Jump to content



Unreal Engine goes Awesome(3.971 version)


Petrossortep

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

GDC: The Future of Graphics and Unreal Engine 3 - Xbox360 Feature at IGN

Έτοιμη πλέον η νέα έκδοση της διάσημης unreal engine(v. 3.971). Με αξιοποίηση των δυνατοτήτων του dx11 και με κάποιες επιπλέον προσθήκες υπόσχεται να ωθήσει στα άκρα τον ρεαλισμό της τρέχουσας γενιάς και να αναμετρηθεί σώμα με σώμα με τις τωρινές high end λύσεις.

Συγκεκριμένα υποστηρίζει:

1. Image-based reflections that allow surfaces of any shape to reflect an approximate version of scenes, with varying glossiness across surfaces, anisotropic HDR highlights and anti-aliasing.

Το παραθέτω ολόκληρο προς αποφυγή παρερμηνείας. Μάλλον πρόκειται για κάποια προηγμένη τεχνική reflections που επιδιώκει να λύσει ως ένα βαθμό τα προβλήματα των rasterizers στη δημιουργία αντανακλάσεων. Οι αντανακλάσεις θα είναι υψηλής ποιότητας με aa, hdr εφέ και μεταβλητή στιλπνότητα στις επιφάνειες.

2. Subsurface Scattering(SSS)

Τεχνική του Χόλυγουντ για την προσομοίωση της διάχυσης του φωτός μέσα σε αντικείμενα όπως το ανθρώπινο δέρμα. ΑΚΑ, πιο ρεαλιστικοί χαρακτήρες.

3. Anti-aliased masked materials that super sample the edges of masked and alpha-tested materials

Πρόκειται για μια τεχνική AA που βοηθάει στην καλύτερη παρουσίαση πολύπλοκων αντικειμένων όπως οι τρίχες των μαλλιών.

4. Deffered Lighting με MSAA

Το Dead Space 2 και το Killzone χρησιμοποιούν deffered rendering που έχει σαν πλεονέκτημα την δυνατότητα αύξησης της πολυπλοκότητας της σκηνής και του φωτισμού. Στο deffered rendering όλα τα στοιχεία μιας σκηνής(περιβάλλον, χαρακτήρες, φωτισμός) είναι φορτωμένα στη μνήμη και σχεδιάζονται(rendered) ακριβώς τη στιγμή που πρέπει και όχι διαδοχικά το ένα μετά το άλλο όπως γίνεται σε μηχανές με forward rendering.

Το πρόβλημα είναι η υποστήριξη AA κάτι που λύνεται στην νέα UE με το γνωστό MSAA.

5. Κινηματογραφικού επιπέδου Depth of field με bokeh effects

6. High quality dynamic shadows

Σκιές δημιουργούμενες από πολλαπλές πηγές φωτός και με τη δυνατότητα προβολής αντανακλάσεων για την σκιασμένη επιφάνεια.

7. Και φυσικά tesselation

Ακολουθεί ένα βιντεάκι με screenshots από την παρουσίαση:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=59gRtieVofY]YouTube - Unreal Engine 3.971 DX11 (Screens)[/ame]

Λογικά θα κυκλοφορήσουν και το ντέμο ή έστω κάποιο βίντεο.

Είναι καλό να έχεις όλα τα σύγχρονα features σε μια τόσο καλοδουλεμένη μηχανή.

By far η αγαπημενη μου μηχανη ever. Τρομερα γραφικα χωρις (σε σχεση με αλλες μηχανες) την αναγκη υπαρξης pc "πυρηνικος σταθμος"!

^

^

Θελω HD βιντεο τωρα!

Τι απιστευτες γραφικαρες ειναι αυτες Oh Lord Jesus!!!!!!

Κανουν συγκλονιστικη δουλεια τα παλικαρια στην Epic.

Τους αξιζουν πολλα συγχαρητήρια και ελπιζω να δουμε συντομα κανα παιχνιδακι:p

Εκπληκτικό το αποτέλεσμα και μακάρι να την δούμε σε κάποιο τίτλο σύντομα αν και μάλλον θα καθυστερήσει ακόμα.Μαζί με την Frostbite 2 ότι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει τελευταία!!

Το παραπάνω βίντεο σε καλύτερη ποιότητα:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM]Unreal Engine 3: Official Samaritan Demo[/ame]

Το βρήκα και 1080p από μέλος στο Insomnia.gr:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=GbxrTuHg_XE&feature=player_embedded]YouTube - Unreal Engine 3 - GDC 2011 Samaritan Tech-Demo FULL HD[/ame]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.