Jump to content



AMD Bulldozer Benchmarks Leaked


nikpoth

Recommended Posts

Ωχ, ωχ ναμαστε πάλι τον ειδικό το Bill. :help::tomato: :tomato: :tomato:

ΕΛΕΟΣ, να το πω και Greenglish ELEOS!!!

μα το ξέρουν μέχρι και οι πέτρες ότι ο προγραμματισμός για τα PC

πρέπει να δουλέψει σε:

1) Nvidia από 5 διαφορετικές Γενιές σύνολο 50-60 μοντέλα

2)RADEON από 5 διαφορετικές Γενιές σύνολο άλλα 50-60 μοντέλα

3)ακόμα και INTEL

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το hardware να αξιοποιείται σε ποσοστό 30-40% στην καλύτερη!!!

στην κονσόλα έχεις ΜΟΝΟ ένα ΜΟΝΤΕΛΟ κάρτας από μια εταιρεία.

οταν γράφεις κώδικα για εκεί χτυπάς απόδοση 90% +

Να στο πω απλά το GPU στα PC πάει αθήνα θεσαλονίκη μέσω Λονδίνου με τα πόδια!

Στην κονσόλα πάει απευθείας με το Αεροπλάνο!

Αλλιώς πως είναι δυνατόν οι κονσόλες της 6ετίας να πάιζουν τα ίδια games με εμάς έστω και σε χαμηλότερες αναλύσεις έστω και με χαμηλότερα textures.

OI GPU των κονσολών δεν συγκρίνονται καν με τους 400 shader του Llano! Είναι αρχιτεκτονικής και λογικής πλήρως απαρχαιομένης.

αν οι κονσόλες είχαν μέσα 400 ATI shader ή αναλογα από nvidia θα έβλεπες στην οθόνη σου αποτέλεσμα που στο pc θα ήθελες 560ti / 6950 για να το δείς!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2,5k
  • Created
  • Last Reply

Κατάλαβα τι έλεγες Γιάννη, άλλωστε το μεγαλύτερο μέρος του post μου είχε να κάνει γενικά, και όχι ειδικά με το post σου :)

Μην μπαίνετε πάντως στην σύγκριση κονσόλας - PC, γιατί πέραν του πιο εύκολου και στοχευμένου optimization του ΚΩΔΙΚΑ ( optimization μπορείς να κάνεις στο A.I., στα physics, στις επιδόσεις και την χρήση του instruction A αντί του B, κ.ο.κ., αλλά optimization στο polygon count και τις υφές δεν μπορείς να κάνεις ( το να αλλάξεις τον αριθμό των πολυγώνων αυτόματα αλλάζει και την ποιότητα της εικόνας και τον ρεαλισμό αυτής, optimization είναι να βελτιώνεις τις επιδόσεις διατηρώντας απαράλλακτη την σκηνή, εμφανησιακά και λειτουργικά ).

Στις κονσόλες επίσης έχουμε χαμηλότερης ανάλυσης και λεπτομέρειας υφές ( textures ), και υπερ-συμπιεσμένες υφές ( DXT1, DXT3a, DXT5a ).

Δεν μπορούνε να συγκριθούνε ούτε με τις υφές που έχουνε για τα medium settings στα PC versions των περισσότερων games.

Όταν χρησιμοποιούνε συμπίεση 8:1, τι ποιότητα εικόνας και bandwidth να χρειαστούνε για υφές 256x256px ?

Link to comment
Share on other sites

Άμα οι επιδόσεις των bd είναι παρόμοιες με τους sb, μια χαρά θα πουλήσουν πάντως, τουλάχιστον μέχρι την 2ρη φουρνιά των sb-e. Έχει ρίξει κανείς καμιά ματιά τι παίζει με τους sb-e/s2011/x79; Καθαρά και μόνο από τιμολογιακής άποψης δε συγκρίνονται.

Ο φτηνότερος i7 σε x79 θα είναι ο ι7 3820, non-k, 3.6GHz με 10MB cache στα ~300$. Σύγκρινε τον με τον i7 2600k, 3.4GHz 8MB Cache που είναι φτηνότερος.

Ο φτηνότερος ξεκλείδωτος sb-e θα είναι ο Core i7 3930K στα ~580$ (6core όμως). Επίσης μπορεί κάποιος να φανταστεί και τις τιμές των μητρικών.

Συμπέρασμα: Μέχρι να βγάλουν τον i7 2800k, το x79 θα είναι απαγορευτικό για τον price-conscious overclocker. Άμα η πρώτη φουρνιά των BD είναι στα ίδια επίπεδα απόδοσης/oc με τους τωρινούς sb, και για 10 μήνες τουλάχιστον, θα είναι καλή εναλλακτική έναντι των Intel.

Link to comment
Share on other sites

Ισως εχει να πει κατι αυτο: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=2WJG14uLA3k]CryEngine 2 vs CryEngine 3 - YouTube[/ame] Αλλα μεταξυ μας, ο πολυς κοσμος δεν ξερει και δεν ενδιαφερεται. Θυμαμαι ενας φιλος που μου ελεγε ποσο καλο ειναι το PS3 και μονο οταν ειδε διπλα διπλα με Pc το Need for speed shift, καταλαβε..... Ποσοι μπορουν να κανουν αυτη την συγκριση?

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο, αλλά δοκιμάζοντας το μικρό PC ενός ξαδερφού μου προχθές ( E5200 @ 3.2GHz, 9800GT 1GB @ 756MHz GPU, 4GB RAM, Win7x64 ) το BFBC2 έκανε τα σπασίματα που λες sfk9039 στην Arica Harbor, ενώ π.χ. στην Isla Innocentes έπαιζε αρχοντικά, λες και έπαιζα με δικό μου PC.

Το ίδιο και σε άλλα maps, στην Cold War ( MP ) έπαιζε τζάμι, στην Oasis έκανε συχνά πυκνά τα σπασίματα/ανωμαλίες του.

Εντελώς ανεξήγητο αυτό το game.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω πως η cpu εχει σχεση (στο ξαναλεω δεν ειμαι ειδικος, γνωμη λεω). Με 16 παιχτες ισως να μην εχει ενας καλος 2πυρηνος θεμα. Εγω παντως αυτα που εχω δει τα εχω δει σε 32αρη server.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κάνει κάποια επεξεργασία στους άλλους παίχτες ο επεξεργαστής.

Δεν είναι π.χ. physics να υπολογίσει κινήσεις, αλληλεπιδράσεις, σενάρια, trigger points, viewpoints, κλπ.

Το μόνο που κάνει είναι τον σχεδιασμό του wireframe, κάτι που δεν είναι ούτε βαρύ για κανέναν επεξεργαστή από το 2005-2006 κι έπειτα για τις αναλύσεις που παίζουμε μέχρι και σήμερα.

Σε μεγάλους servers δεν μπορείς να κάνεις κάτι το ελέγχομενο, γιατί δεν έχεις κάτι σταθερό ( δεν μπορείς να ξέρεις τι φόρτο έχει ο server, αν στέλνει όλα τα πακέτα στον σωστό και σταθερό χρόνο, αν έχει κάποιος παίχτης packet loss, κλπ κλπ ).

Ιδανικό για τέτοιο testing θα ήτανε ένα LAN, αλλά οι εταιρίες έχουν αποφασίσει να μας στερούνε αυτή την δυνατότητα.

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qp2XGoL9JaI&feature=youtube_gdata]AMD FX Black Edition "Bulldozer" and 990FX Dirt 3 system demo - YouTube[/ame]

Δυο πραγματα που μου εκαναν εντυπωση. 1ο φοβερο κουτι. 2ο Κοιταχτε τους πυρηνες, η cpu δεν φαινετε να την ακουει καθολου.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε δεν ξερω ειλικρινα. Οτι ξερω το ξερω γιατι μου χρειαστηκε να το μαθω. Απο την στιγμη που παιζω σε 32αρι σερβερ μονο, δεν εχω ασχοληθει με κατι αλλο. Και ουτα θα κατσω ποτε να δω αν εχει καποια διαφορα. Παρολα αυτα ειχα τυχει παλια να μπω με Phenom x2 545 σε 16αρι αλλα δεν θυμαμαι αυτη την στιγμη τι ειχε γινει. Ευτηχως που η μητρικη, αν και μεγαλη μαπα, ξεκλειδωσε εναν πυρηνα και επαιξα σαν ανθρωπος...... Οποτε και δεν ξανασχοληθεικα.

Link to comment
Share on other sites

Επαιξα με το ingame benchmark του dirt3 και το aida64 για να δω τι γινεται με τα πυρηνακια του ι7-970.

Αναλυση 1920x1080 settings maxed out.

dirt3onemonitor.jpg

Η αληθεια ειναι οτι περιμενα να δω τον 8πυρηνο να βαζει ολη του την δυναμη στο παιχνιδι.

Ειδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Εκει που δειχνει τους πυρηνες ειναι playback video και ειναι solo (χωρις αντιπαλους δλδ). Αν μας εδειχνε το φορτιο του καθε πυρηνα στο eyefinity που ειναι realtime game (και τα fps αν ειναι δυνατον) θα ηταν πολυ πιο ωφελιμο και θα μπορουσαμε να βγαλουμε καποιο συμπερασμα για την αποδοση του BD.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον συμφωνοι ο OBR ειναι λαλακας αλλα αν τα μισα που λεει ειναι ημισωστα τοτε ...

''PS. These days, the results appeared to Chiphell FX processor revision B2. Now I can say is that I measured exactly the same chip. The Service is written by EC, but in so CPUz chip reports. B2 revision of retail ... and has a + / - the same performance as B1 and only a bit higher than B0. The biggest mystery is disclosed - output B0 and B2 are almost identical ... changed only consumption, operating voltage ... Chiphell but the turbo and probably does not have some old BIOS, my results are higher ... ''

http://www.chiphell.com/thread-250461-1-1.html

OBRovsky Blog: Bulldy results 7/15

Link to comment
Share on other sites

Παραδέχθηκε ο ίδιος ότι δεν είχε στα χέρια του ποτέ bd chip, και ότι όλα ήταν photoshop και ψέματα. Όχι τα μισά των μισών, αλλά τίποτα από το στόμα του δε πιστεύω. Απλά ένας π@π@ρας που ήθελε φώτα δημοσιότητας και εμείς του τα δώσαμε.

EDIT: ο ίδιος παραδέχτηκε ότι τα αποτελέσματα ήταν photoshopped, αλλά ότι είχε chipάκι και ότι το oc ήταν αληθινό τελικά. Στανταρ όμως...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια απο οτι εχω διαβασει μεχρι στιγμης, εχω σχιματισει μια εντυπωση της αποδοσης του bulldozer. Μπορει βεβαιοτατα να κανω και λαθος, αλλα αισθανομαι πως πρεπει να το πω γιατι εχουν γινει μεγαλες παρεξηγησεις στα ορια του κωμικοτραγικου. Πιστευω οτι οι sandy θα εχουν δυνατοτερους πυρηνες. Οι bulldozer θα ειναι γρηγοροτεροι οταν θα χρειαζονται πυρηνες. Αυτο το τελευταιο βεβαια το θεωρω καλυτερο γιατι στην πρωτη περιπτωση εχεις δυναμη εκει που δεν χρειαζεται τοση ενω στην δευτερη περιπτωση εχεις εκει που ειναι αναγκαια. Στα synthetics οι sandy θα περνουν τα πρωτεια, σε καποια αλλα που εχουν συνηθως σχεση με video, multitasking κλπ το κυπελο παει AMD. Δεν νομιζω προσωπικα να αλλαξει το σκηνικο που ηπαρχει σημερα. Οι τιμες της AMD θα ειναι πιο ανταγωνιστικες (ναι, κατι σας ειπα τωρα!!!) και οι overclokers θα προσπαθουν να φτασουν τα 10 ghz με sandy-e. Για εμενα το στοιχημα με τους bulldozer ειναι αν θα κλεινει η ψαλιδα ή να περνουν κεφαλι (οπου ειναι πισω βεβαια) οσο ανεβαινει η συχνοτητα (οπως γινεται σημερα με 955 vs 920) και ποση θερμοκρασια θα βγαζουν ψηλα. Το βιντεακι που εχω ανεβασει ειναι ενθαρηντικο αρκει να ειναι αληθινο. Τελος θελω να πω για καποια benchmarks που κατα καιρους βγαινουν προς τα εξω. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟΣ ΑΠΟ THUBAN. Διαφωνει κανεις?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.