Jump to content



Tribes Ascend


Athanasios2104

Recommended Posts

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=TMWEcHXFF40&feature=player_embedded]YouTube - Tribes: Ascend Debut Trailer[/ame]

We know that lots of people were waiting patiently for a new Tribes game. Hi-Rez Studios released an announcement trailer for Tribes: Ascend, proclaiming the return of the sci-fi, online multi-player shooter franchise Tribes.

The Tribes collection of games have been played by well over 1 million people.

Tribes: Ascend, developed using the Unreal 3 engine, is being positioned as the multi-player successor to the much lauded Tribes 2 and a re-introduction of the franchise to the gaming world.

Hi-Rez Studios acquired Tribes in October, 2010 and revealed plans to develop a massive scale, persistent world shooter called Tribes Universe. Today’s announcement confirms that long-term franchise strategy, but Hi-Rez has chosen to first deliver the single-purchase, digital download Tribes: Ascend this calendar year.

“Before Halo, before Modern Warfare, and before Battlefield, there was Tribes.”, says Todd Harris, Hi-Rez Studios COO. “Tribes fans appreciate the game’s essence - athletic FPS combat combined with teamwork and strategy. As we began development of Tribes Universe, we focused first on capturing that essence – refining and modernizing iconic elements like jetpacks, skiing, and vehicles. We’ve had tremendous fun play-testing and realized the potential of a multiplayer focused title ahead of Tribes Universe. The community has been waiting for a multi-player shooter that is the modern successor to T2. Tribes: Ascend is that game.”

Tribes: Ascend is targeted for release in late 2011 as a digital download on Windows PC and the Xbox 360. Additional platforms are currently under consideration as well.

Πηγή

Τι γίνεται ρε σεις, όλους τους έπιασε οίστρος να βγάλουν τις παιχνιδάρες εν μέσω οικονομικής κρίσης;;

Και τι είναι αυτό με τις συνέχειες παλιών -σταματημένων επί δεκαετίες- ονομάτων, βλέπε StarCraft, MW:Reboot κτλ;

Δηλαδή, από τη μια BF3, από την άλλη Tribes, ε, επιβεβαιώστε και το καταραμένο MW:Reboot ότι ξεπέρασε τα νομικά προβλήματα και τέλος, τι μεταπτυχιακά και πράσινα άλογα, το 2011-2012 είμαστε κλεισμένοι :D

Για το Tribes έχω να πω, αν και ποτέ δεν έπαιξα τα full games (56k at that time γαρ...), ότι θυμάμαι το demo του Tribes 1 σαν να το παίζω τώρα. Ήτανε 90MB και μου είχε πάρει ~11 ώρες να το κατεβάσω, άλλα όντως περιέργως έπαιζα online με 0 lag. Δηλαδή σε σχέση με το netcode του BF, νομίζω ότι το Tribes ήταν χρόνια μπροστά. Πάντως ακόμη θυμάμαι να παίρνω το speeder και να σνιπεριάζω κόσμο από το χιλιόμετρο :p

Βέβαια οι τύποι με μπέρδεψαν λίγο, πρώτα μιλάνε για MMOFPS με συνδρομή και τώρα το γυρνάνε στην κλασσική συνταγή του FPS με (dedicated?) servers συγκεκριμένου αριθμού παιχτών; :wassat:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=oevWde_F-yU&feature=player_embedded]YouTube - ‪Tribes: Ascend - Gameplay Teaser Trailer‬‏[/ame]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!

καλά, αν έβγαινε και κανένα MechWarrior τον ίδιο καιρό, θα είχα ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα με το μεταπτυχιακό :D

και τι είναι αυτό το "FREE TO PLAY" που πήρε το μάτι μου ωρέ;;; :baby:

***************

edit: Μετά το πρώτο σοκ & δέος επεισόδιο, μερικά σχόλια:

1) Πολύ όμορφα τα όπλα, μ'αρέσει ειδικά που οι σφαίρες αναγράφονται πάνω τους και όχι στο hud.

2) Θέλω το SNIPER + καμπέρωμα στο άπειρο + προσωπικό jet διαφυγής (το μόνο παιχνίδι που μου άρεσε το καμπέρωμα)!

3) Τα γραφικά αποδεκτά κατ'εμέ, άλλωστε το tribes ήταν ανέκαθεν gameplay.

4) E τον νουμπά στο τέλος, πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος :p

Link to comment
Share on other sites

Tribes: Ascend -- Taking the League of Legends Approach

Tribes: Ascend: The Basics

Naturally, there are some differences, though. Instead of buying champions, Tribes players will be buying loadouts. A loadout determines the characteristics of your character in battle -- specifically, their armor type (light, medium or heavy) which also affects movement (heavy units move slowly, light very quicky), the two weapons they will be carrying, the type of explosive they will wield, and what their pack (which can change the dynamic of a character) does.

Micro-transcactions model λοιπόν όπως το LoL, τώρα αν πιάσει δεν ξέρω...

το να δώσεις πάντως 30 ευρώ (πχ) για 2 light/2 medium/2 heavy δεν είναι πολλά, ή αν ξέρεις ότι παίζεις κυρίως άμυνα να δώσεις 30 για 6 heavy loadouts. Βάλε και τα "preset" που θα έχεις από την αρχή του release, κάτι γίνεται.

από την άλλη, όπως λέει και ο reviewer, εδώ μιλάμε για FPS. Τόσα χρόνια με COD, BF, Crysis και γενικά ΟΛΑ τα FPS (ακόμη και τa Tribes) τα έχεις όλα στη διάθεσή σου και φτιάχνεσαι όπως θέλεις. Έχεις κάτι περιορισμούς του τύπου στα όπλα/attachments ανάλογα της κλάσσης/όπλου, άλλα ως εκεί.

Πιο λόγικο θα μου φαινόταν να πληρώνω για τα όπλα/explosives/upgrades κτλ, παρά για ολόκληρα "loadouts" :...:

Η κατάσταση μου μυρίζει spin-off για ~1 χρόνο (άντε 2), μέχρι το MMOFPS Tribes...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΠΟΛΥ πράμα από την Quakecon, περίπου ~50 λεπτά gameplay :clap:

20 λεπτά από κάμερα:

Ακόμη ~30 λεπτά ακόμη gameplay (σε HD), άλλο map, περισσότερες πληροφορίες για τα kit και turrets κτλ

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=uq5a_2UKW2w&feature=related]‪Tribes:Ascend from Quakecon 2011 (Day 2: vid 1)‬‏ - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=4zudE8oeOAw&feature=related]‪Tribes:Ascend from Quakecon 2011 (Day 2: vid 2)‬‏ - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Halo μου θυμίζει.Single player έχει;

όταν υπήρχε το Tribes δεν υπήρχε ούτε Halo, ούτε Malo, ούτε BF, ούτε COD, ούτε τίποτα! Το gameplay & το netcode που είχε το Tribes εν έτει 1998 ήταν κάτι που πολλοί δεν το πίστευαν μέχρι να το παίξουν. Οπότε ορθότερο είναι να λέμε "το Ηalo (και άλλα πολλά games) είναι rip του Tribes" και όχι το αντίθετο.

Αυτά τα ολίγα γιατί βλέπω πολλά 10χρονα στο youtube να γράφουν παρόμοια σχόλια και ένταξει, αγγίζουν τα όρια της ύβρις :whip: (δεν λέω ότι είσαι 10χρονο btw :flower:).

Για SP δεν γνωρίζω κάτι, το Tribes ήταν ανέκαθεν καθαρόαιμο MP παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
είναι μέχρι να το μάθεις... είχες παίξει κανένα από τα προηγούμενα της σειράς;

Unfortunatelly, not.. :(

Φαινεται ιδιετερα ελκυστικο παντως.. Αν και δεν ειναι το φορτε μου τα open maps, συν οτι ειναι δυσκολο να αποκτησεις μεγαλο speed γρηγορα (αν δεν εισαι φρεσκοspawnαρισμενος - δηλαδη σε καλο σημειο), να βαρεσεις ή να φρεναρεις σε μεγαλο speed, κλπ.. Και γενικα τρωω πολυ ξυλο απο spinfusors στον ταπεινο μου ranger..

Καταφερα 2-3 captures ομως! :T:

PS: Θα ηθελα να υπηρχαν διαφορετικα μοντελα/χρωματισμοι παντως.. Περαν απο το να ειναι υποδεικτικα για τον τυπο κλασης (heavy, medium, light)

Link to comment
Share on other sites

Όταν δεν υπήρχαν bf, halo, malo, cod και cs, υπήρχε Tribes, που έπαιζε μάλιστα αψεγάδιαστα επί 56k. Είναι legend από μόνο του, όπως το MechWarrior να σου δώσω να καταλάβεις :) . Πάντως κι εγώ μόνο το T2 είχα παίξει (και αυτό demo όπως έγραψα), άλλα από εκεί καταλαβαίνεις πόσο καλό είναι ένα παιχνίδι, όταν σου αφήνει τέτοιες εντυπώσεις για τόσα χρόνια από ένα απλό demo!

To skiing θέλει όντως λίγο τεχνική, άλλα γενικά είναι σαν το κανονικό... σκι :D. Αν βέβαια χάσεις την ορμή σου όταν σε κυνηγάνε 2-3, δυστυχώς την έκατσες - εκτός και αν έχεις escort να "καθαρίσει".

Σχετικά με escort, V-N-E = "I need escort" :D. Τα καλύτερα quick-messages που έχω δει σε παιχνίδι ως τώρα, όλη η επικοινωνία μπορεί να γίνει ΥΠΕΡ-ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ χωρίς καθόλου VoIP - βέβαια σε clan matches θα χρειάζεται teamspeak για συγχρονισμένες επιθέσεις και πολλά άλλα που δεν λέγονται με VGS. Και μιλάμε για αντρικιές φωνές, όχι σαν τις παιδικές του BF3 :p

Athanasios2104 το nickname, εσύ πως είσαι?

Link to comment
Share on other sites

Όταν δεν υπήρχαν bf, halo, malo, cod και cs, υπήρχε Tribes, που έπαιζε μάλιστα αψεγάδιαστα επί 56k. Είναι legend από μόνο του, όπως το MechWarrior να σου δώσω να καταλάβεις :) . Πάντως κι εγώ μόνο το T2 είχα παίξει (και αυτό demo όπως έγραψα), άλλα από εκεί καταλαβαίνεις πόσο καλό είναι ένα παιχνίδι, όταν σου αφήνει τέτοιες εντυπώσεις για τόσα χρόνια από ένα απλό demo!

To skiing θέλει όντως λίγο τεχνική, άλλα γενικά είναι σαν το κανονικό... σκι :D. Αν βέβαια χάσεις την ορμή σου όταν σε κυνηγάνε 2-3, δυστυχώς την έκατσες - εκτός και αν έχεις escort να "καθαρίσει".

Σχετικά με escort, V-N-E = "I need escort" :D. Τα καλύτερα quick-messages που έχω δει σε παιχνίδι ως τώρα, όλη η επικοινωνία μπορεί να γίνει ΥΠΕΡ-ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ χωρίς καθόλου VoIP - βέβαια σε clan matches θα χρειάζεται teamspeak για συγχρονισμένες επιθέσεις και πολλά άλλα που δεν λέγονται με VGS. Και μιλάμε για αντρικιές φωνές, όχι σαν τις παιδικές του BF3 :p

Athanasios2104 το nickname, εσύ πως είσαι?

Γνωριζω το background του παιχνιδιου, γι αυτο και ασχοληθικα, ακομη και ως newcomer στο tribes-genre

Με το VGS εχω εμπειρια απο το UT2004 που ειχε παρομοιο συστημα.. Το μονο που μενει ειναι να απομνημονευσω τους συνδιασμους :p

Με το ski οντως, ειναι πολυ ομορφο.. αλλα θελει practise.. Αρκετοι κανουν jumps με spinfusor και πηγαινουν με 300+ km/h.. Θυμησε ολιγων quake rocketjump αυτο.. :dance3:

Το ingame handle μου ειναι Kyuubi

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας ξαναπάρει το κολάι (παλιά μου τέχνη κόσκινο :cool: ), έχω να πω ότι το Ascend πληροί όλες τις προυποθέσεις για το παλιό καλό κάψιμο που μόνο το Tribes μπορεί να προσφέρει. Τσέκαρα χθες και τις τιμές, με 15 ευρώ παίρνεις 1500 gold αν θυμάμαι καλά, δλδ σίγουρα 2 extra loadouts + με λίγo gaming (free tokens), μετά από λίγο τσιμπάς και το 3ο loadout. Αν βιάζεσαι, με ~21 ευρώ, μπορείς να συνδυάσεις το 1500 gold + 10ημερο boost και έχεις 3 loadouts (5 αν βάλεις και τα 2 δωρεάν medium), που πιστεύω ΓΙΑ ΑΡΧΗ είναι ΥΠΕΡ-αρκετά.

Προσωπικά θα τσιμπήσω σίγουρα ένα heavy (είμαι ανάμεσα στο mortar και το heavy spinfusor) κυρίως για base defence. Για το sniper δεν έχω κατασταλλάξει, ίσως είναι το 3ο loadout. Χρειάζομαι όμως ένα ακόμη medium, που εκεί οι επιλογές είναι αρκετές και δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Μου άρεσε ιδιαίτερα η flash grenade, είναι νομίζω MUST για Flag Carrier.

Αυτά τα ολίγα, θα ρωτήσω αν μένουν τα kits μετά την beta (λογικά ναι, αυτό έλειπε) και έφυγα. Μπορεί να προτιμήσω το 1500 gold + 10ημερο boost, το boost κυρίως για το VIP status που παίρνεις και το οποίο δεν ξέρω αν θα το δίνουν και μετά την beta (θα το ρωτήσω και αυτό).

Είναι απορίας άξιο αν το παιχνίδι θα είναι βιώσιμο με το F2P σύστημα, δεδομένου ότι και το free medium loadout με το spinfusor είναι μια χαρά. Επίσης αν με 5-20 ευρώ, θα τα βγάλουν πέρα - πιστεύω η πλειοψηφεία δεν θα δώσει παραπάνω για το 1ο εξάμηνο τουλάχιστον, αν και αυτό εξαρτάται με το πόσο σύντομα θα ανανεώνονται τα loadouts (και πόσο cool θα είναι).

Για μένα πάντως ~21 ευρώ για αυτό το παιχνίδι, δεν είναι τίποτα. ΠΟΛΥ καλά γραφικά για F2P (ειδικά τα όπλα και ο φωτισμός δεν παίζονται, Unreal Engine στο μεγαλείο της), και κυρίως το παλιό καλό Tribes fast-paced + team-based + skilled gameplay (από τα λίγα παιχνίδια που το teamplay + skill έχουν το δικό τους "special" ορισμό). Είναι και η συναισθηματική αξία μέσα που δύσκολα υπολογίζεται :inlove: . Αυτό και το MechWarrior.

Καμιά ελληνική clan υπάρχει ή να κοιτάξω προς τα έξω?

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα ολίγα, θα ρωτήσω αν μένουν τα kits μετά την beta (λογικά ναι, αυτό έλειπε) και έφυγα. Μπορεί να προτιμήσω το 1500 gold + 10ημερο boost, το boost κυρίως για το VIP status που παίρνεις και το οποίο δεν ξέρω αν θα το δίνουν και μετά την beta (θα το ρωτήσω και αυτό).

Αυτο θα με ενδιεφερε κι εμενα, στην beta εχουν πει παντως πως αν παρεις - θα ειναι lifetime VIP μετα..

Δεν ξερω αν θα παραμεινει η ιδια προσφορα (για lifetime) και μετα την beta..

Κριμα που δεν εχω καρτα να αγορασω ηλεκτρονικα... (Εκτος αν παιζει κατασταση με paysafe)

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις, ιδού και τα info!

Tribes VIP Starter Pack and Beta Pre-Order

I wanted to give everyone some good news regarding the Tribes VIP Starter Pack that includes guaranteed Closed Beta access and is available for sale now at Tribes Ascend Beta.

1. After much thought (and getting a little drunk with generosity), we have decided to increase the amount of gold included in that Starter package from 800 Gold to 3,000 Gold! So, everyone who has already pre-ordered will receive 3,000 gold when Closed Beta starts. The package still includes VIP Status, Beta Access, and a 30-day Booster -- you are just getting more gold on top of that. (Note that the 3,000 gold alone is valued at $30 -- notwithstanding the Booster, VIP status and Beta Access).

2. Also, we are making VIP Status more accessible to all Beta participants. During Closed Beta, any player who purchases Gold or Boosters for real money will receive permanent VIP status upon that first purchase.

Remember that "VIP" is a special, permanent account status inside Tribes: Ascend. Those with VIP status will have priority login, access to exclusive VIP servers, and will earn Tokens and XP faster allowing for quicker in-game unlocks.

Tribes_preorder.jpg

LINK

Περιττό να πω ότι το τσίμπησα :dance3:

Το gold μάλλον θα περιμένω να το ξοδέψω μετά το release, που θα έχουν οριστικοποιηθεί τα loadouts (όπως γράφουν σε αυτό το FAQ, τίποτε δεν είναι οριστικό).

Επίσης, όσοι έχετε access στη Closed Beta, άρα και στο αντίστοιχο private forum, θα δείτε ότι το Competitive κομμάτι θα ξαναπάρει φωτιά! Προχθές έκαναν ανακοίνωση για scrim tests (7v7, 8v8) και ήδη έχουν συμπληρωθεί 10 σελίδες από ενδιαφερομένους. Αφήνω κατά μέρους τα HiRez Tournemant Leagues και LANs που έχουν ήδη ανακοινωθεί, σχέδια για Tribes TV, reunions Τ1 ομάδων κτλ!

Και κάτι τελευταίο:

Can I 'pay-2-win'?

No. Even as a 'free-to-play' game our general philosophy is to make all gameplay affecting items and loadouts earnable thru gameplay.

However we will allow players a path to earn loadouts and items more quickly by spending their money rather than their time. And we will offer a variety of cosmetic/prestige items for sale that do not affect game balance.

We will not be using the same exact system as Global Agenda, but you can see that general philosophy in place within Global Agenda. When speaking with IGN we described our intent to have load-outs earnable thru gameplay or purchasable, but to also maintain balance between all the load-outs. The writer found that analogous to League of Legends in that their champions are earn-able or purchasable but without any power discrepancy between the free ones, earned ones, or bought ones. And it is a model/game that has been embraced by the e-sports/competitive community. The writer's analogy is fitting but only goes so far since the Tribes: Ascend gameplay is so different.

Why introduce 'load-outs'?

We are testing defined load-outs because we believe that will make Tribes: Ascend most interesting for the seasoned/competitive player. It has a side-benefit benefit of being more accessible for new players but that was a secondary consideration. We arrived at this gameplay design decision independent of the free-to-play business model decision.

In our experience the best, most intense Tribes matches feel more like a team sport than just an FPS. In sports there are various roles and specializations and that is what we are emulating. (In basketball I get to specialize as power-forward; i'm not just a guy chasing the ball). Tribes 2 offered similar 'template' roles for starting players. And additional roles developed organically from Tribes competitive play on objective-based maps. We are building on both of these role/load-out concepts which will enable strategic and team-coordination at least at the competitive level. With Constraints comes Creativity.

We'll be communicating more detail on load-outs in the future. And almost certainly some of the specifics we are currently testing within Closed Alpha will change based on testing and feedback.

Link to comment
Share on other sites

Τhings that you should know about tribes ascend

(ρίχτε το ματιά, αρκετές χρήσιμες πληροφορίες, παραθέτω ΜΟΝΟ μερικές από το σύνολο)

5. if someone is spamming VFF/VSAF (I have the flag/I'll go for the enemy flag) please do not llamagrab the flag. You make your cappers wish there was friendly fire every time you do

a llama grab is where you take the flag at a relatively slow rate of speed, or even at a walk. there IS a time and place for this, but 9 times out of 10 you are just going to get your self killed within 20 feet of the stand. unless you are grabbing as a last ditch effort to prevent a cap, it's best to let a capper do the flag carrying. you can assist them by keeping the defense occupied and luring them out of position

6. if you're setting up a long route, please use VFF/VSAF to indicate you are starting your run. if you are in mid run and someone says they are starting, wave them off (VVN or any other similar voice bind)

7. if a flag is dropped in a defensable location, DO NOT return it.

a flag on the stand is a fixed target for cappers who can zero in on it with a route. if the flag is dropped deep within your base, you are better off leaving it where it lies and returning it only when your capper returns with the flag

Examples: benhind the boxes or in a corner of the ship in crossfire, in your base in katabatic or dry dock, in ANY map corner, in the rocks on crossfire

as a general rule of thumb, if your flag is no further away than the midfield, you can safely leave it lie

also, before returning the flag, hit VVB to ask if your base is secure (if you can't see your base from the flag) players around the flag can respond with VVY/VVN for yes or no.

9. Forcefields do NOT do a set amount of damage, rather they do damage in direct proportion to the speed you strike them at. at 200KPH, you'll splat on a pathfinder, but you can walk right through it with negligible harm

10. Disc Jumping 101

Disc jumping (or a DJ) is detonating an explosive weapon in close proximity to yourself in order to rapidly gain momentum and/or altitude. A properly executed disc jump will take you clean across crossfire/halfway across katabatic in a single jump, and will accelerate you into the 100-150Kph range. Disc jumping is a VITAL skill for chasing properly.

To perform a disc jump

•Begin by gaining a small amount of velocity in the direction you wish to go.

•Turn 180 and face opposite your desired direction of travel.

•Aim at the ground at an angle of approx. 45 degrees

•Jump and fire in rapid succession

•Apply your jets to maximize your jump distance

•Use your jets to navigate to the nearest backslope of a hill to avoid cratering

this will give you a maximum distance DJ

to maximize height, aim straight at your feet while moving forward

to maximize speed, aim slightly further away than 45 degrees

Items you can DJ with:

•spinfusors

•bolter

•thumper

•impact nitron

•arx buster (very difficult, but doable)

•grenade launcher

• enemy saber missiles (these generate insane amounts of thrust if you shoot them down close enough)

•most grenades (most grenades will 1 shot light armors. not recommended)

•Scrambler flashbangs (a nice impulse + 0 damage + a blind effect = good ways to DJ away on a cap route)

11. Press 'O' (default) to view the location of all your teams assets, including inventory stations and repair gun dispensers

13. Whoever is carrying the flag is the most important player on the team at that moment, so protect them accordingly. also, be sure to let the flag carrier pick up any ammo cans lying around. if they have the survivalist perk they get 35% health and energy back from each one. This is the only way a flag carrier can heal while holding the flag. if you take all the ammo and they are at 100 health, you may have well just walked the flag back to the enemy's base and pressed 'K'

14. don't be afraid to give someone else the flag. the default drop key is 'Z'. while 2000 points is alot of points, it doesn't do you any good to run around the flag stand with 100 health left. those heavies asking for the flag (heavies, you can ask for the flag with VFG) aren't trying to take your points. they have 3-4 times as much health as you, and are probably uninjured, meaning that they are much better stewards than you could ever be as a light or medium.

Remember, while they look fearsome, many heavies are kind, and considerate beasts towards their smaller brethern. Many have been known to even hand the flag back to the original capper once the flag is home and the danger has passed, should the capper still be around

15. on the flip side, if you hear a flag carrier yelling "HELP" (VVH) or "TAKE THE FLAG FROM ME" (VFT), haul your power armored arse over there and pick the flag up. your capper is trying to tell you that they are 1 lucky shot away from death and they need a hand! if a capper is spamming these mid run, they aren't going to be picky who shows up as long as you're from the right tribe.

16. Should you get the flag back to base, and have passed it off to someone, DON'T JUST LEAVE

3 players are harder to defeat than 1. and 1 player, no matter how good, is just asking to be killed and have an enemy send the flag back home.

Remember the enemy is going to come at the flag in force, so defend in numbers!

17. If you can't see your flag carrier, you are NOT defending him. No Exceptions

18. Useful classes for defending your capper : technician (turrets are fun) Sentinel (a drop jammer will hide how many of you there are, and will make incoming infiltrators visible, and turret targetable) Scrambler (jammer pack and flashbangs. that'll ruin a player's day real fast) and the doombringer (the CG is beastly in CQB)

19. Call ins are another way to spend your credits, and are represented in the upper right corner of your screen. call in 1 is a 2500 credit tactical strike that will 1 shot anyone in the blast radius. call in two is a mobile ammo station that does not nee a generator to function. the ammo dump will also serve to block ski routes, so strategic placement is as important as the ammo they previde

also, as an added bonus, you can counter snipe a sniper by dropping one on their head. *SPLAT*

Link to comment
Share on other sites

Ετσιμπήθην προ ολίγου στα 25 ευρώ με Paypal (προσπάθησα να πληρώσω με δολλάρια να βγει ~22, άλλα δεν σε αφήνει :D ). Επίσης, κάτι που δεν ήμουν σίγουρος, το Booster Pack το ενεργοποιείς όποτε εσύ θέλεις, όχι με το που πληρώσεις! (καλό, γιατί από Φλεβάρη θα ασχοληθώ σοβαρά, εξετάσεις τώρα γαρ)

ACTIVATING YOUR BOOSTER

Your 30-Day Booster is available and you can activate it at any time starting today. Activate your Booster by clicking the "Activate an Item" link on the Hi-Command launcher page.

Link to comment
Share on other sites

Tέλος τα keys.

Πριν από λίγο τέλειωσα μερικά ωραία ματσάκια, ήταν κι ο Frostbyte (Kyuubi), 16v16 με ποικιλία classes (εγώ κρατάω ακόμη τα gold + boost για το release).

Επίσης, δεν ξέρω αν το άλλαξαν τώρα, άλλα Pathfinder + Juggernaut τα βλέπω τώρα στα μισά tokens, δηλαδή 7500 tokens (260 gold). Αν κατά μέσο όρο βγάζετε 100 tokens σε κάθε round, μιλάμε για 75 rounds, το οποίο μπορεί να μεταφραστεί σε 1 - 1.5 εβδομάδα παιχνιδιού (από ~2 ώρες). Δεν ξέρω βέβαια πόσο θα κρατήσει η "προσφορά" (αν πρόκειται για προσφορά), άλλα προσωπικά αγωνίζομαι για το Juggernaut :D

[edit: 100 tokens/rounds βγάζω εγώ λόγω και του VIP boost, οπότε χωρίς VIP ίσως θέλει λίγο παραπάνω κόπο]

post-9567-1416075651,3481_thumb.jpg

post-9567-1416075651,4144_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.