Jump to content



Προβλημα με SE.τι γινεται?


Dant3

Recommended Posts

Καλημερα.η κοπελα μου εχει εδω και κανα 2μηνο ενα sony ericsson w100(spiro) και απο την αρχη της εκανε διαφορα κουλα.της εβγαζε ανεπαρκης μνημη οταν εστελνε μηνυματα της κολλαγε κτλ.τους το πηγε εκει που το πηραμε και το εστειλαν για αναβαθμιση ομως τα προβληματα παρεμειναν.το θεμα ειναι οτι δεν οφειλονται σε καποιο συγκεκριμενο προβλημα της συγκεκριμενης συσκευης αλλα γενικα αυτο το μοντελο εχει προβληματα.δεδομενου οτι μιλαμε για προβληματικο μοντελο τι μπορει να κανει(δηλαδη εγω γιατι εγω θα το παω)?μπορω να ζητησω τα λεφτα πισω η αλλο μοντελο και να καλυφθει η διαφορα απο εμας πχ?

Τσακωνα τα φωτα σου :p

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον περιμένουνε φώτο της κοπέλας σου για να βοηθήσουν τα λιγούρια ( just kidding ).

Δοκίμασες με την καλή ? Να πας εκεί που το πήρε δηλαδή, και να πείς, κύριοι έχει αυτά τα προβλήματα που σας είπαμε, μας είπατε πως θα λύνονταν, αλλά αυτά υπάρχουν ακόμα.

Μπορούμε να το επιστρέψουμε και να πάρουμε κάποιο άλλο είτε ίδιας τιμής είτε συμπληρώνοντας την διαφορά ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εχω δοκιμασει αλλα δεδομενου οτι μιλαω για mediamarkt και απο οσο ξερω αυτα γενικα τα μεγαλοκαταστηματα δεν εχουν τετοια τακτικη...για αυτο ψαχνω να δω τι γινεται συμφωνα με το νομο ωστε να τον εκτυπωσω κιολας για να ξεμπερδευω μια και καλη.

(την ειχαν δει στη συναντηση στου lvl1 οποτε δεν χρειαζεται φωτο :p)

Link to comment
Share on other sites

wtf, πήγες σε geek συνάντηση με γυναίκα...? Τουλάχιστον χάλασες τα μισά geek και πρόστυχα αστεία...

δεν νομιζω να ειχαν θεμα,ετσι και αλλιως δεν θα τα καταλαβαινε :p

σε αλλο φορουμ που ρωτησα και μου απαντησε ενας που πρεπει να ειναι τεχνικος και μου ειπε αυτο.ισχυει?

Γιασου Γιωργο.απο την σειρα αυτη τις SE δεν εχω πολλες βλαβες, ελαχιστες και στρωνουν με αναβαθμηση.εκει που το πηγες το καναν σιγουρα αναβαθμηση?το κινητο δεν μπορει να γινει αντικατασταση με αλλο μοντελο παρα μονο οταν παει τρεις φορες για επισκευη και μονο τοτε και φυσικα αν το μοντελο καταργυθηκε και δεν υπαρχει διαθεσιμο στο service ,μεχρι τοτε θα σου το κανουν επισκευη και θα στο αλλαξουνε με ιδιο τηλεφωνο.χρηματα δεν μπορεις να διεκδικισεις απο το καταστημα γιατι απλα το καταστημα δεν ειναι η SE και η εγγυηση ειναι θεμα τις μαμας.θα υποστεις τις πρωτες τρεις επισκευες και αν δεν στρωσει παρνεις αλλη ιδια συσκευη.Η ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΞΟΥΣΙΟΤΗΜΕΝΟ SERVICE 'H TO ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
(damn συμφωνα με αυτο το w910ι που ειχα επρεπε να μου το ειχαν αλλαξει και 2 φορες τοσες φορες που ειχε καει η πλακετα :p)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εγω παιδια ειχα το κ810! ειχε παει στο προτο service γιατι εβγαζε ασπρη οθονη και εκλεινε στα καλα καθουμενα μετα πει σε αλο εξουσιοδοτημενο service παλι κανουν καθαρισμο κ.τ.λ και μετα το παω απο εκει που το ειχα αγορασει γνωστη αλυσηδα τους λεω το προβλημα τι κανει το στελνουνε και μολις ηρθε μου ειπαν φερε το κουτι του θα σου κοψουμε πιστοτικο να παρεις οτι θες και πηρα αλο se μοντελο πριν ληξει η εγγυση που καληπτε το k810! μου

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.