Fandom Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16, 2011 "It's this time of the year again", και όπως αρκετός κόσμος φαντάζομαι, ψάχνω και εγώ ένα πρόγραμμα να μου ευκολύνει τη ζωή με την καταχώρηση των αποδείξεων για την εφορία. Έχετε κάτι να μου προτείνετε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
MicAn Φεβρουάριος 16, 2011 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 16, 2011 Δύο δωρεάν που δοκίμασα από περιοδικά ήταν fail.Τελικά κατέληξα σε ένα δικό μου excelάκι και τέλειωσε η ιστορία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aligator21 Φεβρουάριος 17, 2011 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2011 Δύο δωρεάν που δοκίμασα από περιοδικά ήταν fail.Τελικά κατέληξα σε ένα δικό μου excelάκι και τέλειωσε η ιστορία. Excel wins! Την ίδια δουλειά θα κάνεις και ίσως και καλύτερη. Ειδικά εάν χωρίσεις και σε Sheets τους μήνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdoc Φεβρουάριος 17, 2011 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2011 εγω εχω κατεβάσει αυτό Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Φεβρουάριος 17, 2011 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2011 InvoiceX......InvoiceX Link to comment Share on other sites More sharing options...
MicAn Φεβρουάριος 17, 2011 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2011 Excel wins! Την ίδια δουλειά θα κάνεις και ίσως και καλύτερη. Ειδικά εάν χωρίσεις και σε Sheets τους μήνες. Το κακό βέβαια είναι ότι επειδή από το Υπουργείο δεν έχουν δοθεί συγκεκριμένες οδηγίες για την μορφή της καταχώρησης, δεν ξέρεις τι ακριβώς στήλες να δημιουργήσεις στο excel. Αυτό όμως αφορά όχι μόνο το excel, αλλά και τα σχετικά προγράμματα που έχουν εκδοθεί. εγω εχω κατεβάσει αυτό Ναι ... Ήταν το ένα εκ των δύο για τα οποία έλεγα, αλλά δεν ήθελα να πω ονόματα. Το ελαφρυντικό είναι ότι είχα χρησιμοποιήσει των πρώτη έκδοση. Δεν ξέρω αν με τις αναβαθμίσεις έχει βελτιωθεί. InvoiceX......InvoiceX Το έχεις δοκιμάσει ? Λέει τίποτα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Φεβρουάριος 17, 2011 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2011 το χρησιμοποιώ ήδη....όμορφο περιβάλλον, δυνατότητα backup, έτοιμες κατηγορίες εξόδων (Αυτοκίνητο, Διασκέδαση, Τρόφιμα, κτλ), παραμετροποιήσιμο και εξαγωγή αποτελεσμάτων ανα κατηγορία, έτος, μήνα και ότι άλλο επιθυμείς και με διαγράμματα....νομίζω ότι είναι υπερπλήρες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
neuromancer Φεβρουάριος 23, 2011 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2011 Μια sumα δε χρειάζεται ρε παιδιά όλο κι όλο? Γιατί να κάθεστε να περνάτε ΑΦΜ ακι ιστορίες? Excelάκι με τα νούμερα και τέλος. Εσείς πάτε να κάνετε ψηφειοποίηση και αρχειοθέτηση αποδείξεων!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MicAn Φεβρουάριος 23, 2011 #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2011 Μια sumα δε χρειάζεται ρε παιδιά όλο κι όλο? Γιατί να κάθεστε να περνάτε ΑΦΜ ακι ιστορίες? Excelάκι με τα νούμερα και τέλος.Ναι, από τις μέχρι τώρα οδηγίες αυτό εξάγεται.Αλλά επειδή στην Ελλάδα ζούμε και ως γνωστόν ο κάθε δημόσιος υπάλληλος αυτοχρίζεται αυτοκράτορας και ερμηνεύει οδηγίες και νόμους κατά το δοκούν και επειδή δεν ξέρεις τι θα ζητήσει και πως θα στο ζητήσει προσκομίζοντας τις αποδείξεις στην εφορία, καλά είναι να έχεις προνοήσει εκ των προτέρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Φεβρουάριος 23, 2011 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2011 Είναι ένας παραπάνω κόπος αρχικά για την καταχώρηση των ΑΦΜ κτλ αλλά συνήθως αγοράζουμε από τα ίδιους εμπόρους (ίδιο ΑΦΜ για δεκάδες αποδείξεις) .Το κάνεις μια χρονιά (για το 2010) και είσαι 90% έτοιμος για τις επόμενες χρονιές να καταχωρείς τιμήματα αποδείξεων και ημερομηνίες ώστε να έχεις και κάποιον έλεγχο των εξόδων σου (Συγκεντρωτικά αποτελέσματα ανά κατηγορία, μήνα κτλ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
neuromancer Φεβρουάριος 23, 2011 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2011 Του χρόνου θα είμαι αλλού οπότε δεν έχει νόημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.