Jump to content



Project ''Bista''. Part -15 ( Vga ram cooler)


Lakisss

Recommended Posts

Εάν δέσεις και τα 2 κομμάτια σταθερά μεταξύ τους και ανοίξεις την τρύπα ταυτόχρονα και στα 2 δεν νομίζω να σου ξεφύγει.Καλή επιτυχία και καλό ξεκίνημα.

Τις δοκούς αλουμινίου από που τις αγόρασες;Πριν 2 χρόνια έψαχνα και δεν έβρισκα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 358
  • Created
  • Last Reply
Εάν δέσεις και τα 2 κομμάτια σταθερά μεταξύ τους και ανοίξεις την τρύπα ταυτόχρονα και στα 2 δεν νομίζω να σου ξεφύγει.Καλή επιτυχία και καλό ξεκίνημα.

Τις δοκούς αλουμινίου από που τις αγόρασες;Πριν 2 χρόνια έψαχνα και δεν έβρισκα.

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημά του.

Δεν μπορεί να τις δέσει σταθερά, και επίσης το ζήτημα της τρύπας που πρέπει να ανοιχτεί

κάθετα στο σύνολο των δύο κοματιών.

Αν διαβάσεις προσεχτικά το post κάπου λέει ότι τα κομάτια ξελασκάρουν.

Νικόλα ελπίζω κάτι από τα ακόλουθα να σε βοηθήσουν.

Μια καλή ιδέα θα ήταν η κατασκευή ενός οδηγού τρυπήματος, κοινού για όλα τα κομάτια, στον οποίο το ένα κομάτι θα μπαίνει οριζόντια και θα τρυπιέτει στο πλάϊ, και το άλλα θα μπαίνει κατακόρυφα ,και θα τρυπιέται κατά τον διαμήκη άξονάτου.

Οι τρύπες δεν ποντάρονται, αλλά σημαδεύονται με κεντραδόρο.

Βεβαίως , για να πούμε του στραβού το δίκιο , αυτά απαιτούν πολύ στιβαρές στηρίξεις, και εργαλέια απεγγελματικά , τα οποία δεν νομίζω ότι είναι εύκολο πράγμα!

Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι -ιδιαίτερα για το κομάτι που τρυπιέται διαμπερώς- το τρυπάνι μπορεί να ξεκινά σωστά , αλλά στο τέλος καταλήγει με μια μικρά απόκλιση, ολά έχουν να κάνουν με τα τρυπάνια το πάχος τους , τα λιπαντικά που χρησημοποιούνται κατά την διάτρηση, και πάλι και κυρίως από τα μηχανήματα.

Εάν θέλεις ακρίβεια 1/10 του χιλ. το πράγμα σε σπρώχνει προς την επαγγελματική εργαλειομηχανή, το να αποπειραθείς να το φτιάξεις με πιο απλά εργαλεία σημαίνει ότι θα έχεις πιθανόν ανακριβειες και προβλήματα.

Επειδή 'ομως τα παρουσιάσα πολύ μαύρα, θα πρέπει να πω πως και για τον εραστή του ονείρου υπάρχει λύση, μια στιβαρή γωνιάστρα σφίξιμο των κοματιών πάνω της, μαρκάρισμά τους για να μπορούν να ταιριάξουν/ αντιστοιχιθούν αργότερα -όταν λυθούν από την γωνιάστρα, και τρύπημα , όσο πιο κάθετα μπορείς .

Αν το τρυπάνι δεν ζοριστεί και κόψει αβιάστα και κάθετα με αρκετό λιπαντικό κοπής (ένα φτηνό είναι το υγρό της Virax).

Μια καλή επίσης ιδέα θα ήταν να χρησημοποιηθούν οι -κατά το δυνατόν- μεγαλύτςερες βίδες , προκειμένου το σώμα του σπειρώματός τους να είναι αρκετά παχύ , οπότε και το τρυπάνι που θα ανοίξει τη τρύπα για το πάσο , θα είναι επίσης χοντρό και συνεπώς λιγότερο επιρεπές στο λύγισμα.

Επίσης, η χρήση τρυπανιών καβαλτίου με βήμα για αλουμίνιο θα συμβάλει στη διάτρηση χωρίς εφαρμογή μεγάλων δυνάμεων.

Αλλα σε ζάλισα και ίσως με πράγματα που ήδη ξέρεις - ας είναι όμως και έτσι , υπάρχουν πολλόι φίλοι που φαντάζομαι θα τα βρήκαν χρήσιμα- λοιπόν θάρος καρδιά και πλατη φαρδιά!

Και μην ξεχνιέσαι κάπου κάπου κάπου :beer: φέρνει τις ιδεες πιο κοντάκαι τους φίλους κοντύτερα!!

Άντε καλό βράδυ και καλή συνέχεια.

Στέλιος

Link to comment
Share on other sites

Project ''Bista''. Part -1 (Κατασκευή πλαισίου)

Επίσημη πρώτη σήμερα για το project, το οποίο ξεκινά με πρώτο του part την κατασκευή του πλαισίου.

Όπως και στο Project ''Plexi'' το worklog θα είναι αναλυτικότατο με πληθώρα φωτό, και την διαδικασία κατασκευής βήμα πρός βήμα.

Όπως έχετε καταλάβει έχω εμμονή στην αναλυτική παρουσίαση για δύο λόγους:

1) Το ''ζουμί'' στις κατασκευές παντός είδους δέν είναι το τελικό αποτέλεσμα, αλλά η διαδικασία κατασκευής.

2) Πιστεύω φανατικά ότι η γνώση και οι εμπειρίες πρέπει να μοιράζονται. Μήν με παρεξηγήσετε, δέν το παίζω super μάστορας...μαθαίνω και 'γω καθημερινά!:)

Αυτός είναι και ο λόγος που παρουσιάζω όλες τις απόπειρές μου (πετυχημένες ή όχι), ώστε όποιος θέλει να ακολουθήσει κάτι ανάλογο να αποφύγει τις κακοτοπιές.

Αρκετά όμως με την φλυαρία μου.:)

Όπως έχετε δεί ξεκίνησα με προβλήματα...συγκεκριμένα δέν κατάφερα να πετύχω την ποιότητα τις συναρμολόγησης που επιθυμούσα.

Τα τμήματα που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του πλαισίου, είναι μασίφ κομμάτια αλουμινίου διαστάσεων 25x12 και 12x12mm.

0Abj8.jpg

EDuOH.jpg

Κατόπιν σκέψεως αναθεώρησα τα αρχικά μου σχέδια, και αποφάσισα να στραφώ στο δέσιμο των δοκών με γωνίες.

Για τον σκοπό αυτό αγοράστηκε βέργα (5m.) γωνία αλουμινίου διαστάσεων 40x40mm.

Να επισημάνω ότι υπάρχουν βέργες διαφόρων διαστάσεων, αλλά και πάχους.

Η συγκεκριμένη έχει πάχος αλουμινίου 2.10mm. , αρκετά παχιά και στιβαρή ώστε να δέσει το πλαίσο.

Από την βέργα κόπηκαν μερικά κομμάτια φάρδους 10 και 23mm.

HXhO9.jpg

Αρχικά μαρκαρίστηκαν τέσσερις γωνίες προς διαμόρφωση.

4YCLx.jpg

Οι γωνίες κόπηκαν, τρίφτηκαν, και προέκυψαν τα ακόλουθα.

JS6c5.jpg

ZJUZP.jpg

sjDw0.jpg

Η γωνία πάτησε επάνω στις δοκούς, μετρήθηκε και μαρκαρίστηκε.

cjBf7.jpg

XEG8Q.jpg

Η γωνία πιάστηκε πρόχειρα στη δοκό με χαρτοταινία και οδηγήθηκε στο δράπανο για τρύπημα.

Αυτή την φορά εφοδιάστικα με λάδι κοπής-σπειρωμάτων, ενώ ο 80άρης fan που βλέπετε είναι πατέντα για να κρυώνει το τρυπάνι...:p

RYqb6.jpg

9WTs8.jpg

Ανοίχτηκε σπείρωμα, και έτοιμη η στήριξη της πρώτης δοκού.

F8yT5.jpg

Ακολουθεί το δέσιμο της δεύτερης δοκού επάνω στη γωνία.

Αυτή τη φορά στο δράπανο τοποθετούνται καί οι δύο δοκοί, ενώ το σφίξιμο γίνεται με σφιγκτήρες.

Η διαδικασία θέλει σχολαστική τοποθέτηση των δοκών στη βάση ώστε να έχουν απόλυτη εφαρμογή.

Είναι λίγο χρονοβόρο, αλλά είναι σημαντικό να γίνει απολύτως τέλειο τρύπημα.

9CUjL.jpg

u3FdR.jpg

OZuQk.jpg

Η επιμονή και η προσοχή πάντα ανταμείβεται! (ιδιαίτερα άν την έχεις πατήσει...:p)

Απρόσμενα καλή η εφαρμογή.

JJZKb.jpg

3XmY4.jpg

fECbc.jpg

xZwfw.jpg

0WqRD.jpg

Ακολουθεί η τρίτη δοκός (12x12mm.) η οποία θα βιδωθεί στην ίδια γωνία.

Η δοκός πιάστηκε ομοίως πρόχειρα με χαρτοταινία και τρυπήθηκε.

40Mj0.jpg

SbutA.jpg

8rRD1.jpg

Ανοίχτηκαν σπειρώματα για βίδες Μ4.

2sHFB.jpg

Εδώ η τελική μορφή της γωνίας.

Οι τρύπες μεγάλωσαν στα 5.5mm. , ώστε να υπάρχει το περιθώριο ρεγουλαρίσματος κατά το βίδωμα για απόλυτη εφαρμογή.

Επίσης καθαρίστηκαν τα χείλη των τρυπών από τα γρέζια με τα αντίστοιχα φρεζάκια.

g2JKJ.jpg

Η γωνία επάνω στην 12άρα μπάρα.

mmulk.jpg

j0Q6A.jpg

Τελικό αποτέλεσμα.

8xlRY.jpg

aIMfw.jpg

XYb7F.jpg

5Exn4.jpg

Με την ίδια διαδικασία φτιάχτηκε και η απέναντι πλευρά.

DzQpe.jpg

f36UF.jpg

jkJLe.jpg

FqjVv.jpg

Αυτά λοιπόν όσο αφορά την μέθοδο δεσίματος του πλαισίου.

Μικρή η σημερινή πρόοδος, αλλά η διαδικασία απαιτεί χρόνο ώστε να γίνει σωστά.

Τουλάχιστον έγινε η αρχή!:)

Για τυχόν απορίες στη διάθεσή σας.

zqqEj.jpg

thelab-AMD800.gif

Link to comment
Share on other sites

Νίκο τι λιπαντικό βάζεις στα σπειρώματα;

Καλό είναι να βάλεις λιπαντικό και την ώρα που κάνεις τις τρύπες, αποφεύγεις τελείως το "μάσημα", και η τρύπα γίνεται ακριβώς στις διαστάσεις που θέλεις.

Μου φαίνεται; η κάνω λάθος, τις τρύπες δεν τις ποντάρεις πρώτα;

Αν δεν τις ποντάρεις , θα πρέπει να το κάνεις , γιατί διαφορετικά κάθε τρύπα θα γίνεται όπου θέλει εκείνη και όχι εσύ!:)

Βλέπω ότι για λόγους προστασίας τα σημαδέματα τα κάνεις πάνω σε χαρτοταινία, αυτό βοηθάει , αλλά -στις μη

ορατές επιφάνειες- , μπορείς να δοκιμάσεις το σημάδεμα μόνο με το παχύμετρο και ελαφρό χάραγμα της επιφάνειας του αλουμινίου.

Αυτό έχει το καλό ότι όλα τα σημάδια γινονται ακριβώς εκεί που θές και επίσης -καθώς η πόντα "βρίσκει" πολύ

εύκολα και με σαφήνεια το σημείο τομής των δύο χαραγών του σημαδέματος, κάθεται πάντα σωστά κα οι τρύπες

γίνονται ακριβώς στο σημείο που θέλεις.

Ένα "μυστικό " εδώ: όταν ποντάρεις και πας μετά να τρυπήσεις, θα πρέπει το τρυπάνι να κάθεται μέσα στο

ποντάρισμα καλά, χωρίς να εμφανίζει "περιπατητική διάθεση", αν δείς ότι δεν ισχύει αυτό , μεγάλωσε το ποντάρισμα

με ένα κεντραδόρο , η στην τελική με ένα μικρότερο τρυπάνι, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια φωλία ικανή για το

τελικό τρύπημα.

ΚΑι ένα ακόμα:

Όταν τρυπάς με σταθερό δράπανο , θα πρέπει είτε να έισαι σίιγουρος ότι το τρυπάνι πεφτει ακριβώς στο κέντρο του πονταρίσματος,

είτε το κομάτι να μπορεί να κινηθεί ελεύθερα στο εγκάρσιο ως προς το τρυπάνι επίπεδο, έτσι ώστε να κεντραριστεί το τρύπημα από μόνο του.

Αν όμως το κομάτι είναι δεμένο όπως βλέπω στις εικόνες, τότε θα πρέπει να κεντράρεις το κομάτι ακριβώς στον ΄'αξονα του τρυπανιού, διαφορετικά ,

το τρυπάνι θα "τραβηχτεί" από το ποντάρισμα και η τρύπα τελικά θα ανοιχτεί στραβή, και ενδεχομένως να ξεχειλώσει.

Ένας πρακτικός τρόπος να κεντράρεις το κομάτι κάτω από το τρυπάνι είναι με το τρυπάνι ακίνητο και με το μέτωππο κοπής του προς μια κατεύθυνση α ,

το κατεβάζεις και ελέγχεις αν η τρύπα του πονταρίσματος το "τραβάει " προς μια πλευρά , η όχι, αν το τραβάει (το λυγίζει) ,

μετακινείς το κομάτι αντίθετα από την πλευρά που τραβάει το τρυπάνι, και συνεχίζεις μέχρι να το πετύχεις.

Στη συνέχεια στρέφεις το μέτωπο κοπής του τρυπανιού κατα 90 μοίρες και επαναλαμβάνεις την διαδικασία.

Όταν πετύχεις το τρυπάνι να κάθεται με την μιά χωρίς να παίζει καθόλου , τότε είσαι έτοιμος!!

Πώπω αυτό πρέπει να ακούστηκε πολύ μανούβρα, η αλήθεια είναι ότι είναι ευκολότερο απ' ότι ακούγεται, και επίσης ότι η ύπαρξη ενός support

(τραπέζι - ή "μέγγενη"- που κινείται με χειριστήρια/βίδες προς δύο κάθετες μεταξύ τους διευθύνσεις) {...:wall:...}

Την "ουρά " από τα λαμάκια θα την κόψεις μετά;

Πρόταση:

Αυτό μπορεί να σου γλυτώσει πολύ χρόνο και να αναβαθμίσει το αισθητικό αποτέλεσμα.

Όλα τα κομάτια , στο σημείο συναρμογής τους είναι φαλταρισμένα -κατά προτίμηση σε φρέζα- ή και με το χέρι _το δικό σου κάνει!!_.

Έτσι στο σημείο που τα κομάτια συναντώνται θα υπάρχει μια αδιόρατη "σκωτία", η οποία -έτσι όπως το φαντάζομαι

θα δείχνει καλά- και επί πλέον θα κρύβει κάποια μικρή ενδεχόμενη ατέλεια συναρμογής.

Σε έπρηξα όμως .

Άντε καλή συνέχεια!

Link to comment
Share on other sites

Νίκο τι λιπαντικό βάζεις στα σπειρώματα;

Στέλιο μου χάρισαν ένα μεγάλο μποκάλι λιπαντικού που γράφει ότι κάνει για σπειρώματα και τρυπήματα.

Μάρκα δέν θυμάμαι (αλλοδαπό ήταν πάντως) γιατί έπλυνα το μπουκάλι και πέταξα την ετικέτα.

Μου φαίνεται; η κάνω λάθος, τις τρύπες δεν τις ποντάρεις πρώτα;

Αν δεν τις ποντάρεις , θα πρέπει να το κάνεις , γιατί διαφορετικά κάθε τρύπα θα γίνεται όπου θέλει εκείνη και όχι εσύ!:)

Ποντάρω αλλά ελάχιστες φορές...γενικά έχω μάθει και τρυπάω καλά χωρίς πόντες.

Πώπω αυτό πρέπει να ακούστηκε πολύ μανούβρα, η αλήθεια είναι ότι είναι ευκολότερο απ' ότι ακούγεται

Έτσι όπως τα περιγράφεις, πιό γρήγορα παρκάρουμε νταλίκα η αλήθεια είναι...τον τρόμαξες τον κόσμο!:hehe:

Την "ουρά " από τα λαμάκια θα την κόψεις μετά;

Ναί, έχει πάρα πολύ δουλειά το πλαίσιο ακόμη.

Όλα τα κομάτια , στο σημείο συναρμογής τους είναι φαλταρισμένα -κατά προτίμηση σε φρέζα- ή και με το χέρι _το δικό σου κάνει!!_.

Έτσι στο σημείο που τα κομάτια συναντώνται θα υπάρχει μια αδιόρατη "σκωτία", η οποία -έτσι όπως το φαντάζομαι

θα δείχνει καλά- και επί πλέον θα κρύβει κάποια μικρή ενδεχόμενη ατέλεια συναρμογής.

Εξήγησέ το μου αυτό, γιατί η μόνη ''σκωτία'' που ξέρω είναι η γνωστή με τις γκάιντες.:)

Link to comment
Share on other sites

Project ''Bista''. Part -2 (Κατασκευή πλαισίου)

Δεύτερο part σήμερα με την κατασκευή του πλαισίου, και όπως φαίνεται το project προχωράει απρόσμενα καλά!:)

Να σας πώ την αλήθεια γουστάρω πολύ αυτό το project... (πάλι ξεκίνησα την φλυαρία:p)

Φοβερό υλικό το αλουμίνιο τελικά και ήδη νοιώθω σάν έναν σχιστομάτη της Lian Li, ο οποίος βρίσκεται στα υπόγεια της εταιρίας και ετοιμάζει μυστικά το επόμενο μοντέλο.:)

Συνιστώ σε όλους να δουλέψουν με αλουμίνιο και να φτιάξουν το δικό τους project, μιάς που η χαρά του scratch build δέν συγκρίνεται κατ' εμέ με τίποτα.:T:

Στο θέμα μας για να μήν κουράζω....

Στο προηγούμενο part είχαμε μείνει εδώ:

jkJLe.jpg

Κατά τον ίδιο τρόπο φτιάχτηκε και η δεύτερη πλευρά, μετατρέποντας το πλαίσιο απο ''Λ'' σε ένα τραπεζάκι.

CUSiY.jpg

SRJNA.jpg

f5AUG.jpg

Το γιατί έχω χρησιμοποιήσει αλλού δοκούς ''12άρες'' και αλλού ''25άρες δέν μπορώ να σας το αποκαλύψω ακόμα.

Θα το δείτε στην συνέχεια του project, για να το εμπεδώσετε καλύτερα.

qbwAC.jpg

Αναπάντεχα καλή η συναρμογή άν και σε πρώιμο στάδιο.

CZjnx.jpg

JGlw8.jpg

Συνεχίζουμε με μιά 25άρα δοκό. (για λόγους συντομίας ''25αρα'' εννοώ την 25x12mm. και ''12άρα'' την 12x12mm.)

9E1ea.jpg

Μετρήθηκαν και μαρκαρίστηκαν τέσσερις γωνίες.

rAixD.jpg

Οι γωνίες πιάστηκαν με χαρτοταινία επάνω στη δοκό αφού πονταρίστηκαν.

3qgl8.jpg

e0hKj.jpg

Τρύπημα της δοκού.

MczSU.jpg

Σ' αυτό το project θέλω πραγματικά να κάνω αψεγάδιαστη δουλειά ανεξαρτήτου τιμήματος.

Το τίμημα βασικά είναι ο χρόνος αφού οι ακριβείς μετρήσεις είναι καθοριστικές στην κατασκευή αυτή, και παίζουν πλέον στο +/- 0.5mm.

Ο Seaflalco σωστά έθιξε το θέμα ''τεχνική τρυπήματος'' μιάς που ένα λάθος τρύπημα μπορεί να προδώσει ολόκληρη κατασκευή....

Στέλιο η προσοχή στη λεπτομέρεια τελικά κάνει τη διαφορά...

v24MY.jpg

S9X9z.jpg

8pDJK.jpg

Η δοκός με τις γωνίες τοποθετημένες.

Iy1Y2.jpg

0FEUl.jpg

GYS9e.jpg

w0VVn.jpg

Με τον ίδιο τρόπο φτιάχτηκε και μία ''δίδυμη'' δοκός.

W6gKa.jpg

WtXrY.jpg

Η δοκός θα τοποθετηθεί σ' αυτή την θέση.

YFdIB.jpg

Αυτή η γωνία με προβλημάτισε πάρα πολύ, και έφαγα δύο ώρες ώστε να πετύχω αυτό που ήθελα...

Το δύσκολο εδώ είναι ότι πρέπει να δέσεις τρείς δοκούς με ακριβή απόσταση ''d''.

Να τις ρεγουλάρω επιτόπου στο δράπανο δέν γίνονταν με δυό χέρια μόνο...

1zVMI.jpg

Οι τρείς δοκοί απομονώθηκαν.

OO5pD.jpg

Αρχικά έγινε το σημάδεμα και ποντάρισμα της γωνίας.

QJ8Rg.jpg

XA0qN.jpg

Αρχικά έγινε το ρεγουλάρισμα των δύο δοκών με οδηγό ένα plexy και ένα κομματάκι αλουμίνιο.

(άν δέν καταλάβατε σας δίνω ένα μικρό hint για το επόμενο part...)

A2drG.jpg

OJEz3.jpg

Οι δύο ρεγουλαρισμένες πιά δοκοί πιάστηκαν με χαρτοταινία.

OvLIa.jpg

Σειρά έχει το ρεγουλάρισμα της τρίτης δοκού βιδωμένη επάνω στην γωνία, όπως θα είναι δηλ. στην τελική της θέση.

NQwqI.jpg

QCdlN.jpg

Η δοκός αφαιρέθηκε, και όλα πιάστηκαν με χαρτοταινία.

10BfF.jpg

Η μεταφορά-μετακίνηση και τρύπημα έγινε με απίστευτη προσοχή για να μήν χαθούν τα κέντρα.

Η γωνία αυτή είναι ζωτικής σημασίας για την κατασκευή....

Qc9Co.jpg

Το αποτέλεσμα.

5IIhF.jpg

egWXQ.jpg

9FXYG.jpg

juldw.jpg

8NqaE.jpg

Όπως σας ανέφερα στην αρχή παίζω πλέον στο +/- 0.5mm.

o4aDp.jpg

DsHXJ.jpg

JqMLd.jpg

Το πλαίσιο χωρίς την τοποθέτηση των παραπάνω τριών δοκών.

ftkY4.jpg

q0JnZ.jpg

Η κατασκευή που σας έδειξα ήταν η γωνία Νο.3

Με τον ίδιο τρόπο φτιάχτηκε και η γωνία Νο.7 , ενώ απομένουν οι 4 και 8 για να ολοκληρωθεί το βασικό πλαίσιο.

I2CDZ.jpg

Το μέχρι στιγμής αποτέλεσμα.

Η μπάρα στις ημιτελής γωνίες 4 και 8 είναι απλά στερεωμένη με χαρτοταινία.

RFM8W.jpg

kBAEs.jpg

oAOfA.jpg

WTfin.jpg

9XzGv.jpg

s1g3G.jpg

h31S5.jpg

H1HMN.jpg

Μία πρόγευση για το επόμενο part....:)

acY4J.jpg

zqqEj.jpg

thelab-AMD800.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλό φαίνεται!!! Καλή αρχή!!!

Για αυτό μου είπες να φτιάξω ένα από την αρχή και όχι να ξεκινήσω πειράζοντας το praetorian μου, κάτι είχες στο μυαλό σου.

Υ.Γ. Το αλουμίνιο πως το κόβεις;;; Έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής σέγα ηλεκτρική αλλά και χειρός, τώρα ψάχνω ένα [ame=http://www.amazon.co.uk/Eclipse-70-FS1R-Fret-Saw/dp/B002NH87I0/ref=sr_1_11?ie=UTF8&s=diy&qid=1302129460&sr=1-11]fret saw[/ame] για να κόψω κάτι γράμματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλό φαίνεται!!! Καλή αρχή!!!

Για αυτό μου είπες να φτιάξω ένα από την αρχή και όχι να ξεκινήσω πειράζοντας το praetorian μου, κάτι είχες στο μυαλό σου.

Υ.Γ. Το αλουμίνιο πως το κόβεις;;; Έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής σέγα ηλεκτρική αλλά και χειρός, τώρα ψάχνω ένα fret saw για να κόψω κάτι γράμματα.

Οι δοκοί είναι κομμένοι σε αλουμινά και αγορασμένοι από τον Μανουσαρίδη (Εργασιας 2, Νέα Ιωνία, τηλ.210-2715650/651)

Σαν τραπεζακι plexiglass με αλουμινενιο πλαισιο για το σαλονι μοιαζει :hehe:

Όταν τελειώσει θα μου ζητήσεις να σου φτιάξω ένα ίδιο για να βάλεις τον ενισχυτή σου μέσα αλλά εγώ δέν...:p

Link to comment
Share on other sites

Οι δοκοί είναι κομμένοι σε αλουμινά και αγορασμένοι από τον Μανουσαρίδη (Εργασιας 2, Νέα Ιωνία)

Για τις γωνιές ρωτάω επειδή φαίνεται στις φωτογραφίες ότι τις σημαδεύεις άρα και τις κόβεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλά λίγο αργκόν, tig, κάτι τέλος πάντων, δεν παίζει? Πήξαμε στην αλενόβιδα! :p

και με ενα λαθος σε καποιο τρυπημα παει ολο το πλαισιο..και αντε παλι απο την αρχη....:smoke::smoke:

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους!:)

Ήρθε το δεύτερο pcie riser, δοκιμάστηκε με 2.0 κάρτα και δουλεύει!:dance3::clap::dance3:

Ξεπεράστηκε το τελευταίο πρόβλημα, και τώρα θα φτιάξω ακριβώς αυτό που θέλω!:dance3::happy2:

nemYS.jpg

zqqEj.jpg

thelab-AMD800.gif

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία Νίκο!!

Δουλειά ακριβείας και με τι μέσα!

Μια ιδέα:

όταν τρυπήσεις την επόμενη τριπλή δοκό, σετάρισε τα κομάτια πάνω σε ένα κομάτι μελαμίνη , κόλα τα πάνω του, και όταν είναι η ώρα της μεταφοράς στο δράπανο, τότε μεταφέρεις την μελαμίνη μαζί με τα κομάτια, -και όχι τα κοματια μόνα τους.

Η μελαμίνη θα δουλεψει σαν "νάρθηκας ακινητοποίησης " και έτσι δεν θα υπάρχει φόβος να αλάξει η μεταξύ τους θέση!

Απλό , γρήγορο και ασφαλές!

Άντε καλή συνέχεια!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.