στην εξέλιξη ).

υ.γ. τα περισσότερα ήταν πλήρη συμβατά backward ( backward compatibility )

Και μέχρι να προσαρμοστούν στις νέες δυνατότητες τσούπ θα βγουν τα windows8 με DX12 και openGL 5 με νέες δυνατότητες και πάει λέγοντας. Όταν για έναν σοβαρό τίτλο απο το 0 μια εταιρεία θέλει μέσω ώρο 4 χρόνια για να τον αναπτύξει και η microsoft κάθε 3 σου αλλάζει το DX εσύ δεν βλέπεις καμιά ευθύνη? διαφωνώ.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ πρέπει να παίξεις κάποιο παιχνίδι μόλις βγει και γιαυτό θα αγοράσεις πισί;

Δε μπορεις να περιμένεις; Η αν είναι τοσο κακογραμμένο να μην το πάρεις καν;

Πρέπει να τους κάνεις τη χάρη;

Σε αυτά τα όρια κινήθηκα στο προηγούμενο ποστ.

Τα άκρα δε μαρέσουν...λίγο μέτρο από όλους θέλει.

Σίγουρα δεν θα το κάνω για τα περισσότερα παιχνίδια, αλλα για μερικά που είμαι παθιασμένος θα αναβαθμίσω σίγουρα για να το δω σε όλο το μεγαλείο του, πχ θα αναβαθμίσω επειδή δεν έχει dx11 η κάρτα μου για να παίξω το skyrim χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλα αυτή την ¨ανάγκη¨ οι ίδιοι στην δημιουργούν για τους λόγους που ανέφερα πιο πάνω.

Link to comment
Share on other sites

το directx σκοτωνει το gaming..!!

οποιος ειναι gamer πολλων ετων και βλεπει και εχει παιξει ολες τις εποχες παιχνιδια...θα το καταλαβει...

επισης οποιος εχει παιξει ολες τις κονσολες ολα τα παιχνιδια παλι θα ξερει τα βασικα...για τις διαφορες...

τα windows και η microsoft σκοτωνουν το παιχνιδι...

επρεπε να φτασουμε 2011 για να δουμε το dx9 τελειοποιημενο σε πολλους τιτλους...το θεωρειτε εξελιξη...???

ολοι οι dx9 τιτλοι ειναι ισαξιοι σε γραφικα με ολους τους dx10 σχεδον...το dx10 γιατι βγηκε η μπουρδα.?

ποιο παιχνιδι επωφεληθηκε.? τι χασιμο χρονου ηταν, το dx10.1 προκοπη ε; τα σκεφτομαι και με πιανει κατι...πως το λενε...μαρκετινγκ...ποσοι αλλαξαν καρτες γραφικων για υποστηριξη 10 και 10.1, να θυμισω s-vista.? :rubik:

το 11 δεν το πιανω στο στομα μου...πολυ πραγμα λεμε...πολλα λεφτα, προκοπη ελαχιστη...μεχρι να τελειοποιηθει θα βγει το 12...το dx11 ειναι η νεα φουσκα μετα το dx10...θα το δειτε...θα με θυμηθειτε...υπερπαντων ολων τα λεφτα...

Link to comment
Share on other sites

Τα οποιαδήποτε προβλήματα σε απόδοση παιχνιδιών είναι κατά 99.99% κακός προγραμματισμός από πλευρά developer και κατά 0.01% περιορισμοί του dx/windows.

Ούτε να φρενάρουν την εξέλιξη στις εκδόσεις του dx έχει νόημα. Είναι backwards compatible, τελείωσε. Από εκεί και πέρα είναι στα χέρια του κάθε developer άμα θα κάνει χρήση των νέων εκάστοτε εκδόσεων του dx, και στα χέρια του κάθε "πελάτη" άμα θα τα σκάσει για αντίστοιχων δυνατοτήτων κάρτα γραφικών.

Πρακτικοί λόγοι σκοτώνουν τις δυνατότητες του pc-gaming:

Αναγκαστικό cross-platform με τις κονσόλες ($$$)

Περιορισμένος χρόνος ανάπτυξης του κάθε τίτλου και deadlines ($$$)

Ανάγκη για υποστήριξη/συμβατότητα παλαιότερου hardware.

Μη συγκρίνουμε τις δυνατότητες των παιχνιδιών στις κονσόλες και στο pc. Στο 3τίας pc μου παίζει το crysis2 με διπλάσια ανάλυση, μέγεθος texture και framerate και από τις 2 κονσόλες. Άμα κάποιο παιχνίδι στις κονσόλες πάει καλύτερα από το pc τότε είτε εγώ του έχω βγάλει τα μάτια έξω με φίλτρα-αναλύσεις κτλ, είτε ο developer έκανε τραγικά κακό port (gta4?).

Link to comment
Share on other sites

Τα οποιαδήποτε προβλήματα σε απόδοση παιχνιδιών είναι κατά 99.99% κακός προγραμματισμός από πλευρά developer και κατά 0.01% περιορισμοί του dx/windows.

Πολύ απόλυτο σε βρίσκω με τα νούμερα, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.

Ούτε να φρενάρουν την εξέλιξη στις εκδόσεις του dx έχει νόημα. Είναι backwards compatible, τελείωσε. Από εκεί και πέρα είναι στα χέρια του κάθε developer άμα θα κάνει χρήση των νέων εκάστοτε εκδόσεων του dx, και στα χέρια του κάθε "πελάτη" άμα θα τα σκάσει για αντίστοιχων δυνατοτήτων κάρτα γραφικών.

Εδώ η απάντησή σου, τα xboxs τόσο καιρό είναι με το ίδιο api χωρίς ΄΄φρένο΄΄ και? είδες τα γραφικά να μην βελτιώνονται? Δεν μπορούσε να φτιάξει ένα παρόμοι και για τα pc?

In a console-specific version, DirectX was used as a basis for Microsoft's Xbox and Xbox 360 console API. The API was developed jointly between Microsoft and Nvidia, who developed the custom graphics hardware used by the original Xbox. The Xbox API is similar to DirectX version 8.1, but is non-updateable like other console technologies. The Xbox was code named DirectXbox, but this was shortened to Xbox for its commercial name.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ απόλυτο σε βρίσκω με τα νούμερα, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.

Δημοκρατία έχουμε, είσαι ελεύθερος να πιστεύεις ότι θέλεις. Όμως όταν έχεις δει τόσες μηχανές γραφικών να "φυσάνε" και να έχουν φοβερά γραφικά χωρίς τρελές απαιτήσεις, και εν αντιθέσει, άλλες τόσες, που να σέρνονται σε high-end μηχανήματα και να βγάζουν μέτρια γραφικά με προδιαθέτει στο ότι υπάρχει πρόβλημα στον προγραμματισμό τους, και όχι στα windows.

Εδώ η απάντησή σου, τα xboxs τόσο καιρό είναι με το ίδιο api χωρίς ΄΄φρένο΄΄ και? είδες τα γραφικά να μην βελτιώνονται? Δεν μπορούσε να φτιάξει ένα παρόμοι και για τα pc?

In a console-specific version, DirectX was used as a basis for Microsoft's Xbox and Xbox 360 console API. The API was developed jointly between Microsoft and Nvidia, who developed the custom graphics hardware used by the original Xbox. The Xbox API is similar to DirectX version 8.1, but is non-updateable like other console technologies. The Xbox was code named DirectXbox, but this was shortened to Xbox for its commercial name.

Τι κέρδος θα είχαμε άμα φρενάρανε το dx στο 9 π.χ.; Εδώ το 80% των νέων παιχνιδιών dx9 είναι ακόμα...Δεν είπε κανείς ότι δε θα είχαμε εξέλιξη άμα είχαμε σταματήσει σε παλαιότερο dx. Αλλά το να λέει κάποιος ότι η εξέλιξη του dx φρενάρει την εξέλιξη των παιχνιδιών είναι ανόητο.

TLDR

Δε φταίει το dx/ms/πειρατεία/o καιρός για το τι γίνεται στο χώρο του pc. Τα $$$ φταίνε. Είναι απλό: Εταιρίες σκάνε Χ φράγκα και θέλουν να πάρουν Y πίσω έχοντας καταναλώσει Ω χρόνο. Άμα τα X,Y,Ω δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες για καλύτερο RnD, προγραμματισμό κτλ, δεν υπάρχει μεγάλη εξέλιξη. Στις κονσόλες είναι πιο έυκολο γιατί οι δυνατότητες τους είναι περιορισμένες και δεν αλλάζουν με το χρόνο.

Το να λες σταμάτα τις εκδόσεις του dx είναι σαν να λες, δεν έπρεπε οι NV/ATI να βγάλουν tesselation/SSAO/MAO/ABS/THX ώστε να δώσουν ευκαιρία στους gaming developers να μάθουν ευκολότερα το παλαιότερο hardware.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.