hurin Ιανουάριος 14, 2016 #901 Ιανουάριος 14, 2016 Πάντως είναι φοβερή η Revolut. Πολύ βολική, με άμεση ενημέρωση υπολοίπου στο κινητό, καλύτερη ισοτιμία από PP και μικρότερες χρεώσεις. Και να φανταστείς ότι η Πειραιώς ζητά συνδρομή για να στέλνει email
filthy_dwarf Ιανουάριος 14, 2016 #902 Ιανουάριος 14, 2016 Πάντως είναι φοβερή η Revolut. Πολύ βολική, με άμεση ενημέρωση υπολοίπου στο κινητό, καλύτερη ισοτιμία από PP και μικρότερες χρεώσεις. Και να φανταστείς ότι η Πειραιώς ζητά συνδρομή για να στέλνει email βρίσκω αρνητικό το γεγονός ότι θέλει 4 εργάσιμες για να φανούν τα λεφτά στο λογαριασμό
BasiliCeLew Ιανουάριος 14, 2016 #903 Ιανουάριος 14, 2016 βρίσκω αρνητικό το γεγονός ότι θέλει 4 εργάσιμες για να φανούν τα λεφτά στο λογαριασμό Αν βιάζεσαι το πιο γρήγορο είναι η paypal. Σήμερα έκανα 7.30 το πρωί έμβασμα και 2 το μεσημέρι εμφανίστηκαν στο account. Δεν ξέρω αν με τα σημερινά δεδομένα υπάρχει γρηγορότερη απόκριση σε σχέση με αυτήν. Η revolut αξίζει αν αγοράζει συχνά κάποιος από έξω με διαφορετικά νομίσματα καθώς λόγω της ισοτιμίας βλέπω ότι μαζεύεται ένα σεβαστό ποσό που εξοικονομείς πχ σε έναν χρόνο. (δίνεις λιγότερα 4-5 ευρώ σε σχέση με το paypal και 2-3 ευρώ σε σχέση με την τράπεζα για κάθε 100 ευρώ που ξοδεύεις πχ σε δολάρια). Για προγραμματισμένες αγορές ότι πρέπει με λίγα λόγια.
slalom Ιανουάριος 14, 2016 #904 Ιανουάριος 14, 2016 βρίσκω αρνητικό το γεγονός ότι θέλει 4 εργάσιμες για να φανούν τα λεφτά στο λογαριασμό Μπορεις να αφησεις ενα ποσο μεσα να υπαρχει και να μη περιμενεις την τελευταια στιγμη 1
amdnikos Ιανουάριος 16, 2016 #905 Ιανουάριος 16, 2016 (edited) Γιατί παλεύεις ακόμα με το send / request και τα +3.5% fees ? To "Top Up" δουλεύει μια χαρά για αποστολή χρημάτων μέχρι 500€ μηνιαίως ανά λογαριασμό / καταθέτη. Τα έξοδα είναι ελάχιστα σε σχέση με τα fees και ανεξάρτητα του ποσού, (1€ για EuroBank / 1€ για Εθνική) Αν κάνεις την εντολή μεταφοράς πριν τις 14:00 (για Eurobank), τα χρήματα έχουν "ανέβει" σε 24 ώρες. Η τελευταία φορά που έκανα "Top Up" ήταν μόλις χθες μέσω Eurobank, με χρέωση μόλις 1€ και όλο το ποσό στο Paypal Στην επιλογή έξοδα τραπέζης βάζεις sha η our? Με έχει μπερδέψει λίγο ο τιμοκαταλογος της eurobank. Στο sha νομίζω λέει 1.15 και στο our 11.50. Και τα δυο από 1 έως 12.500€. Εκτός της προμήθειας της eurobank έχει καποια προμήθεια και το paypal? Ευχαριστώ προκαταβολικα. **Ninja edit Προχώρησα στο τελευταίο βήμα με sha και είδα χρέωση 1€ Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 16, 2016 από amdnikos
artyom Ιανουάριος 19, 2016 #906 Ιανουάριος 19, 2016 εχω το εξεις θεμα.Πηρα κατι απο ενα κινεζο και ηταν μουφα.Συμφωνησαμε να του τα στειλω πισω, του το εστειλα πισω, του εστειλα και φωτογραφιες που ηθελε απο το δεμα αλλα εγω ειχα ανοιξει dispute απο τη πρωτη μερα.Τωρα λεει για να τα βαλει τα λεφτα πισω,πρεπει να κλεισω το dispute.Ισχυει? Ευχαριστω
YDinopoulos Ιανουάριος 19, 2016 #907 Ιανουάριος 19, 2016 Αν δεν παρεις χρημα, δεν το κλεινεις. Εγω σαν Γιαννης, θα του απαντουσα ως εξης... +++Good day. Please note I am a experienced ebay user and I know very good how the system works. Please refund me as we have agreed amicably already, otherwise I will escalate this on to a claim. After the funds are back to my Paypal account, I will close it and proceed with appropriate feedback.+++ 7
Δημοφιλής Δημοσίευση felix Ιανουάριος 19, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #908 Ιανουάριος 19, 2016 "...όρ έλς άη γουίλ μέηκ γιόρ στόρ σάμμερ τάημ" 10
amdnikos Ιανουάριος 19, 2016 #910 Ιανουάριος 19, 2016 Στην επιλογή έξοδα τραπέζης βάζεις sha η our? Με έχει μπερδέψει λίγο ο τιμοκαταλογος της eurobank. Στο sha νομίζω λέει 1.15 και στο our 11.50. Και τα δυο από 1 έως 12.500€. Εκτός της προμήθειας της eurobank έχει καποια προμήθεια και το paypal? Ευχαριστώ προκαταβολικα. **Ninja edit Προχώρησα στο τελευταίο βήμα με sha και είδα χρέωση 1€ Self quote ftw!!! Από Σάββατο μεσημέρι μέχρι και τώρα που μιλάμε τα λεφτά ακόμα δεν είναι στο balance grrrr.
Spyrious Ιανουάριος 19, 2016 #912 Ιανουάριος 19, 2016 Σχετικό/άσχετο.Τους τελευταίους μήνες τα ΕΛΤΑ αργούν παααρα πολύ.Από Ευρώπη πχ amazon ή και ebay περιμένω 3 εβδομάδες και βάλε.Είναι λογικό;Τι μπορώ να κάνω; 1
icy20 Ιανουάριος 19, 2016 #913 Ιανουάριος 19, 2016 Εμενα παλι το αντιθετο συνεβη. Παρελαβα απο Κινα μεσα σε 10 μερες απο την παραγγελια!!!
artyom Ιανουάριος 20, 2016 #914 Ιανουάριος 20, 2016 Αν δεν παρεις χρημα, δεν το κλεινεις. Εγω σαν Γιαννης, θα του απαντουσα ως εξης... +++ Good day. Please note I am a experienced ebay user and I know very good how the system works. Please refund me as we have agreed amicably already, otherwise I will escalate this on to a claim. After the funds are back to my Paypal account, I will close it and proceed with appropriate feedback. +++ νεα απαντηση πηρα. αληθειες λεει? Παντως φαινεται πολυ πειστικος
das Ιανουάριος 20, 2016 #915 Ιανουάριος 20, 2016 Αμα δεν ήταν δε θα μπορούσε να κλέβει .Μα ειναι δυνατόν να κλείσεις το dispute χωρίς να κλείσει η υπόθεση ; 2
YDinopoulos Ιανουάριος 20, 2016 #916 Ιανουάριος 20, 2016 Κοιτα να δεις πως εχει το θεμα.. Αν κλεισεις το case. Δεν το ξανανοιγεις. τερμα....Μενει αυτος με τα λεφτα και το προιον που του εστειλες πισω.Μπορει κανονικα να σου κανει το refund και μετα να του κανεις αξιολογηση. Αυτος περιμενει/ελπιζει να το κλησεις, να του κανεις θετικη αξιολογηση και μετα να σου τα επιστρεψει. Μενεις οπως εχει....Του λες η τα επιστρεφεις η το κανω Escalate... 5
black66.gr Ιανουάριος 22, 2016 #920 Ιανουάριος 22, 2016 (edited) Είχα παραγγείλει έναν led φακό αξίας 40 περίπου ευρώ με πληρωμή μέσω paypal από κινεζομάγαζο και συγκεκριμένα από το gearbest,με δικό τους tracking number, επειδή το κανονικό το χρέωναν έξτρα. Αφού πέρασαν οι 60 ημέρες που θέτει σαν όριο παράδοσης το κατάστημα και δεν είχα παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου,αποφάσισα να στείλω mail στο aftersales support του συγκεκριμένου καταστήματος. Η απάντησή τους ήταν να τσεκάρω την διεύθυνσή μου αν ήταν σωστή,να ρωτήσω το τοπικό ταχυδρομείο,και να περιμένω μερικές ημέρες ακόμα πράγμα που έκανα. Μετά από 10 ημέρες περίπου τους ξαναέγραψα και πήρα την ίδια ακριβώς απάντηση,ώσπου μετά από αρκετά mail κάνανε τον κινέζο ,και δεν υπήρχε καθόλου ανταπόκριση εκ μέρους τους. Έτσι αποφάσισα να ανοίξω dispute στο paypal. Αμέσως μου απάντησαν μέσω των μηνυμάτων του paypal και πρότειναν να μου ξανά στείλουν την παραγγελία μου αλλά να χρεωθώ το 30% της αξίας ξανά συν 2 δολάρια για tracking number. Η δικιά μου απάντηση ήταν ότι δεν θέλω το προϊόν πια και επιθυμώ full refund των χρημάτων μου. Αυτό έγινε πριν από 10 ημέρες περίπου και δεν έχω άλλη απάντησή τους είτε με mail είτε με μήνυμα στο paypal. Εγώ τι πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα για να μου επιστραφούν τα χρήματα; Φτάνει το dispute που άνοιξα στο paypal ή πρέπει να κάνω και κάτι άλλο; Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 23, 2016 από felix Χώριζε σε παρακαλώ το κείμενο με κενά ώστε να είναι ευανάγνωστο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now