Jump to content



Tribes Ascend


Athanasios2104

Recommended Posts

Tέλος τα keys.

Πριν από λίγο τέλειωσα μερικά ωραία ματσάκια, ήταν κι ο Frostbyte (Kyuubi), 16v16 με ποικιλία classes (εγώ κρατάω ακόμη τα gold + boost για το release).

Επίσης, δεν ξέρω αν το άλλαξαν τώρα, άλλα Pathfinder + Juggernaut τα βλέπω τώρα στα μισά tokens, δηλαδή 7500 tokens (260 gold). Αν κατά μέσο όρο βγάζετε 100 tokens σε κάθε round, μιλάμε για 75 rounds, το οποίο μπορεί να μεταφραστεί σε 1 - 1.5 εβδομάδα παιχνιδιού (από ~2 ώρες). Δεν ξέρω βέβαια πόσο θα κρατήσει η "προσφορά" (αν πρόκειται για προσφορά), άλλα προσωπικά αγωνίζομαι για το Juggernaut :D

[edit: 100 tokens/rounds βγάζω εγώ λόγω και του VIP boost, οπότε χωρίς VIP ίσως θέλει λίγο παραπάνω κόπο]

:T:

Δυστηχως σημερα πεσαμε και στο πρωτο aimbot πανω.. Ελπιζω να κανουν κατι γι αυτο, γιατι παραειναι σπαστικο..

(ενας με ονομα psychopath και ranger loadout - υπαρχει μεχρι και screenshot στα hirez forums)

Αρχισα να μαθαινω καπως καλυτερα το ski, οταν παρω pathfinder θα αρχησω να ψαχνομαι και για capture routes..

Οποιος αλλος παιζει, πειτε τα handles σας εδω περα να μαζευομαστε για κανα παιχνιδακι ;)

Με χαλαρο παιχνιδι στο 2ωρο ~ 3ωρο καθε μερα, χωρις VIP boost, υπολογισα περιπου 2-2.5 βδομαδες για τα "μειωμενα σε τιμη" loadouts.. Τα υπολοιπα περιπου κανα μηνα - αλλα δεν ειναι κακο, θα κρατησει το ενδιαφερων τουλαχιστων για κανα χρονο, για οσους δεν ριξουν λεφτα -> λαος για matches..

Αν βρω ευκερια, να μπορεσω καπως να πληρωσω online, κι εγω παραμονευω για VIP παντως..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

:dance3:

Patch Notes for December 1, 2011

Tribes Closed Beta Version 0.1.585.0

Server downtime: The Tribes Servers are expected to be down for several hours on THURSDAY, DECEMBER 1, 2011 while the patch is deployed. Watch the Server Status in Hi-Command for latest availability information.

Major Highlights since Version 0.1.562

  • The Team Deathmatch gametype is now available for play on two maps (Drydock Night and Crossfire). Upon the first death in the match, a flag will spawn. Your team earns a bonus for each kill made while the team holds the flag.
  • Added a “First Win of the Day” Challenge that rewards additional XP and tokens upon your first victory in a day. The "day" begins at 09:00 UTC time.
  • Added the “Orbital Strike” call-in (default bound to "3"). It is similar to the Tactical Strike, with a much wider radius and higher credit cost.
  • Reduced the token amounts required to unlock classes.
  • Settings: “Reduce Weapon Size” option has been added along with many others, including an option to disable help messages and an option to disable framerate smoothing.
  • Matchmaking: Very basic match-making segmentation to help lower ranked players play with lower-ranked players.
  • Fixed a number of bugs that caused sudden speed drops when skiing or jetting uphill. Other issues may remain. Please report as you find them.
  • By default, objective icons for all major elements on a map (generators, vehicle stations, equipment stations, etc) are now shown when you first enter a map. Hit "O" to turn off the markers.

Balance Changes

  • General: Increased both the time before health regeneration begins and the duration of the regeneration.
  • General: The credit reward for a kill assist has been increased.
  • Brute: The Fractal Grenade is now available for testing.
  • Brute: The Heavy Spinfusor now does more damage to vehicles and base turrets.
  • Doombringer: Minor improvements have been made to the missile tracking on the Saber Launcher.
  • Juggernaut: The Heavy AP Grenade’s damage to players has been increased.
  • Juggernaut: The Heavy AP Grenade’s damage to generators has been reduced.
  • Raider: The Grenade Launcher’s damage has been slightly reduced.
  • Ranger: The AP Grenade’s damage to players and generators has been reduced.
  • Survivalist Perk: Reduced the health and ammo gain to 20%, down from 35%.

Additional Items

  • Several crash fixes
  • Variety of modifications to existing CTF maps for balance and visuals.
  • Code was added to fix/prevent the “godmode” damage bug that sometimes occurs.
  • The loading screen has been updated to include map name, game rules, and various gameplay tips.
  • The Rabbit scoreboard has been improved.
  • The class screen now highlights the Pathfinder and Juggernaut classes (the least expensive) if you have not unlocked them.
  • Summary window may be closed at match end to allow for chatting and VGS use.

Link to comment
Share on other sites

Δεν την είχα ματακούσει την ΗiRez, άλλα έχοντας διαβάσει τα stickies για την πολιτική τους και βλέποντας πώς δουλεύουν, μπορούμε ΧΑΛΑΡΑ να ελπίζουμε στην αναβίωση του TRIBES. :T:

Επίσης δεν ήξερα ότι το TDM έχει και σημαία (μάλλον Tribes χωρίς σημαία δεν γίνεται :p), ωστόσο είναι μία ωραία πινελιά που το ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα TDM. Όσο για τα υπόλοιπα, δεν βλέπω dmg increase στο Mortar και ξενερώνω... σίγουρα θα το αυξήσουν (τουλάχιστον το splash radius/dmg) κάποια στιγμή, γιατί δεν γίνεται light να την βγάζει "καθαρή" όταν σκάει δίπλα του mortar. Επίσης θέλω να δοκιμάσω το Orbital Strike και αναρωτιέμαι ποιο θα είναι το 4ο Call-in.

Πιστεύω το βραδάκι θα έχω ξεκλειδώσει το Juggernaut οπότε θα πέσει mortar να φαν κι οι κότες! :D

[MENTION=7322]Frostbyte[/MENTION]: Ήθελα να στο πω μέρες και το ξεχνούσα, λοιπόν δοκίμασε με Jump/Jet button. Αντί να έχεις δλδ δύο κουμπιά, ένα για jump κι ένα για ski, βάλε το combo. Πιστεύω θα σε βοηθήσει στο ski άλλα και γενικότερα όταν κινείσαι στο χώρο. Εγώ πχ έχω Left Shift = Ski, Space = Jump/Jet.

Link to comment
Share on other sites

Δεν την είχα ματακούσει την ΗiRez, άλλα έχοντας διαβάσει τα stickies για την πολιτική τους και βλέποντας πώς δουλεύουν, μπορούμε ΧΑΛΑΡΑ να ελπίζουμε στην αναβίωση του TRIBES. :T:

Μη φας μεγαλη μπουκια μεχρι να βγει απο την Beta.. Το εχω δει το storry σε πολλα f2p παιχνιδια, που ειτε γινανε p2w, ειτε χωρισανε το community σε premium και standard.. Εγω θα τους παραδεχτω αν τηρησουν/κρατησουν την ιδια πολιτικη και μετα το Beta phase.

Βλεπω παντως αρκετους infiltrators, και αλλες απο τις "ακριβες" κλασεις νωρις στο παιχνιδι, και σε χαμηλα levels, που σημαινει τουλαχιστον οτι υπαρχει ενα μικρο financial support απο το community. :T:

Επίσης δεν ήξερα ότι το TDM έχει και σημαία (μάλλον Tribes χωρίς σημαία δεν γίνεται :p), ωστόσο είναι μία ωραία πινελιά που το ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα TDM. Όσο για τα υπόλοιπα, δεν βλέπω dmg increase στο Mortar και ξενερώνω... σίγουρα θα το αυξήσουν (τουλάχιστον το splash radius/dmg) κάποια στιγμή, γιατί δεν γίνεται light να την βγάζει "καθαρή" όταν σκάει δίπλα του mortar. Επίσης θέλω να δοκιμάσω το Orbital Strike και αναρωτιέμαι ποιο θα είναι το 4ο Call-in.

Ναι, η σημαια ειναι για το ποσα tickets χανει η ομαδα on death. Η ομαδα που την εχει στην κατοχη της, χανει -1 σε καθε death, ενω αυτοι που δεν την εχουνε -2. Βαζει σιγουρα ενα twist στο κλασσικο TDM, κανοντας το μια μιξη απο TDM & Rabbit κυριως ..και λιγο BF (Tickers γαρ)

Το δοκιμασα σκεπτομενως τα ιδια καλα λογια με σενα, αλλα στην πραξη δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει ιδιετερα..

Τα παιχνιδια κρατανε λιγο (ισως χρειαστει να διπλασιασουν/τριπλασιασουν το οριο) και γενικα γινεται τις ποπης, δεν εχεις energy να κανεις τιποτε, και ολοι πανε μπουγιο.. Εβρησκα το TDM-ing στο CTF πολυ περισοτερο fun και rewarding, και αυτο γιατι σου επετρεπε το gametype να κανεις οτι task ηθελες.. Απο απειρα duels στους Generators, μεχρι soldier vs beowulf battle εκει εξω.. Γενικα πρεπει να πεσει πολυ tweaking, προς το παρων προτημω ακομη το CTF..

Ενα καλο addition ομως ηταν το daily first win reward.. 50 tokens + κανα χιλιαρικο xp δωρεαν με το πρωτο win καθε μερα.. :T:

[MENTION=7322]Frostbyte[/MENTION]: Ήθελα να στο πω μέρες και το ξεχνούσα, λοιπόν δοκίμασε με Jump/Jet button. Αντί να έχεις δλδ δύο κουμπιά, ένα για jump κι ένα για ski, βάλε το combo. Πιστεύω θα σε βοηθήσει στο ski άλλα και γενικότερα όταν κινείσαι στο χώρο. Εγώ πχ έχω Left Shift = Ski, Space = Jump/Jet.

Το εχω ιδη κανει απο την αρχη, δοκιμασα αρχικως jump/ski, δεν με βολεψε και ετσι το εβαλα jump/jetpack και το ski ξεχωριστα.. Κυριως γιατι το Jump προκαλει μικροκαθυστεριση μεχρι να πατησεις εδαφος και να αρχησεις το ski, αν δεν εισαι ιδη airborne ή σε πλαγια.. Κυριως εμαθα να κανω acceleration με το jetpack και χωρις να ειμαι σε πλαγια απαραιτητα.. ;)

PS: Ειμαι αναμεσα σε Technician και Pathfinder για πρωτο ξεκλειδωμα..

Αφου αγορασω αυτους τους δυο, λογικα θα παω για Sentinel/Infiltrator, Raider και κανενα Doombringer..

Link to comment
Share on other sites

Τον Technician τον ψήνω κι εγώ, γιατί και παλιά μου άρεσε ο ρόλος (τότε όμως έστεινες mini-turret ΚΑΙ force field) και τώρα πόλλες φορές γυρνάω με ένα κατσαβίδι στο χέρι.

Pathfinder έχει ξεκλειδώσει ήδη ο GhostRiderLSOV από το insomnia, μπορείς να τον ρωτήσεις λεπτομέρειες.

Γενικά πολλές κλάσσεις είναι ενδιαφέρουσες, κάποια στιγμή ΣΙΓΟΥΡΑ θα τσιμπήσω τον Sniper και θα σπάω τα νεύρα στους defenders :p (παλιά κακιά συνήθεια από T2).

Για scrambler:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=g8u7KHZtRG8&feature=uploademail]Tribes: Ascend - How To Play Scrambler - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Μια αλλη πολυ καλη τακτικη αν θελεις να σπασεις τα νευρα του Technician, ειναι να τοποθετησεις ενα supply ακριβως εξω απο τον Generator.. Τουλαχιστον στην drydock τα πιασε τα λεφτα του.. :p

Τον τρως, αυτον και οτι παρεα εχει - spammαροντας οτι εχεις (χειροβομβιδες/spinfusors), και μετα βγαινεις κυριος εξω, γεμιζεις και πας παλι μεσα να συνεχισεις το harassment.. :p

Link to comment
Share on other sites

Για ranger με κοβω εγω παντως

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gBod-tXS3qA&feature=g-like]Tribes Ascend - Ranger Class Gameplay - YouTube[/ame]

Ξεκιναω απο δευτερα την beta που θα εχω και το χρεπι ετοιμο επιτελους, τσιμπησα κλειδακι απτον φφφφφανταστικο [MENTION=4676]tragikos[/MENTION]

Link to comment
Share on other sites

We're planning another patch, to hopefully be released before the end of the week. We will send out an official announcement once the timelines for server deploy are finalized.

Here are some of the things currently planned in this patch.

Major Highlights

  • Bella Omega has been re-added to the CTF Map Rotation. Significant changes have occurred since the map was last available for play.
  • Vehicles have undergone a variety of improvements and cleanups.
  • An early (still unpolished) preview of Spectator functionality is available for testing. We will publish more later.
  • Token gain from the “First Win of the Day” challenge has been doubled.
  • A variety of changes have been made to the in-match credits system.
  • Early versions of “Mute Player” and “Report Player” functionality have been added. See additional notes below.
  • Fixes to prevent some disconnects and server instability. Additional fixes planned for future patches.

Balance Items

  • The Raider’s NJ4 SMG damage has been reduced.
  • The Ranger’s Assault Rifle starting accuracy has been reduced.
  • Minimized projectile knockback from the Raider’s NJ4 SMG and Doombringer’s Chaingun.
  • Increase to explosion radius on Soldier’s Spinfusor, Pathfinder’s Light Spinfusor, Brute’s Heavy Spinfusor, Scrambler’s Arx Buster, Jumper’s Bolt Launcher, Ranger’s Thumper, Juggernaut’s Spinfusor D, and Juggernaut’s Fusion Mortar.
  • Modest increase to Projectile speeds on Soldier’s Spinfusor, Pathfinder’s Light Spinfusor, Brute’s Heavy Spinfusor, Juggernaut’s Spinfusor D, Scrambler’s Arx Buster, and Jumper’s Bolt Launcher.
  • Grav Cycle
    Uses a new rocket pod weapon.
    Can now be piloted by heavies, and carry heavies as passengers.
    Top speed and after-burner boost have been increased.
  • Beowulf
    Increased damage and rate of fire of secondary gunner position.
    Gunner now has zoom, increased pitch limits, and increased firing rate.
    Increased run-over damage.
  • Shrike
    Yaw sensitivity has been increased.
    Damage against ground and buildings is now more forgiving.
  • Credits are now awarded for damaging players, as well as for earning accolades. Credits awarded for Kills and Assists have been adjusted accordingly.
  • Tactical Strike and Orbital Strike now have a thirty second cooldown.
  • Tactical Strike Price Increased.
  • Orbital Strike Price Reduced.
  • Orbital Strike and Tactical Strike’s explosion shape extended upwards to encompass more area directly above the blasts.
  • Resolved issue causing the Jumper to lose speed while in the air.
  • Slightly decreased the effectiveness of the Jumper’s jumping while already at high speed, to favor transitioning to normal jetting after initial acceleration.

Additional Items

  • New first person hands now match your third person armor class/team style.
  • All Spinfusor muzzle flashes keep up with the player.
  • Adjusted all melee weapons position on screen.
  • Other additional weapon position adjustments.
  • Team Death Match default score move to 100 from 75.
  • New visuals treatment on the mounted turret for the Beowulf.
  • New visuals treatment on the projectiles for the Grav Cycle
  • Fixed an issue with the decal for mortar launchers looping instead of dissolving correctly.
  • Fixed an issue where the Doombringer’s Saber Launcher missile was not visible until it came closer to the victim.
  • Added a HUD element for dropped ammo packs to improve their visibility.
  • Team Deathmatch timer is now functional.
  • Fixed the Field of View exploit
  • Fixed an exploit where unused fire modes were being accessed on certain weapons.
  • Fixed a physics bug where jumping rapidly at high speeds would quickly accelerate the player to extremely fast speeds.
  • Various new accolades, including vehicle assists and last kill in Team Deathmatch.
  • Fixed some keybind issues, including keys used by left handed players.
  • Keys ‘1’ and ‘2’ now switch to primary and secondary weapons, respectively. ‘3’, ‘4’, and ‘5’ are defaulted to the current call-ins available.

Link to comment
Share on other sites

Παιζει κανα κλειδι?

Με ψηνει να πω την αληθεια αν και μου φαινεται αρκετα πολυπλοκο - δεν εχω παιξει κανενα της σειρας-

πολύπλοκο όχι, εθιστικό + skill required ναι

Link to comment
Share on other sites

Οκ με επεισες, παω για infiltrator, ηχεια ftw :p

Καλουλης ειναι, πηρα εναν χθες και ασχολιεμε, αλλα αδυναμη κλαση και ψιλοδυσκολη.. Γενικα εχεις να ριξεις πολυ μπινελικι μεχρι να τον μαθεις, αλλα αξιζει η ευχαριστιση με τα μαχαιρακια-εκπληξουλα που μπορεις να ριξεις.. :hehe:

Αν περισσεύει κανα κλειδί, pm me.

Sent ya one.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.