Martyras Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11, 2011 Χαιρετώ, Πριν 3 εβδομάδες το razer deathadder μου παρουσίαζε πρόβλημα στο αριστερό click , συγκεκριμένα το φαινόμενο double-click.Το 1ο πράγμα που 'έκανα ήταν να έρθω σε επικοινωνία με την Razer , όπου σαν απάντηση πήρα να επικοινωνήσω με τον retailer μου, πράγμα πού έκανα.Η απάντηση τους ήταν ότι θα σταλθεί στην αντιπροσωπεία. Μετά απο αναμονή 3 εβδομάδων με παιρνουν τηλέφωνο λέγοντας μου ότι στο ποντίκι δεν βρέθηκε κανένα πρόβλημα,πράγμα που είναι αδύνατο μιας κ πριν το στείλω περίμενα 2 μέρες παραπάνω πριν δηλώσω το πρόβλημα παίζοντας με αυτό για να είμαι σίγουρος. Τους είπα να το στείλουν ξανά στην αντιπροσωπεία πράγμα που δεν δέχονται να το κάνουν και ότι θα πρέπει να πας να το παραλάβω , τι κάνω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Μάρτιος 11, 2011 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2011 Χαιρετώ, Πριν 3 εβδομάδες το razer deathadder μου παρουσίαζε πρόβλημα στο αριστερό click , συγκεκριμένα το φαινόμενο double-click.Το 1ο πράγμα που 'έκανα ήταν να έρθω σε επικοινωνία με την Razer , όπου σαν απάντηση πήρα να επικοινωνήσω με τον retailer μου, πράγμα πού έκανα.Η απάντηση τους ήταν ότι θα σταλθεί στην αντιπροσωπεία. Μετά απο αναμονή 3 εβδομάδων με παιρνουν τηλέφωνο λέγοντας μου ότι στο ποντίκι δεν βρέθηκε κανένα πρόβλημα,πράγμα που είναι αδύνατο μιας κ πριν το στείλω περίμενα 2 μέρες παραπάνω πριν δηλώσω το πρόβλημα παίζοντας με αυτό για να είμαι σίγουρος. Τους είπα να το στείλουν ξανά στην αντιπροσωπεία πράγμα που δεν δέχονται να το κάνουν και ότι θα πρέπει να πας να το παραλάβω , τι κάνω? Να το τεσταρεις μπροστά τους ώστε άμα έχει θέμα όπως λες να το δουν και να μην σε ταλαιπωρούν (δεν λέω πως δεν έχει πρόβλημα μην παρεξηγηθούμε) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIB Μάρτιος 11, 2011 #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2011 Και εγώ είχα παρόμοιο πρόβλημα με το ikari laser από steelseries που είχα αγοράσει από το Πλαίσιο. Όταν έκανα αριστερό κλικ, καμιά φορά έκανε διπλό αριστερό κλικ αλλά το πρόβλημα αυτό το έκανε 1 φορά στα 50κλικ. Φοβόμουνα μήπως και δεν μου το άλλαζαν. Πχ θα το τέσταρε κάποιος εκεί, θα έκανε 5-10 κλικ, θα έβλεπε ότι ήταν "μια χαρά"(δεν θα του τύγχανε το πρόβλημα) και θα μου το δίνανε πάλι πίσω.Ειδικά εφόσον δεν είχε πια το Πλαίσιο το συγκεκριμένο ποντίκι. Αλλά το πήγα, το πήρανε και μετά από μερικές ημέρες μου δώσανε πίσω ένα νέο(oem, χωρίς, κουτί, κλπ) ikari. Μπράβο στο Πλαίσιο αν και στο παρελθόν(πριν από 10+ χρόνια) με είχαν ταλαιπωρήσει με μια motherboard που είχα αγοράσει και ήταν καμμένη(και με ανοιχτό κουτί) από τη πρώτη στιγμή και μετά ο τεχνικός προσπαθούσε να με πείσει ότι έσταξε ο ιδρώτας μου ή/και καμία κόκα κόλα επάνω της και την έκαψα όταν πήγα να τη βάλω.Γενικά από εκείνο το περιστατικό τώρα πια έχω μάθει και πάντα τσεκάρω το κουτί όταν παίρνω κάτι, να δω εάν όντως είναι σφραγισμένο, κλπ και εάν δεν είναι, πάντα το σημειώνω και το αναφέρω πριν το παραλάβω το προϊόν. Γιατί εδώ στη μπανανία που μένουμε, τα μαγαζιά είναι ανταλλακτήρια για τους γνωστούς και φίλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martyras Μάρτιος 11, 2011 Author #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2011 Όταν έκανα αριστερό κλικ, καμιά φορά έκανε διπλό αριστερό κλικ αλλά το πρόβλημα αυτό το έκανε 1 φορά στα 50κλικ. Φοβόμουνα μήπως και δεν μου το άλλαζαν. Πχ θα το τέσταρε κάποιος εκεί, θα έκανε 5-10 κλικ, θα έβλεπε ότι ήταν "μια χαρά"(δεν θα του τύγχανε το πρόβλημα) και θα μου το δίνανε πάλι πίσω.Αυτό ακριβώς φοβάμαι και εγώ, άλλα το δικό μου το παρουσιάζει πιο συχνά , 20-30 κλικ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martyras Μάρτιος 12, 2011 Author #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2011 UPDATE: Σήμερα πήγα στο κατάστημα για να παραλάβω το mouse , τους εξήγησα ότι θέλω ο τεχνικός τους να το βάλει μπροστά μου και να το δοκιμάσει, πράγμα που αρνήθηκαν, με την δικαιολογία οτι έχουν 1 τεχνικό και δεν μπορούν να τον απασχολήσουν. Βγάζουν την ουρά τους απέξω γιατί λένε ότι το στείλανε στον εισαγωγέα της Razer στην Ελλάδα όπου και ελέγχθηκε. Τους έβαλα να το 3αναστειλουν με δική μου σημείωση οτι: "να ασχοληθεί κάποιος με το ποντίκι τουλάχιστον για 10 λεπτά και το πρόβλημα θα εμφανιστεί. Είμαι σχεδόν σίγουρος όμως οτι πάλι θα έρθει με απόφαση "δεν βρέθηκε βλάβη".Αν γίνει αυτό τι άλλο να κάνω? Το ποντίκι έχει ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Μάρτιος 12, 2011 #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2011 UPDATE: Σήμερα πήγα στο κατάστημα για να παραλάβω το mouse , τους εξήγησα ότι θέλω ο τεχνικός τους να το βάλει μπροστά μου και να το δοκιμάσει, πράγμα που αρνήθηκαν, με την δικαιολογία οτι έχουν 1 τεχνικό και δεν μπορούν να τον απασχολήσουν. Βγάζουν την ουρά τους απέξω γιατί λένε ότι το στείλανε στον εισαγωγέα της Razer στην Ελλάδα όπου και ελέγχθηκε. Τους έβαλα να το 3αναστειλουν με δική μου σημείωση οτι: "να ασχοληθεί κάποιος με το ποντίκι τουλάχιστον για 10 λεπτά και το πρόβλημα θα εμφανιστεί. Είμαι σχεδόν σίγουρος όμως οτι πάλι θα έρθει με απόφαση "δεν βρέθηκε βλάβη".Αν γίνει αυτό τι άλλο να κάνω? Το ποντίκι έχει ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα! Ζήτησες να μιλήσεις με προϊστάμενο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martyras Μάρτιος 12, 2011 Author #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2011 Όχι, είπε όμως , ο υπάλληλος στο ταμείο, οτι πριν το στείλει θα μιλήσει με τον προϊστάμενο για το πρόβλημά μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venom7 Μάρτιος 12, 2011 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2011 Πες τους ότι από τη στιγμή που τους λες ότι έχει πρόβλημα και όντως έχει,τότε να το εξετάσουν μπροστά σου ότι είναι οκ,αλλιώς δεν το παίρνεις!!!Και που ξέρεις εσύ αν δεν το τσεκάρεις εκείνη τη στιγμή ότι είναι οκ στην τελική!?Οπότε θα δοκιμαστεί εκεί και θα τους αποδείξεις τις μπαρούφες τους.Ή αλλιώς στην τελική το παίρνεις και την ίδια μέρα το επιστρέφεις και τους λες ότι το πρόβλημα εξακολουθεί και υπάρχει.Και ή σου δίνουν άλλο ή πιστωτικό και ας εξεταστεί μπροστά σου πρώτα για να αποδειχθεί ότι έχει πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Μάρτιος 12, 2011 #9 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2011 Από περιέργεια μιλάμε για μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martyras Μάρτιος 12, 2011 Author #10 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2011 Επίτηδες δεν ανέφερα το όνομα του μαγαζιού γιατί ήθελα να επικεντρωθούμε στο πρόβλημα ,το mouse αγοράστηκε από την Cosmodata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.