Petrossortep Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4, 2011 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4, 2011 GDC: The Future of Graphics and Unreal Engine 3 - Xbox360 Feature at IGNΈτοιμη πλέον η νέα έκδοση της διάσημης unreal engine(v. 3.971). Με αξιοποίηση των δυνατοτήτων του dx11 και με κάποιες επιπλέον προσθήκες υπόσχεται να ωθήσει στα άκρα τον ρεαλισμό της τρέχουσας γενιάς και να αναμετρηθεί σώμα με σώμα με τις τωρινές high end λύσεις.Συγκεκριμένα υποστηρίζει:1. Image-based reflections that allow surfaces of any shape to reflect an approximate version of scenes, with varying glossiness across surfaces, anisotropic HDR highlights and anti-aliasing.Το παραθέτω ολόκληρο προς αποφυγή παρερμηνείας. Μάλλον πρόκειται για κάποια προηγμένη τεχνική reflections που επιδιώκει να λύσει ως ένα βαθμό τα προβλήματα των rasterizers στη δημιουργία αντανακλάσεων. Οι αντανακλάσεις θα είναι υψηλής ποιότητας με aa, hdr εφέ και μεταβλητή στιλπνότητα στις επιφάνειες.2. Subsurface Scattering(SSS)Τεχνική του Χόλυγουντ για την προσομοίωση της διάχυσης του φωτός μέσα σε αντικείμενα όπως το ανθρώπινο δέρμα. ΑΚΑ, πιο ρεαλιστικοί χαρακτήρες.3. Anti-aliased masked materials that super sample the edges of masked and alpha-tested materialsΠρόκειται για μια τεχνική AA που βοηθάει στην καλύτερη παρουσίαση πολύπλοκων αντικειμένων όπως οι τρίχες των μαλλιών.4. Deffered Lighting με MSAAΤο Dead Space 2 και το Killzone χρησιμοποιούν deffered rendering που έχει σαν πλεονέκτημα την δυνατότητα αύξησης της πολυπλοκότητας της σκηνής και του φωτισμού. Στο deffered rendering όλα τα στοιχεία μιας σκηνής(περιβάλλον, χαρακτήρες, φωτισμός) είναι φορτωμένα στη μνήμη και σχεδιάζονται(rendered) ακριβώς τη στιγμή που πρέπει και όχι διαδοχικά το ένα μετά το άλλο όπως γίνεται σε μηχανές με forward rendering.Το πρόβλημα είναι η υποστήριξη AA κάτι που λύνεται στην νέα UE με το γνωστό MSAA.5. Κινηματογραφικού επιπέδου Depth of field με bokeh effects6. High quality dynamic shadowsΣκιές δημιουργούμενες από πολλαπλές πηγές φωτός και με τη δυνατότητα προβολής αντανακλάσεων για την σκιασμένη επιφάνεια.7. Και φυσικά tesselationΑκολουθεί ένα βιντεάκι με screenshots από την παρουσίαση:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=59gRtieVofY]YouTube - Unreal Engine 3.971 DX11 (Screens)[/ame]
Petrossortep Μάρτιος 4, 2011 Author #3 Μάρτιος 4, 2011 Λογικά θα κυκλοφορήσουν και το ντέμο ή έστω κάποιο βίντεο.Είναι καλό να έχεις όλα τα σύγχρονα features σε μια τόσο καλοδουλεμένη μηχανή.
Daytime Dreamer Μάρτιος 5, 2011 #5 Μάρτιος 5, 2011 By far η αγαπημενη μου μηχανη ever. Τρομερα γραφικα χωρις (σε σχεση με αλλες μηχανες) την αναγκη υπαρξης pc "πυρηνικος σταθμος"!
Petrossortep Μάρτιος 5, 2011 Author #6 Μάρτιος 5, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=kP_D9wnz7E8]YouTube - Unreal Engine 3.971 DX11 (Cam)[/ame]
jesus Μάρτιος 5, 2011 #7 Μάρτιος 5, 2011 ^ ^ Θελω HD βιντεο τωρα! Τι απιστευτες γραφικαρες ειναι αυτες Oh Lord Jesus!!!!!! Κανουν συγκλονιστικη δουλεια τα παλικαρια στην Epic. Τους αξιζουν πολλα συγχαρητήρια και ελπιζω να δουμε συντομα κανα παιχνιδακι
mtifosiGR Μάρτιος 6, 2011 #8 Μάρτιος 6, 2011 Εκπληκτικό το αποτέλεσμα και μακάρι να την δούμε σε κάποιο τίτλο σύντομα αν και μάλλον θα καθυστερήσει ακόμα.Μαζί με την Frostbite 2 ότι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει τελευταία!!
paris_rx8 Μάρτιος 10, 2011 #9 Μάρτιος 10, 2011 Συμφωνώ απολύτως.Battlefield 3 η απόλυτη ρεαλιστικότητα.
Angel!!!! Μάρτιος 10, 2011 #10 Μάρτιος 10, 2011 Το παραπάνω βίντεο σε καλύτερη ποιότητα:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM]Unreal Engine 3: Official Samaritan Demo[/ame]
jesus Μάρτιος 10, 2011 #11 Μάρτιος 10, 2011 Το παραπάνω βίντεο σε καλύτερη ποιότητα:Unreal Engine 3: Official Samaritan Demo[ame=http://www.youtube.com/watch?v=S7FKaLYLOug]YouTube - South Park - Oh my god![/ame]δεν υπαρχουν τα γραφικα
Angel!!!! Μάρτιος 10, 2011 #12 Μάρτιος 10, 2011 Το βρήκα και 1080p από μέλος στο Insomnia.gr:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=GbxrTuHg_XE&feature=player_embedded]YouTube - Unreal Engine 3 - GDC 2011 Samaritan Tech-Demo FULL HD[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.