dennisgr Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2011 Γεια σας μάγκες !! Λοιπόν το eshop μας εχει πιάσει ολους στο δούλεμα !! Και γιατι το λεω αυτο ? Στις 24/1/2011 πειγα στο eshop point της περιοχης μου τα ηχεια Logitech z5500 για σερβισ, μετα απο μια βδομαδα με καλεσαν απο τα κεντρικα και μου ειπα οτι τα ηχεια αντικαταστάθηκαν με καινούργια και μου αποστέλλονται (ωραια λεω εγω αυριο θα τα έχω ...αλλα αμ δεε) Περάσαν 2-3ης μέρες χωρις κανενα νεο , οποτε πέρασα απο το eshop point και τους ρώτησα ,απο κει μου παν οτι σε 15 μέρες θα τα έχω γιατί πρέπει να τους τα στείλουν απο τα κεντρικά της logitech (:warning2:) (χμμ...εδώ κάποιος με κοροϊδεύει ..) Στις 15 μέρες ακριβός τους πείρα τηλ και μου λένε , δεν υπαρχή αντικατάσταση και με έχουν πιστώσει 330 ευρω..:wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall: Την ιδια μερα το απογευμα κανω νεα παραγγελια LOGITECH Z623 SPEAKER SYSTEM και SONY ERICSSON XPERIA X10 MIN και μετέπειτα τηλεφωνικός για να συνεννοηθούμε για την πίστωση , μου είπαν ότι το x10 θα το έχουν δευτέρα , παρατήρησα ότι και από το site αφαιρέθηκε τα επόμενα λεπτά ... Επισης απο της 15/2 που εκανα την νεα παραγγελεια μέχρι σήμερα έχει κολλήσει στο Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων Αν τα στείλουν ποτέ , φτυστέ μου ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Φεβρουάριος 22, 2011 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Λάθος σου, εγω πάντα λεω για ΔΙΑΘΕΣΗΜΟΤΗΤΑ στην αποθήκη, αλλιώς μάθετε πότε θα το έχετε και αν το κρινω να προχωρήσω στην παραγγελία....Τα θέλετε και τα τραβάτε....το εχω πει και σε άλλους παρόμοιες καταστάσεις απο Πλαίσιο...Εδω αλλοι βλεπουν ενα προιον 10 ευρω στο Πλαισιο το οποιο λεει περιορισμένη διαθεσιμότητα παραγγέλνουν κατα 10αδες και περιμένουν, και στο τελος φτάνει σπίτι τους ένας ΚΟΥΚΟΣ....Ποιος φταίει? Ποτε δεν ειχα πρόβλημα με Πλαίσιο και Eshop, γιατί ? Γιατί ξέρω να κλείνω τις συναλλαγές μου! Άσχετα εαν θελουν τα μαγαζιά να τραβήξουν κοσμο! Εγω δεν ειμαι μεσα σε αυτούς!Οταν θα παραγγείλω κατι, θα πρέπει να εχω εγγυήσεις οτι κατα 99,9999% θα το εχω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennisgr Φεβρουάριος 22, 2011 Author #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Λάθος σου, εγω πάντα λεω για ΔΙΑΘΕΣΗΜΟΤΗΤΑ στην αποθήκη, αλλιώς μάθετε πότε θα το έχετε και αν το κρινω να προχωρήσω στην παραγγελία....Τα θέλετε και τα τραβάτε....το εχω πει και σε άλλους παρόμοιες καταστάσεις απο Πλαίσιο...Εδω αλλοι βλεπουν ενα προιον 10 ευρω στο Πλαισιο το οποιο λεει περιορισμένη διαθεσιμότητα παραγγέλνουν κατα 10αδες και περιμένουν, και στο τελος φτάνει σπίτι τους ένας ΚΟΥΚΟΣ....Ποιος φταίει? Ποτε δεν ειχα πρόβλημα με Πλαίσιο και Eshop, γιατι ? Γιατί ξέρω να κλείνω τις συναλλαγές μου! Άσχετα εαν θελουν τα μαγαζιά να τραβήξουν κοσμο! Εγω δεν ειμαι μεσα σε αυτους!Οταν θα παραγγείλω κατι, θα πρέπει να εχω εγγυήσεις οτι κατα 99,9999% θα το εχω!Μα δεν είχε τπτ αλλο της προκοπής αλλά με καθησύχασαν τηλεφωνικός πως Δευτέρα θα κάνανε παραλαβή ...αλλα πάλι @@ριες μ λέγανε.. Α ξέχασα να σας αναφέρω ότι τους ζήτησα να μου δίνανε τα λεφτά μου πίσω (αυτά τα 330 τις πίστωσης ) αλλά μόλις το άκουσαν τους τους έπιασε ρίγη !χαχαχα Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Φεβρουάριος 22, 2011 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Κακώς ασχολήθηκες με το e-shop. Η Logitech έχει από τα καλύτερα RMA, θα είχες ήδη τα ηχειάκια σου από την 2η-3η μέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennisgr Φεβρουάριος 22, 2011 Author #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Κακώς ασχολήθηκες με το e-shop. Η Logitech έχει από τα καλύτερα RMA, θα είχες ήδη τα ηχειάκια σου από την 2η-3η μέρα.Είχα στηλει στην Logitech email και μου πάνε να επικοινωνήσω με το eshop ! :sick: Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Φεβρουάριος 22, 2011 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Κακώς ασχολήθηκες με το e-shop. Η Logitech έχει από τα καλύτερα RMA, θα είχες ήδη τα ηχειάκια σου από την 2η-3η μέρα. Είχα στηλει στην Logitech email και μου πάνε να επικοινωνήσω με το eshop ! :sick: ειναι καινουργια τακτικη αυτη, σου λενε να απευθυνθεις πρώτα απο κει που το αγόρασες Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennisgr Φεβρουάριος 22, 2011 Author #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 ειναι καινουργια τακτικη αυτη, σου λενε να απευθυνθεις πρώτα απο κει που το αγόρασες Ενας φιλος μου ειχε παρει ενα mouse logitech απο τα πολυ ακριβα της (τα πολυ μουρικα ετσι..) και του ψιλοκολουσε η ροδελα , και τους έστειλε μήνυμα και σε 3 μέρες είχε άλλο mouse χωρίς καν να τους στηλει το 1ο για αντικατάσταση...αλλά μάλλον αυτό όπως λέει και ο φίλος μας από πάνω άλλαξε ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Φεβρουάριος 22, 2011 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 στη logitech σου λενε να επικοινωνησεις πρωτα με το καταστημα, αλλα αν τους πεις οτι δεν βγαζεις ακρη το κανονιζεις μαζι τους! ετσι εκανα εγω με ενα ποντικι πριν 2 χρονια....εχω και γω ενα θεματακι με το eshop αυτες τις μερες....περιμενω να δω που θα καταληξει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Φεβρουάριος 22, 2011 #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 χωρίς να λέω οτι έκανες κάτι λάθος αν με πίστωναν θα άλλαζα μαγαζί, όχι λόγω es-hop, αλλά σε όποιο στραβώνει κάτι αυτό κάνω.πολλά χρόνια πίσω είχαν διευθετήσει ένα θεματάκι μου με ένα home theater (all in one) σχετικά καλά, φροντίζοντας να σκουπίσουν το έγκλημα(άλλαξαν τα specs) είχα screenshot βέβαια που δεν χρειάστηκε.γενικά δεν ξέρεις απο που θα ρθει και που θα σταματήσει η τύχη σου(εσένα ήταν μέχρι το πρώτο πιστωτικό) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennisgr Φεβρουάριος 22, 2011 Author #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 στη logitech σου λενε να επικοινωνησεις πρωτα με το καταστημα, αλλα αν τους πεις οτι δεν βγαζεις ακρη το κανονιζεις μαζι τους! ετσι εκανα εγω με ενα ποντικι πριν 2 χρονια....εχω και γω ενα θεματακι με το eshop αυτες τις μερες....περιμενω να δω που θα καταληξει!Απο παλια ειμουν μονημος πελατης του eshop και δεν ειχα κανενα παραπονο..αλλα τον τελευτεο χρονο μου φενετε οτι σα να υπολειτουργεί ..ασε που απο το site εκεί που είχαν πάρα πολλά πράγματα τώρα βλέπω ότι όλο και λιγοστεύουν και αυτά που έχουν σου βγάζουν την πίστη για να στα στείλουν ... χωρίς να λέω οτι έκανες κάτι λάθος αν με πίστωναν θα άλλαζα μαγαζί, όχι λόγω es-hop, αλλά σε όποιο στραβώνει κάτι αυτό κάνω.πολλά χρόνια πίσω είχαν διευθετήσει ένα θεματάκι μου με ένα home theater (all in one) σχετικά καλά, φροντίζοντας να σκουπίσουν το έγκλημα(άλλαξαν τα specs) είχα screenshot βέβαια που δεν χρειάστηκε.γενικά δεν ξέρεις απο που θα ρθει και που θα σταματήσει η τύχη σου(εσένα ήταν μέχρι το πρώτο πιστωτικό)Θα το έκανα και εγώ αν μου δίναν τα χρηματα ..αλλα δεννν ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennisgr Φεβρουάριος 22, 2011 Author #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Καμιά ιδέα ?? Γιατί θα περάσει 1 χρόνος και ακόμα στο περίμενε θα με έχουν ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Φεβρουάριος 22, 2011 #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Απαιτησε επιστροφη χρηματων,απλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amartolos Φεβρουάριος 22, 2011 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Δεν γινεται επιστροφη χρηματων>Εχει κοπει αποδειξη >Το μαγαζι εχει χρεωθει και εχει πληρωσει φπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
overvolt Φεβρουάριος 22, 2011 #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Δεν γινεται επιστροφη χρηματων>Εχει κοπει αποδειξη >Το μαγαζι εχει χρεωθει και εχει πληρωσει φπα.Δεν ισχύει τέτοιο πράγμα ... η ακύρωση συναλλαγών παρά οτι έχει μια μικρή φασαρία ως πράξη,είναι αποδεκτή , από τους νόμους και την εφορία. Η απόδοση ΦΠΑ από τα καταστήματα , γίνεται με χρονική υστέρηση,και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Όσο για το E-shop , έχει μπει σε μια περίοδο παρακμής. Και σωστά τα είπε ο @sebastian, ότι απαιτούνται περισσότεροι διάλογοι , πριν κάνεις κλικ στο "αγόρασε το τώρα". Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennisgr Φεβρουάριος 22, 2011 Author #15 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Κρίμα πάντως γιατί τόσα χρόνια μόνο από κει αγόραζα και από ότι βλέπω δεν είμαι ο μόνος απογοητευμένος! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Φεβρουάριος 22, 2011 #16 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Δεν ισχύει τέτοιο πράγμα ... η ακύρωση συναλλαγών παρά οτι έχει μια μικρή φασαρία ως πράξη,είναι αποδεκτή , από τους νόμους και την εφορία. σε ζαρα, μπερσκα, πουλ εν μπερ, μπορεις να επιστρεψεις το προιον και να παρεις τα χρηματα σου πισω εντος 30ημερων! οποτε φανταζομαι θα μπορουν και στο eshop....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennisgr Φεβρουάριος 22, 2011 Author #17 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 θα πεθάνω από το γέλιο SONY ERICSSON XPERIA X10 MINI BLACK-LIME-PINK - - E-SHOP.GR και αυτό π παράγγειλα (που αλλάζουν μόνο 2 προσόψεις) SONY ERICSSON XPERIA X10 MINI BLACK-LIME-RED - - E-SHOP.GR Link to comment Share on other sites More sharing options...
overvolt Φεβρουάριος 22, 2011 #18 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Νε υπαρχουν πολοι Μλκς δεν εισαι ο μονος!Τι να σου κάνω , Ίντερνετ και απρόσωπο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν θέλαμε ? Χαμηλή τιμή δεν θέλαμε ? Αλλα τι να σου κανει και το καθε e-shop , όταν η εταιρεία προμηθευτής σε εντολή του κατασκευαστήέχει κάνει ξεφτίλα την υποστήριξη.Εφόσον πέθανε η ιδεολογία = καλός πελάτης = σεβασμός και καλή εξυπηρέτηση .... εφόσον ο φουκαράς ο έμπορος και να θέλει να βοηθήσει σε μια αναποδιά δεν μπορεί να παλέψει το σύστημα. Από όπου και να αγοράσεις σήμερα , εάν σκαλώσει το πράμα Μλκ θα νοιώσεις , είναι σίγουρο 100% . απο κει μου παν οτι σε 15 μέρες θα τα έχω γιατί πρέπει να τους τα στείλουν απο τα κεντρικά της logitech ()(χμμ...εδώ κάποιος με κοροϊδεύει ..)Δεν σε κοροϊδεύουν , η Ελλάδα είναι μια επαρχία της Ευρώπης , και όλη η εξουσία και οι αντιπροσωπίες είναι στα βόρεια ... Ολλανδία και τριγύρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennisgr Φεβρουάριος 22, 2011 Author #19 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Τους πείρα τώρα τηλ και μου μίλησε ένα παιδί, πολύ ευγενικό και άμεσος με εξυπηρέτησε ..μου χωρισε τις παραγγελιες γτ εχουν προβλημα απο την ericsson λογο υψηλης ζητησης του x10 και ενας θεος ξερει ποτε θα τους φέρουν άλλα..Και μ στέλνει ξεχωριστά τα ηχεία !Μήπως δεν είναι μαγαζιού αλλά σε τι υπάλληλο θα πέσεις ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
asvestomix Φεβρουάριος 22, 2011 #20 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2011 Τι να σου κάνω , Ίντερνετ και απρόσωπο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν θέλαμε ? Χαμηλή τιμή δεν θέλαμε ? Αλλα τι να σου κανει και το καθε e-shop , όταν η εταιρεία προμηθευτής σε εντολή του κατασκευαστήέχει κάνει ξεφτίλα την υποστήριξη.Εφόσον πέθανε η ιδεολογία = καλός πελάτης = σεβασμός και καλή εξυπηρέτηση .... εφόσον ο φουκαράς ο έμπορος και να θέλει να βοηθήσει σε μια αναποδιά δεν μπορεί να παλέψει το σύστημα. Από όπου και να αγοράσεις σήμερα , εάν σκαλώσει το πράμα Μλκ θα νοιώσεις , είναι σίγουρο 100% . Δεν σε κοροϊδεύουν , η Ελλάδα είναι μια επαρχία της Ευρώπης , και όλη η εξουσία και οι αντιπροσωπίες είναι στα βόρεια ... Ολλανδία και τριγύρω.απλά τους έχουμε δώσει το δικαίωμα να μας κάνουν ότι θέλουνε τους κάναμε μάγκες εγώ αγοράζω απτό ebay, δεν είναι και τόσο καλύτερα αλλα έχει το μαγικό feedback system που σου δίνει την δυνατότητα να αποφεύγεις τους ψευτόμαγκες όπως το eshop , και συνήθως σε σέβονται περισσότερο, καλός πελάτης = αυτός που δε μιλάει και δέχεται την πίστωση και όλα τα αλλα αντί να ζητήσει τα λεφτά του πίσω και να πάρει τα ηχεία του από αλλου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.