Jump to content



Πρόβλημα με Dell Ultrasharp U2410


sol1d

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Καλημέρα σε όλους.

Λοιπόν, επικοινώνησα με την Dell για το πρόβλημα της οθόνης.

Ο πρώτος εκπρόσωπός τους μου ζήτησε service tag μετά από την περιγραφή του προβλήματος. Καθώς του εξηγούσα ότι η οθόνη μου δεν έχει service tag αλλά 9ψήφιο work order και S/N, η γραμμή έκλεισε...

Η δεύτερη εκπρόσωπος, με άκουσε προσεκτικά και μου είπε ότι θα μου την αντικαταστήσουν. Ζήτησε S/N, αλλά δεν την βρήκε στο σύστημα, κάτι που έγινε όταν έδωσα ακολούθως το work order.

Τους ρώτησα, το αυτονόητο, δηλαδή αν η οθόνη αντικατάστασης θα είναι και αυτή καινούργια (θυμίζω ότι η αγορά έγινε την Παρασκευή) και μου είπε ότι είναι θέμα αποθήκης. Μπορεί να είναι καινούργια, μπορεί να είναι επισκευασμένη....Επίσης πιθανώς να έρθει σκέτο το panel, χωρίς το stand, οπότε να μη δώσω στον κούριερ όλο το κουτί, αλλά μόνο ό,τι μου φέρει. Τους εξήγησα φυσικά ότι εγώ αγόρασα καινούργια και δεν μπορώ να βρεθώ με επισκευασμένη.

Κάτι δεν μου αρέσει εδώ. Περιμένω ωστόσο να δω τι θα παραλάβω πριν τους κρίνω.

Η μόνη σύγκριση που μπορώ να κάνω είναι με την LG. Όταν αγόρασα πέρυσι μια W2361V-PF και είχε καμένο pixel από την πρώτη ημέρα, μου την αντικαταστήσανε με ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. Εδώ φαίνεται ότι δεν είναι και τόσο σίγουρο.

Αύριο ή μεθαύριο που θα έρθει, θα ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αναφερεις για την εγγυηση της LG, ειναι μακραν απο τις καλυτερες που κυκλοφορουν στην Ελλαδα, και εχουν παρα πολυ καλη εξυπηρετηση. Οντως ισχυει (επειδη και σε εμενα ειχε συμβει), οτι αν εχει και το παραμικρο ελλατωματικο/καμμενο πιξελ στην αλλαζουν ολοκληρη με καινουρια χωρις δευτερη σκεψη μαλιστα.

Ειχα παρει πριν κανενα 6μηνο μια DELL S2309Wκαι μολις την ανοιγω (μεσα στην τρελη χαρα εγω), βλεπω καμμενο πιξελ στο κεντρο της οθονης!

Εε αφου διαπιστωσα οτι δεν ηταν κολλημενο (για να το εφτιαχνα), καλεασ στην Dell για Doa. Περιττο να σου πω οτι μου εβγαλαν την Παναγια για να μου την αλλαξουν (ηταν και Αυγουστος και ηταν ολοι σε αδεια οι εργαζομενοι).

Μετα ομως απο 4-5 τηλεφωνηματα τελικα μου εφτασε ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ οθονη και φυσικα οχι μεταχειρισμενη-επισκευασμενη.

Link to comment
Share on other sites

Να σπαμαρω;

Μα απο οτι εχω καταλαβει, οι συγκεκριμενες οθονες εχουν βγαλει πολλα προβληματα και απο αλλα σχολια που εχω διαβασει σε αλλα φορουμ.

Δεν ειναι μονο οι συγκεκριμενες (οι 24αρες δηλαδη)αλλα ολες γενικα οι dell>Κανε μια βολτα σε ξενα forums και θα βαρεθεις να διαβαζεις για προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε προσεκτικά τους όρους εγγύησης για το τι λένε σε περίπτωση του DOA (dead on arrival). Είναι διαφορετική περίπτωση από την επισκευή.

Το DoA ισχύει για 5 με 10 μέρες από την ημερομηνία αγοράς, και μερικά καταστήματα έχουν αυτά πολιτική DoA (eshop και plaisio).

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα για το DOA γράφει ότι με καλύπτει σύμφωνα με την πολιτική του εκάστοτε κατασκευαστή.

Ασχέτως όμως με την πολιτική καταστημάτων-κατασκευαστών, δεν θα δεχθώ κάτι λιγότερο από καινούργιο προϊόν, τη στιγμή που το δικό μου δεν λειτούργησε σωστά από την πρώτη μέρα...

Απλώς περιμένω να δω τι θα μου φέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται πως δεν θα την δεχτεις.

Και φυσικα, θα απαιτησεις καινουρια οθονη απο μια εταιρια οπως ειναι η Dell, που φημιζεται για την πολυ καλη εξυπηρετηση της.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια 4 οθονες DELL εχω και οι 4 δουλευουν GG

τοσο κωλοφαρδος ειμαι?

ΝΑΙ ... :p

Είναι απόλυτα κατανοητό το άγχος του φίλου sol1d .

Έχω έρθει και εγώ σε επαφή με την υποστήριξη της DELL για δήλωση εγγύησης,

και η εξυπηρέτηση ήταν καλή.

Το πλήθος οθονών που πουλάνε , έχει δημιουργήσει έναν μη αναμενόμενο όγκο ανθρώπων που έρχονται σε επαφή με την DELL Ελλάς , και αυτός είναι πιθανά ο λόγος που το τμήμα, κάποιες φόρες δεν μπορεί να τον διαχειριστεί.

Θα κάνω μια πρόταση, να μην γραφεί τίποτα περισσότερο μέχρι να έρθει η κουριερ στο φίλο ..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλό μήνα!

Παρέλαβα την οθόνη αντικατάστασης (σε χρόνο ρεκόρ είναι η αλήθεια).

Είναι καινούργια, λειτουργεί άψογα.

Είναι rev a05 (!) κατασκευής Ιανουαρίου 2011.

Εγώ από την πλευρά μου είμαι πολύ ευχαριστημένος από την Dell για την άμεση εξυπηρέτηση.

Τέλος καλό, όλα καλά.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους, όσοι μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε ή/και να σχολιάσετε.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον να ανησυχείς...

ΒΙΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ.

Πάνω στην χαρά μου που η οθόνη άναψε αμέσως, δεν πρόσεξα

α) 1 καμένο pixel

β) γρατσουνιά στο περίβλημα

γ) αυτοκόλλητο που γράφει "refurbished".

Τώρα χάνω τον χρόνο μου να εξηγήσω στους ευγενικούς εκπροσώπους τους ότι δεν μπορεί την Παρασκευή να πλήρωσα για καινούργια οθόνη και την Τρίτη να βρίσκομαι με μεταχειρισμένη.

Σε πρώτη φάση να ξέρετε ότι δεν είναι στις διαδικασίες της Dell να δίνει καινούργιες οθόνες ως αντικατάστηση καινούργιων DoA οθονών (έτσι μου είπαν).

Έπεται συνέχεια...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Φίλε sol1d κρίμα που έχεις μπει σε τέτοια ταλαιπωρία.

Σκέφτομαι και εγώ να πάρω μια οθόνη αλλά τρέμω μην βρω κανένα καμμένο pixel.

Η Dell κάνει αντικατάσταση από το πρώτο καμμένο ή θέλει περισσότερα;

Εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα και φυσικά να διεκδικήσεις αυτά που δικαιούσαι :)

Φιλικά

Χρήστος

Link to comment
Share on other sites

Δυο λόγια περί "refurbished" ως γενική εξήγηση.

Στην Αμερική πολλά μεγαλομάγαζα εχουν την πολίτικη του " εαν δεν σου αρέσει το όποιο καινούργιο προϊόν το επιστρέφεις μέσα σε δυο βδομάδες ,

και παίρνεις τα λεφτά σου.

Στην πορεία πάει πίσω στο εργοστάσιο , ελέγχεται και μπαίνει σε νέο κουτί με νέα περιφερειακά ,

και ξανά πωλείται με την επισήμανση "refurbished" 40% κάτω από την εμπορική αξία στο ράφι.

Και βέβαια είναι η κρυφή χαρά ορισμένων , και δίκη μου , μιας και σε ένα GPS/PDA της HP ,

το αγόρασα ως επίσημο "refurbished" , και απο 500€ το πήρα στα 270€ .

Το "refurbished" δεν είναι συνώνυμο του προβληματικού ή χαμηλής ποιότητας υλικού.

Ενα ολόκληρο κύκλωμα εμπόρων επιβιώνει από τα επίσημα "refurbished" ,

και μια μερίδα καταναλωτών , χαίρεται που υπάρχουν.

Στην περίπτωση του φίλου μας , τα μόνα λόγια που μου έρχονται , είναι υπομονή.

Με λίγη ακόμα αναστάτωση το θέμα θα λήξη .

Στα θετικά , να βάλω οτι έχει οθόνη ζωντανή ... και η κάρτα γραφικών του, δεν ήταν το πρόβλημα . :)

Link to comment
Share on other sites

Ωπα?

Πηρες οθονη εβδομαδας,σου βγαινει προβληματικη,και στην αντικαθιστουν με refurbished?

Βρες ενα χαρτι απο την ντελλ που να περιγραφει τι ακριβως ειναι τα ρεφ,και το οτι κανονικα πωλουνται πολυ χαμηλοτερα,και επιμενεις να σου δωσουν καινουρια κουτιου η να σου δωσουν ενα μερος των χρηματων πισω.Αμα σου δινουν πραγμα που κανονικα πωλειται 40% κατω εχουμε προβλεμα...

Link to comment
Share on other sites

1. Δικαίωμα αλλαγής; Όσες φορές θέλω μου είπαν μέχρι να βρεθεί κάτι καλό. Να δοκιμάσω την τύχη μου δηλαδή μου είπαν. Έχουν φαίνεται πολλά refurbished.

Βέβαια, εγγύηση καλής λειτουργίας δε σημαίνει ότι το προϊόν θα είναι συνεχώς ελαττωματικό και αυτοί απλώς θα το επισκευάζουν. Εγγύηση καλής λειτουργίας σημαίνει ότι το προϊόν είναι τόσο καλό ώστε στην απίθανη περιπτωση που χαλάσει, αναλαμβάνουν την επισκευή του.

Φυσικά για τόσο καινούργιο και ακριβό προϊόν, δεν τίθεται θέμα επισκευής...Άλλωστε εγώ καινούργιο αγόρασα και όχι κατώτερης χρηματικής ή και λειτουργικής αξίας ανακατασκευασμένο.

2. Msystems.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.